clockwork_orange 710 Posted May 31, 2023 Panda trece generacije sa cuvenim Twin Air motorom ili sto bi neki rekli pola motora posto ima samo dva cilindra ali nedostatak dva cilidra ne znaci slabiji motor posto je ovaj opremljen sa turbom i razvija prilicno zivahnih 85 konja koje je milina voziti, dva cilindra manje takodje ne znaci da ce upola manje da trosi, trosi bogami kao da ima svih cetiri za ova dva dana i nekih 400km koliko sam presao bord je pokazivao do 9 litara a kada udjem u rezim iskljucivo gradske voznje verovatno ce to biti redovna potrosnja U odnosu na predhodnu generaciju ovo je vec ozbiljniji auto u svakom pogledu veoma upravljiv lepo lezi na putu zvucna izolacija je bolja bolji su materijali u kabini sedista su udobnija ipak auto je malo porastao i to se oseti Ono sto mi se za sada ne svidja je veliko naginjanje u krivinama Kupljeno sve za mali i veliki servis tako da cu tada znati vise kada je majstor podigne i detaljno pregleda Nastavak sledi kako se budemo navikavali jedno na drugog 9 Nikola031, Decak Iz Vode, Reacher Gilt and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 13404 Posted May 31, 2023 Srećna kupovina, da te dobro služi. Naravno piši iskustva, i postavi neke fotkice Srećno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2601 Posted May 31, 2023 1 hour ago, clockwork_orange said: Ono sto mi se za sada ne svidja je veliko naginjanje u krivinama Verovatno zasluga izmučenih (fabričkih) krš-amortizera ... Srećom nov set (kvalitetnih) za pandu ne košta puno. Nek te dobro služi turbo - kosačica ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4418 Posted June 1, 2023 Ja sam se vozio u skoro pa ganc novoj pandi III hybrid kod coveka u Packoj Palanci, crvena boja. Presao oko...10k, nov auto. Covek prezadovoljan po pitanju eksploatacije za grad, kaze visok, pregledan, baterije pokrecu klimu, svetla i jos neke potrosace, udoban...aaali kaze za ozbiljniji put nedostaje snage kada se optereti. Lepo da te sluzi i da se navozas. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 354 Posted June 1, 2023 16 hours ago, clockwork_orange said: vec ozbiljniji auto nemoj zamjerit drugar ali sta to znaci??? ozbiljniji! jedna bas bezveze postapalica.. kad smo vec kod poredjenja, jesi vozio pandu 169? testirao duzi period? 169 se ne naginje, stabilna.. + za nju Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 710 Posted June 1, 2023 (edited) Na zameram ali to nije postaplica vec konstatacija Pandu 2 ili 169 koja je fabricka oznaka za taj auto sam imao poslednje 3 godine i presao 30ak hiljada kilometara vecinu u gradskoj voznji pa smatram da sam merodavan da napravim poredjenje ova dva automobila Panda 3 u odnos na Pandu 2 je duza za 10ak sira za 5 i visa za 2-3 centimetra i samim tim je veca u prevodu ozbiljniji auto Panda 3 ima bolje reseno oslanjanje samim tim je daleko udobnija utisak u voznji da je daleko stabilniji i upravljiviji auto u voznji autoputem kao i magistralom (preko Iriskog venca) takodje ima i vece tockove u odnosu na predhodnu verziju i stice se utisak da je ozbiljniji auto U Pandi 3 generacije su sedista udobnija unutrasnjost je lepse, modernije dizajnirana bord kompjuter koji osim vremena i temperature pokazuje jos pregrst korisnih informacija takodje bezbednost putnika je podignuta za lestvicu sto sugerise da je ozbiljniji auto Mogu ja jos da spomenem i bolji audio uredjaj pomoc pri kretanju uzbrdo start/stop dnevna svetla svasta nesto sto imaju ozbiljniji automobili Sto se motora tice jos se nisam detaljno upoznao ali cini mi se da cak i vise trosi sto je definitivno svrstava u ozbiljnji auto E da Panda 2 se nije naginjala po krivinama cak je savrseno lezala u istim ali to mozda ima veze sa tim sto mi je izbijala kamen iz bubrega preko svakog lezeceg (Van verzija) Edited June 1, 2023 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 354 Posted June 1, 2023 @clockwork_orange sve sto si naveo govori da je nova panda prostranija, udobnija, bolje opremljena... hit mi je da je "ozbiljnija" zbog cinjenice sto vise trosi! nije zabiljezeno u garage da si vozio pandu 169, ok kompetentan definitivno da govoris o njoj.. znaci nova panda trezvenija, sabranija, koncetrisana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 710 Posted June 1, 2023 U "garazi" su mi samo nabojana trenutna vozila sa 35 godina vozackog staza spisak prilicno dugacak, sad kad razmislim i probam da se setim svega tesko ide zaboravilo se stigle godine (ozbiljne godine) Da cini mi se da panda ozbiljno i trosi bar ono sto kaze kompjuter danas je trosila oko 11 litara dok je stara u istom rezimu trosila 9 litara ali po cep metodi posto nije imala kompjuter Ono sto je nasledila je zvuk zatvaranja vrata i dalje zvuci kao limena kanta Fabricki muzicki uredjaj ne poseduje usb i bluetooth konekciju tako da je izvadjen i ako nekome treba nek se slobodno javi 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 354 Posted June 2, 2023 (edited) 12 hours ago, clockwork_orange said: zvuk zatvaranja vrata i dalje zvuci kao limena kanta moja panda je Dynamic edicija, odnosno 4x4 Climbing (slicna oprema), i bas kad zatvorim vrata napravi mi dusevni mir dok kod pezoa 307 je zvuk tankog pleha.. ako nedelju dana ne otvaram neka vrata zalijepe se bukvalno (kod pande). to je prevelika potrosnja, moja (1.2 8V) zimi trosi 10, ljeti 9, po gradu (punjen do cepa itd...) otvoreni put 6l, brza voznja.. Edited June 2, 2023 by Zan Batist add text Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 710 Posted June 2, 2023 To sto se vrata zalepe to je kombinacija prljavih kedera i vlage to se i meni desavalo Obrisi kedere i namazi glicerinom i to se vise nece desavati Potrosnja je takva kakva je negde sam to i ocekivao tj nadao sam se da ce biti ista ali... Po meni je nerealno da u odnosu na moju staru (1,2 8V) motor koji ima 15ks vise i ceo auto je 100+ kila tezi a da trosi manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3044 Posted June 2, 2023 (edited) Koja je onda svrha tih kosacica motora ako ne smanjena potrosnja? jbt 900ccm trosi ko neki 1.6 sa 120+ konja Mali trocilindrasi 1.0 ajgo, p107 i c1 trose 7l po gradu sto je skroz ok (doduse sa dosta kg manje od pande), neki kazu da moze i manje ali po onom sto ja znam i sto je provereno to je 7l, ocekivao sam da ta panda bude tu negde mozda 8l ali 11 je bas previse pa kako god vozio po gradu i to mereno po bordu koji mozda pokazuje i do 1l manje sto je slucaj kod mene (doduse 0,5l) i mnogih kola koja sam vozio. Svakako treba to testirati od cepa do cepa, mozda ipak taj bord pokazuje vise Edited June 2, 2023 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted June 2, 2023 Jeftinija izrada, manja emisija gasova i dobijas da je motor potrosni deo koji se menja, sto ide u prilog autokompanijama. Nece vise niko da pravi 1.6 atmo ragu kao sto moj Mini ima pa da tera 40 godina i izgleda kao nov. Ja ne vidim ni da ce 2.0TDI koji je dosta rasterecen da gazi toliko dugo, a kamoli manji downsizovani motori ili sa elektromotorom pride. Da ne kvarim temu, da te u zdravlju sluzi dvocilindras i baci neke slike 1 nobutado reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3044 Posted June 2, 2023 koji bre mini moze da tera bez problema sa vti motorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted June 2, 2023 (edited) @OMP mislio sam na Chrystler atmosferca 1.6, poznati Tritec "The Tritec engine 1.6 is a pretty reliable engine and is considered bulletproof by some because it has an “old school” cast iron block which makes it virtually bulletproof. Its architecture is fairly simple with single overhead cam, metal timing chain and other characteristics" Edited June 2, 2023 by igor0511 2 OMP and Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 710 Posted June 2, 2023 Nema leba bez motike, kolko para tolko muzike, ne moz da se j... a da ti ne udje ..... Koliko goriva toliko snage i to je osnovno pravilo ne mozes da vozis auto od blizu tone sa 85 konja a da ne ocekujes da ce da trosi pa ne moze da ima snage od vazduha Meni ce svaki auto da trosi bar 9 litara Quote Share this post Link to post Share on other sites