Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Vlasnik sam Fiat Bravo 2000 1.4 90ks pa me zanima da li postoji mogucnost da se uradi konverzija da se ubaci JTD u njega posto mi se sada ne kupuje onaj koji vec ima taj motor jer su vecinom sa slabijom opremom ili u losijem stanju i izvozani strasno . Pala mi je ta ideja na pamet pa da pitam strucnjake. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve moze, ali je pitanje legalizacije tj upisivanja u saobracajnu tog motora u ovoj nakaradnoj drzavi. Nekada je to moglo da se zavrsi (znam kolegu koji je u 156 umesto 2.0 TS ubacio JTD i uredno zaveo u saobracajnu), danas nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam po zakonu moze, tj.moze bilo koji motor koji je isao u tu skoljku fabricki. Da li se tebi isplati to vec trebas da vidis jer bi morao sve da promenis, i motor sa svim agregatima, menjac, trap, elektronika..jeftiniji ti je original jtd :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/14/2023 at 7:18 AM, The Punisher said:

Ne vredi za tako jeftin auto, ispašće te skuplje nego da kupiš Bravo sa dobrim JTD

O boze izvinjavam se trebao sam napisati 2009 umesto 2000 xDD bravo mk2 je u pitanju jos mi bilo cudno sto napisa jeftin auto 4k evra nije mnogo al opt 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno mislim da se bas isplati. Dodatno sto su 1.4 90 atmosferci najcesce klot sa opremom. Ako vec gledas u smeru istog modela - prodas to i uzmes neki restyle turbak, nasviran opremom, sa kraja produkcije (2013-2014). Benzin/dizel, nebitno, svi motori su im dobri.

Doplata je minimalna, koliko onda auto u globalu vise pruza, daje totalno drugaciji utisak o modelu (odgovarajuca motorizacija + dodatna oprema) i jos bude 4-5 godina mladji.

Ovakve igranke sa motorom, na tako brojnom modelu u ponudi, iskreno mi ne bi ni pale na pamet - i da je izvodljivo, takodje ce kostati (i delovi i pogotovo ruke majstora koje su znacajno otisle u vis) i uzeti i vremena i zivaca. I na kraju, uvek ostaje pitanje ko to radi i kako ce konacno biti izvedeno, jer je u pitanju gomila stvari.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

svakako se ne isplati ta igranka, prvo sto cisto sumnjam da bi nasao nekog entuzijastu majstora da se zeza sa tim a i da je tu samo motor da se prebaci nego jos sto sta toga povlaci za sobom, pa i vesanje, npr. opruge za dizel i benzin nisu iste bar je tako bilo na alfama i ko zna sta sve oko instalacije itd. ali jbg sve je izbvodljivo samo je pitanje koliko je realno. Ne znam sto ne bi prodao taj auto i kupio neki koji ti odgovara sa motorizacijom, najlakse i najjeftinije resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/13/2023 at 6:45 PM, milenko1619 said:

.............posto mi se sada ne kupuje onaj koji vec ima taj motor jer su vecinom sa slabijom opremom ili u losijem stanju i izvozani strasno .......

Imaš kod Nikole u Omoljici, ima na oglasima, motor na prodaju (i sve dugo) Fire 1.368 cm3, 16 ventila, 95 KS, 127 Nm, atmosferac, Tipo Sedan 2020., prešao 23.800 km, ja bio prvi vlasnik.........nije trošio ulje....urađena prva dva redovna servisa u ovlašćenom....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...