Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

4 hours ago, knezevic76 said:

Juče nađem neki stari adapter za punjenje u kaseti, onaj što ide u upaljač. Ubacim ga u upaljač, prikačim telefon, istog momenta greška na tabli airbag failure:)
Raskačim telefon, greška nestane.
Moraću da nađem neki kršteni adapter

Ccc kolega, pa imate vec Bravo Aliexpress edition na forumu, sto ne pitas :))

 

Ja imam ovako nesto slicno (Remax cup car charger, ovaj prilozeni je neki drugi, bolji po meni), udenes u upaljac, stavis u mesto za konzervu kod kocnice i imas pregrst dodataka spremnih za koriscenje. Leti mi je jedan 12V za Garmin nuvi navigaciju a drugi za DVR kameru, zimi dvr + grejaci sedista. Kod mene su 3x2.1A Usb punjenja , a ovde vidim imas i Qualcom quickcharge sto je odlicno, voltaza punjenja akumulatora (kad auto radi,precizni su) i napon akumulatora pre paljenja (takodje precizni) a kada prikacis telefon prikazuje na displeju snagu punjenja telefona izrazenu u amperima. Razmisli o tome, zaista korisna sprava a iskreno ne smeta ni za menjac ni za rucnu kocnicu.

 

 

Screenshot_2023-02-25-14-15-46-526_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Screenshot_2023-02-25-14-16-36-636_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

4 hours ago, knezevic76 said:

I stvarno je veliki nedostatak što ne može muzika preko BT i što nema 3.5 ulaz pa preko njega mobilni da se nakači.

Jbg, ja sam old school pa vrtim mp3 diskove i dalje, mrzi me da budzim usb dodatke i hardver. Ako ti pise MP3  na radiju, verovatno podrzava iste, probaj samo CD-R da rezes jer one rw ne cita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info sa ovaj punjač, deluje kao odlična stvar. Najverovatnije ga naručujem.
Da, cd mi čita MP3, vidim da je u njemu ostao neki disk od bivše vlasnice sa MP3 muzikim, radi sve ok.

E sad , vest dana !!!!!!
Povezao sam telefon za Blue&Me, prekopirao imenik, sve fercera odlično.
Hvala svima na pomoći.
Tako da fabrički radio neće leteti napolje još neko vreme :)
Aj živeli!

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno, sad zovi Pikca na obuku, jos nam je on ostao da kuka ovuda nepovezan :D .

Kada procitah sta covek iznad pise da pokusava sa onim glasovnim komandama, bilo bi mi cudno ako bi uspeo da se poveze :P .

 

Apropo punjaca (kome treba) - meni je ovo ubedljivo najlepse i najelegantnije resenje. Dva Qualcomm brza slota, merenje voltaze akumulatora, dugmence za gasenje, aluminijumsko kuciste u razlicitim bojama. Montira se umesto postojeceg upaljaca i ne zauzima nikakvo dodatno mesto, sve kasete i pregrade ostaju slobodne.

Nema kojekakvih plastikanera, ubadanja u upaljac, iskakanja i gubljenja konekcije, razvlacenja kablova po kolima, itd. Ovo je prvi na koji kliknuh, ima i jeftinijih, krecu od 500 kinti:

https://www.aliexpress.com/item/1005004514429190.html?spm=a2g0o.detail.0.0.1f17uL2wuL2wjX&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.33416.274820.0&scm_id=1007.33416.274820.0&scm-url=1007.33416.274820.0&pvid=920933c2-27fa-4220-b11f-c4f5cf0bec9d&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.33416.274820.0,pvid:920933c2-27fa-4220-b11f-c4f5cf0bec9d,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&isseo=y&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000029432807994"%2C"sceneId"%3A"23416"}&pdp_npi=3%40dis!RSD!1182.86!827.78!!!!!%402103222016773341414336199e2835!12000029432807994!rec!SRB!

 

Untitledss.thumb.png.c9e4a72d3622801e9b6cb851a7917ca1.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Odlicno, sad zovi Pikca na obuku, jos nam je on ostao da kuka ovuda nepovezan :D .

Kada procitah sta covek iznad pise da pokusava sa onim glasovnim komandama, bilo bi mi cudno ako bi uspeo da se poveze :P .

I od mojih xenona danas nista. Usao u auto, kljuc u bravu a tabla ni da makne, samo krenu da cakće :D nisam ni stigo da otvaram haubu ali sutra moram na kablove da upalim i po nov akumulator. 

 

A na mesto upaljaca ja stavio ovaj,

Screenshot_20230225_170956.thumb.jpg.e423901b1a53e811b1b9c360aa3d2751.jpg

u gepeku takodje ima isto ima pa moze i odatle da se sa duzim USB kablom da se izvuče ako treba nekom pozadi da se dopunjava. 

Punjac USB

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Axic said:

Usao u auto, kljuc u bravu a tabla ni da makne, samo krenu da cakće :D nisam ni stigo da otvaram haubu ali sutra moram na kablove da upalim i po nov akumulator. 

Probaj bre prvo da dopunis sa nekim smart punjacem? Mozda se samo ispraznio od stajanja i kratkih deonica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

J*m li ga, samo 2 dana nije vozen a pre toga je palio bez greske. Probacu punjacem koji imam da ga dopunim, ako opet zezne ne gine mu nova Topla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Axic said:

ako opet zezne ne gine mu nova Topla

Je li obican ili EFB akumulator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni lampica pozicija 1 gori u kontakt poziciji posle kad se upali sve se pogase i kod mene tabla mrtva ali radi autic nijednom se nije desilo da ne upali iz prve ono bez gasa ...cemu uopste sluzi ova drska usisivaca ? :cry: nigde nema check engine kao protokomer indikator ... 

439-0-800.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Je li obican ili EFB akumulator?

Obican. Da ne offujemo kod kolege javicu sta je bilo, nastavak ce biti kod mene u temi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas , pošto je niska temperatura, oko nule, test, da se vidi termostat itd.
Naravno, prvo paljenje nakon noćenja napolju, na pola ključa. Zaboravih kako kod dizela sporo ide dizanje temperature. Jedno tri kilometra ni da mrdne pokazivač. E onda lagano, a čim je krenula kazaljka na gore, ja odvrnuo grejanje, kad ona na nulu, doduše, kratko je to trajalo i onda sve normalno do radne temperature. Na radnoj je zakucan u svim režimima vožnje, pri 80 ili 140 u šestoj, sve ok.
Inače pri 90 prikazuje bord 3.8-4.3 litre.

 

Ne magli u kabini, malo u donjem delu stakala krene nakon nekog vremena, ali bočnih, to ventilacija rešava uspešno. Pošto sam čitao da se mnogi žale da je auto nizak, meni ne deluje tako.

 

ewq01.jpg

Ventilator kabine u prvoj brzini "cvrči/zuji", nije ništa preterano jako, u ostalim brzina sve normalno. Bukvalno mi deluje da treba samo da se očisti malo ili pomaže.
Jedno zapažanje, kad dam kontakt, čujem blago ujanje, to je pretpostavljam pumpa. Kad ugasim auto, ista se čuje možda minut i prestane. To je pretpostavljam OK?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, knezevic76 said:

Jedno zapažanje, kad dam kontakt, čujem blago ujanje, to je pretpostavljam pumpa

Da, pogotovu ako dolazi od pozadi. Tako i kod mene, doduse nisam obratio paznju pri gasenju, mislim da ne, samo pri kontaktu do pred paljenja. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene cim otvorim vozaceva vrata krene nesto da zuji 5-6 sekundi. Na prvom paljenju sacekam 2-3 sekunde i verglam, nesto ne obracam paznju da li se nesto cuje jer se muzika odmah ukljuci cim dobije kontakt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja radi bas tako ali jbg brate benzinska je nije na loz ulje :D kad smo vec kod aku i meni crko 3.3 v pokazuje ima vise u kompjuteru dve nedelje ga nisam palio opet prehlada neka , nema veze sad cemo da ga pretocimo ocistimo od mulja i refilujemo pa da vidimo sta kaze kad smo u punoj snazi

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bude sve bez greške, jutros sednem u auto, dam kontakt, upali na pola ključa, al lampica od ulja se zadržala još tri sekunde i taman kad se ugasila, zapišti alarm za nedovoljan pritisak ulja, ugasite motor.
Ugasim, opet upalim, sve normalno, lampica se odmah ugasila, nigde alarma.
Mada sam primetio da se lampica od ulja ne gasi momentalno, zadrži se nakon prvog paljenja 1-2 sekunde.
Vozio sam normalno do posla, sve ok.
Ispratiću ovih dana dal će uvek tako kad je oko nule napolju, mada ne bi trebalo.



Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je i kod 1.6 mjet motora ona situacija sa gumicom na uljnoj pumpi kao kod 2.0 mjet podlozna "problemu" sa kasnim gasenjem lampice ulja, pogotovo kad je hladnije vreme. Mozda je dobro zameniti je obzirom da joj je cena nekih 10-ak eura. Kod mene se za sad nije desavalo da kasno gasi lampicu ulja ali planiram da tu gumicu i eventualno klapne na usisnoj skinem da ne naprave havariju kad se najmanje nadam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 da ne juris, ovo ti treba: dihtung uljne pumpe 71749352 (opel OE-55 589 549)
Opel je bio reda 5 eur, fiat 20 eur :) a ista gumica. 
Skida se karter, taman se opere. Potrebna je i diht masa za karter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala narode, pretpostavio sam. Onda ću taman uz to i gumicu vakuum pumpe.

A kad već to budem radio , pardon, kad majstor bude radio, taman da se vidi dal treba još nešto.

 

Upravo zakazan servis kod [mention=947]Goran[/mention] Zemun .

Vrlo mi je drago da je gospođa koja se javlja na telefon upućena u problematiku, jer čim sam izustio gumica uljne pumpe i krenuo da kažem gum......ona me preduhitri verovatno "mislite i na dihtung vakuum pumpe". default_).gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...