Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Što je dobro kad imaš više setova felni na raspolaganju :lol:

 

IMG20230507132918.jpg IMG20230507132932.jpg IMG20230507132942.jpg

 

E ovako...

Razlika u ponašanju i vožnji je nebo i zemlja. Pali bukvalno na pola ključa, motor jako tiho i mirno radi...Što je i za očekivati, s'obzirom na obim posla koji je uradjen. Bilo bi sramota za mene kao "majstora" da ne bude razlike pre/posle. :lol:

 

Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh. Sada je drugačija situacija, na leru dimi dosta manje, i taj dim se bukvalno i ne oseća, jedva nešto primetno. 

Ostalo je da je vozim još dan-dva,pa da ide ponovo na proveru svih parametara, da se ponovo prekontroliše kakve su dizne, po potrebi zamene, i ako treba mapa da se ispegla,jer pretpostavljamo da je crn dim kad se stisne gas posledica mape. 

Ali bitno je da ima napretka u ponašanju motora, u snazi itd...sve što je ostalo je stvar "finog podešavanja".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sedla Vrlo lako moze da se desi da je neki kombo dizna, kat. Kazem jer mi je ovo jako poznato , a iz nekog rrazloga je posebno smrdelo kada se isslo u rikverc ( ili se ulazilo u taj dim pa zbog toga :) ) . Resenje je bilo sredjivanje jedne dizne, skidanje katalizatora..Posle toga uzivanje. 

Quote

Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh.

Miris bi usporedio sa pretakanjem kupusa samo pojacano 3-4X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno kao da je neka kiselinčina izlazila na auspuh. 

Opet kažem, ostalo je da dimi, dosta manje nego pre, i smrad se izgubio. 

Ići će opet na dijagnostiku, parametri, dizne, pa ćemo videti. 

Lično nisam nešto voljan da skidam katalizatore. I na mojoj 159 sam izvadio DPF, ali pažljivo, a ostala su oba katalizatora na mestu, i nisam imao problema. Voleo bih da je i ovde na Breri takav slučaj, ali kad su već izvadili drugi kat zajedno sa DPF-om, voleo bih da ostane makar ovaj prvi,ispod turba. A i ne verujem da ovo što dimi na leru ima veze sa kat-om, pre bih rekao da je neka dizna loša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi gledo korekcije dizni na dijagnostici? Naravno, to treba mašinski proveriti, ali ovo čisto da imaš kakvu-takvu sliku o stanju dizni.

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kada si već to sve radio zašto i turbo nisi skinuo i poslao u servis na čišćenje i proveru. Ako je sve ok čišćenje je 30e.

Nakon čišćenja krilca na statoru se lagano pomiču a bar znaš kakav je turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Quadrifoglio Verde said:

Jesi gledo korekcije dizni na dijagnostici? Naravno, to treba mašinski proveriti, ali ovo čisto da imaš kakvu-takvu sliku o stanju dizni.

Jesmo gledali pre svih ovih radova, kada je auto tek stigao. I bile su neke nemormalne vrednosti, korekcije preko 5 što je nerealno, ne znam da li je nekad neko imao takve korekcije. Sad posle ovih radova nisam još ništa gledao, tek treba da idem na dijagnostiku...

24 minutes ago, Zvezdo said:

A kada si već to sve radio zašto i turbo nisi skinuo i poslao u servis na čišćenje i proveru. Ako je sve ok čišćenje je 30e.

Nakon čišćenja krilca na statoru se lagano pomiču a bar znaš kakav je turbo.

Iskreno, to mi uopšte nije palo na pamet. Mogao sam i to uraditi, ali sam se fokusirao bio na zapušen usis i separator, na naslage od ulja svud redom....nisam se setio turba uopšte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na osnovu svega opisanog, i korekcija dizni, deluje da je pukla glava, što je čest problem na ovim motorima. Ne znam da li si merio pritisak u cilindrima, ali ja bih odatle krenuo.

Edited by Toolbox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike, ali! da je pukla glava, sumnjam da bi motor radio ravnomerno ( mirno i tiho ) kao sto je gore napisao..? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Toolbox said:

Na osnovu svega opisanog, i korekcija dizni, deluje da je pukla glava, što je čest problem na ovim motorima. Ne znam da li si merio pritisak u cilindrima, ali ja bih odatle krenuo.

Nisam ja, ali merio je Strahinja kompresiju, na svim cilindrima je bila preko 20. 

8 hours ago, MiloshBg said:

Ima logike, ali! da je pukla glava, sumnjam da bi motor radio ravnomerno ( mirno i tiho ) kao sto je gore napisao..? 

Baš tako. Pokazalo bi do sada makar neki problem da je glava u pitanju. Motor i vruć i hladan pali na "pola ključa" bukvalno. Mirno i tiho radi,lepo prima gas, ne gubi antifriz, ne nabija pritisak u crevima....bukvalno jedini problem koji auto trenutno ima je to što dimi na leru. I što purnja crno kad se potera,ali to mogu pripisati lošoj mapi,ili možda lošim diznama. 

Istraživaćemo još, bitno da su krupni problemi rešeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ijahaha, sta napravi senzor od 20es ojra, coveku namami osmeh na lice :) Prekontrolisi i protokomer kada si vec u tim 'senzorima' pod haubom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas se kaze " ne moze i jare i pare " :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Mijailović P. said:

Kakav majstor, majstorčina.

Razbatalio jedan da napravi drugi... :lol:

:thumbup:

Dobro bre majku mu, to je samo za probu, niko ne kaže da će tako i ostati. :lol:

Svakako ću kupiti nov MAP senzor za Breru,nije 100 dukata :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradjena dijagnostika i pregledani parametri. Trenutno stanje stvari:

 

IMG20230511194558.jpg

Za vikend mi stiže drugi komplet dizni, pa ćemo se igrati dalje... :thumbup:

 

Ostali parametri su OK, stavljen je nov MAP senzor, ništa više ne mora da se menja...

 

IMG20230511194851.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sedla said:

Uradjena dijagnostika i pregledani parametri. Trenutno stanje stvari:

 

IMG20230511194558.jpg

Za vikend mi stiže drugi komplet dizni, pa ćemo se igrati dalje... :thumbup:

 

Ostali parametri su OK, stavljen je nov MAP senzor, ništa više ne mora da se menja...

 

IMG20230511194851.jpg

Te korekcije su ok s obzirom na godine i km koju ima auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Quadrifoglio Verde said:

Kakav ti je taj set dizni koji stiže? Jel to provereno i reparirano ili su i one upitnog stanja?

Upitno stanje. Dok je auto bio kod njih u Beogradu, promenili su ko zna koliko dizni pokušavajući da reše što dimi na auspuh, da više ne znaju ni oni koje su odakle skinute. 

Nema veze, ja ću ih nositi na proveru, pa ako ne budu valjale slaće opet neki treći set :lol:

49 minutes ago, MiloshBg said:

Te korekcije su ok s obzirom na godine i km koju ima auto. 

Ja mislim da je previše. Može to i bolje. Pa moja 159 koja ima sličnu kilometražu i isto je godište, nema ovakve korekcije na diznama. Sve 4 su ispod 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu malo vece tolerancije, ali nisu toliko lose ili strasno.. skroz solidno stanje, naravno daleko od dobrog/idealnog, a verovatno znas i sam da mnogo stvari utice na korekciju koju ce dijagnostika izbaciti i da ne mora znaciti da je dizna problematicna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...