Jump to content
FAS Goran
Lancia Delta 2.0mjtd

Lancia Nuova Delta 2.0 MJet 165 - blok je masan od ulja

Recommended Posts

Auto mi ima po MES-u 370 000 km.

Zadnje vrijeme po bloku mi sve masno od ulja i to dosta. (stavim sliku kad slikam). Je li to vrijeme kad odlazi dihtung na glavi? Možda ko već imao slični slučaj pa da čujem.

Ima tko kakva iskustva je li možda otišlo što kao neki senzor ili dizna koja baca naftu u granu (ako sam dobro shvatio kak to radi) ili nešto slično?

Svako iskustvo i razmišljanje je pohvalno.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora dihtung da ode da bi bilo ulja po bloku. 
Sa desne strane motora se nalazi vakuum pumpa i tu ode dihtung i zna da slini. Proveri to prvo. Nesto nisam cuo da na 2.0 mjet menjaju dihtung glave, ne kazem da je nemoguce, ali nisam cuo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lancia Delta 2.0mjtd

 

Ne možemo praviti ''kupusaru'' od ove teme, tj. sve što nas zanima pisati u temi koja se bavi zamenom lamele. :thumbup: 

To ne možemo raditi jer ova tema treba da služi ne samo tebi, nego i svakome drugome ko ima isti problem i bude je čitao posle tebe... a ne može mu služiti ako je ''svaštara'' jer se niko živ tu više ne može snaći. Nema ni logike da neko koga zanima zamena lamele na tom autu sad mora da čita i o svim ostalim pitanjima jer je eto sve na istom mestu napisano. :thumbup: 

 

Zato je sada jedno tehničko pitanje koje si imao izdvojeno u ovu novu temu, a za ostala (dobićeš tvoj originalni tekst na PP kako ne bi morao opet da kuckaš, već samo uradi copy/paste) otvori nove teme. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem adminu na objašnjenju i ispravljanju posta i isprika.  

Evo i slika ali slabo se vidi.

Veseli me ovo što je kolega darkman14 piše pa ću za vikend probati raskopati da vidim di bi to bilo.

A sad idem i drugi post baciti da vidim ima li tko kakvu informaciju. 

I još jednom za cijeli forum i prisutne na njemu :respect: 

 

delta3.jpg        delta2.jpg       delta1.jpg

Edited by Lancia Delta 2.0mjtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad još jednom da provjerim.  Ovo okruglo bijelo ili ovo četvrtasto crno?

 servo2.jpg        servo1.jpg      delta3.jpg

 

Ako je ovo bijelo, to bi lagano išlo ali ako je ovo crno, onda vjerojatno se treba dosta toga odpajati, recimo crijevo od kilera,... 

Edited by Lancia Delta 2.0mjtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okruglo belo i curi po četvrtastom crnom

Loše je rešena lula na vakuum pumpi sa gornje strane pa vremenom ode dihtung i curi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da javim da sam zamijenio dihtunge i usput našao još nešto što nije bilo OK.

Hladnjak EGR-a e bio zašarafljen samo sa tri šarafa, falio je jedan dolje a ni plastična cijev od zraka nije zašarafljena na nosač.

l1.jpg

Kad sam to sredio i drugi dan išao vidjeti situaciju, imao sam i što gledati.:(

l2.jpg

Voda ispod minimuma a dolje nešto curi. Dok sam skidao podtlačnu pumpu, vjerojatno sam se malo naslonio na plastičnu cijev koja ide na termostat i sad ispod curi.

Kako je sastavljena od dva komada (kod oduška) tako mi se čini da pušta na samom spoju. Taj komad sran.a košta 100€    :shock:

Za vikend ću probati zalijepiti taj spoj sa power adhesive bisonite pa budem vidio. 

Edited by Lancia Delta 2.0mjtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto mene opet, kad sam našao malo vremena.

Plastičnu cijev mi pokrpali i za sada  je dobro.                 z0.jpg

Ali zato i dalje slini i to dosta.

Bio u Zgb. pitati jedan servis koji radi Fiat/Alfa/Lancia i čovjek lijepo pregledao i rekao mi da treba zamijeniti dihtung poklopca glave, uz još sve koji su sa desne strane (vakuma,...), da se moraju skidati injektori i remenica od bregaste i da gruba orijentacijska cijena bi bila cca 300-500 € ako bude sve OK. 

Što bi značilo da slučajno se injektor ne može odšarafiti  ili pukne i slično.

 

Još napomenuo da mora obavezno ići original dihtung jer zamjenski brzo propuste.

 

Ima tko kakav osvrt na ovo?

 

z1.jpg         z2.jpg         z3.jpg

 

I da ovo je nakon par dana pošto je bilo oprano. Čak mi i po getribi bilo masno.

Edited by Lancia Delta 2.0mjtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...