Jump to content
FAS Goran
Veki1970

Lancia Delta 1.4 T-Jet LPG

Recommended Posts

Pisao je neko (doduse sa Bravom) da uopste nije imao opciju za trenutnu i prosecnu potrosnju sa fabrickim plinom, mozda je slicna stvar u pitanju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ja uopće nemam opciju da vidim potrošnju, sve sam isprobao.

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Veki1970, kad stignes molin te samo vidi dimenzije boce (visinu prevashodno). Visina rezervnog tocka sa onom plastikom za alat je 220mm, pa nisam siguran da li staje 225mm boca bez da malo ispupci tepih posto ima i one srafice za poklopac i sam poklopac koji malo strce jos oko 5mm preko boce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma samo se iznerviram kad vidim kakvim propisima nas maltretiraju. Na dva auta sam maltene nove (vizuelno) boce bacio, truncic rdje nisu imale, ogrebotinicu, nista. Ali eto nekom se diglo da to nije dobro.

A onda ti uvale novu plavu bocu (staru 30 godina, al prefarbanu tom specijalnom bojom svemirske tehnologije) za sporet...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://autoplin-cepelin.hr/atest-spremnika-plina/
 

"Atest spremnika plina
Vezano uz periodički pregled (atest) spremnika,  ukoliko Vaš spremnik zadovoljava sve uvjete propisane pravilnikom, mi  ga pregledamo i izvršimo sve potrebne provjere, nakon toga dokumentaciju pošaljemo u TUV Croatia, zatim od njih dobijemo završni certifikat koji pošaljemo na Vaš mail. Na taj način se odobrava  korištenje Vašeg spremnika za narednih 5 godina. Procedura provjere traje cca 3 sata, a mail sa certifikatom dobijete isti ili najkasnije drugi radni dan. Za  trajanja pregleda vrijeme možete provesti u našem kafiću.
Za atest spremnika za autoplin  se  ne trebate naručiti, nego samo dođete kad god Vam odgovara. Naše radno vrijeme je od pon.-pet. 08 00- 17 00, dakle, morate mi doći najkasnije do 15 00.
Atest spremnika košta 100,00 € (753,45 kn) za cilindrični spremnik ili za spremnik umjesto rezervnog kotača (cijena sa pdv-om). Ukoliko Vaš spremnik ne zadovoljava uvjete propisane pravilnikom ne naplaćujemo Vam naš posao.
Na pregled pristupate s Vašim vozilom, od dokumentacije nam je potrebna Vaša prometna i knjižica spremnika plina (bijela knjižica). Bilo bi idealno da je spremnik plina prazan, jer u suprotnom gubite plin u Vašem spremniku.
Sa završnim certifikatom, našim računom i izjavom servisera dužni ste još na stanici za tehnički pregled ishoditi ovjeru produženja korištenja Vašeg spremnika za autoplin. To se naplaćuje dodatnih cca  30,00 € (230,00 kn) na stanici za tehnički pregled."
 

 

Da se vratim na problem sa klapnama/motorićima klime.
Jučer slučajno prebacim na "HI", čujem neki zvuk i lijeva strana počne grijati.
Ponadao se da je problem nestao, kad ono danas opet samo hladi na lijevoj strani.
E sad, da li to znači da nešto povremeno zapinje ili ipak mora tabla dolje ?

 

Edited by Ivan
Sredjen format, skinuti visestruki TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levi mikser kaputt (temperatura na vozackoj strani), verovatno pukla osovinica koja povezuje motoric i klapnu.

To je najnizi od 3 motora okacenih sa leve strane jedinice. Ili tabla dole ili "kasapska" verzija pristupa (koje licno nesto ne preferiram):

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41104-fiat-stilo-fiat-nuova-bravo-automatska-digitalna-klima/&do=findComment&comment=1538703

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/9/2023 at 9:26 PM, Veki1970 said:

Ne mora, samo napraviš atest.

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk
 

Kako nas kroz bezvezne propise deru ovi naši stručnjaci..., njihovu "pamet" dobro naplaćuju. Izgleda da su naši pametniji od celog sveta. Ccc :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 evra za atest u HR na 5god, kod nas zamena boce + atest oko 200 evra i jos posle 5 god imas jos 50-60e za reatest.

Em jeftinije, em ne moras da po Srbiji trazis identicnu bocu da ne bi razbusivali nove rupe za zamensku bocu. Been there, done that.

 

A ako imas neku specijalu kao onaj kolega sa foruma sto se raspitivao za fabricku Stako bocu za VW Pola, boca kostala preko 500e, potpuno drugaciji prikljucci od bilo koje aftermarket boce koju sam video... Kad i ako je nadjes, to jest.

 

A boca ne radi ni blizu granicnog pritiska, nece se "razgaziti" ili "razzhabiti"; sudeci po pisanju da gubis sav plin u HR verovatno isprazne bocu pa je atestiraju na pritisak, verovatno 30 bar koliko je deklarisana. Ovo je nekad i kod nas moglo, ali si morao da demontiras bocu i saljes, cini mi se, u Vincu. Vise izgleda ne postoji ni ta opcija (opet slucaj kolege za fabrickom bocom u VW Polu)...

 

A kazem, onda ti prodaju novu bocu staru 30 godina za 5000 za sporet. I tvoja stara nandzarasta i ova plava su godiste, ali plava je po citapu, a turandzalu nije.. 

 

 

Edit: oteh coveku temu, izvinjavam se. Ako ima adekvatna tema mozda najbolje premestiti post...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, majstor je konačno skinuo armaturu i sada su na redu popravci.
Pitanje,
da li mora sad nekako uključiti kontakt da ispita motoriće klapni, ili šta ? Kupio sam i onaj set plastika za popravak, pa sad ne znamo šta točno mijenjati.
Ovo mu je prvo rastavljanje ovog tipa na Lanciji Delti...e58164a05e6952b98be633f1b182c4da.jpg190c54927bdc201f8bf943baf954a341.jpg71520e5770c5d4f25ea414ff4ebfbf20.jpg370e89faaac0befe345851576612752c.jpg7f8b80cd5a7663e87bc89ad5becb0c1c.jpg

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk

Ovo su greške sa dijagnostike...2e01d68c99a4c2558b87328e1c0812f0.jpg

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk

B1904 LH Mixing Actuator
B1903 LH Mix Motor Feedback
B1901 Windscreen Motor Feedback

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što se vidi iz kodova grešaka, dve se odnose na isti aktuator i jedna greška pokazuje na neispravnost aktuatora za recirkulaciju.

Dakle, obzirom da poseduješ kompletan set za reparaciju , preventivno kreni redom skidati aktuatore i menjati osovinice (spojnice) između klapni i aktuatora.

Nadam se da si nabavio i polugicu za aktuator za recirkulaciju koji se nalazi ispod vetrobran stakla.

Nakon svega samo odraditi kalibraciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako smem da sugerisem mom postovanom kolegi i velikom prakticnom znalcu po pitanju popravke digitalne klime...

1 hour ago, Mijailović P. said:

i jedna greška pokazuje na neispravnost aktuatora za recirkulaciju

Zar ovo nije gornji motoric (od 3 sa leve strane), koji regulise pustanje vazduha na sofersajbnu? A ne motoric recirkulacije? Ako ja ne gresim.

Meni deluje da su dve greske za levi mikser (temperatura na vozackoj strani) i to je najnizi motoric od tri okacena sa leve strane.

Kao i greska za klapnu usmeravanja na sofersajbnu, tj. najvisi motoric od pomenuta tri sa leve strane. Izmedju njih je motoric usmeravanja grudi/noge.

 

@Veki1970

Za sve ostalo se slazem sa kolegom, proveri prvo osovinice koje povezuju aktuatore i klapne, tj. ovo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41104-fiat-stilo-fiat-nuova-bravo-automatska-digitalna-klima/&do=findComment&comment=1671054

 

Ako si kupio ceo set, a vec sve rasturas - mozda bih i preventivno izmenjao sve sto imas u setu, kada se vec kupusa.

Sve mozes da prekontrolises dijagnostikom, npr. MES-om lepo mogu da se prate parametri otvaranja klapne u procentima i koracima (steps). Koji se menjaju kako zadajes komande na panelu digitalne klime u kabini. Evo primera bas za levi mikser, izvukao sam iz MES, u modu simulacije:

 

Untitled.thumb.png.10e15ee38f43755bb2cacee3f5bc0f0a.png

 

Ako se testira, generalno sve promene mogu da se prate i u obliku grafikona, sto olaksava kasniji ponovni pregled:

 

Untitled3.thumb.png.e635da6f8c97bfc775e2e66802b034ae.png

 

Untitled2.thumb.png.a3e1e3a88345ada3bbb954179e5756f6.png

 

I kao sto kolega rece, kada se sve odradi - obavezno kalibracija. Ili istovremenim pritiskom na dugmad AUTO+MONO ili dijagnostikom:

 

Untitled1.thumb.png.be9e0e6ddd3266ea9ccb5c6c0df3a415.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je već rastureno, i mogu nabaviti ovaj najdonji lijevi novi motorić relativno brzo
Pitam kako ispitati motoriće ako je sve već rastavljeno, tj. mogu li se ispitati sa nekim instrumentom ili se mora nekako dati kontakt i preko komandi klime gledati. Ne znam kakvu majstor ima auto-dijagnostiku.

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege, trebam savjet šta dalje raditi. Nabavio sam 2 nova motorića za vozački mix, ali majstor kaže da ne rade. Navodno i ljevi i desni sada. Traži Denso ili Bosch, makar i polovne. Ima li kakva caka zašto ne bi radili ? Evo slike motorića...

 

1d28b0da921dda20eee1f579bffec020.thumb.jpg.312367984d680599ca3004be59018c0f.jpg 0e646134de97a4dd98ffad0549d304a9.thumb.jpg.6a34f40ec2d5ce782143a36b46a02dea.jpg
 

Edited by Ivan
Slike prebacene na FLCS server, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, molim za savjet/informaciju za majstora za plin koji se može spojiti na tvornički ugrađen Landirenzo plin u Delti i podesiti mapu, ako nije problem. Pitao sam na par mjesta, nitko mi nije mogao to riješiti.

Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam se raspitivao za Brava ili Deltu sa fabrickim plinom kod nekoliko plinadzija na glasu dobih informaciju da oni ne mogu da se zakace na taj Landi racunar. Eventualno Examiner (fabricka FIAT dijagnostika).

Mozda i nije potpuna istina, ali ja na kraju naknadno ugradih plin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...