Jump to content
FAS Goran
francuz69

Twingo opet, samo stariji

Recommended Posts

ok posto negde vidim da 3ku racunaju i kao 2ku restyling, mozda je 3ka dobra u voznji ali meni dizajn nikako ne stima.

 

druga prica sto se boje tice sad sa felnama i na ovim slikama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre sve ok, nije svaki auto za svakog.  Ono sto je meni sjajno tebi nije i to je to. Mogli bi da vodimo diskusiju o dizajnu automobila kolko hoces al i sam znas da je to corava rabota…

 

edit: moram da probam da slikam Twinga sa drugom kamerom ne bi li uspeo da uhvatim boju.

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Služi li...? Aj koju, ne dozvoli da pređe na drugu stranu. 

 

Plače za pragovima, ima li to negde da se nađe? Kačketić na gepeku... deflektori prednjih stakala... široka tamna šlajfna na šajbni i tako    :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluzi, odlican! Redovno ga maznjavam zeni. Od modifikacija mi je kacketic u planu i mozda u nekom trenutku prednji branik sa maglenkama, ali o tom potom. Voleo bih i da mogu da modifikujem servo letvu pa da se volan okrece manje krugova ali mi je to maltret poprilican, verovatno nece biti. 

Vidis... ta tamna strafta na soferci bi mogla da bude zanimljiv detalj samo sto ne bih stavljao obicnu foliju. Kada bih nasao neku sa fade-out efektom onda bih definitivno stavio. Onaj fazon da je tamnija na vrhu soferke a da je sve svetlija ka dole, kao sto je fabricki radjeno na automobilima is 80-ih i 90-ih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sad videh temu... Svaka cast na izboru i odrzavanju ovog autica...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj samo da ozivim temu. Twingo dobar, zena vozi i voli. Ja kradem ponekad. Trenutno sa budjavim celicanama zbog zimskih guma pa necu da kacim slike.

Zelim samo da ostavim info nekome ko eventualno bude citao ovu temu a ima problem sa Twingom 1.2 16V.

Twingo od 75 konja u nekom momentu pocne da zeza sa usisom pa pali ovu gresku Renault TWINGO Electronic Fault Dashboard Warning Light Symbol

Cim krene to da pali, motor pocne da "stall"uje odnosno da se gusi usled pada obrtaja i ako se u roku od sekund dva ne pritisne kvacilo i nadruka gas, hoce i da se ugasi masina. Ako stignes da nadrukas gas, ova lampica se ugasi i auto radi normalno neko random vreme. Ovo se obicno desava pri usporavanju, recimo stajanje na semaforu i slicno. Ukoliko ga ne uhvatis na zez drukanja gasa, onda hoce i da upali Check Engine koji ostaje da svetli dok dijagnostikom ne resetujes gresku. Greska je klasican False positive i kuka na senzor radilice sto je vec ranije zamenjeno.

E sad... Istrazivanjem smo brzo dosli do razloga, a to je: usisna grana negde vuce fals vazduh. Ali gde? Menjali smo MAP senzor jer je gumica kojom on naleze na granu bila vec solidno istrosena. I u pocetku je delovalo da je to to, medjutim problem je opet poceo da se desava.

Sto nas dovodi do resenja problema. Resenje je da se skine kompletna usisna grana jer na delu gde ona naleze postoje 4 budjave gumice koje vremenom istrule i tu pocne u nekim momentim da vuce fals vazduh. Komplet gumica je 800 dinara ali slabo ko hoce da se maltretira sa skidanjem grane.

Gumice zamenjene, problem resen evo vec par soma km... I naravno trosi jos manje chorbe jer ne naliva gorivo bez potrebe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno! Na zeninom tvingu 2, ali sa istim motorom, takodje zna da zeza slicno. Stanje se znacajno poboljsalo sa ciscenjem klapne gasa, ali i dalje hoce da padnu obrtaji na semaforu i da se ugasi prilikom manevrsanja pri parkiranju. Kao da ne primi lepo gas pa sam poceo, kada ga ja vozim, da mu spricam gas i pripremam ga za pustanje kvacila. Isto tako izbaci check engin ponekad, a nastavi da radi normalno. Mislio sam ja opet do struje, a zamenjene su svecice, pa kablovi kojinjesu bili slabiji i bobina preventivno.

Inace nema pravila kada to zeza, uglavnom nema problema, pa onda malo zeza pa stane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje da je to to ali kreni redom.

Kad dignes haubu skini onaj plasticni poklopac sa usisne pa gledas gornju levu stranu. Prvo gledas MAP koji je kao duguljasta kutija shibica uboden u usisnu sa nekim kao pinom koji ima gumicu. Gumica treba da je pasant i ne sme da bude porozna. 

Sledece, od tog MAPa imas jednu cevcicu koja ide od MAPa po levoj strani pa sa donje strane ide negde desno. To je neko kao vakuum crevo koje ide na filter benzinskih para. Isprati celo crevo i proveri da li je ono svugde pasant. 

Ako je sve do sada cvrsto na svom mestu i ne deluje da moze da vuce fals, onda poslednje sto treba proveriti i promeniti su te gumice a za to usisna mora da se skine cela, a to je malo veca gimnastika... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...