Jump to content
FAS Goran
LepiBora

Fiat Nuova Bravo - serija grešaka (ABS, servo, ručnu, rezervu goriva)

Recommended Posts

Posted (edited)

Drugari, imam Fiat Bravo 1.9 MultiJet i ne radi mi servo na volanu. Altenator je dobar proverio voltmetrom klemne, svi osiguraci su ispravni. Na displeju mi ispisuje greseke: ASR disconected hill holder unvailable esp have power steering checked check RHS. Treba mi autoelektricar za Fiat ako imate nekoga, hvala unapred.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili Goran Fiat Servis na Aktivni!

Ili ako baš baš hoćeš električara Aca kod Cvetka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LepiBora centrala ABS-a. Skoro je imao neko na forumu sličan problem, možda @Ivanzna ko konkretno. 

Problem sa centralom je što moraš da nađeš identičnu, tj baš taj broj dela. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrebna pomoć (Fiat Bravo 2) - preksinoć vozio auto, sve normalno, juče nije vožen, jutros sedam, krećem, sve normalno, bacim pogled na instrument tablu, tamo svašta nešto.

 

Na instrument tabli svetle lampice za ABS, servo, ručnu kočnicu i lampica za rezervu goriva; kazaljka ne radi ni jedna, gorivo "u minusu", obrtaje ne meri, brzinu ne meri... Kada upalim svetla, svetla rade, ali se ne upali lampica za oborena svetla, isto važi i kada dam žmigavac, upalim duga... Takođe, ne radi ni radio, tj zasvetli, ali ostane na bledom osvetljenju i to je to.

Što se ovih kritičnih lampica tiče, poprilično sam siguran da je automobil u vožnji normalan, tj da nije ugašen servo, a još sam više siguran da ručna nije podignuta.

 

Auto najnormalnije pali na prvu.

Jedino šta sam do sada pokušao jeste povezivanje na kleme i tada se sve ponaša identično kao i kada je na svom akumulatoru, dakle pale se lampice koje ne trebaju, ne pale se koje trebaju, ne radi radio, ne rade brzinomer, pokazatelj goriva, temperature...

 

Unapred zahvalan na pomoći.

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Karmasita

Proveri pravo stanje i iscitaj potencijalne greske dijagnostikom, pod jedan.

Da li ti je akumulator bio slab pre toga, neke eventualne greske u tom slucaju?

Moguce i da sama tabla ima problem. Nista te ne kosta da probas da raskacis kleme i vratis ili ocistis konektor table (cajgeri se lako skidaju).

 

Pretpostavljam da je Bravo pre restyle? Mislim da sam vidjao da su (doduse ne cesto) znali da se pojave takvi simptomi, npr..

https://www.fiatforum.com/threads/all-warning-lights-display-and-no-instruments-working.336053/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator do sada nikada nije pravio probleme, niti je iskakala bilo kakva lampica vezano za isti, čak je i zimi palio na prvu. Prva generacija Brava je u pitanju, 2008 godište.

 

Pokušaću kasnije da raskačim kleme, pa ćemo videti kakva je situacija, ali će definitivno morati na dijagnostiku. 

 

Do sada sam ovakve "lampica" probleme imao samo pre 3 godine sa lampicom za ulje, ali se ona odnosila na opomenu za servis, pa je bilo potrebno samo obrisati grešku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreme će pokazati da li je problem bio realan, ili je u pitanju bila sitnica. Iskreno, meni je od starta delovalo kao da je samo "zaglupeo" sistem (baš kao što XY puta i na kompleksnijim serverskim sistemima običan restart mašine reši problem), ali jednostavno nije mi baš bliska ova branša, pa volim da pitam, pre nego bilo šta pokušam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Karmasita

 

Nije se ''zaglupeo'' sistem nego je (u najvećem broju slučajeva) došlo do kratkotrajnog pada napona i pojavila se serija grešaka koje tehnički ne mogu biti povezane jedna sa drugom... osim da im je uzrok isti - problem sa strujom.

To se dešava, npr.:

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - ASR, ESP, Hill holder greške

Fiat Stilo - ABS, EBD, ASR, ESP failure

 

Na tvom mestu bih proverio stanje akumulatora.

Nije bitno da li je nekada pravio problem jer akumulatori obično i riknu tako ''odjednom''. Mogu jednako da riknu kad su vrućine kao što se muče i tokom minus temperatura.

 

EDIT: Sad vidim da je tvoj Nuova Bravo sa 1.9 MJet motorom.

Proveri onda i konektore na diznama. Meni je pre nekoliko godina na Alfi 159 (2007.) sa 1.9 MJet motorom isto tako ludovalo jednom prilikom (sa sve kazaljkom goriva na nuli) zbog konektora na trećoj (čini mi se) dizni koji je pravio problem sa strujom. E sad, to je na 150 konja poznat problem, na 120 nije baš... ali ko zna kako ti se zalomilo. :D

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...