Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted February 9, 2023 (edited) Auto mi ima po MES-u 370 000 km. Zadnje vrijeme po bloku mi sve masno od ulja i to dosta. (stavim sliku kad slikam). Je li to vrijeme kad odlazi dihtung na glavi? Možda ko već imao slični slučaj pa da čujem. Ima tko kakva iskustva je li možda otišlo što kao neki senzor ili dizna koja baca naftu u granu (ako sam dobro shvatio kak to radi) ili nešto slično? Svako iskustvo i razmišljanje je pohvalno. Edited February 9, 2023 by neshaoct formatiranje / split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted February 9, 2023 Ne mora dihtung da ode da bi bilo ulja po bloku. Sa desne strane motora se nalazi vakuum pumpa i tu ode dihtung i zna da slini. Proveri to prvo. Nesto nisam cuo da na 2.0 mjet menjaju dihtung glave, ne kazem da je nemoguce, ali nisam cuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 9, 2023 @Lancia Delta 2.0mjtd Ne možemo praviti ''kupusaru'' od ove teme, tj. sve što nas zanima pisati u temi koja se bavi zamenom lamele. To ne možemo raditi jer ova tema treba da služi ne samo tebi, nego i svakome drugome ko ima isti problem i bude je čitao posle tebe... a ne može mu služiti ako je ''svaštara'' jer se niko živ tu više ne može snaći. Nema ni logike da neko koga zanima zamena lamele na tom autu sad mora da čita i o svim ostalim pitanjima jer je eto sve na istom mestu napisano. Zato je sada jedno tehničko pitanje koje si imao izdvojeno u ovu novu temu, a za ostala (dobićeš tvoj originalni tekst na PP kako ne bi morao opet da kuckaš, već samo uradi copy/paste) otvori nove teme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted February 9, 2023 (edited) Zahvaljujem adminu na objašnjenju i ispravljanju posta i isprika. Evo i slika ali slabo se vidi. Veseli me ovo što je kolega darkman14 piše pa ću za vikend probati raskopati da vidim di bi to bilo. A sad idem i drugi post baciti da vidim ima li tko kakvu informaciju. I još jednom za cijeli forum i prisutne na njemu Edited February 9, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted February 9, 2023 @Lancia Delta 2.0mjtd to je to, da ti potvrdim Ja sam te 2 gumice platio 3000 letos (25 eur) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted February 10, 2023 (edited) Sad još jednom da provjerim. Ovo okruglo bijelo ili ovo četvrtasto crno? Ako je ovo bijelo, to bi lagano išlo ali ako je ovo crno, onda vjerojatno se treba dosta toga odpajati, recimo crijevo od kilera,... Edited February 10, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted February 10, 2023 Okruglo belo i curi po četvrtastom crnom Loše je rešena lula na vakuum pumpi sa gornje strane pa vremenom ode dihtung i curi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted February 10, 2023 Zahvaljujem, u utorak-srijedu kad dobijem dihtunge raskopam pa javim rezultat i stavim slike ako budu zanimljive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted March 2, 2023 (edited) Evo da javim da sam zamijenio dihtunge i usput našao još nešto što nije bilo OK. Hladnjak EGR-a e bio zašarafljen samo sa tri šarafa, falio je jedan dolje a ni plastična cijev od zraka nije zašarafljena na nosač. Kad sam to sredio i drugi dan išao vidjeti situaciju, imao sam i što gledati. Voda ispod minimuma a dolje nešto curi. Dok sam skidao podtlačnu pumpu, vjerojatno sam se malo naslonio na plastičnu cijev koja ide na termostat i sad ispod curi. Kako je sastavljena od dva komada (kod oduška) tako mi se čini da pušta na samom spoju. Taj komad sran.a košta 100€ Za vikend ću probati zalijepiti taj spoj sa power adhesive bisonite pa budem vidio. Edited March 2, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted December 22, 2023 (edited) Eto mene opet, kad sam našao malo vremena. Plastičnu cijev mi pokrpali i za sada je dobro. Ali zato i dalje slini i to dosta. Bio u Zgb. pitati jedan servis koji radi Fiat/Alfa/Lancia i čovjek lijepo pregledao i rekao mi da treba zamijeniti dihtung poklopca glave, uz još sve koji su sa desne strane (vakuma,...), da se moraju skidati injektori i remenica od bregaste i da gruba orijentacijska cijena bi bila cca 300-500 € ako bude sve OK. Što bi značilo da slučajno se injektor ne može odšarafiti ili pukne i slično. Još napomenuo da mora obavezno ići original dihtung jer zamjenski brzo propuste. Ima tko kakav osvrt na ovo? I da ovo je nakon par dana pošto je bilo oprano. Čak mi i po getribi bilo masno. Edited December 22, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd Quote Share this post Link to post Share on other sites