Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nedavno mi je multipla bipower upalila lampicu abs-a i rucne kocnice i na displeju ispisuje da ne rade abs i ebd.Probao sam da skidam klemu i ostale vudu magije ali lampe i dalje svetle.Na dijagnostici kocnica pise da je u pitanju error 5-Valve relay,ABS.Brisanje gresaka ne pomaze jer se ponovo upale.Zamenio sam centralu abs-a ali se greska i dalje pali.Zakljucujem da je onda problem u instalaciji.Ispitao sam konektor i buni me sto samo na jednom pinu nalazim napon od 12v,a gledajuci neku semu mislim da treba da ga bude na najmanje 2 pina.Ne znam,mozda gresim ali nakon toga sam prekontrolisao SVE osigurace iz vozaceve kasete i iz motornog prostora,a zatim i releje.Gresku nisam nasao.Ima li negde jos nekih osiguraca illi zna li neko nesto o ovome,svaka pomoc mi znaci.Moze da se vozi i bez abs-a ali ja volim da sve fercera na autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se ove dve lampics upale,znači da ne radi EBD sistem ili u prevodu elektronska raspodela sile kočenja.Sistem funkcioniše i dalje,normalno rade kočnice ali bez ABS-a i elektronike.Ako si zamenio centralu,problem može biti u glavnoj instalaciji,releima,ABS senzorima.Proveri da nije neki kabal od senzora prekinut,ili su senzori zaprljani,ili je neki senzor crkao.Takođe može biti problem i neki džek od senzora.

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Puntu bio problem sa isčitavanjwm na točkovima,očistili i zamenili taj jedan  sa reckama na zadnjem desnom točku i sada šljaka

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika ne ukazuje na gresku senzora tako da vise sumnjam na instalaciju i žice,osigurače,releje...

Svakako cu ocistiti senzore,interesuje me gde da trazim gresku u instalaciji i na koliko pinova na dzeku treba da imam 12v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzore sam ocistio i pregledao sam sve osigurace ali lampe i dalje svetle.Da li neko ima mozda shemu konektora abs-a odnosno vrednosti struje na pinovima pa da prekontrolisem dzek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno je problemu napajanju abs-a jer pinovi 17 i 18 nemaju napona.Zica sa plus kleme ide na osigurac od 60a i tu ima struje iza osiguraca.potom zica ulazi u kabinu i kada izadje iz kabine ide na konektor od abs-a i tu je vec mrtva,nema struje.Znaci problem je negde u kabini ali ja ne znam gde da trazim tu zicu.Morao bih da skidam celu instrument tablu i dobar deo tepiha i izolacije da bih nasao gde vodi ta zica.Verovatno je neki konektor u pitanju pa ako neko tacno zna gde da trazim,a da ne moram da skidam pola auta....mada me malo buni da zia od 6 kvadrata izgubi kontakt,ipak je to prilicno "debelo".

Kako sam gledao u shemi instalacija predvidjeno je da abs preko osiguraca od 60a bude stalno pod naponom pa cu probati da dovedem direktno struju drugom

zicom do konektora i pinova 17 i 18,naravno preko osiguraca.

Sta se desava u kabini i zasto je ta zica bez struje ostace verovatno misterija.

p.s. podvucen text je slucajno podvucen

Edited by bratsaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam doveo direktno struju na pinove 17 i 18 i abs radi,lampice ne svetle.Ostaje mi da dodam osigurac i relej zbog bezbednosti i to je to.Definitivno je zica od 6mm2 u prekidu negde u kabini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da priupitam i ja pošto imam zanimljiv problem... Već par nedelja mi se upali lampica abs kada predjem 100km/h... Ali je auto kočio normalno...verovatno bez abs. Ugasim, upalim sve ok. Ali danas se upali lampica i kada se upalila pedala kočnice se podigla skroz i postala tvrda... Klešta su stegla diskove napred i dok sam došao kući sve se to lepo zagrejalo, kočio auto non stop... Posle 2h sam provozao krug i sve ok (nisam brzo išao).. Jel moguće da centrala abs tako odreagovala da nije htela da pusti kočnicu? Ili šta može biti problem tu?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze svasta da bude.Ako imas esp(dizel multipla) moguce je da ti ne radi centrala abs.Ako su oba tocka blokirala kvar treba traziti ili na centrali abs ili u zicama,u svakom slucaju prvo na dijagnostiku da se ocitaju greske i da se provere senzori abs.Nista ovako napamet ne moze da se resi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...