Jump to content
FAS Goran
Srbija

Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet 62kw - specifikacije motornog ulja?

Recommended Posts

Pozdrav svima želim imam jedno pitanje za vas. Uzeo sam Fiat Evo 1.3 mjet 62kw i prešao sam oko 2k km došlo je vreme za mali servis i ako prethodni vlasnik kaže da ne treba još ja bih ipak to odradio.

Pitao sam ga koje ulje je sipao kaže Castrol w10/40 magnatec. Sad sam u dilemi pošto čitam da ide u njega 5/30 ili eventualno 5/40.. Da li bi ja mogao sipati sad 5/40 pošto je to sintetika?

 

Hvala unapred!

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Srbija said:

Sad sam u dilemi pošto čitam da ide u njega 5/30 ili eventualno 5/40.. Da li bi ja mogao sipati sad 5/40 pošto je to sintetika?

SAE 5W-30
Sintetičko mazivo.
FIAT 9.55535-S1 Sertifikat.

 

Vlasničko uputstvo, strana 201.

 

=====

 

Možeš sipati bilo koje ulje (bilo koji brend) koje ispunjava ove stavke gore. Pogledaš ambalažu 5W-30 ulja i ako vidiš naveden (pored ostalih) i FIAT 9.55535-S1 sertifikat - može u tvoj auto. :thumbup: 

I, naravno da je sintetika. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej hvala!! Znači nema veze što je sipana polusintetika, mogu se vratiti na sintetiku?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Srbija

 

Možeš i trebaš. :thumbup: 

Bilo bi dobro da majstor malo više vremena (nego što je uobičajeno pri malom servisu) posveti tome da ispusti što više starog ulja, čisto da ostane još manje stare polu-sintetike sa novom sintetikom jer im verovatno nisu isti aditivi... ali generalno neće mu biti ništa. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

10-40 polusintetika, na "svileniji" Euro 5 motor, sa DPF, koji trazi 5-30 specifikaciju i sintetiku :blink: ...

Cak i kad skinu DPF, neki stavljaju bar 5-40 sintetiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako ja gledam na ta ulja.. Konkretno kod MJT dizela od euro do euro norme. 

Euro 3 je "trosio" 5w40, euro 4 5w30, euro 5 sa pocetka produkcije takodje 5w30 kasnije 0w30. Euro 6 u pocetku takodje 0w30 a sad euro6+ (kako ga neki zovu) 0w20. 

Iz norme u normu sve tanje i tanje ulje, tj sa manje pepela zbog ekologije i itd. Kod benzinaca prelazi i promene nisu bile tako ceste, ali smo isto eto dogurali do 0w20, sto je sumanuto pored onakvog "landaranja" klipova. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...