Jump to content
FAS Goran
Nuova Delta

Citroen CX 2.5 GTi

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majkin službeni bio isti takav….Pre toga imali belog CX Pallas 2.0 u kome sam stalno blejao u imstrumente…:rofl:

Konačno jedan auto po mom ukusu,svaka ti čast za ovo!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 Ovakva restauracija za sada nece biti... Kad kazem ovakva mislim na pravu restauraciju do zadnjeg srafa automobila, kao na prilozenim slikama. Medjutim, dosta sitnica je sredjeno, a dosta sitnica ce se jos srediti.. Sleduje, u neko relativno skorije vreme, i najkrupnija stvar zapravo, a to je limarija i farbanje..

Ps Na slikama su Mercedesi 560 SL i 600 SL, Peugeot 205 GTi, Citroen CX 2.5 Prestige, Lamborghini Gallardo, Mini JCW.

@neshtry Zahvaljujem !!! Neka druga dimenzija skroz, u svakom pogledu. DIRAVI volan, hidraulika (nju pominjem jer veze nema sa novijim Citroenima), prekidaci iza volana, zvuk zatvaranja vrata, sve...

 

IMG_20230319_101859.jpg IMG_20230319_101856.jpg IMG_20230319_101837.jpg IMG_20230319_101831.jpg IMG_20230319_101820.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrh vrhova, top topova, kapa dole, ogromna si 'budala'   :P     :respect:

 

Verujem da je frka i da se vremena nema, al' bilo bi baš super da češće pišeš i fotke postavljaš. Kolekcija (ili spisak bivših i sadašnjih) je impresivna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dole kod menjača?Ima to i nekim Saabovima

@horvat GS je bio buržujski auto,bio skup kao da je od zlata,bio je prestiž imati ga čak i polovnog…. A CX mahom službeni ili ambulantni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali smo ga '90 ih, tad nije bas bio neki luksuz. Motor 1.3, od prvog vlasnika, narandzasti. Svaki put kad upalis, cekas da se podigne :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mom kraju, dok sam bio dete, imao sam dva poznata GS-a. Jedan (narandžasti) od oca moje drugarice iz odeljenja (vojno lice) i drugi (slonova kost) od Ivana Jurišića, bivšeg fudbalera i strelca antologijskih autogolova

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao klinac nisam mogao da smislim te starije citrose, jedino sto mi se uvek svidjalo je bio zx ali samo 2.0 16v a sad kako sam stariji sve vise gotivm gs, cx i xm, sad mi imaju neki smek pogotovo ako su u nekim top verzijama

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP Ja ih nisam primecivao uopste, dok nisam kupio prvi C5, a uzeo ga samo zbog hidrualike, pa nastavio dalje da "istrazujem"..

@neshtry CX je klasu iznad, preteca C6-ice, dok je GS preteca C5-ice, a bas iz tog razloga je i mene cudilo zasto su CX-ove koristili kao ambulantna vozila...cudna neka vremena :D

@totti Nekome mozda ruzno "na oko", nekome ne, ali cinjenica je da legne ama u milimetar lepo pod ruku..

@horvat Hvala lepoo !!!

@PremieRacing Hahahah hvala hvala :D Ponekad se i ja zapitam sta mi sve to treba :D

Btw, slabo ulazim na google, drustvene mreze ni nemam.

PS bila je sala kad sam imao onog Saaba da bi trebalo da kupim Nokiu na dugmice, sad sa CX-om mi jedino preostaje fiksni na kabl :D

 

Edited by Nuova Delta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je CX najodbojniji bio u karavan verzijama upravo zbog ambulanti i pogrebnih vozila gde su najcesce korisceni, kontam najvise zbog gabarita a i tad je to bio cimos ono kao domace vozilo pa se mozda i zbog toga furao a iz istog razloga sam mrzeo i volvo 244 :)

Mislim da negde imam prospekte tih citroena sa sajma 80ih godina, tad je bilo bas dosta prospekata a ja kao klinac skupljao ko lud kad odem na sajam

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je XM sa V6 bio onako, redak a pojava. Futuristicki skroz a kao i kod svih citrusa tog i doba pre, hidro vesanje je bilo da se uspavas... Ili da drugima smrsis konce kada ga podignes jedno 15-20cm u vis :D

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat Malo mi je krivo bilo sto nisam uzeo prosle godine, a jos tada sam imao prilike, CX Pallas, konkretno 1. serija, mnoooogoo vise hromiranih detalja, kozna vrata, tabla, generalno mnogo bolja izrada i jos dosta klasicniji izgled nego serija 2 koja se pojavila od 1985..

@ISV_01 Imao sam i XM-a, nazalost ne 3.0 V6, vec 2.5 TD, nisam nesto bio odusevljen u potpunosti, generalno dosta problematican model, sa kojom god motorizacijom, isto kao i Xantia.

IMG_20230320_020006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam skontao, hoćeš da kažeš da bi više voleo da si uzeo taj Pallas nego ovaj ovde predstavljeni GTI? Ili ti je krivo što nisi uzeo i Pallas? 

Jedan je svakako dovoljan...maltene koji god, oba su posebna.

 

Kad si uopšte pazario ovaj ovde predstavljeni auto? Skoro? Pronašao ga kod nas?

I ona pobrojana i slikana kolekcija je tvoje vlasništvo i dalje ili je to bio 'razvojni put'...?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

CX Pallas prve serije(i CX Athena) su zaista pravili razliku u pojmu luksuznosti i to doba,u to nema sumnje…GTi je kao sporcki…

@OMP našao sam slike ambulatnih koji su još živi,jedan je na PA,drugi i da

je radi….Oznaka je CX 25RD(diesel)

 

IMG_0824.jpeg IMG_0825.png IMG_0826.jpeg IMG_0827.jpeg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugarov otac nekad vozio sanitet ali je vozio citroen visu onu produzenu i posle xx godina je kupio istu takvu na nekoj licitaciji ili sl. i dan danas je koristi u privatne svrhe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

C15D je viza,a kombi c25(u stvari isto što u Ducato)…

Vojska ih ima još uvek( u malom broju)

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP Apsolutno se slazem !

@PremieRacing Restaurator Ljiljan Palavra ima kolekciju automobila sa slika, tacnije samo Lambo je od njegovog prijatelja.

On je covek odrzavao, svom prijatelju, unazad 15ak godina ovaj CX koji je sad kod mene, pa sam nastavio kod njega da odrzavam auto.

Sa sivim CX-om sa slika je kratko gostovao i predstavljao isti u emisiji Vrele Gume, u rubrici "Oldtimer".

A sto se tice starijeg CX Pallas krivo mi je sto njega nisam kupio prosle godine umesto ovog sad.

Daleko od toga da mi se ovaj ne svidja, ali ako bih birao izmedju serije 1 i serije 2 definitivno bih taj stariji.

Ja, na moju veliku zalost, nemam uslova za bilo kakvu pravu kolekciju, pre svega u vidu prostora...inace bi bilo tu mnogo toga, makar i najgori primerci nekih modela, ali bih voleo samo da ih gledam, primera radi: Citroen DS23 Pallas, Citroen CX  2.4 Pallas I, Ford Thunderbird 1967./1968., Jaguar Mark X/420G, Jaguar XJ Serie I itd itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...