Axic 16820 Posted February 27 1 hour ago, knezevic76 said: Još uvek nisam našao pravu poziciju za volanom, pa non stop menjam, kao neka baba. Nisi jedini, pokusavam da nadjem idealan polozaj ali nekako mi ne bude kako zelim u potpunosti. Na kraju kao sednem kako mislim da je u redu pa volan izvlačim, vraćam, podižem, spuštam ne bi li tako napravio ugođaj sebi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6829 Posted February 27 Pa u bravu sa obicnim sedistima ne moze da se nadje dobar polozaj a posle duzeg puta bice ti sve jasno Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 1 nemanja84bg and Smireni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted February 28 Dao sam 2800 za nove brisače jer sam bio ubeđen da su stari ili original njegovi ili menjani pre X godina, jer nikako nisu brisali, vozačev pogotovo.I saznam da su ti brisači, Bosch, kupljeni u novembru prošle godine. Plaćeni 3000 dinara.A bilo mi čudno što zadnji briše extra, isto BOSCH, i naizgled su baš očuvani, nisu izbledeli itd.Naime, brisače je neko dotičnoj podigao i iskrivio. Ona nije mogla da ih vrati u prvobitno stanje, pa su zato loše brisali.Knjigu mogu da napišem.PS, i nakon što sam prodao Tipa i skinuo ga sa oglasa, i dalje me zovu ljudi da pitaju dal je prodat. verovatno zapisali telefon, sad vide da ga nema na oglasu a kupili bi.I savet za svakoga ko prodaje auto, pogotovo noviji, ako dovoljno dugo čekate, dobićete onoliko koliko želite. Naravno, cifra treba biti realna.Sent from my 2203129G using Tapatalk 2 MiloshBg and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14130 Posted February 28 (edited) Iako su Bosch, baci pogled da li su brisaci mozda AeroEco. Vise ljudi je prijavljivalo da su katastrofa, a sa AeroTwin sam licno vise nego zadovoljan. On 2/27/2023 at 11:49 AM, knezevic76 said: taman sam je pitao dal joj se javljala greška za ulje, tj, nije čula nikad zvučno obaveštenje, ali isto iskreno kaže, sve i da je svetleo nešto na tabli teško da bi obratila pažnju Uvek me podseti na onu staru, ali dobru : Edited February 28 by Ivan 1 2 nemanja84bg, nobutado and nebojsa zvezdara reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3567 Posted February 28 4 hours ago, Ivan said: Iako su Bosch, baci pogled da li su brisaci mozda AeroEco Potvrdjujem da je AeroEco...njesra. zaobidji ga i: -Ili daj dobru lovu za neke dobre i fensi brisace koji mogu da traju par godina i moli se da ti ih neko ne digne; -Kupi jednom godisnje par novih Mititoyo, Hasantoyo, Lucas, SkyCar i druge brisace koji zajedno kostaju 1500rsd i miran si 1-1.5g u najmanju ruku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted February 28 Kako sam izašao iz radnje i seo u auto, crče pozicija Kupljeni brisači u BeoCaru, ali nisu imali Bosch. Nemaju ni H1 normalne sijalice od renomiranih brendova, već samo plavkaste, nightbraker itd.... Neki savet po pitanju sijalica, auto ima sočiva. Deluju oko, nisu pocrnela. Meni su Philips long Lajf bile dobre na drugim automobilima. Naravno odmah kupljena i tečnost za stakla na NISu. Pohvalno je što ima i hlađenje komore ispod naslona za ruku. Provereni pritisci u gumama, sa 1.6 naduvano na 2.3. @ISV_01 nisi pratio pažljivo Sent from my 2203129G using Tapatalk 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 593 Posted February 28 Ja kad vidim abs centralu od Brava neka me jeza obuzme, kroz telo mi prodje jeza skroz. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted February 28 Ja kad vidim abs centralu od Brava neka me jeza obuzme, kroz telo mi prodje jeza skroz. Zašto bratac?Sent from my 2203129G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skundra 44 Posted March 1 @knezevic76 Zašto si prodao Tipo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5156 Posted March 1 Jer je Bravo poslednji pravi FIAT c segmenta 2 knezevic76 and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted March 1 Ajde da odgovorim ovde još jednom, pošto imam slična pitanja i u PM itd, mada piše i u temi za Tipa, pa da stavimo tačku na tu priču, jer mnogi misle i da sam ga prodao jer je bio feleričan i ne znam šta još.Tipo je kupljen da se vozi na duge staze. Prezadovoljan sam bio samim modelom, apsolutno nisam imao zamerki. Nakon zamene menjača, auto bez greške, radio kao sat. Samo sipaj i vozi.Ali, život ima svoja iznenađenja i postoje preče stvari od gomile lima, tako da je Tipo poslužio da se obezbede neke stvari na duže staze od životne važnosti, što automobil sigurno nije.Fala trenutnoj situaciji na tržištu automobila, zbog koje sam relativno lako prodao auto za skoro isti novac za koji sam ga i kupio.Eto, da ne ispadnem nekorektan, volim da odgovorim na sva pitanja. A sad možemo da se vratimo na Brava.Hvala lepo.Sent from my 2203129G using Tapatalk 3 MS PK, nobutado and Skundra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted March 1 Jer je Bravo poslednji pravi FIAT c segmenta Na žalost, ali tako je kod većine brendova. U jednom momentu su svi počeli da štancaju automobile koji nisu ni blizu prethodnim generacijama, ako izuzmemo brdo neke elektronike i pomagala.Juče moj drugar vozio Brava. Kaže, podseća ga u vožnji na Nemce, tvrd, upravljiv, enterijer ne krcka, sve na svom mestu......A ja sam realno pre Brava probao i Civica, Giulietu, Megana, Golfa.....od 2009 do 2012 godišta......nema takve izrade više, očigledno....Što se tiče Giuliete, drže cenu, i sem onih u najjačoj opremi, koža itd, ništa to nije toliko bolje od Brava po mom ličnom utisku u vožnji, izgledu, enterijeru itd. Sad da upucam ,npr, 2000€ u ovog Brava, opet će biti jeftiniji nego Giulita nižeg godišta u koju tek treba ulagati.Sent from my 2203129G using Tapatalk 2 Axic and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5156 Posted March 1 I ja sam nesto skoro gledao, guilieta 2009-11 je skuplja 2-3000 eur od Delte slicnih karakteristika (godiste, km, motorizacija) jeste da je lepse sedenje i voznja u gulieti, ali opet mi ne opravdava toliku cenovnu razliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 16820 Posted March 1 (edited) Ali onaj izgled Guilite spreda bas ne mogu da svarim, barem ja. Linija auta,zadnji deo sve je lepo napravljeno ali prednji kraj se nekako bas ne uklapa sa ostatkom, i ona centralna konzola u unutrasnjosti auta bode oci. Edited March 1 by Axic 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted March 1 Ima tu naravno i do ličnih afiniteta, al po meni ne vredi Giulieta te novce koje traže za nju. Lično bi pre uzeo GTa nego giulietu. Ovako neštohttp://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20642956/alfa-romeo-gt-19jtd-16v-lusso Sent from my 2203129G using Tapatalk 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14130 Posted March 1 (edited) 3 hours ago, knezevic76 said: Juče moj drugar vozio Brava. Kaže, podseća ga u vožnji na Nemce, tvrd, upravljiv, enterijer ne krcka, sve na svom mestu...... A ja sam realno pre Brava probao i Civica, Giulietu, Megana, Golfa.....od 2009 do 2012 godišta......nema takve izrade više, očigledno.... Ono sto pricam i savetujem ljude, bar iz svog iskustva... Kada se uzme iole ocuvana i odrzavana restyle varijanta, jos ako je sa dobrom motorizacijom i opremom, to je totalno drugi auto. Bas korektan za ono sto nudi, pravi Compact, pocevsi od platforme, preko izrade, robusnosti, solidna mehanika i motori (pogotovo kada uporedis kakve su probleme pojedini drugi izvikani imali sa svojim motorizacijama)... Svojevremeno je model na onim DEKRA testovima i kupusanjima posle 100.000 km, bio u samom vrhu. Sa moje strane, veliki minus im ide zato sto su kompletnu i poznatu problematiku digitalne klime, samo iz Stila preselili u Bravo/Deltu . Na opremljenijim verzijama, sve ostalo je korak napred - ususkanije, bolji materijali, nema cvrcaka, prijatnija voznja, ispeglana elektronika... A kada vidis sta ovde ljudi postavljaju od pitanja na temi za kupovinu - to su uglavnom najjeftiniji, izakani primerci sa samog pocetka produkcije, koji traze brdo ulaganja, sa slabijom opremom... Pa kakvo onda iskustvo mozes da ocekujes? Evo skoro primera kolege koji je pazario jedan "za 3 'ljade" i naravno ulozio koliko hoces da ga dovede u pristojno stanje. I opet nikada ne bih nikada uzeo takav auto, zbog (ne)odrzavanja prethodnog vlasnika. Samo je pitanje sta ce te sledece sacekati. Posto pominjete, pisao sam vec - pre 6 godina sam birao izmedju (iskljucivo) restyle Bravo Sporta i Giuliette. I jedan i drugi model imaju svoje prednosti i mane, dosta zavisi i od afiniteta onoga koji kupuje. Alfa se direktnije vozi (za mene je najveca prednost MultiLink pozadi, direktniji volan), ima lepu bocnu liniju i zadnji kraj, DRL, moderniji model... S druge strane, i spusteni Sport vrlo lepo lezi mada se oseti da je greda pozadi, ima modove voznje, menjaci i motori maltene isti (sem najjacih benzinaca), korisniji i veci gepek (350 vs 400l), za mene lepse uradjen i kvalitetniji enterijer (mislim pre svega na jace verzije, sa navigacijom i sl.). Razlika u ceni za slicna godista je tada bila neuporedivo manja nego danas i bukvalno je odlucivalo sta prvo naleti da mi se svidi i da je sacuvano. Trenutno, Giuliettama su bas skocile cene tokom Corone i ovog ludila. Krajem 2020. sam gledao jednu bas nasviranu, 2. restyle (2016.) - znaci tada u 5. godini starosti, sa kozom, fabrickim xenonima, panoramom, pragovima, u lepoj bordo boji sa tamnim staklima i izduvom. Jedini "minus" mi je bio 1.6 MultiJet, tada je start bio na 8.400 EUR, znaci standardno bi isla mozda i za 7.800-7.900 EUR. Ona pandemija i neizvesnost u toku, zadovoljan sam trenutnim autom pa ne moram da srljam - a ispostavilo se da ko je tada kupio, napravio je pravi potez. Sada isto to kosta minimalno 12.000-13.000 EUR, sto je po meni vec preterano za tu klasu, kvalitet (enterijera pogotovo) i vec generacijski 13 godina star model. Tu se apsolutno slazem sa ostalima. Edited March 1 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted March 1 Sada su Đulijete, istog godišta kao moj bravo, skuplje od 1200€ pa do 2500€!Sent from my 2203129G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 436 Posted March 1 1 hour ago, knezevic76 said: Ima tu naravno i do ličnih afiniteta, al po meni ne vredi Giulieta te novce koje traže za nju. Lično bi pre uzeo GTa nego giulietu. Ovako nešto http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20642956/alfa-romeo-gt-19jtd-16v-lusso Sent from my 2203129G using Tapatalk Odlican je i km je prava! Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted March 1 Nisam išao da ga gledam, ali malo je falilo, prevagnulo je što mi ipak treba auto sa petoro vrata.Sent from my 2203129G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 831 Posted March 1 2 hours ago, darkman14 said: I ja sam nesto skoro gledao, guilieta 2009-11 je skuplja 2-3000 eur od Delte slicnih karakteristika (godiste, km, motorizacija) jeste da je lepse sedenje i voznja u gulieti, ali opet mi ne opravdava toliku cenovnu razliku Prelazak iz Delte u Giuliettu se "isplati" samo Alfistima koji baš hoće da voze Alfu, onaj ko ima Deltu nema potrebe da prelazi na Giuliettu, govorim kao neko ko je imao Deltu pa Giuliettu. Ima napretka u nekim stvarima ali nije toliko vredan razlike u ceni ( u mom slučaju je razlika između Giu i Delte bila 7k evra ali jbg, jednom se živi ). Plus što je Delta odličan auto. 5 Ivan, knezevic76, Ivan-Topola and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14130 Posted March 1 (edited) Apsolutno se slazem. Giulietta je za entuzijaste i ljubitelje, samim tim pozeljna u napucanijim verzijama i motorizacijama. Zato klotare i stoje po oglasima doveka, jednostavno ih nece kupiti ni prosecno orijentisan srpski kupac, a ni ljubitelji. 32 minutes ago, knezevic76 said: Sada su Đulijete, istog godišta kao moj bravo, skuplje od 1200€ pa do 2500€! Pomenuo sam cene od 12-13.000 EUR, posto bih licno isao iskljucivo na drugi restyle (2016+). I zbog samog modela, enterijera, a i da bih dobio nesto sa godistem. A tako nesto u boljoj opremi vec kosta skoro 50% vise nego ranije (za 8.000 si mogao da biras, plus je ponuda bila mnogo bolja). Npr. ovako nesto sto mi se trenutno jedino "dojmi" od njihove trenutne ponude po oglasima (ne racunajuci naravno ova Casting Couch sedista ). Ali to su te cene, mada imas i optimiste od ovlascenih koji ih prodaju iz zamene i frljaju se i sa ciframa od 15-16.000 EUR, koje su tek sumanute za ista ta godista: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20558142/alfa-romeo-giulietta-16mjetxennavkoza?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0 Edited March 1 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 436 Posted March 1 Ma sad se drogiraju.... I stare 156ice su poskupele, da se moze naci ocuvana rado bih je ponovo pazario. 1 1 Ivan and TheWickerMan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 729 Posted March 1 (edited) Ima 147 novi sad pristojno izgleda iako je sediste pocepano ka spolja na slikama deluje tehnicki uredna i nije skupa 2.0ts , nije losa konfiguracija/cena sve ostalo je preterivanje sa cenom ali bas bas Edited March 1 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 14130 Posted March 1 Najbolje da se vratimo na 145/146, kakav bre crni Twin Spark u danasnje vreme . Ili sto bi poznavaoci rekli, Twins Park . Jos sa petobrzincem, pa jos sa maltene direktnim prenosom u petoj... 0.92 tacnije, ako me staracko secanje ne vara. 21 minutes ago, MiloshBg said: Ma sad se drogiraju.... Evo imas i 2014., za 16.000, kolega okaci malopre: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37785-lepi-i-zanimljivi-primerci-iz-oglasa/page/198/&tab=comments#comment-1674688 1 1 MiloshBg and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 5195 Posted March 1 Da se vratimo na temu.Apropo onog "ujanja" što se čuje od momenta davanja kontakta pa do 30 sekundi nakon gašenja auta, tačno kad prestane da "uji" čuje se zvuk "psss" kratak, kao kad se rastereti neki ventil i to je to.Svakako će biti pogledamo u servisu, al me baš zanimalo da vidim šta je. Džabe, ne mogu da ga lociran tačno, negde sa zadnje strane motora.Sent from my 2203129G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites