Jump to content
FAS Goran
ChobbyNS

Delta 1.4 Tjet-Batmobil

Recommended Posts

To ona poljska šema?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. Poljak je bas korektan i komunikacija s njim je lagana. A O ringove sam uzeo od momka sa foruma, Bane se zove ako se ne varam, vozi bravo tjet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane valja te o-ring gumice ja sam uzeo 3 para i sve sljaka savrseno, poljak Norbert isto valja te gumice i za 25e zavrsava posao, za 10 dana stigne,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podseća te na bivšu ljubav verujem pa zato nema Lancia privezak :D

Screenshot_20240106_161259.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hahahaha, i na fb grupi su svi skontali privezak pa me prozivaju :D 

 

Alfa ce uvek biti u srcu :wub:

 

Update:

Namontirane i plastike oko volana i satova kao i plastika oko rucne.

Bas sam zadovoljan kako je ispalo :) 

 

IMG_9289.jpg

IMG_9286.jpg

IMG_9288.jpg

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si gledao stanje turba i izduvne grane? verovatno je delta do 2009 godine? Ako jeste tu pucaju izduvne grane kao dobar dan a i izduvni deo turba zna da se "razidje". Da li si zadovoljan kako auto ide i trosi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrošnja je grad oko 10 a otvoreno oko 7, to mi je skroz ok za ovaj auto i motor.
Auto ide fino, nema zvukova oko grane i turbine da daju naznaku da negde curi vazduh ali svakako bih trebao demontirati to sve da bih bio siguran.
Na merenju je izbacio 135hp i 230nm koliko se sećam. Kaže tjuner da mu deluje da je turbo malo lošiji jer kasni pa onda prepuni sudeći po grafikonu.
Doduše na tom merenju su creva na overboost ventilu bila pogrešno ukopcana, to sam tek kasnije skontao.
Ne znam da li je to moglo da stvori taj problem na merenju?
Generalno sam zadovoljan kako ide, nije to loše ali svakako imam u planu mapiranje za pocetak pa se nadam da turbo neće dugo potrajati da mogu da pojacam modifikacije

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Moj ti je savet pre mapiranja da skines turbo i pregledas granu i da vidis da li dobro lezi. Turbo ako je pukao kod izduvnog dela mozes zameniti samo izduvni deo a mozes i ceo turbo uraditi nije skupo. Ja kada sredim granu vozim na valjke da izmerim brava da vidim koliko ce izbaciti, 230nm verujem da je izbacio na sport modu ako ga imas? Posto bi trebao da ima 206nm na fabrickoj mapi. Do 2009 godine ni jedna grana ne moze 150k da prebaci bez pucanja, u to nemoj da sumnjas. Takodje i izduvni deo turba.

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam sport mod nego prepuni turbo pa izbaci više nm nego sto je propisano, bar tako reče tjuner.
Pa videću sad posle praznika da prvo dizne odnesem na kontrolu i na čišćenje a dok se to radi mogu skinuti turbo pa ga prekontrolisati, deluje mi da nema puno posla da se razmontira.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U sustini nema, ako imas iskustva za sat vremena skines sve. Najveci problem ako je grana pukla i ako hoces da je menjas su brezoni. Ako puknu u glavi imas problem. Fabricki su losi i hoce da prave velike probleme. Novi tip grane mozes naci od 30-70e u zavisnosti od prodavca, poravnas je i novi dihtung i gas. Sa vl36 neces dobiti vise od 175ks i 260nm ako je sve kako treba zategnuto. Racunaj izduvni deo da puca na takvom setup u roku od 2-4 godine. U zavisnosti kako koristis auto i koliko boostas kada hoces da ga poteras. Kraci burst je pozeljniji da se ne greje toliko izduvni deo. To ce mu produziti zivot, generalno nije ni bitno za 80e uvek ga mozes zameniti novim... Najbolja opcija je suludo skupi garett 1446 koji daje 180ks i 280nm lagano i bez muke i brige.

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kažem ti, nije mi plan da vozim dugo taj turbo

Sledeće sto bih radio je garett 1446, dizne 390cc i bolji interkuler. Trebalo bi s tim setapom da dobaci do nekih 200-220hp, nisam sad ni ja siguran u brojke ali i 200 je ok. Ne bih ni tu preterivao, nisam siguran da fabricko kvačilo može da izdrži nešto više a i menjač je upitan.

Taj garett sam nalazio po italiji za 500-600€ često i skinut s tjet 150hp pa bude u toj ceni s granom komplet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se motora i kvacila mislim da ce lagano preziveti 220ks, samo ako uspes da nadjes 1446 za normalnu cenu. M32 ce izdrzati samo ako je dobar i ako je odrzavan. Kad vidim sta grci rade sa ovim motorom gde ga stock nabace na 300ks, nista me ne cudi da sve drzi bez problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjač je remontovan pre 10.000km odmah po kupovini auta, tako da mislim da neće biti problema s te strane.
A turbo ću da probam u italiji da pojurim, imam ko može tamo da iskomunicira i donese, to mi je olakšica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je onda prava stvar... Ali svakako zelim da vidim koliko ces dobiti sa vl36 bas me zanima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da si sipao samo 3l ulja u motor? Kod mene staje 3.5 otprilike? Da nisi pogresio u kucanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/6/2024 at 6:59 PM, ChobbyNS said:

Taj garett sam nalazio po italiji za 500-600€ često i skinut s tjet 150hp pa bude u toj ceni s granom komplet.

Zar nije IHI VL36 na Tjet 150? mislim da je Garrett na Multiair i onom jacem Abarthu 500, zab sam tacno oznake...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vidim da si sipao samo 3l ulja u motor? Kod mene staje 3.5 otprilike? Da nisi pogresio u kucanju?

Nisam. Po fabrickoj specifikaciji piše da ide 2.9l. Sipao sam 3 ali fali još malo jer smo skidali i kućište pa se to sve dobro ocedilo. Na redovnoj zameni kada sam sipao 3L tačno na max bude na meracu.


Zar nije IHI VL36 na Tjet 150? mislim da je Garrett na Multiair i onom jacem Abarthu 500, zab sam tacno oznake...

Tako je. Plan mi je da taj turbo nabavim kao apgrejd za ovaj ihi koji je i mali i problematičan po pitanju tog kućišta koje puca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Moram da intervenišem, iz iskustva.

Sam VL36 kod mene radi već stoiljkadarki bez vidnih problema.

Ko zna kada je i da li je dirano išta.

Izduvna grana je dobra za sada (restajl).

Izduvni deo turba takođe.

Uglavnom magistralni put sa cca 30% grada.

Jedino je jedan brezon na grani pukao pa je intervenisano.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo lepo je sve kolega rekao, Vl36 sluzi odlicno bez problema, posebno sa novim tipom grane. 200k lagano ako se menja ulje redovno. Ali ako se ne mari moze da se razleti mnogo ranije u svakom smislu. Posebno sa starom izduvnom granom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedva cekam da vidim kako ce ispasti remap. Pratim temu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se javim sa par novosti.
Rešio sam curenje antifriza kod termostata. Problem je bio u holenderu koji ide od termostata do izmenjivača na kućištu ulja ako se ne varam. Zamenio sam podloske i malo predihtovao i to je ok sad. 

 

Druga novost je da sam upecao garrett 1446, nadam se uskoro montaži. Treba da mi stigne i izduvna grana sa multiaira. Koliko sam uspeo da se uputim prepravke nisu velike. Trebao bih instalaciju od recirkulacionog ventila da produžim do turbine a moj ventil da uklonim i napravim neki bypass tu.

Treba da porucim i novi map senzor. 

Eventualno ću morati i crevo od usisa da zamenim ali to ću videti ovih dana pa i to da spremim. 
Sto se tiče mapiranja drugar saradjuje sa nekim tjunerom iz španije tako da će on uraditi mapu kada to dođe na red. 

IMG_9384.jpeg

IMG_9386.jpeg

IMG_9387.jpeg

IMG_9361.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...