Jump to content
Goran

Recommended Posts

Panda trece generacije sa cuvenim Twin Air motorom ili sto bi neki rekli pola motora posto ima samo dva cilindra ali nedostatak dva cilidra ne znaci slabiji motor posto je ovaj opremljen sa turbom i razvija prilicno zivahnih 85 konja koje je milina voziti, dva cilindra manje takodje ne znaci da ce upola manje da trosi, trosi bogami kao da ima svih cetiri za ova dva dana i nekih 400km koliko sam presao bord je pokazivao do 9 litara a kada udjem u rezim iskljucivo gradske voznje verovatno ce to biti redovna potrosnja
U odnosu na predhodnu generaciju ovo je vec ozbiljniji auto u svakom pogledu veoma upravljiv lepo lezi na putu zvucna izolacija je bolja bolji su materijali u kabini sedista su udobnija ipak auto je malo porastao i to se oseti
Ono sto mi se za sada ne svidja je veliko naginjanje u krivinama

Kupljeno sve za mali i veliki servis tako da cu tada znati vise kada je majstor podigne i detaljno pregleda

Nastavak sledi kako se budemo navikavali jedno na drugog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, clockwork_orange said:

Ono sto mi se za sada ne svidja je veliko naginjanje u krivinama

Verovatno zasluga izmučenih (fabričkih) krš-amortizera ... Srećom nov set (kvalitetnih) za pandu ne košta puno. :thumbup:

 

Nek te dobro služi turbo - kosačica ! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se vozio u skoro pa ganc novoj pandi III hybrid kod coveka u Packoj Palanci, crvena boja. Presao oko...10k, nov auto. Covek prezadovoljan po pitanju eksploatacije za grad, kaze visok, pregledan, baterije pokrecu klimu, svetla i jos neke potrosace, udoban...aaali kaze za ozbiljniji put nedostaje snage kada se optereti. 

 

Lepo da te sluzi i da se navozas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, clockwork_orange said:

vec ozbiljniji auto

nemoj zamjerit drugar ali sta to znaci??? ozbiljniji! jedna bas bezveze postapalica..

kad smo vec kod poredjenja, jesi vozio pandu 169? testirao duzi period?

169 se ne naginje, stabilna.. + za nju :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zameram ali to nije postaplica vec konstatacija
Pandu 2 ili 169 koja je fabricka oznaka za taj auto sam imao poslednje 3 godine i presao 30ak hiljada kilometara vecinu u gradskoj voznji pa smatram da sam merodavan da napravim poredjenje ova dva automobila
Panda 3 u odnos na Pandu 2 je duza za 10ak sira za 5 i visa za 2-3 centimetra i samim tim je veca u prevodu ozbiljniji auto
Panda 3 ima bolje reseno oslanjanje samim tim je daleko udobnija utisak u voznji da je daleko stabilniji i upravljiviji auto u voznji autoputem kao i magistralom (preko Iriskog venca)  takodje ima i vece tockove u odnosu na predhodnu verziju i stice se utisak da je ozbiljniji auto
U Pandi 3 generacije su sedista udobnija unutrasnjost je lepse, modernije dizajnirana bord kompjuter koji osim vremena i temperature pokazuje jos pregrst korisnih informacija takodje bezbednost putnika je podignuta za lestvicu sto sugerise da je ozbiljniji auto
Mogu ja jos da spomenem i bolji audio uredjaj pomoc pri kretanju uzbrdo start/stop dnevna svetla svasta nesto sto imaju ozbiljniji automobili
Sto se motora tice jos se nisam detaljno upoznao ali cini mi se da cak i vise trosi sto je definitivno svrstava u ozbiljnji auto

E da Panda 2 se nije naginjala po krivinama cak je savrseno lezala u istim ali to mozda ima veze sa tim sto mi je izbijala kamen iz bubrega preko svakog lezeceg (Van verzija)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clockwork_orange sve sto si naveo govori da je nova panda prostranija, udobnija, bolje opremljena...

hit mi je da je "ozbiljnija" zbog cinjenice sto vise trosi!  :D

nije zabiljezeno u garage da si vozio pandu 169, ok kompetentan definitivno da govoris o njoj..

znaci nova panda trezvenija, sabranija, koncetrisana... :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U "garazi" su mi samo nabojana trenutna vozila sa 35 godina vozackog staza spisak prilicno dugacak, sad kad razmislim i probam da se setim svega tesko ide zaboravilo se stigle godine (ozbiljne godine)

Da cini mi se da panda ozbiljno i trosi bar ono sto kaze kompjuter danas je trosila oko 11 litara dok je stara u istom rezimu trosila 9 litara ali po cep metodi posto nije imala kompjuter

Ono sto je nasledila je zvuk zatvaranja vrata i dalje zvuci kao limena kanta
 

Fabricki muzicki uredjaj ne poseduje usb i bluetooth konekciju tako da je izvadjen i ako nekome treba nek se slobodno javi

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, clockwork_orange said:

zvuk zatvaranja vrata i dalje zvuci kao limena kanta

moja panda je Dynamic edicija, odnosno 4x4 Climbing (slicna oprema), i bas kad zatvorim vrata napravi mi dusevni mir :) dok kod pezoa 307 je zvuk tankog pleha..

ako nedelju dana ne otvaram neka vrata zalijepe se bukvalno (kod pande).

to je prevelika potrosnja, moja (1.2 8V) zimi trosi 10, ljeti 9, po gradu (punjen do cepa itd...)

otvoreni put 6l, brza voznja..

Edited by Zan Batist
add text

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto se vrata zalepe to je kombinacija prljavih kedera i vlage to se i meni desavalo
Obrisi kedere i namazi glicerinom i to se vise nece desavati

Potrosnja je takva kakva je negde sam to i ocekivao tj nadao sam se da ce biti ista ali...

Po meni je nerealno da u odnosu na moju staru (1,2 8V) motor koji ima 15ks vise i ceo auto je 100+ kila tezi a da trosi manje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je onda svrha tih kosacica motora ako ne smanjena potrosnja? jbt 900ccm trosi ko neki 1.6 sa 120+ konja

Mali trocilindrasi 1.0 ajgo, p107 i c1 trose 7l po gradu sto je skroz ok (doduse sa dosta kg manje od pande), neki kazu da moze i manje ali po onom sto ja znam i sto je provereno to je 7l, ocekivao sam da ta panda bude tu negde mozda 8l ali 11 je bas previse pa kako god vozio po gradu i to mereno po bordu koji mozda pokazuje i do 1l manje sto je slucaj kod mene (doduse 0,5l) i mnogih kola koja sam vozio. Svakako treba to testirati od cepa do cepa, mozda ipak taj bord pokazuje vise

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeftinija izrada, manja emisija gasova i dobijas da je motor potrosni deo koji se menja, sto ide u prilog autokompanijama.

Nece vise niko da pravi 1.6 atmo ragu kao sto moj Mini ima pa da tera 40 godina i izgleda kao nov. Ja ne vidim ni da ce 2.0TDI koji je dosta rasterecen da gazi toliko dugo,  a kamoli manji downsizovani motori ili sa elektromotorom pride.

 

Da ne kvarim temu, da te u zdravlju sluzi dvocilindras i baci neke slike :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP mislio sam na Chrystler atmosferca 1.6, poznati Tritec :)  "The Tritec engine 1.6 is a pretty reliable engine and is considered bulletproof by some because it has an “old school” cast iron block which makes it virtually bulletproof. Its architecture is fairly simple with single overhead cam, metal timing chain and other characteristics"

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema leba bez motike, kolko para tolko muzike, ne moz da se j... a da ti ne udje .....

Koliko goriva toliko snage i to je osnovno pravilo ne mozes da vozis auto od blizu tone  sa 85 konja a da ne ocekujes da ce da trosi pa ne moze da ima snage od vazduha
Meni ce svaki auto da trosi bar 9 litara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...