Jump to content
Goran

Recommended Posts

Znas kako, racunam kao da nemam pokazivac. Manje me glava boli :D Pre zasto ide malo iznad 90c u guzvi, zasto ovo ili ono...Ovako ne radi i super Lybri, super meni...Tako je vec ihaj vremena :D

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da kad stavis novi termostat, on opet skalu pomeri za duzinu cele skale. Pa dobro, jos 3 termostata i onda si opet na fabrickoj skali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pu pu ne malerisi mi termostat :D. Ovo je" nov" Vernet, stavljen pre 2 godine, manje vise... Sada drzi stabilno na 160c.. :D Ma sat otisao u vecna lovista ali zato i rezervoar drzi od pola do punog :lol: Stalno pun... Ubismo coveku temu... Izvinjavam se! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam se ove godine zeznuo sa dva termostata na bmwu, baš behr i vernet.

Primetim tamo u februaru da odjednom sporije dostize radnu temperaturu, jer inace bas ekspresno postigne radnu, uzmem behr jer je bio od dostupnih na stanju najkvalitetniji, platim ga oko 5.000rsd i bilo skoro kao fabrika i sad kako je zahladilo primetim da opet nije to to, rekoh sad cu uzeti najjeftiniji koji ima i uzmem vernet bio oko 1.000rsd i isto ili malo losije nego sa starim behrom.

Dostigne on radnu temperaturu i drzi, ali ranije je temperatura vode bezala za 20ak stepeni u odnosu na ulje kad se gleda dijagnostikom pa se tek kad zakuca voda, pocne ulje dolaziti, a sad voda bezi za 5c do nekih 70-75 i onda se stignu i rsdtu zajedno temp ulja i vode.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока


Ti se ne racunas , imas jedno 3 termostata minimum

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i ja pomislio, jer sam na prosloj petici imao "veliki i mali" termostat, pa reko da nije i sad to slucaj, al nije pitao sam majstora :D

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedan fotosešn, nisam dugo.f1a9052199b569ffb1d7cc5905e4cac1.jpg78725d98d18669cc404fcf80384f9ac2.jpg964b9fd93a9b47e0df9a5062a5e3706b.jpg

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока


Sve je super, nema sta ALI da je 1.9 150ks egr/dpf/swir off bio bi savrsen :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino mi AR GT parira od tih dizelki do 150ks, 159 me stižu tek kad pređemo 150, a smeškali su se kao i ti pre nego.su izašli na crtu

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bre cudo sto si bolji u startu od 159 1.9 :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš ooooooo.....
I to.kao za baksuz nije bilo KWT pumpe za moj model i uzme INU i komentarisali da izdrži barem godinu dana kad ono....
Još ubeđujem drugara da je na pumpi krenulo da curi, kaže on ma nema šanse, ne sećam se kad sam imao takav slučaj.
Samo cimanje i gubljenje vremena


Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam radio u servisu, iskljucivo Meteli pumpe sam ugradjivao. Inace, prva ugradnja je imala skf zig... Uzmi meteli i uzivaj. Proveri i kaiseve da nisu umasceni antifrizom jer ako jesu, menjaj i njih... 

10 hours ago, MS PK said:

Pa bre Ina uvek bila dobra za sve

Sent from my SM-A346B using Tapatalk
 

E zato je i tako, svi "prave" sve a ne mogu biti dobri u svemu i zato je tako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaiševi su suvi, curka uz blok, kao što se vidi, al po malo.
Prethodna pumpa je curkala mesecima, nije pipnulo kaiševe, na svu sreću.

Za KWT pumpe mi garantuje 100k km bez problema.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...