Jump to content
FAS Goran
Nuova Delta

Citroen CX 2.5 GTi

Recommended Posts

Zaboravih da spomenem, za tog CX-a serija 1, sjajne bele boje, enterijer ceo u kozi plave boje, jako nesvakidasnja i jako lepa kombinacija..

Neko vreme kad enterijeri nisu bili skoro pa iskljucivo crni :D Stavio ovaj moj na oglas, ISKLJUCIVO da vidim reakciju ljudi, preglede i sl., evo rezultata

 

 

Screenshot_2023-03-21-14-49-56-275_com.infostud.android.pa.jpg

Edited by Nuova Delta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih kocku volvoa(bilo koji stariji),w124/126/140, citroen cx, jag xj, audi 100 c1/c2,vw tupe3 coupe ili karavan 1600,tatru 610,alfetu…,ali neće da može….

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry Ima tu materijala svakako..

Ja nekako vise naginjem automobilima iz 60-ih i 70-ih, uz pojedine modele koji su poceli sa proizvodnjom 70-ih, a nastavili u 80-e

Mada sigurno ima automobila i iz 90-ih koje bih rado kupio, ali vec posle 2000. mi nije to to u svakom smislu

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Nuova Delta said:

 

Ja nekako vise naginjem automobilima iz 60-ih i 70-ih, uz pojedine modele koji su poceli sa proizvodnjom 70-ih, a nastavili u 80-e

Mada sigurno ima automobila i iz 90-ih koje bih rado kupio, ali vec posle 2000. mi nije to to u svakom smislu

takodje :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP Imaju to nesto, sto bi se reklo imaju "dusu"... Kako ja to objasnjavam... Spartanski automobili, muski, sve je dosta teze na njima, u smislu nema silnih senzora, kompjutera, plastika, sirova mehanika je u pitanju, nekako se oseti ta masina i covek se sjedini sa njom. Onda dalje materijali, stakleni farovi i stop svetla, hromirane kvake i branici, u enterijeru vrlo malo plastike ili skoro uopste je i nema (u zavisnosti od godina i svakako klase automobila), vec prava koza, prirodni tepisi, metal, velur, drvo...

U novijim automobilima, a to je krenulo polako od 90-ih, cini mi se, sve masovnija upotreba plastike, a i na delovima enterijera, posebno u skupljim modelima, recimo table presvucene kozom retko je prava koza, vec opet nekakva prerada, reciklaza...vestacko sve u svemu..

I na kraju, svaki tako star auto ima neki svoj miris kad se otvore vrata, a za novija auta je potrebna jelkica, parfem itd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sve jasno, svi smo u istom 'sosu'           
 
Svakako :respect: i za ovaj CX, predobar je    :wub:
Nismo, prostora i imam, para toliko nemam a nemam ni neke afinitete prema kolekcionarstvu bilo koje vrste. Mene vuce neki iz 80 -ih, 90-ih za dejli.. :D Ovo od lupam 2005-e i mladje ne mogu da smislim.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma šta čekaš onda  :lol:

Tako sam isto, identično, i ja počeo... I dalje me to ponajviše i drži. 80' i 90'

A cigla je uletela potpuno neplanski i bez prethodne želje i razmišljanja. 

 

Ako voliš, ima jedan savršen daily:

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21354640/saab-900

 

Meni se srce kida kad god pogledam oglas...  :wub:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepi su ovi sabovi ali brate jedna budjava slika za ovu cifru pa ne bih ga ni pozvao, sta sad treba da ga zovem da mu trazim slike on ce reci ako si ozbiljan dodji pogledaj auto a ja da bijem put 200km i da vidim nesto sto nece da mi se svidi pa jbg davno je proslo vreme halo i sl. novinskih oglasa kad si isao na srecu i na rec prodavca. Tako sam se jednom dobro zeznuo za jednu 155icu u PA i nikad vise.

Za mene su lepa kola prestala pocetkom 2000tih, nije da nema i danas lepih automobila ali vise nije to to, nekad sam se mnogo vise odusevljavao kolima kad vidim neki novi model na slici ili na ulici nego danas kad mi je to onako prolazno po fazonu ok nista novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam Saab u glavi skontao kao beogradski auto brend,ne pitaj me zašto,pojma nemam :rofl:

Od novih mi je Gulia,onako,auto,mada i tu im zamerki(menjač) i nova corvette( i ista zamerka), pored ostalih prođem kao pored turskog groblja… posebno me japanci uopšte ne uzbuđuju(napr mazda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing Taj je cipovan, u toj generaciji Saaba 900 najjaci je imao 185ks, generalno motori i nisu nesto, dosta nekih boljki, ulje izuzetno paziti koje se sipa, ne trpi sve i svasta, lezajevi radilice jako cesto stradaju, trose ulje kao i VW TSI i TFSI. 
Na sve to dodamo cip tjuning, za koji ne znamo ko je radio i kako, plus 246.000km, sto je samo po sebi dosta za takav motor, pogotovo kad nista ne znamo o njemu.. Ne mora srce da ti se kida bespotrebno :D

Ja bih voleo Saaba da kupim ponovo, recimo 900 ili 9000 dok su bili u dilu sa Skanijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20230327_110012.jpg IMG_20230327_105029.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos malo radova :D

IMG_20230327_123125.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravio danas nekih 150km otvorenog lepog puta, nije bilo zive duse, svirala pesma "Looking for the summer", otvoren prozor..

Sad me glava boli, produvalo me, ali vredelo je :D

IMG_20230423_153637.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update, nisam hteo unapred da pisem, da ne izbaksuziram nesto, ali evo doslo je vreme..Pre 9 dana sam odvezao CX-a na neku, hajmo reci blazu restauraciju.
Pored svega sto je do sada radjeno radice se sledece stvari: novi kablovi za paljenje, bakarni veci hladnjak, ventilator hladnjaka, nov dihtung glave motora, masinska obrada glave motora, novo kvacilo komplet, nove zavesice na zadnjem staklu, apsolutno sve i kompletno sredjivanje limarije, takodje kompletno farbanje u fabricku bordo boju (i motorni prostor, branici, znaci sve), poliranje svih prohromskih delova auta (kvake, lajsne oko vrata i stakala), farbanje crnih gumenih i plasticnih delova auta (spojler, pragovi, lajsne na vratima itd.), na kraju poliranje auta i dubinsko pranje.
I po potrebi ce biti odradjeno mozda jos nesto (na trapu sigurno)..za sada otprilike ovo..

 

IMG-877d428bc5669aeba094de09d1b2a288-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam neko vreme nista pisao, pa evo malo sta se desava sa CX-om, radi se..

Motor je zavrsen, u smislu masinske obrade glave motora, novi dihtunzi i to, takodje klipovi i cilindri su maltene kao novi, u perfektnom stanju (reci restauratora Ljiljana :D ), sve je od toga sklopljeno i motor ce takodje biti pocinkovan, cisto da bude kao "lutkica" (reci istog coveka :D ) Cekace se narednih mesec dana na farbanje i limariju, a kad i to bude gotovo stavlja se nov bakarni hladnjak, ventilatori, 2 nosaca motora, crevo za vodu i ostale stvarcice..a o tome cu pisati i tada..

Narednih par dana se remontuju anlaser i alternator, tu su i nova lamela i druk lager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da imaš fotke u toku radova pa nemoj da te je 'sramota' da kačiš ovde   :P

Pogotovo farbanja. 

I lepo bi bilo da napišeš kako si se odlučio da ga vratiš u fabričku boju, samo da bi bio 'fabrika' ili ti se sviđa ta bordo sa prohrom detaljima? Meni se baš, baš svidela ova zlatna boja sada na njemu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing Jeste interesantna ona koja je bila na njemu, medjutim dva razloga postoje zasto sam se odlucio za crvenu ponovo, a to je sto je i fabricki bio takav, plus svi prohromski detalji se mnogo vise isticu na tamno crvenoj boji.

Od tih prohromskih detalja to su: 4 ratkapne, 4 kvake, okviri/ramovi svih vrata, "trake" po duyini auta iznad vrata (odvodni kanali za vodu), trake koje idu po sirini zadnjeg i prednjeg branika, trake po sredini kedera oko sofersajbne itd itd.

Slike nazalost nemam, jedino mogu ove nedelje u cetvrtak uslikati "go motor", limarija i farbarija se rade na drugom kraju i u drugoj radionici, a tamo cu ici jedino kad budem isao za odabir same boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosli put sam napisao sta je sve uradjeno na motoru, pa evo cisto jedna fotka cinkovanih delova motora, ima i jos dosta sitnisa sa strane, u vidu srafova recimo...

IMG_20230622_093241.jpg

IMG_20230622_093207.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mozda mesto da ovde pitam, ali bolje i ovako nego da bespotrebno otvaram nove teme... Naime, zanima me nesto vezano za ono odvratanje cepa za ulje kod auta, da se kao vidi da li motor duva i sl... Od ogromnog broja ljudi sam cuo da ne valja, kada se odvrne cep, da ga mnogo "baca" i "oduva", a skoro sam gledao neki auto, V6 dizel je u pitanju i prilikom odvrtanja cepa sam cep doslovno nije mrdnuo ni milimetar, pa se moje pitanje upravo na to odnosi, tj. da li i tako nesto valja ili nevalja, jer kod svih dizela koje sam imao cep uvek vrlo malo "skakuce" kada se odvrne, dok kod ovoga ni mrdnuo nije..

Hvala unapred !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sme da da izlaze uljne pare niti dim nikakav kada motor radi i odvrnes cep. Ulje moze da se desi da baca ali to obicno razbacuje bregasta osovina ako nema zastitni lim preko nje. To koliko skace cep ako nema dimova po meni nije bitno.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispada da svako ima svoju teoriju, na osnovu svega sto sam slusao do sada, nije mi jasno kako se konacno ne razrese te neke dileme i ustanovi kako je zapravo i kako treba da bude.. :D

Cak i sami majstori izmedju sebe se ne slazu po pitanju ovoga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncepcija svakog motora je drugacija pa ce se drugacije i ponasati kad se odvrne cep, kod nekog mirno stoji kod nekog landara, kod nekog ce motor promeniti rad a kod nekog ne ali bitno je da ne dimi i to je to.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...