Jump to content
Goran

Recommended Posts

Kad vec kopas tutoriale - imas i onaj cuveni za motorice digitalne klime :D. "Omiljena" tematika nas bivsih i sadasnjih vlasnika Stila, Brava, Delti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan izgleda da ce to meni trebati, prozujao mi neki motoric sad na letovanju :) cuje se samo kad je ukljucena i klima i recirkulacija da vrti u prazno.

Verovatno onaj set otisao

@horvat delta je samo u jednom delu vezana za suspleh. Ima mali trougao ispred levog tocka koji sam skoro nabavio i stavio. Vezan je onim plasticnim kopcama.

@Axic sundjer se zalepi dvostrukom trakom za gredu pri prvom skidanju i nema vise problema :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me nakon duzeg vremena, tek juce sam uzeo da se porvem sa ksenonima koje sam narucio. Trebalo mi je nekih 70min za oba, bez skidanja branika :thumbup: Rezultat, nakon onoga sto sam imao sa obicnim h7, je fantastican. Ja sam jako zadovoljan. Slika svakako ne moze realno da docara situaciju. Uglavnom, verovatno su projektori za sredjivanje ali i ovako je prilicno dobro resenje. Ostalo je jos malo da lepse zapakujem balaste posto sam sada samo prilepio sve izolirkom za karoseriju...:whistle:

ksenoni.thumb.jpg.97fe37108f11c1a2eec1ee1fd55eea75.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ovo svetli osim ovog levog koji levu ivicu kolovoza skroro da i ne osvetljava. :D To ručnim podesavanjem sa ona 2 plasticna točkića na faru da podesis kako treba da bude snop. 

 

Za balaste imas kad skines far dole ispod napravljeno kuciste gde ide fabricki balast pa možeš ove tvoje da usrafis sa po 2 srafa i stajaće čvrsto

 Ja sam prvi put tako kod sebe ali ću uskoro da opet skidam farove pa da balaste ubacim unutar fara jer kod Delte u faru imaš mesta koliko želiš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, hvala, videcu jos to za snop, mozda je i do ugla slikanja... 

Primetio sam da ima prostora u faru ali ne znam da li moze lepo da se fiksira bez skidanja farova i branika. To je sledeci korak.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Драган said:

Trebalo mi je nekih 70min za oba, bez skidanja branika :thumbup: 

Pa Ivan od starta tvrdi da se to lagano odradjuje bez skidanja branika. Toliko o ovim mekanim, mladim narastajima... Sto bi @Axic rekao, plakyyyyy :D :

On 7/13/2023 at 12:04 AM, Axic said:

Naprotiv :Dpricao sam ti kod moje delte sa istim motorom xenone stavio tek kad sam skinuo branik i plus farove pa tek onda moze da se krene sa ugradnjom xenona. Mozda je kod Brava lakse ali Delta sigurno ne tako lako. 

I opet ponavljam - ko je ranije imao Stila (kao npr. gazda teme i ja), sve ovo posle mu je maciji kasalj za pristup sijalicama :) .

 

Takodje lepo rekoh da ako je auto iole mladji i soljice projektora nisu urnisane (a DRL kod Delte tu puno pomaze) - velika verovatnoca je da moze da se dobije korektno svetlo samo sa dodatnim xenon setom. Zato sam i predlagao da se prvo pozajmi od nekoga balast+sijalica i proba bar na jednoj strani. Tj. da se prvo proveri i da mozda i nema potrebe za otvaranjem farova, menjanjem projektora, itd... Ako ne radis sam, najmanji problem je dati novac za to jer je bagatela u odnosu na ranije. Nego je problem naci nekoga ko ce to pedantno odraditi, sto se kaze kao za sebe. A da sve to bude lepo ustelovano, da su projektori iole kvalitetni, da imaju bar iole dobar hotspot (sto je danas sve redji slucaj), da ne nagorevaju ili da nisu blizu prednjoj plastici fara, da se ne pravi magla unutar fara zbog toga, da far bude ponovo lepo zatvoren i ne stvara kondenz... Vidjao sam prilicno brljotina "majstora", koje dosta ljudi i ne primecuje i fascinirani su kako to sljasti kada se gleda odnapred :) . A pedantnost i ono najbitnije - rezultat na putu i bezbednost, ko je*e :) . 

 

Sam si lepo rekao, slika tesko moze da docara situaciju. Tj. u stvarnosti moze da bude i bolje i gore. Mene malo "brine" taj tako jarki deo snopa skroz levo u livadi, na stranu sto je oboren.

Zato ti lepo pravac negde pred zid, ocrtaj zize, teraj polako u rikverc i za 10 metara :) ce ti se sve samo kas'ti sta treba da dostelujes. Ako treba pomoci, tu smo ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

I opet ponavljam - ko je ranije imao Stila (kao npr. gazda teme i ja), sve ovo posle mu je maciji kasalj za pristup sijalicama :) .

Mislim da se posle ovog prvog puta moze dobro spustiti vreme montaze, sigurno za nekih 20ak min ako ne i vise :) Zahvalan sam vrlim Stilovim inzenjerima sto su me poducili i upraksirali :clap:

 

2 hours ago, Ivan said:

Mene malo "brine" taj tako jarki deo snopa skroz levo u livadi, na stranu sto je oboren.

 Dobro si ovo primetio, evo slike i prema garaznim vratima, tacno se vidi da bezi :left:

ksenoni2.thumb.jpg.54f2a998b82fc66034ef4638f714bd3e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada vec imas garazu i uslove da lako proveris... Stavi patosnicu ispred jednog pa drugog fara i prati sta se desava.

Najbitnije je da lociras hotspot, tj. zize oba fara (koncentrisano mesto najjaceg svetla). Ne smeju da mrdaju levo-desno, a pad treba da im bude 1% (ili 10 cm, na pomenutih 10m), po default.

Da nije to levo u pitanju neki odsjaj, DRL, totalno mi je cudno? Proveri i da li ti vozacka sijalica dobro cuci u lezistu. To videh i na onoj gore slici, zato sam ti i sugerisao.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su sijalice dobro legle. Provericu svakako. Pre ce biti da je do sociva.

Moram naci neku ravnu povrsinu i da ima toliko prostora pa cu da se poigram...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoljno ti je 10 m razmaka, zid i prilaz njemu pod idealnih 90 stepeni.

Vec ces tu moci da vidis sta se desava. Fokusiraj se na tu zizu levog fara i gde mu je hotspot (zakloni patosnicom drugi far, eventualno i levi DRL ako radi). Tu mi je nesto sumnjivo.

Proveri i da li ti ispravno radi nivelacija farova iz kabine. Prilikom stelovanja, snop treba da bude u polozaju "0", tj. najvisem. Ako se auto opterecuje teretom, snop se spusta u polozaje od 1 do 3, opet zavisno od nivoa opterecenja.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu kako izgleda pa cu postaviti i slike. Mislim da nivelacija radi dobro. Sve pozicije koliko sam obratio paznju na to.

 

Jedan off topic, ali da li je neko "popravljao" tapacire na zadnjim vratima u svojoj reziji, na Delti naravno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Драган said:

Videcu kako izgleda pa cu postaviti i slike. Mislim da nivelacija radi dobro. Sve pozicije koliko sam obratio paznju na to.

Obicno ili radi ili ne ;) . U pitanju je motoric sa potenciometrom.

Najbolje tako, a ako hoces postavi i slike snopa na zidu, pa da prokomentarisemo zajedno. Resili smo ovde gomilu problema do sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko na Delti imao problem sa instrument tablom? Kako je pocelo ovo hladnije vreme ujutru na prvo paljenje je mrtva, ne rade kazaljke, ekran je prazan, ne rade lampice, a sve to dok radi motor i dok se ne zagreje malo... Mislio sam da je do akumulatora, dopunio sam ga ali ista je situacija.
Takodje, jos nesto, upozorenje za led na putu, prvo se javi kao zuta lampa, a posle svetli kao bela/siva (to naravno kada radi tabla :D )

IMG_20231125_083028_edit_883125452506910.jpg

IMG_20231125_083728.jpg

IMG_20231125_083709.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tablu lagano mozes da skines i sam. Pa odnesi da ti neki krsten elektronicar ispregleda lemove i komponente.

Verujem da ces tu naci problem na ovim niskim temperaturama i vlazi. Cak i kada je akumulator los, tabla bi trebala da daje bar osnovne znake "zivota", prilicno sam siguran da nema veze sa baterijom. Pogotovo sto je mrtva dok auto radi u pocetku.

Posto se lagano skida, mozes i da zamenis sa nekim sa Deltom dizelkom za probu, problem je jedino sto je sam model redji. Cisto da razbijes sumnju da je nesto do instalacije pre same table u pitanju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadao sam se da je akumulator jer tesko cu ja naci nekog da to posteno pogleda za pristojne pare...
A opet da uzmem polovnu pitanje je sta ce me cekati i sa njom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest' da nije Delta, ali sam na Opel Corsi imao problem da tabla isto ne radi prvih par minuta i onda ozivi kada se malo zagreje. Najcesce je problem u kondenzatorima na ploci. Ispita se, nadje se koji je, promeni se i eto. Tako sam ja resio problem. Bilo koji elektronicar bi trebao da moze da je popravi.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Драган said:

A opet da uzmem polovnu pitanje je sta ce me cekati i sa njom.

Retko ima takvih problema na Bravu/Delti, ispeglana je masa stvari sa Stila. Meni je vise pitanje na kakvom je krsu i koliko dugo ta polovna tabla stajala, da li u nekoj vlazi, itd...

Svakako bih uvek prvo probao da sredim i pretresem sopstvenu tablu. Bilo koji krsten elektronicar moze da prodje kroz linije na maticnoj ploci i ispregleda detaljno. Zameni sumnjivo od komponenti, popravi lemove...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sa bojom se desava i meni na Delti ali tabla kao tabla radi normalno. To pridajem nekom hladnom lemu. Nisam primetio da ima veze sa hladnim autom.
Savet je da je odneses ili posaljes kod Kacimbasa, verujem da ce ti on to srediti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/26/2023 at 5:18 PM, Ivan said:

Tablu lagano mozes da skines i sam.

Jel mora volan da se skida zbog table? Ima dva sarafa u tabli i one plastike se skidaju iznad i ispod volana, ako sam dobro video. 

Jedva nadjoh coveka da mi pogleda, kazu ne rade Fiate, Lancie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Драган said:

Jel mora volan da se skida zbog table?

Naravno da ne mora, skidao sam na par Bravo modela, a verujem da je na Delti identicno.

Mozda sam cak ostavljao i slike negde po forumu, ne secam se vise.

Ako stignem i znaci ti, ostavicu ti kompletnu proceduru iz eLearn. Mada, stvarno je trivijalno, sve ce ti se samo ka'sti kad krenes da kupusas.

Kakav crni majstor za to :) , nadji samo nekog krstenog elektronicara da ti pretrese plocu i komponente table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ne moras, hvala ti. video sam na netu, ima 2 sarafa u tabli i one plastike se skinu. 

ovo za majstore sam mislio na elektronicara, cim cuju Delta, ne rade... U utorak nosim pa cu videti kakvo je stanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Драган said:

ima 2 sarafa u tabli

Trebalo bi da su 4 srafa.

Imas 2 lako vidljiva gore, plus 2 ispod table (ispod onog skaja za ekstenziju volana).

I vodi racuna kada skidas gornju plastiku obloge volana. Znam par njih koje je povuklo kako je bila montirana na Stilu :) .

Pa krenu da cupaju, a osigurana je sa 2 uspravna srafcica sa donje strane.

Evo pomenutih slicica od ranije za Bravo, nikakav problem da bar virtuelno pripomognem:

 

1.thumb.png.451cbdb774e6484f04c8adfd3dd92cf2.png 4.thumb.png.c8f5a174d258251a01fd14abf126f769.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...