Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Probaj da operes soferku abrazivnim delom sundjera za sudove i sa malo nekog deterdzenta. Taj zeleni deo ne bi trebalo da osteti staklo, ali nemoj da upotrebljavas mnogo snage, trljas lagano. Ja imam u kolima takav sundjercic i njime lepo operem sorektu od zapeklih insekata i sl sto nece puska da spere tj odlepi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2023 at 2:32 PM, knezevic76 said:

edc12.jpg

Bg1250HU je moja registracija :) Samo si malko stariji :)))) 

 

Cestitke za Brava, jako jako zahvalna boja za odrzavanje i bas deluje lepo.

 

Za nadogradnju tempomata po mogucem sisitemu plug n play od 25-40e toplo preporucujem, a lumbalnu podrsku bas zalim sto nemam..zaista mnogo znaci.

 

Bas deluje ocuvano. Puno srecnih km :)

 

PS...ako te ne mrzi, aftermarket zadnji parking senzori po mogucstvu jer MNOGO znace 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to cena sa sve ručicom ili samo povezivanje?
Svakako ću imati to u vidu, sad prvi malo da ga izvozam i da se naviknem. Mislim da će su mi must have zadnji parking senzori. Cross me razmazio.
I malo poređenje sa Crossom, i ako sam prešao danas nekih stotinjak kilometara.
✓Tipo ima nožne komande lake kao perce, kvačilo ide kao u sir.
Kod brava je to malo teže tj, malo jača sila je potrebna pri stiskanju.
✓Bravo ima kraće ručice iza volana i mekše od Tipa, i to mi se baš sviđa. Generalno, čini mi se i manji prečnik volana
✓Bravo je dosta tvrđi na ogibljenju, ali i dosta niži, pa opet moram da kočim pred ležećema i pazim na šahte :( Nema više pentranja po ivičnjacima.
✓Tipov kultivisan rad 1.0 motora me je razmazio. Bravo u leru nije baš kultivisan, u vožnji sve ok, al opet Tipo se ne čuje.
✓Osećaj na volanu je kod Brava direktniji, Kod Tipa je volan dooosta "mekši".
✓o performansama ne znam dal da trošim reči. Ipak Bravo ima jači motor i 6 brzina
✓potrošnja, rano je pričati, al na AP pri 130, Tipo 6.5-7, Bravo oko 5. Zaboravih na koliko se vrti Bravo u šestoj pri 130.

Od Zaklopače do Borče vožnja po ograničenjima, AP, magistrala, gužva u Zemunu, 4.4 litra po bordu, kao neki orijentir, Tipo bi tu bio oko 5.5 minimum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, Dale said:

Probaj da operes soferku abrazivnim delom sundjera za sudove i sa malo nekog deterdzenta. Taj zeleni deo ne bi trebalo da osteti staklo, ali nemoj da upotrebljavas mnogo snage, trljas lagano. Ja imam u kolima takav sundjercic i njime lepo operem sorektu od zapeklih insekata i sl sto nece puska da spere tj odlepi. 

Abrazovni deo sunđera i alkoholno sirće,ne oštećuje a čisti

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rucica kosta toliko, proveris ispod obloge volana da li imas  izvedenu instalaciju (sa gornje strane upavljaca). Imas u tehnickom delu kako se ugradjuje. Moze rucica od stila, brava ali i od Ar147 premda stoji ko piletu...

 

Tipo je nov auto bio a bravo je...vec solidno mator..verovatno je i on bio mnogo utegnutiji kao nov. I direktniji upravljac i ogibljenne ipak govore i trimovanje i cvrstina karoserije ..pravi C segment. Ipak ne mozes porediti mjet motor sa novim turbo benzincem po pitanju kultivisanosti. Sto se tezine u nosu tice, o da, mora kocenje pred lezece kao i lagano penjanje na ivicnjake, a vidi stanje suspleha...ako se otkaci ili je pod zamorom (oklembesen) kacice dosta toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne poredim ja koji je bolji ili lošiji, već samo moje neke utiske. Pogotovo je suludo porediti model koji je nakrcan svim živim elektronskim pomagalima i ima sve od opreme, što olakšava samu vožnju i komfor.
Što bi rekao moj drugar kad je probao i Tipa i Brava, Tipo je kao perce u vožnji i sav nekako nežan u odnosu na Brava :)

 

Ako uporedimo sa Tipom sličnih godišta sa 1.3 motorom, taj Tipo se raspadao u enterijeru, sav se tresao i zvonio i ni približno kvalitetan kao bravo, barem onaj koji sam lično vozio mesec dana . Bravo odaje utisak stare škole izrade, deluje da je masivniji, po zvuku zatvaranja vrata, deluju i osećaju se masivnije. Na Tipu je skroz ok, nisam imao prigovora. Tipo mi deluje dosta prostraniji u kabini a Bravo ušuškaniji. Primera radi, i ako je Tipo nov, mehanizam za prozore mi deluje kvalitetniji na Bravu. Sam zvuk i način rada podizača se dosta razlikuju u korist brava.

Pa jbt, svetlo u kaseti suvozača i hlađenje iste je bio standar nekad, u Tipu to nema. Ono što mi nedostaje kod Brava je mala ostava u vratima, ne može ni jedna flašica ni limenka da stane. Naslon za ruku se ne podešava i ispod njega ostava je malih dimenzija. Mali unutrašnji retrovizor, preglednost u rikverc.
 

Šus pleh je na mestu, mislim, ništa ne visi ispod :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, knezevic76 said:

Naslon za ruku se ne podešava

 

Kako to "se ne podešava" ? :D

Nemoj tako, ima izvlacenje na dole, koje ne sluzi ni q...
Mada svi se nešto žale na taj naslon, a meni skroz odgovara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona plastika, koja se ubaci u otvor naslona :D ? Kao sto Mile lepo rece, fabricko "podesavanje" ne sluzi ni za sta :) . Meni naslon nekim cudom bas lezi, jer sam em krakat, em sediste drzim na podu. Tako da mi je taman pod desnim laktom, ali generalno jeste glupo sto nema podesavanje po visini koje fali vecini (a to podesavanje je imao i prethodni Stilo).

14 hours ago, knezevic76 said:

Bravo ima kraće ručice iza volana i mekše od Tipa, i to mi se baš sviđa.

I Lane Change funkcija na rucici za migavce blinka 5 puta (u odnosu na uglavnom 3 kod drugih), tako da je bas prilicno koristim. Migavac kliknem u krajnji polozaj jedino kada ulazim u raskrsnicu, da ljudi ranije mogu da vide da skrecem i da me ne cekaju.

14 hours ago, knezevic76 said:

Tipo ima nožne komande lake kao perce, kvačilo ide kao u sir.
Kod brava je to malo teže tj, malo jača sila je potrebna pri stiskanju

Ko je vozio 1.9 JTD, sve iza toga je provaljivanje poda levom nogom :D . Dosta zavisi i od samog seta, na benzincima je cesto mekanije. Bane Pecinci je menjao kvacilo na njegovom T-Jet Bravu, probao sam prosle godine, kvacilo je meko kao paucina :) .

Apropo cvrstoce, robusnosti, ususkanosti, direktnijeg upravljaca i cvrsceg vesanja, zvuka zatvaranja vrata (pogotovo od restyle) i ostalih pomenutih stvari - odavno pricam sta je razlika u platformi i klasi. Startne verzije Tipa od 2015-2021 maltene su bile bez ikakvih tehnickih prednosti, sem naravno godista. Pocevsi od platforme segmenta ispod, manje nosivosti, slabijih motora, nedostatka opreme tipa dvozonske klime, boljih svetala, panorame (bar fiksne), vecih tockova, itd... Situaciju su poprilicno popravili od MY21 i to su vec primetno lepsa, opremljenija, savremenija i atraktivnija vozila.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, dobrodosao u klub problematike svetala i maglenki na Bravu/Delti :D .

Pogotovo ako je u pitanju "Mako", turski komponentas pod Magneti Marelli-jem.

Ako nista, bar ces u ovde u klubu vlasnika imati daleko brojniju i tehnicki jacu podrsku za sve zivo :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

I Lane Change funkcija na rucici za migavce blinka 5 puta (u odnosu na uglavnom 3 kod drugih), tako da je bas prilicno koristim.

A za mene je recimo bolje da 3x blinka, nekako mi previse 5 kad hoćeš onako brzinski da se prebacis iz trake ili iskljucis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam izašao iz radnje i seo u auto, crče pozicija :)
Kupljeni brisači u BeoCaru, ali nisu imali Bosch. Nemaju ni H1 normalne sijalice od renomiranih brendova, već samo plavkaste, nightbraker itd....

 

ryu01.jpg

 

Neki savet po pitanju sijalica, auto ima sočiva. Deluju oko, nisu pocrnela. Meni su Philips long Lajf bile dobre na drugim automobilima.
Naravno odmah kupljena i tečnost za stakla na NISu. Pohvalno je što ima i hlađenje komore ispod naslona za ruku. Provereni pritisci u gumama, sa 1.6 naduvano na 2.3.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Brava je interesantno da za sve colaze ide identican pritisak od 2.3 Bar (2.6 puno opterecenje).

Samo 18'' idu na 2.6 Bar pod standardnim opterecenjem i 2.9 pod punim.

1 hour ago, Axic said:

A za mene je recimo bolje da 3x blinka, nekako mi previse 5 kad hoćeš onako brzinski da se prebacis iz trake ili iskljucis.

Tri blinka jedino tada i mogu da koriste - za prebacivanje iz trake u traku. Pet mi je dosta korisnije jer onda retko uopste klikcem migavac skroz u fiksnu poziciju, samo pipnem rucicu i to je to.

Izuzetak su jedino brze raskrsnice, kada ukljucim migavac dosta ranije, da me ljudi ne bi cekali (ono sto najvise mrzim, kada cekas i samo ti skrenu ispred nosa, prilicno karakteristicno za vozace odredjenih brendova). Tako da je, bar za mene, 5 blinkova daleko korisnije nego samo 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 uvek najbolja varijanta da sacuvas projektore je sa xenon 4300k, pred tehnicki skines, vratis obične sijalice. Bear set pre neki dan uzeo, 38€ sa godinu dana garancije, sledi mi ugradnja za vikend ako budem stigao. 

 

Naravno @Ivanti odradi štelovanje da sve to bude idealno :D

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam danas ugrabio vremena da pregledam motorni prostor. Sve je suvo i čisto,sa svih strana sam ga zagledao, vidi se na slici, skinuo sam poklopac motora.

 

thn01.jpg thn02.jpg thn03.jpg thn04.jpg

 

Jedino mesto gde je masnjikavo je deo iznad hladnjaka EGRa (ispravite me ako grešim). Prebrisao sam taj deo, pa ću isprati. verovatno negde malo slini.

Desna maglenka je ipak izgorela na dnu, kao da je neko spalio ispod sijalice. Leva kao nova. To je sve što sam našao od nedostataka za sad. Ulje je nakon 4000 km od zamene na MAX i žućkasto! Antifriz, ulje za kočnice, sve je kako treba.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...