Rale Maksimilijan 1 Posted November 18 Ljudi vec 4 godine vozim fiat grande punto1.3 multijet, danas sam se prvi put vozio u fiat punto mk2 1.2, ja sam blago receno pao sa stolice nakon voznje u njemu. Ne mogu da verujem da je fiat punto bolji auto od grande punta. Auto je tisi udobniji, komforniji, bolju zvucnu izolaciju od spoljnih zvukova i vetra ima, ima kvalitetniju plastiku enterijeta ne puca mu kontrolna tabla na suvozacevom mestu, cak i sto se tice prostora su tu negde nista grande nije osetno veci da se oseca taj prostor. Cak mi je i majstor koji radi u fiat ovlascenom servisu rekao da je punto mk2 bolji auto, kvalitetnije odradjen i pouzdaniji od grande punta jedino sto grande punto ima je bolja limarija i to je sve. Majstor mi je takodje tekao da kada je izlazio grande punto 2005e godine da je sklepan i konstruisan na brzinu jer je fiat bio u krizi i ocajnicki im je trebalo sto brze da izbace auto b segmenta koji ce ispuniti normu prodaje i da je tu nastao problem. Ja ne mogu da verujem da je fiat tolko podbacio da dozvoli da stariji model bude bolji od novijeg. Ja se sad ozbiljno razmisljam o prodaji grande-a i kupovine punta mk2 1.2. i moj majstor vozi istog mk2 punta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted November 18 А бре? Возио сам оба и још увек их имам у породици. МК2 је неспорно најјефтинија вожња, делови, потрошња...Гранде је са друге стране тотално друга класа од МК2, већи, удобнији, модернији, МНОГО боља израда, материјали, дизајн, јачи, бржи (да не кажем боље ). МК2 трули (сајтне, патос), љушти се лак, отпада небо, тапацири нису низашта, фарови НУЛА, цркава ЕЦУ будачи имобилајзер, избацује КЕН чек кад му се ћефне, сити серво рикњава, цилиндри квачила (ОБА)...Али ипак је то савршен мали аутић којег је прегазило време.То што је тиши је нормално зато што је бензинац, изакана дизелчина се чује као ФАП 32. Сулудо је и поредити дизела и бензинца, увек је бензинац тиши, а и удобнији (лакши је, тање опруге, мекши амортизери...) Рецимо Гранде се не чује ни када стојиш на 2 метра од њега у граду (већа бука) се не чује ни на пола мет ра.. 2 bane1321 and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 18 (edited) kakav li je taj tvoj grande punto kad te obican punto odusevio smesno je porediti ta dva auta a posebno reci da je obican punto bolji od grande punta Edited November 18 by OMP 4 italiano, ISV_01, Nikola031 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3816 Posted November 18 Iskreno sam zatecen time da je Punto bolji od GP pa moram da se slozim i sa konstatacijom kolege o stanju pomenutog Grande Punta u kome si se vozio. Em bi po pravilu trebao da je veci, udobniji i tisi, prostraniji, a o opremi da ne pricamo. Sa druge strane dizel se daleko vise cuje od malog benzinca sto imas ali ne toliko da ti je osecaj da motor drzis u krilu. 1 hour ago, Rale Maksimilijan said: Cak mi je i majstor koji radi u fiat ovlascenom servisu rekao da je punto mk2 bolji auto, kvalitetnije odradjen i pouzdaniji od grande punta jedino sto grande punto ima je bolja limarija i to je sve. Savetovao bih obojci da pogledate NCAP crash test za automobile tog godista, konkretno Punto i Grande Punto, cisto sa aspekta sigirnosti. Takodje i razlike u opremi koja se odnosi na elektronske sisteme poput ESP/ASR/ABS i druge sisteme. Nista vise ne bih dalje dodao ovde. 1 hour ago, Rale Maksimilijan said: Ja se sad ozbiljno razmisljam o prodaji grande-a i kupovine punta mk2 1.2. i moj majstor vozi istog mk2 punta. Svaki ciga svog konja hvali. To je kao sa konja na magarca sa si sisao, no ako ti je tako bolje i ako tako zelis, tako i uradi. Imas celu temu o tome autu Ovde pa iscitaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16032 Posted November 18 (edited) Apsolutno delim misljenje, bukvalno ne znam sta bih uopste mogao da stavim na tas Mk2 u medjusobnom poredjenju sa Grandeom (a tek sa Puntom Evo). Sem bagatelnog odrzavanja koje je i za Grande povoljno. Mk2 je (slicno kao i Stilo sa starta produkcije) iz tog doba vukao odredjene bagove i manjak u kvalitetu materijala i izrade (pored svega nabrojanog, setite se njihovih plavih enterijera ) . Sve je to na Grandeu i Nuova Bravu polako ispeglano i unapredjeno. Moderniji auto, veci, veci WB i gepek, bolja oprema, kvalitetniji materijali i izrada... Kod Grandea jedino sto su us*ali je ponuda motora od Euro 5 (i odnosi se i na benzince i na dizelase). Mada to tek kaci Evo i Punto MY12. Edited November 18 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 18 Ne hvali on svog konja, jer on ima grande punta a provozao se u puntu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3816 Posted November 18 9 minutes ago, OMP said: Ne hvali on svog konja, jer on ima grande punta a provozao se u puntu 1 hour ago, Rale Maksimilijan said: Ja se sad ozbiljno razmisljam o prodaji grande-a i kupovine punta mk2 1.2. i moj majstor vozi istog mk2 punta. Na ovo sam mislio Nije iskljuceno da se provozao u njegovom autu (nije precizirano, a nije na odmet nagadjati ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 18 (edited) 4 hours ago, Rale Maksimilijan said: Ja se sad ozbiljno razmisljam o prodaji grande-a i kupovine punta mk2 1.2. i moj majstor vozi istog mk2 punta. https://www.youtubetrimmer.com/view/?v=Uzw0YHGcjSc&start=34&end=45&loop=0 Edited November 18 by OMP 1 city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rale Maksimilijan 1 Posted November 19 15 hours ago, Home said: А бре? Возио сам оба и још увек их имам у породици. МК2 је неспорно најјефтинија вожња, делови, потрошња...Гранде је са друге стране тотално друга класа од МК2, већи, удобнији, модернији, МНОГО боља израда, материјали, дизајн, јачи, бржи (да не кажем боље ). МК2 трули (сајтне, патос), љушти се лак, отпада небо, тапацири нису низашта, фарови НУЛА, цркава ЕЦУ будачи имобилајзер, избацује КЕН чек кад му се ћефне, сити серво рикњава, цилиндри квачила (ОБА)...Али ипак је то савршен мали аутић којег је прегазило време.То што је тиши је нормално зато што је бензинац, изакана дизелчина се чује као ФАП 32. Сулудо је и поредити дизела и бензинца, увек је бензинац тиши, а и удобнији (лакши је, тање опруге, мекши амортизери...) Рецимо Гранде се не чује ни када стојиш на 2 метра од њега у граду (већа бука) се не чује ни на пола мет ра.. Ja nisam osetio da je grande punto iznutra nesto prostraniji, tu su mi negde sto se tice prostranosti iznutra. Pa to je nesporno da je limarija losija na puntu mk2, aovaj putno gde sam se ja vozio nije imao palo nebo iznutra nisam imao osecaj istrosenosti i pohabanosti. Ja mislim da du su ista klasa auta i jedan i drugi su b segment. Jeste da je benzinac tisi to stoji ali generalno mi se cini da je mk2 ususkaniji i tisi, ne samo motor vec izolacija od spoljnih zvukova ( drugih vozila, vetra...) 15 hours ago, OMP said: kakav li je taj tvoj grande punto kad te obican punto odusevio smesno je porediti ta dva auta a posebno reci da je obican punto bolji od grande punta Na svom grandeu nisam za 4 godine imao nikakav problem sto se tice motora, ali zato sam brdo problema imao sto se tice struje, elektronike, kontakata. Zvucnici prokrcali, stavio nove, pomeranje i grejanje stakla retrovizora nije radilo jer su se pojele neke zice na vratima pa sam i to sredio. brava na zadnjim vratima nije zakljucavala pa sam i nju promenio. Pa je posle zaglavljivala i to sam resio. Menjao sam makaze brisaca jer su brisaci poceli da udaraju u lim ( veci radijus su pravili ) Isao na reparaciju ablendera jer je migavac nije hteo da radi ( pojeli se kontakti unutar ablendera ) Zamenio reostat klime jer je i ona zezala. Zameni onaj konektor gde se ubacuje pojas jer je stari prijavljivao da nisam vezan i kad jesam vezan. Da ne pominjem sto mi crkavaju sijalice na zadnjim stop svetlima na svakih par meseci. U zadnjih mesec dana zna da se zaglavi brava paljenja da ne mogu da okrenem kljuc dam kontak i upalim auto. Sve sam to sredio osim te brave paljenja, od radova na trapu samo sam jednom menjao solje amortizera, zamenio sam prednje diskove i plocece i kvacilo pre par godina ali to racunam ko potrosni materijal sto mora da se menja. Kad sve to stavim na papir ne mogu da kazem da sam prezadovoljan autom. Ja volim da verujem da je moj korektan, dal je to objektivno do je vec druga prica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rale Maksimilijan 1 Posted November 19 Provozao sam se u mk2 od koleginice nisam nikada pre imao priliku da se vozim u njemu i zaista sam odusevljen autom. Sto se tice te plastike na kontolnoj tabli ajde da kazemo da su tvrdi materijali i na jednom i na drugom tu negde ali sto se tice a stubova kolko sam video na mk2 su ti stubovi tapacirani dok je na grande to plastika. Grejanje takodje je daleko bolje na mk2 na mom treba da prodje 10 minuta do 15 pre nego sto krene da greje. Niko nije prokomentarisao cinjenicu da je majstor iz fiat ovlascenog servisa rekao da je prica ta sto je grande punto sklepan i konstruisan na brzinu jer je fiat bio u krizi tih godina i ocajnicki mu je trebalo da izbaci novi model konkurentan na trzistu. Po principu one izreke sto je brzo to je i kuso. Ja razumem da je normalno i logicno da kada je nesto novije treba biti i bolje, pouzdanije, ali u ovom slucaju ja nemam takav utisak, naprotiv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rale Maksimilijan 1 Posted November 19 12 hours ago, OMP said: https://www.youtubetrimmer.com/view/?v=Uzw0YHGcjSc&start=34&end=45&loop=0 Xaxa, dobra fora, al fica ima dusu kao i putno mk2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6288 Posted November 19 Moj kolega je skoro uzeo Punta, onog posle EVO godište. Auto kao fabrika. Nema da šušne bilo šta unutra, na semaforu ne znaš dal radi motor.Послато са 2203129G помоћу Тапатока 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1854 Posted November 19 Vozio sam Zastavu 10, tj. punto mk2, kako god, od novog dok nije postao tinejdžer i imao sam utisak da se vozam u diližansi dok nisam krš fabričke amorte zamenio krštenim. Osim toga nemam zamerki, za mene je bio taman. Inače nisam puno s njim prešao, al' ono što jesam, mogu samo da pohvalim 1,2 8v koji na papiru ima smešne performanse, ali u praksi lepo nosi auto i može da se vozi (skoro) kao pravi. Tako da bih mogao da kažem za sebe da sam ljubitelj mk2(b) modela, ali (dobar) grande je u startu bolji auto u svemu. S tim što moram da se ogradim od kombinacije 1.2 8v & Grande Punto, jer je dosta teži auto od mk2. my 2c 2 shuxx and kakoonobese reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 19 Zapao ti je neki los prmerak grande punta cim si imao toliko gremlina, ja ga vozim 4 god bez problema, drugar isto, a znam jos par njih niko se nije pozalio na takve stvari. Sto se tice komfora veci je GP, ja u obican punto ne mogu da se smestim lepo za volanom, mora sediste dosta nazad a onda je prostor iza mene beskoristan za putnika dok u gp bez problema sedne neko iza mene a meni komotno napred za volanom. Sto se tice zvucne izolacije to ne mogu da poredim jer nisam nesto paraleno vozio da bih uporedio ali recimo GP nije sjajan na auto putu bucan je vec na 120 ali to je vise zbog prenosa koji je kratak ovako pri nekim brzinama do 100 se jako lepo i tiho vozi. Sta znam mene punto obican nikad nije zanimao niti mi se svidjao, malo kao mladjem hgt mi bio simpa ali brzo me to proslo isto vazi i za mk1, a npr. mk2 restiling (z10) sa buljavim farovima, taj auto mi je bas gadan napred, mnogo je lepsi prerestiling Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dash 17 Posted November 20 Imao sam u porodici Grandea 1.3 koji je bio bivse vozilo auto skole i bio je generalno u losem stanju i cak i takav je mnogo bolji auto od Punta mk2. I bolje odradjen unutra i bolja sedista i udobniji i tisi. Ma bukvalno sve je na strani Grandea, bas je ozbiljniji auto mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rale Maksimilijan 1 Posted November 20 On 11/19/2023 at 5:06 PM, OMP said: Zapao ti je neki los prmerak grande punta cim si imao toliko gremlina, ja ga vozim 4 god bez problema, drugar isto, a znam jos par njih niko se nije pozalio na takve stvari. Sto se tice komfora veci je GP, ja u obican punto ne mogu da se smestim lepo za volanom, mora sediste dosta nazad a onda je prostor iza mene beskoristan za putnika dok u gp bez problema sedne neko iza mene a meni komotno napred za volanom. Sto se tice zvucne izolacije to ne mogu da poredim jer nisam nesto paraleno vozio da bih uporedio ali recimo GP nije sjajan na auto putu bucan je vec na 120 ali to je vise zbog prenosa koji je kratak ovako pri nekim brzinama do 100 se jako lepo i tiho vozi. Sta znam mene punto obican nikad nije zanimao niti mi se svidjao, malo kao mladjem hgt mi bio simpa ali brzo me to proslo isto vazi i za mk1, a npr. mk2 restiling (z10) sa buljavim farovima, taj auto mi je bas gadan napred, mnogo je lepsi prerestiling Kada sam ga kupio 2019-e motor i trap su mu bili u dobrom stanju i to mi je bio prioritet prilikom kupovine, kupio sam ga sa nekim od tih gremlina sto sam nabrojao, nije tad imao sve nabrojane probleme ali imao je vise njih, al to je nesto sto sam prihvatio kad kupujes polovnjak normalno je da u startu imas neka ulaganja. Zaboravio sam da napomenem da kada sam ga kupio svetleo mu je check engine, ispostavilo se da je egr u pitanju, nakon cega je iskljucen i vise se check engine nije palio. Meni je putno mk2 verzija pre facelifta isto prelapa i daleko lepsa od one posle facelifta. I bas u njemu sam se vozio. Auto je zaista izuzetan, ususkan tih iznutra, nema vibracija , nema previse spoljnih zvukova, sto se tice plastike i u mk2 i u grande dominira tvrda plastika, tu su nijanse u pitanju ali i tu mk2 je u prednosti jer nema problem sa pucanjem plastike na kontrolnoj tabli ispred suvozaca, tamo gde je smesten airbag ( opste poznat problem na grande putnu kada navedena tabla puca od sunca usled lose izrade i tanke plastike ) mislim da je cak neko ovde imao na forumu bas temu o tom problemu. Sto se tice osecaja prostora u kabini tu su mi negde, nemam utisak da je grande veci iznutra i da ima vise prostora. Da ne pominjem sto mk2 ima daleko bolje grejanje. Cak i potrosnja 1.2 benzicna je neznatno visa od 1.3 dizela od 75 ks, plus kada se uzme u obzir da je benzin osetno jeftiniji od dizela. Takodje 1.2 fire motori su izuzetno pouzdani i dobri. Za mk2 je cak i ponuda delova i cena istih bolja u odnosu na GP. Jedino sto je limarija bolja na GP. Kada se sve ovo uzme u obzir ne mogu reci da je GP bolji auto od mk2. Grande Punto je nasminkan i nalickan i dobar marketinski trik fiata zbog krize u kojoj se nalazio tih godina. To je auto sa potencijalom koji nikada nije iskoriscen 4 hours ago, Dash said: Imao sam u porodici Grandea 1.3 koji je bio bivse vozilo auto skole i bio je generalno u losem stanju i cak i takav je mnogo bolji auto od Punta mk2. I bolje odradjen unutra i bolja sedista i udobniji i tisi. Ma bukvalno sve je na strani Grandea, bas je ozbiljniji auto mnogo. Tvrda plastika preovladava i kod jednog i drugog nijanse su u pitanju sto se tice enterijera, cak mk2 ima tapacirane a stubove dok su kod grande tvrda plastika. Sedista su udobna i dobra i kod jednog i kod drugog nema tu neke razlike, Sto se tice izolacije meni je tisi i ususkaniji mk2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 20 12 minutes ago, Rale Maksimilijan said: ali i tu mk2 je u prednosti jer nema problem sa pucanjem plastike na kontrolnoj tabli ispred suvozaca, tamo gde je smesten airbag ( opste poznat problem na grande putnu kada navedena tabla puca od sunca usled lose izrade i tanke plastike ) mislim da je cak neko ovde imao na forumu bas temu o tom problemu. To je simptomaticno za Evo a ne grande, ja sam bas rtko koi grande video sa tim problemom, imao sam ih vise komada, vozio se u vise njih, pogledao ih dosta i nisam to video na ni jednom ali zato svaki 5ti evo tima taj problem. Ali ako ti je to bitna prednost kod punta mk2 onda ne treba dalje ni komentarisati kod mk2 se lako podrpaju bubrezi na sedistima, isto vazi i za sedalni deo, odlepljuju tapaciri, spada lak sa krova, volani prilicno losi dobiju neku zuckasto braon boju kad se izlizu pa bas bodu oci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16032 Posted November 20 (edited) On 11/19/2023 at 10:45 AM, Rale Maksimilijan said: Grejanje takodje je daleko bolje na mk2 na mom treba da prodje 10 minuta do 15 pre nego sto krene da greje. 1 hour ago, Rale Maksimilijan said: Da ne pominjem sto mk2 ima daleko bolje grejanje. Ala si se "uhvatio" za grejanje , koje nema nikakve veze sa modelom. Nego sa tipom motora u svakom od njih. Naravno da ce se mali 1.2 benzinac lako i brzo zagrejati. Dizel motori su energetski efikasnije masine i rasipaju manje toplote u odnosu na benzince. Pogotovo jos ako je dizelski blok veci i gusani (a ne aluminijumski kao sto su masovno kod modernih benzinaca), znatno teze ga je zagrejati. Vozio si neki stariji 1.9 ili 2.0 i znas koliko tek njima trebaju da se zagreju i dodju na radnu temperaturu. Onda bi rekao da tvoj 1.3 Grande ima bolje grejanje od 1.9 ili 2.0 Nuova Brava, karikiram... S druge strane, to vece grejanje kod malo komplikovanijih benzinaca ima niz negativnih pojava, tipa problema sa Wastegate ventilom turba, izduvom, pucanjem kucista turbina u izduvnom delu, itd. 1 hour ago, Rale Maksimilijan said: Sto se tice osecaja prostora u kabini tu su mi negde, nemam utisak da je grande veci iznutra i da ima vise prostora. Subjektivni utisak, GP je skoro 20 cm duzi, par cm siri, veci WheelBase, siri trag tockova... Izmeri rastojanje izmedju pedala i naslona zadnje klupe i sve ce ti se samo kas'ti. Grande je po tom pitanju (mesta na zadnjoj klupi) maltene kao Nuova Bravo u klasi iznad. Masivniji, bezbedniji, sa modernijom platformom, sa boljom opremom, sa turbo dizelima i turbo benzincima koji su se solidno pokazali u praksi. Koje godiste je taj tvoj primerak, da nije neko ulazno godiste? Kao i svaki model, imao je bugove na samom startu, koji su kasnije ispeglani. Zato se generalno i gledaju restyle i mladji modeli. Opet, za ocekivati je da jednostavan atmosferac ima manje problematike od turbo dizelasa u godinama. Kojeg stizu i EGR, DPF, ciscenje ili gasenje istih, dizne, turbo... Mk2 je legendarni gradski autic, ali ne znam da zaista mogu generalno "da se uhvatim" za bilo sta i da kazem da moze u istu recenicu sa Grandeom. Pogotovo sa nekom nasviranijom Sporting verzijom, sa T-Jet ili MultiAir benzinskim turbacima ili 1.9 i 1.6 MultiJet. Edited November 20 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rale Maksimilijan 1 Posted November 20 2 hours ago, OMP said: To je simptomaticno za Evo a ne grande, ja sam bas rtko koi grande video sa tim problemom, imao sam ih vise komada, vozio se u vise njih, pogledao ih dosta i nisam to video na ni jednom ali zato svaki 5ti evo tima taj problem. Ali ako ti je to bitna prednost kod punta mk2 onda ne treba dalje ni komentarisati kod mk2 se lako podrpaju bubrezi na sedistima, isto vazi i za sedalni deo, odlepljuju tapaciri, spada lak sa krova, volani prilicno losi dobiju neku zuckasto braon boju kad se izlizu pa bas bodu oci Za Eva ne znam to, Za GP ima na oglasima secam se bas kad sam gledao da su bili pojedini primerci sa napuklom plastikom. Ako nema onda se vidi linija oko airbaga koja se ocrtava ona se skoro na svakom primerku vidi sto je stadijum pred pucenja plastike. Lak mislim da puntici sa facelift verzijom mahom imaju taj problem ova verzija pre facelifta kolko sam cuo nema problem sa lakom bar ne toliki 1 hour ago, Ivan said: Ala si se "uhvatio" za grejanje , koje nema nikakve veze sa modelom. Nego sa tipom motora u svakom od njih. Naravno da ce se mali 1.2 benzinac lako i brzo zagrejati. Dizel motori su energetski efikasnije masine i rasipaju manje toplote u odnosu na benzince. Pogotovo jos ako je dizelski blok veci i gusani (a ne aluminijumski kao sto su masovno kod modernih benzinaca), znatno teze ga je zagrejati. Vozio si neki stariji 1.9 ili 2.0 i znas koliko tek njima trebaju da se zagreju i dodju na radnu temperaturu. Onda bi rekao da tvoj 1.3 Grande ima bolje grejanje od 1.9 ili 2.0 Nuova Brava, karikiram... S druge strane, to vece grejanje kod malo komplikovanijih benzinaca ima niz negativnih pojava, tipa problema sa Wastegate ventilom turba, izduvom, pucanjem kucista turbina u izduvnom delu, itd. Subjektivni utisak, GP je skoro 20 cm duzi, par cm siri, veci WheelBase, siri trag tockova... Izmeri rastojanje izmedju pedala i naslona zadnje klupe i sve ce ti se samo kas'ti. Grande je po tom pitanju (mesta na zadnjoj klupi) maltene kao Nuova Bravo u klasi iznad. Masivniji, bezbedniji, sa modernijom platformom, sa boljom opremom, sa turbo dizelima i turbo benzincima koji su se solidno pokazali u praksi. Koje godiste je taj tvoj primerak, da nije neko ulazno godiste? Kao i svaki model, imao je bugove na samom startu, koji su kasnije ispeglani. Zato se generalno i gledaju restyle i mladji modeli. Opet, za ocekivati je da jednostavan atmosferac ima manje problematike od turbo dizelasa u godinama. Kojeg stizu i EGR, DPF, ciscenje ili gasenje istih, dizne, turbo... Mk2 je legendarni gradski autic, ali ne znam da zaista mogu generalno "da se uhvatim" za bilo sta i da kazem da moze u istu recenicu sa Grandeom. Pogotovo sa nekom nasviranijom Sporting verzijom, sa T-Jet ili MultiAir benzinskim turbacima ili 1.9 i 1.6 MultiJet. Moj je 2008 godiste, auto je pre nepunih 6 godina prethodni vlasnik na tockovima uvezao iz francuske. Dobro to za grejanje jesi u pravu, nisam uzeo u obzir da dizeli sporije dostizu radnu temperaturu pogotovu zimi. Ja ne kazem da je GP los auto, samo mi se cini da za samu cenu i ulozen novac mk2 daje vise u odnosu na GP. Naravno da spolja estetski i oprema ne mogu da se porede, grande putno estetski nema veze sa mk2 slicniji je bravu, ali iz ugla ciste prakticnosti i ulozenog novca bar je moje misljenje da je mk2 bolji auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 20 (edited) Aj prelistaj oglase i nadji mi neki grande sa ispucalom plastikom airg bag-a, mozda ces u oglasima od 400-500 puntica koliko ih sigurno ima naci 5 sa tim problemom pa i 10 i 20 neka bude zanemarljivo je da bi se moglo svrstati u neke mane, ja sam mozda 5 video takvh u zivotu dok se kod Eva dosta cesce srece, mozda i svaki 5. auto ima taj problem. Edited November 20 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rale Maksimilijan 1 Posted November 20 53 minutes ago, OMP said: Aj prelistaj oglase i nadji mi neki grande sa ispucalom plastikom airg bag-a, mozda ces u oglasima od 400-500 puntica koliko ih sigurno ima naci 5 sa tim problemom pa i 10 i 20 neka bude zanemarljivo je da bi se moglo svrstati u neke mane, ja sam mozda 5 video takvh u zivotu dok se kod Eva dosta cesce srece, mozda i svaki 5. auto ima taj problem. Nema veze dal ih ima 5, 10, 50 pokusavam da kazem da punto mk2 nema taj problem sa plastikom kod njega ni na jednom primerku nisam video da je ta plastika kod airbaga napukla Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1556 Posted November 21 (edited) da u pravu si zbog toga je grande mnogo losiji auto od mk2, prodaj ga sto pre i kupuj mk2 jos ce kusur da ti ostane glupo je vise raspravljati na ovu temu ja se odjavljujem Edited November 21 by OMP 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites