ChobbyNS 487 Posted February 1 Imam u autu papir. Sutra ću slikati pa šaljem. 3 horvat, nemanja84bg and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1433 Posted February 1 Odličan posao! Svaka čast! 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19085 Posted February 2 Sada će da se vozi kako i treba, obzirom na veliku masu... Super! 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted February 2 Na žalost peh odmah na startu. Pojavio se dim na leru i miris ulja na izduvu. Videću sutra da se pregleda šta može ali sumnjam na uljnu kariku na turbini koja je propustila ulje. 5 nemanja84bg, horvat, Zvezdo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted April 2 Nisam nikako stigao da napišem epilog prethodnog posta. Auto je dan nakon mapiranja počeo da gura ulje u izduv, nisam imao živaca da vozim i pratim nego sam već sutradan skinuo turbinu i poslao na proveru jer je sumnja bila prvo na nju. U servisu su rekli da je turbina u odličnom stanju i da problem potražim dalje. Skinuo sam glavu, povadio klipove da se sve pregleda. Ispostavilo se da su sva 4 klipa imala oštećenja iznad karika, sad da li je uzrok mapa ili je motor jednostavno bio potrošen za taj vid tuninga i nije mogao da izdrži opterećenje, ne znam. Glava je bila u očajnom stanju po pitanju teflona i vođica ali na obradi kažu da to ne bi trebao biti uzrok mog problema, auto je dimio samo ugrejan na leru, na paljenju nije bilo dima. Zamenio sam sva 4 klipa, leteće ležajeve preventivno, karike, glava urađena i sve predihtovano i sklopljeno. Ono što se nastavilo dešavati nakon popravke motora je otežano paljenje ujutru, tek iz trećeg puta auto sastavi. I imao je neke čudne zadrške u vožnji, knedle pri kretanju sa semafora... Vratio sam mapu koja je bila prethodno na autu i sa njom nema nijednog problema, auto radi savršeno, u vožnji se ponaša odlično. Generalno, nisam bio oduševljen rezultatom na valjcima jer sa tim setapom niko ne izvlači ispod 240-250hp, ali to je sad druga tema. Čekam da se malo oporavim pa pravac u Crnu Goru kod čoveka koji je prvu mapu radio, deluje mi jako ozbiljno i on, i radionica i automobili koji dolaze tamo. Zaključak priče bi bio da ko nije spreman na ovakav vid troška i zajebancije, treba u širokom luku da obiđe bilo kakve prepravke na autu Par slika nakon poliranja i slika sa valjaka da malo razbiju roman od gore P.S. Stižu mi gewinde za vikend ako bog da 6 Reacher Gilt, PremieRacing, BaneAK74 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6952 Posted April 2 (edited) Ako sam dobro razumeo, sa tom prvom mapom si izvukao 187ks, i nisi bio zadovoljan, pa si mapirao kod Raleta na 220 ks. I onda si sredio motor, vratio mapu, i sad ces ici kod tog prvog lika da doradi svoju mapu i izvuce vise od 187 ks? Koje gewinde meces? Bas izgleda namunjeno... Edited April 2 by horvat 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted April 2 Ta prva mapa je ubačena odmah nakon montaže bregastih, injektora i turbine. Mapirao je taj momak iz cg ali nije hteo da odvrće parametre bez valjaka jer su izmene delova velike da na slepo mapira. To je neka da kažeš safe mapa da može da se vozi dok se ne mapira kako treba. Ovaj ostatak si pogodio. Raletova mapa je izbacila 220hp što je meni bilo razočarenje malo ali sam se pomirio s tom brojkom. Međutim sve nakon toga mi nije odavalo utisak da je mapa dobra pa sam je iz tog razloga i izbacio i vratio na prethodno stanje. Gewinde su AP, čekam drugar iz nemačke da ih donese. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6952 Posted April 2 Dobro, sad barem znas da imas sredjenu glavu, klipove, karike, lezajeve, s obzirom na starost i km, nije to uopste lose sto si zanovio. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted April 2 Svakako. Nije mi žao uopšte, realno tako bi i trebalo uraditi kad se snaga planira malo više podizati. A cena je smešna, mislim da me je izašlo 400e sve, za neka kola u ovlašćenom mali servis toliko platiš U potrazi sam i za nekim ko može da napravi adapter za kočnice, crtež imam sa merama. Na par mesta su me otkačili jer im se ne isplati da prave jedan par navodno, a meni se ne isplati da pravim 10 pari 2 horvat and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted April 16 Legli napokon i završeci na izduv. Nisam mogao da nađem smaknute koji bi lepše pratili liniju branika ali i ovi su ok, sve je bolje od ravne cevi isečene brusilicom 6 knezevic76, Milutinac, darkman14 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1433 Posted April 16 Extra! 2 nemanja84bg and ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 2294 Posted April 16 Imam ja jedan supersprint varijantu, debeo bas bas ... ali ... na 1.4 tesko ... na lanciju je islo ali na ovo sitno ... mora povadim sve do njega cak i katalizator jbg nece me zarada da mogu da tjuningujem i da se igram softverski Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted April 16 Imam i ja supersprint od alfe 147 ali na delti auspuh ide jako blizu rezervnog točka pa nema mesta za širi lonac. Greota, lonac dobar i lepe završetke ima ali eno ga bleji u garaži. Quote Share this post Link to post Share on other sites