Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Kad pominjes dizne, meni je Ivan sinoc ocitao -2,07, -0,49, 1,99, 0,57. Odem kod majstora danas on me ubedjuje da je do dva ok, kao vozi ti to. Ne razumem coveka. :) Koliko sam ovde video trebalo bi da su vrednosti sto blize nuli. Po nekoj logici ajd ove dve oko 0,5 mogu da se voze al ove dve oko 2 sigrno se nece smanjivati vec rasti i zar nije bolje resavati to sad nego kad jos naraste. Jesi ti isao kod majstora da li i on ima ovako "mudar" savet?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i ja cu, ali skupe nove :) I jos ovaj moj to salje u Bg pa mi se vise isplati da ja odem, mozda u onaj servis kod Plavog mosta(po danu cu naravno :)  ) i vidim dal to moze da se cisti, reparira ili sta vec ili treba kupiti druge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora biti jedna... Tj, ne mora biti ni ta jedna, možda samo čišćenje treba.
Mene čeka isto, slične su vrednosti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo bre ciscenje necega sto radi na 1000+ bari... To nepostoji! To se menja ulozak, tefloni ili nista... Pranje je sviranje.

Ako auto radi normalno ( trosi normalno ne dimi, motor nema cudnih vibracija itd) ta korekcija 2.07 je u gornjoj granici i ok je! Ako ide na 3 i vise onda je vreme za reparaciju tj zamenu dotrajalog dela. Manite se bacanja para. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda za pocetak probati nekim aditivom za ciscenje dizni koji se sipa u rezervoar. Nista ne kosta da se proba a moze imati efekat da se smanje korekcije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok skines jednu, repariras, posle druga prijavi problem, pocne da baca malo vise goriva... 

Ili se to ne desava... 

 

Ili kad je vec auto kod majstora, proveri sve... Ako je sve u redu, koliko moze biti skuplje? Ako nije, predupredjen kvar... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam tek provalio da kad stisnem dugme za recirkukaciju, ništa se ne dešava, tj ne zatvori ulaz spoljnog vazduha. Dal je motorić il šta je, al neka je, nek je živa i zdrava, samo nek ostane otvorena.
Inače, poprilično šiba vazduh kroz ventilaciju i ako ne radi ventilator, pri većim brzinama. Na Tipu se skoro ni ne oseća to strujanje vazduha.

Auto ostavljen kod Gorana da se sredi što ima.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok turbina ne zapisti pozadi sve je to tanano , da vidis kod mene kad stisnes papucicu odma klapna odradi ono tss ,  atmo mocna masina :thumbup:  eno ti video na mojoj temi da vidis kako se gase lampice i pali na pola kljuca hladan start nema ono krkr , cim je vozim stedno ne prija joj , mora u obrtaj da otapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sam iz Mladenovca, taman ga produvam autoputem kad dolazim za Bg :)Rezervoar je skoro uvek pun,. Bas sam danas uzeo(mada svi ovde kazu da je bacanje para) neki aditiv za ciscenja dizni, LikviMol, tako nesto, i kaze mi prodavac sipajte i napunite rezervoar, stalo 10 litara. A dpf izgleda i nemam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@city znaci gusis druge to je, kao i velika vecina i nista se ne desava po tom pitanju, a ja stavim topcinu ostavim katalizator i kao nemoze da prodje tehnicki , to je srbija, to je ta struka , bravo :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...