Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted February 9, 2023 (edited) Auto mi ima po MES-u 370 000 km. U zadnjih ccs pola godine prilikom regeneracije mi auto užasno dimi (radi ih cca svakih 250 km i bez upaljene lampice), dok u drugom slučaju primijetim da mi se dimi ispod haube i tada dosta smrdi u kabini. Startanje sa semafora izaziva oblak dima preko 3-4 trake tak da jedva nazirem vozila iza sebe. Kad to primijetim i tad ga stisnem do drugog semafora ne dimi uopće da bi primjetio. Iduće crveno na semaforu i dešava se ponovno ista stvar. Ovo sa smradom može biti povezano s time što po bloku curi ulje ali i prije toga se je znalo se dimiti ispod haube na semaforu. Nikad nisam uspio za to vrijeme uhvatiti situaciju da negdje stanem i dignem haubu.. Neki dan se upalila i obavijest za regeneraciju te sam ga vozikao jedno 15 minuta po brzoj cesti dok se nije ugasila. Ima tko kakva iskustva o tome? Da li je možda otišao neki senzor ili dizna koja baca naftu u granu (ako sam dobro shvatio kak to radi) ili nešto slično? Svako iskustvo i razmišljanje je pohvalno. Edited February 9, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted February 9, 2023 (edited) Ako su kratke relacije gde ne moze da se adekvatno zagreje (npr 10-13 km), sigurno je uzrok. Iako je kreni - stani sistem voznje bez mogucnosti da se izadje na otvoren put da se produva, onda tako i bude. Mnogo dimi, plavicasto-crno, smrdi na sumpor, u pocetku regeneracije malo dimi na gasu posle ne dok se ne stane a onda i u mestu hoce, posle na gasu nema vise dima. U mestu kad stoji, zavisno od pravca duvanja vetra, hoce da ventilacija povuce u kabinu malo dima pa se i oseti u kabini. Proveri zapusenost dpf-a preko dijagnostike i po potrebi sipaj winny's dpf regenerator pa iniciraj prinudnu regeneraciju preko dijagnostike u toku voznje da bolje ocisti dpf (to koristim 1-2x godisnje i drzi mi zapusenost oko 10-12%). Usput proveri korekciju dizni da kojim slucajem nisu u out-u pa previse nalivaju i zbog toga ti pre radi regeneracije. Ako postoji dosta odstupanja u ocitavanju dizni, racunaj remont. Ne pali se indikacija na tabli za redovnu regeneraciju pri njenom pokretanju, a kad se upali mora se cim pre reagovati da ne zacementira pa napravi golem posao. Dpf regenerator sto sam ti predlozio je jeftinija varijanta resavanja problema nego komplet skidanje i hemijsko-fizicko cisnjenje. Ofc, sve navedeno je ako zelis da dpf ti ostane u funkciji, a uvek mozes povaditi i softverski ugasiti kod nekog ko zaista to radi valjano, a da nemas paljenje lampica. Edited February 9, 2023 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted February 9, 2023 Zahvaljujem na iscrpnom odgovoru. Većinu dana u mjesecu su relacije od 10 do 20 km u komadu. Prije sam išao bar svakih par mjeseci za Osijek pa bi ga malo ispuhao ovako... Vidjeti ću što kaže dijagnostika vezano uz dizne pa stavim sliku ako mi neće biti jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 9, 2023 Ja bih lepo izbacio dpf i mirno vozio dalje.Sent from my M2103K19G using Tapatalk 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 10, 2023 Ja na kamionu E6 norme imam po nekad takav dim, jednom je duvao vetar neki i krenuo da mi uvlaci dim u kabinu, u momentu sam mislio da se zapalio kamion . Generalno odradi regeneracije bez ikakvih dimova ali tada je radio tako. U servisu kazu da je to sve normalno...Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted February 10, 2023 21 hours ago, Lancia Delta 2.0mjtd said: Većinu dana u mjesecu su relacije od 10 do 20 km u komadu. Glavni krivac + zimsko vreme. Na to sve dodati postojecu zacepljenost dpf-a, manjak otvorenog puta i sve vec navedeno. Ne zaboravi % zapusenosti dpf-a preko dijagnostike takodje,kad se vec kaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites