Jump to content
Goran

Recommended Posts

11 hours ago, shuxx said:

Poruči i za mene ;-)

Kako si čudno napisao Pokloni i meni :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za bravo i odrzavanje je valjda zasluzan i Ivan mozda i vise, nemoj samo ti da skupljas zasluge, doduse jesi ga ti prodao i novi vlasnik tebe gleda ali....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, ima istine, al ja sam u novcu možda i više uložio nego prethodni vlasnik, a ko se gleda procentualno posedovanje/kostanje i još ja vozio 2 a prethodni 5 godina. Ne računamo samo lickanje .
Kako god, svi automobili imaji isti tretman kod mene, nebitan brend, godište itd, kao i kod većine ljudi kojima auto nije samo prevozno sredstvo (većina na forumu je takva) i drago mi je što sadašnji vlasnik ima isti stav.


Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

I ja isto sve to volim da sredim i lickam a iskreno sledeci vlasnik sta ce da mu radi me ne interesuje.

 

moguce da je povukao neku vlagu pa se sad osusilo, probaj sve kontakte da naprskas verovatno ce imati svrhe

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kod mene na alfi pre 2 god i nekih 35k km tako da za sad necu nista da diram, skidao sam poklopac da bacim pogled na kais i vidi se da je svezi kao i spaner, jos se sija.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 800 pređenih kilometara prvi problem sa Musolinijem.
Glavi mi papučica kvačila kad je u najnižem položaju, ustvari, kad auto nije u brzini hoće i da se vrati, kad ubacim u brzinu, neće da se vrati. A inače kad stiskam pedalu, škripi i ide otežano.
Ne znam kakav je sistem kod Muse, al mi deluje da je neki cilindar, ima u kabini i neki pre kvačila u motornom prostoru, taj škripi.
Sva sreća pa nisam daleko odmakao od kuće :)

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% cilindar kvacila i to onaj na pedali, imao sam par takvih slucajeva a po nekom nepisanom pravilu trebalo bi zameniti i onaj na menjacu o istom trosku, to sto skripi nije signal da ne valja na mnogima oni na kvacilu hoce da skripuckaju pa teraju jos iha, takodje sam imao i te slucajeve, ako je vlazan onda je u problemu, isto i za onaj na pedali ali on i ne mora da vlazi vec moze da pretače iznutra i da gubi druk sto je cesci slucaj.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma menjaću oba, svakako. Dobro je da su oba spolja , da nije kao kod Brava u menjaču pa mora menjač da se otvara itd.
A to što "škripucka" nije kao na Bravu s vremena na vreme kad škripuće pedala. Ovde je odjednom počeo da škripi taj u motornom prostoru da se ljudi okreću na ulici :)

Maločas svratio do auta, kvačilo kao u sir bez ikakvih zvukova i problema. Tačno kad se ugreje krene da glavi i otežano vraća.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

glupo je remontovati deo koji kosta 30e i moze svuda da se kupi, jer ni taj remont nece biti nesto znacajno jeftiniji, razumem remont kad je dzabe ili za deo koji je tesko naci ili je mnogo skup ali za ovo nema smisla

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
glupo je remontovati deo koji kosta 30e i moze svuda da se kupi, jer ni taj remont nece biti nesto znacajno jeftiniji, razumem remont kad je dzabe ili za deo koji je tesko naci ili je mnogo skup ali za ovo nema smisla

A neretko se desi da su zamenski delovi krs kvaliteta (ne kazem za konkretni cilinar jer ne znam).

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice proizvodjaca ne znam, ja a i neki drugari smo stavljali svojevremeno meteli i gurali su par godina bez problema sto ja znam, na jednom cilindru na pedali sam uradio reparaciju tj zamenio gumice, drzalo je to par meseci i opet pocelo da zeza pa sam stavio nov meteli, vozio auto 2 god i prodao. U fimi smo na par automobila menjali te cilindre, sto na pedali sto na menjacu, ne znam koje proizvodjace su stavljali, ali verovatno neke najjeftinije i koji su mogli u trenutku da se kupe u radnji, evo rade godinama bez problema.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavih auto kod majstora. N aprvu loptu reče da onaj cil na pedali da je ok, onaj ispred menjača raspala se manžetna i jos nešto.
Inače vozio ga ja jutros, sve kaonu sir i onda krene lagano da se teže vraća, kao da ima neki otpor pri vraćanju. Svakako, rekoh mu da menja sve što misli da treba.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj na pedali i ne moze golim okom da vidi dal je ok a taj na menjacu je svakako za zamenu ako otisla manzetna zbog toga verovatno i skripi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, rekoh na prvu loptu za taj na pedali, vidi se cilindar ispod pedale, nema curenja nigde, ni u kabini ni van nje, sve suvo, sva sreća pa ima prostora na Musi da se čivek lepo zavuče. Provozao ga malo, stiskao i rukom, ma sve kao u puter al onaj u motornom delulu se čuje.

Na njega je i posumnjao odmah.

 

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

 

 

 

d8782f1b21e3abe95d4aab372427b3f1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...