Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Kakve crne LED, u kakvom god faru... Xenon sijalica je izmislila osvetljenje za LED. Mislim naravno na ove varijante sa par diodica, koje pre svega nemaju fokusiranost, dalje tek da ne pricamo.

@knezevic76

Posto ti treba H1 na oborenom, moj ti ja savet da kupujes iskljucivo one sa metalnom osnovom. Tj. izbegavaj sa plasticnom osnovom koje najcesce prodaju - zbog "sedenja" xenonke u samom lezistu i kasnijeg stelovanja, montaze sijalice, plasticna osnova je deblja pa ces se muciti da navuces metalni osigurac, cak osnova cesto mora da se tanji turpijom, itd...

Pricam ti sta sam sve vidjao u praksi - metalna osnova je sve redja ali i dalje moze da se nadje ako se potrudi, imale su je "CN Light".

Tj. izbegavati ovo jeftinije sto uglavnom prodaju kod nas:

 

h1-cn-hid.thumb.jpg.6b1a785c38e3cf135a9a270ba6e7e71a.jpg

 

I pokusati da nadjes ovo (ne mogu da nadjem na netu trenutno, pa je na slici H7 umesto H1, ali jasna je poenta):

 

tuotesivu_H7Xenon-polttimo5055w_1040400006_c084ee3c9fe05967eddf104e888cf7d1_1.thumb.jpg.2d4e98c8298c2d212296114a4c390702.jpg

 

Naravno, gledas iskljucivo 4300K i nista preko.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan ove koje sam ja kupio su sa tim metalnim kućistem i lepo nalegnu na projektor, kao fabrička sijalica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i poenta. Kada izvor svetlosti legne tacno gde treba u soljici projektora, hotspot je pravi i snop bude odlican. A sve se posle vrlo lepo i lagano nasteluje.

Sa plasticnom osnovom zna da bude malo prilagodjavanja ili turpijanja da bi metalni osigurac mogao lepo da legne preko nje. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam led sa pasivnim hladnjakom u maglenkama (3200-3400K - narandzaste) i dobre su zaista za maglu. Po potrebi stavljam skroz zute halogene (pred tehnicki) oko 4000K i takodje dobro sijaju. 

 

A sto se tice xendzi, pre sam za njih nego za led kad su u pitanju projektori u oborenim svetlima. 

 

Secam se da je Danilo imao LED u dugim svetlima (reflektor), e to je dobro kidalo.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Branik je od plastike tako da tu nece sigurno, a ovo malo gore, providni lak za nokte preko toga i uzivaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala@Ivan na utrošenom vremenu. Dijagnostika je pokazala da je jedna dizna van opsega, ostalo sve ok, čak i kilometraža manja za 10000km nego na satu, i to je ok :)

PS Ivanov Bravo je perfektan primerak i baš baš lepo ide .

PPS hvala svima na lepom druženju66dd3099a711253c429654f464344ea6.jpgb13ae6a3299787ba9210c71325ffe59f.jpg

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovde nešto ne razumem, a kosi se potpuno i sa mojim iskustvom sa 1,6 MJ oko prosečne učestalosti regeneracija i distancama koje uobičajeno prelazi izmedju dve regeneracije.

Da li ja loše prevodim, loše tumačim ili gore piše da prosečna distanca izmedju dve regeneracije DPF-a iznosi 2.300 km? To je po meni objektivno nemoguće.

A i kada bi se to pomnožilo sa ukupnim brojem dosadašnjih regeneracija (694), dobili bi se baš ozbiljni predjeni kilometri ( oko 1,6 miliona km ).

Sa druge strane, ako bih podelio predjene kilometre (249.620) sa brojem regeneracija (694), prosečna distanca izmedju dve susedne regeneracije bi mi možda bila i logična za 1,6MJ (360 km), jer je i moj utisak tokom godina posedovanja bio da on regeneriše negde oko tog intervala, odnosno, znatno češće nego 1,6 HDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам у Италији како је било, у Србији је вожен сваки дан на отвореном, има је често путованња и преко границе, ретко се возио по БГ гужвама, па није ни имао потребе за честим регенерацијама, бар не оним форсираним. Тако ја гледам на то.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, da je prosečan interval regeneracija bio čak 2.300 km, taj motor bi u nogama imao 1,6 miliona km, što je, priznaćeš, nemoguće.

Najduže što sam ikada sa 1,6 HDI prešao izmedju dve susedne regeneracije, na otvorenom, u lakom ritmu, sa novim vozilom (i novim DPF-om) je možda bilo oko 700-750 km. U kasnjijim fazama života, regeneracije su postajale češće.

Za 1,6 MJ nisam doživeo (ili bar nisam uočio) da je ikada dobacio i do 500 km izmedju dve regeneracije. A njemu su regeneracije baš bile lake za uočiti.

Tako da mislim da postoji neka greška u gore očitanim podacima i to barem za onu prosečnu distancu izmedju dve regeneracije. Ona mi se tu jedina ne uklapa. I to nikako. Ali, ako je to ECU tako zabeležio kao tačno, onda se ništa od ostaog ne uklapa.

Verujem da ima neko na Forumu ko se u sve to mnogo bolje razume od mene i može da objasni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko vidim da piše "prosečna distanca između POSLEDNJIH regeneracija" ne piše SVIH regeneracija, možda tu ima neka caka. Moguće da računa distancu između određenog broja poslednjih regeneracija. Ko će ga znati.

 

Za broj regeneracija, piše TOTAL.

 

Primera radi, kod mene je prešao nepunih 400km, uglavnom kratke relacije, već dva puta je radio regeneraciju, drugi put baš pri dolasku na skup.

 

Sent from my 2203129G using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, ne može potpuno nov MJ ni u laboratorijskim uslovima da izmedju dve regeneracije prevali 2.300 km. Pa, taj u gradskim uslovima izmedju dve susedne regeneracije ako sastavi 230 km "Bog da te vidi" :) Šalim se malo, ali, veruj mi, nije daleko od istine. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, moron said:

Sa druge strane, ako bih podelio predjene kilometre (249.620) sa brojem regeneracija (694), prosečna distanca izmedju dve susedne regeneracije bi mi možda bila i logična za 1,6MJ (360 km), jer je i moj utisak tokom godina posedovanja bio da on regeneriše negde oko tog intervala, odnosno, znatno češće nego 1,6 HDI.

Pre bih rekao da je ovo pravi podatak. Onaj prosek izmedju ko zna kako je i na osnovu cega racunao. PS, imaj u vidu da je, po recima kolege @knezevic76, kilometraza 10.000km u razlici, moguce da je to razlog sto je prosek veci izmedju regeneracija. Ili je neko dizao km ili spustao istu pre prodaje ili pre izlaska iz ITA pa je parametar oko kojeg se vodi diskusija u stvari pogresan.

 

realno je u bas zahtevnim gradskim uslovima i kratkim distancama da regeneracija bude i do 300km (meni ide i na ~250km sad, ali bas nezahvalnan tip voznje i duzina relacije za dizel) a pre ovoga dok mali jos nije bio u opticaju, bile su na 550-600km. Sta stil voznje uradi, to je cudo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno da su regeneracije na 300-400 km, tako je uglavnom na svim dizelima. Bude i veća km ako se često vozi na otvorenom, al baš 2000km je mnogo. Meni je bitno da nema nikakvih grešaka, da je DPF ok, EGR isto, eventualno ova dizna da se sredi i to je to.

 

Kad radi regeneraciju, pokazuje dosta veću potrošnju, na AP je sa 5l digao na 7-8l a kad se stane , malo podrhtava ceo auto.

Nema nikakvih obaveštenja na tabli. Nisam primetio nikakve dimove. Barem ne preko retrovizora.

 

Sent from my 2203129G using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, knezevic76 said:

Kad radi regeneraciju, pokazuje dosta veću potrošnju, na AP je sa 5l digao na 7-8l a kad se stane , malo podrhtava ceo auto.
Nema nikakvih obaveštenja na tabli.

Tako i treba. Malo 'drnda' motor i 'cekica' oseti se blag gubitak snage na motoru (posebno kada se krece iz 1.sa tipa semafora). Tad i u 1. hoce da ocita potrosnju do 25L/100 u momentima. Dok nema indikacije za dpf na tabli, sve bude ok. Ako ti se dogodi (kao meni npr) da iz nekog razloga dobijes check engine a auto se potpuno normalno ponasa i npr posle par gasenja se isti check izgubi, 99,9% nije odradio regeneraciju do kraja u normalnim uslovima, tj imao je problem. Takav sam bag ja iskusio, dijagnostika je pokazala gore opisano a % zacepljenosti dpfa je tad bio 22%... mislim glupost ali eto, ima i ovoga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 500L ako je "pod regeneracijom" pri samom kretanju ( taj prvi sekund ) znao pokazati trenutnu potrošnju i po 30-35 litara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, kad sam kupovao auto, tj gledao, kilometražu sam gledao poslednju, ona je uvek upitna. Prioritet mi je bilo godište.
A ovaj bravo je za 4 godine u Italiji prešao 180000km po njegovim papirima i 70000km u Srbiji za nepunih 5 godina, po servisnoj istoriji.
Kako god, ne opterećujem se time.

Bitno je da smo na skupu utvrdili da svima zuji modul ABSa, samo što moj zuji najduže nakon gašenja :)

Juče sam ga prvi put vozio malo "dinamičnije" i preko 140. Dizel je to, lepo vuče u međuubrzanjima, potrošnja naravno niža nego na benzincima pri većim brzinama.
Jedino moram naći šta mi na toj brzini izaziva "zviždanje" od vetra negde oko šoferke. Dal brisač, lajsne sa strane, neka glupost jeste.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, knezevic76 said:

Bitno je da smo na skupu utvrdili da svima zuji modul ABSa, samo što moj zuji najduže nakon gašenja :)

 

Oho ho, nisu se kolege hvalile :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 jesi li  proverio broj obrtaja u 6-oj na 130 km/h ? Verovatno je kao sto je kod mene i ostalih negde oko 2.200-2.300 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, knezevic76 said:

Realno, kad sam kupovao auto, tj gledao, kilometražu sam gledao poslednju, ona je uvek upitna. Prioritet mi je bilo godište.
A ovaj bravo je za 4 godine u Italiji prešao 180000km po njegovim papirima i 70000km u Srbiji za nepunih 5 godina, po servisnoj istoriji.
Kako god, ne opterećujem se time.

Bitno je da smo na skupu utvrdili da svima zuji modul ABSa, samo što moj zuji najduže nakon gašenja :)

Juče sam ga prvi put vozio malo "dinamičnije" i preko 140. Dizel je to, lepo vuče u međuubrzanjima, potrošnja naravno niža nego na benzincima pri većim brzinama.
Jedino moram naći šta mi na toj brzini izaziva "zviždanje" od vetra negde oko šoferke. Dal brisač, lajsne sa strane, neka glupost jeste.

Sent from my 2203129G using Tapatalk
 

Hoce hauba da zvizdi ako branik malo visi. To je standardna "boljka" kod Brava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=15344]knezevic76[/mention] jesi li  proverio broj obrtaja u 6-oj na 130 km/h ? Verovatno je kao sto je kod mene i ostalih negde oko 2.200-2.300 obrtaja.
Jeste 2200 obrtaja
Hoce hauba da zvizdi ako branik malo visi. To je standardna "boljka" kod Brava. 
Moguće, mada mi deluje da je baš oko šoferke negde

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalna razlika izmedju ocitane kilometraze u motornom ECU i na tabli je do 3%.

32 minutes ago, knezevic76 said:

Bitno je da smo na skupu utvrdili da svima zuji modul ABSa

Khm, khm :D . Kao cika Kuretov BMW, to se mozda kod vas cumurasa sve stresa i zuji :P .

12 hours ago, knezevic76 said:

Hvala@Ivan na utrošenom vremenu.

Nema na cemu drugar, kada god mogu da pomognem - tu sam. Sinoc se maltene nisam ni video sa ljudima, dok odradih onih 5-6 kola :D . Mape, dijagnostika, instaliranje jezika za BM - zao mi da ne pomognem ljudima kada mi je vec laptop bio u gepeku.

12 hours ago, knezevic76 said:

PPS hvala svima na lepom druženju

Nema tu nista hvala, nego se pripremaj za sledecu akciju. Vidis sinoc da smo nas dvojica targetirani kao iskusni, za organizaciju narednog velikog okupljanja i rostilja.

Nesa nabio stomacinu i mrzi ga da zivi :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za kilometrazu sam i ja video na par auta da je razlika malo veca od deklarisanih 3% (odnosno da je manja kilometraza u ECU nego na satu) a da nije bilo reprogramiranja ECU.

Kod mene na autu je razlika isto oko 10k (manje u ECU nego na tabli) i broj reprogramiranja ECU je 0, a u svim ostalim modulima se slaze kilometraza kao sa onom na tabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...