Jump to content
FAS Goran
Kaczynski

Fiat Punto mk.2 1.8 HGT - reparacija varijatora

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, narucio sam originalni set za reparaciju variatora (podloska, opruga), rastavio sam bregasu, e sad me zanima jedna stvar, a u to bi se vjv mogli ukljuciti @Milutinaci @simonen, posto sam prelistao sve teme @variator al niko nije objasnio detaljno a vas dvojica ste ukljuceni u svaku temu.

 

Nisu mi jasni zupcanici, kad se sastavljaju imaju 3 tacke koje bi se trebale poklopiti? Ali kad ih poklopim po oznakama, zupcanici imaju blago odstupanje, nisu 100% jedan na drugome,sad da li oni trebaju biti tako blago razubljeni, jer bregasta glatko sjedne u leziste, ili trebaju biti perfektno uzubljeni bez obzira na te tri oznake. 

Unaprijed hvala svaka pomoc dobrodosla. 

(Nova pumpa goriva sa sitkom, ociscen rezervoar od spene, dizne ociscene u ultrazvucnoj kadi, nove svjecice iridium, kompresija 12 na sva 4 cilindra, solenoid variatora prelemljen, testiran i radi, otpor 12oHm, auto nema greske nikakve)

 

DSCF0077.JPG

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam to tako davno radio, da ja tebi sada ne mogu sa sigurnoscu reci bilo sta a da te ne zeznem, sto ne bih voleo :)
Plus, nisam radio remont varijatora, ja kada sam se resio, namestio sam nov, odradio sve drugo sto je trebalo i to je onda bila bomba...

Solenoid ti je tu mnogo veci problem nego sam varijator - mislim kada se odradi remont...

Na solenoidu varijatora izmeri otpor na ona dva lema od gore, trebao bi biti izmedju 12-13oma, ako nije, hitno hitno uzmes i bacis solenoid u kantu, i trazis nov ispravan...

 

Jer ako solenoid nije kako treba - i nov varijator da uzmes, prvo nece raditi varijator kako treba, a drugo vrlo brzo ce odapeti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma solenoid sam prije godinu dana preletovao, bio otpor 27, sad je ugasen 10, upaljen 14 kao sto sam napisao vec, mozda nisi vidio, ali auto ima drugi problem koji ne mogu vec 2 godine da rijesim, hladan radi perfektno, cim postigne radnu temp. u leru trese nenormalno, auto ima LPG i radi bez greske na njemu, cim na benzin prebacim pocne se stresati, sve je novo na njemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...