Jump to content
FAS Goran
Lufti

Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks

Recommended Posts

1 hour ago, PremieRacing said:
Di diiiiii, kol'ko dobro...!!!   Hoću i ja to što uzimate!
 

 
edit: Ou, zaboravih, Lufti drug - uzeo si extra autić, prelep je sa ovim krovom i inače mi se Scala baš dopala kad se pojavila. Stvarno mislim da je prava mera za sve moguće i nemoguće potrebe pošto može da bude i limo i kobasičar po potrebi. Extra ti je auto!
 
on topic u vezi felgi:  pustite ga da proba, nije malo dete. A ti se Lufti potrudi da nađeš neku 'lakšu' 18"-icu za taj auto. Ona koju si postavio mi izgleda brootalno   samo je premeri na vagi pre kupovine, zarad našeg mentalnog zdravlja ovde  
 
U zdravlju i veselju vas Scala služila  :cheers:

Fala Premie na lepim zeljama i biranim recima!
Sve si u pravu, stvarno auto za sve prilike...
Ove felne sa fotke su njegove original sto fabrika ugradjuje, imaju oko 12 kg, znaci oko 3 kg teze od 16". Ko zna kad cu ja to ugradjivati, to su moje zelje a odluku donosi lepsa (citaj jaca) polovina. Al da mu stoje, pogotovo na ovu boju, brate stoje! Neke imaju i neke aero dodatke, plastike, pa je koeficijent otpora vazduha jos manji, taman da istrosim ove gume sto sada imam i da se to malo omasovi pa cemo metati. Sto kaze kolega @francuz69 probam pa ako ne ide prodam...

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, PremieRacing said:

navodni 'zimski set' na kojem je auto sada su u stvari all season gume ako ne grešim...

Najnovije zimske miselinke lice na CC, a nisu. Otud zabuna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, zimske miselinke, i na letnjem setu su gume istog proizvodjaca, svaki set presao po18k km, stvarno sam ubo polovan auto, sto bi preprodavci rekli nov nov nov...

 

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma sa dizajnom skale su pogodili bas.
Pogotovo u full opremi, audi a3 sportback za sirotinju
Mislim da ova izjava najbolje oslikava koliko je skoda u stvari napredovala u poslednjih nekoliko godina, pre je bilo golf za sirotinju, sada su dosli do audija za sirotinju.
Sto se skale konkretno tice, iz vw-a nisu dozvolili da ima nezavisno zadnje oslanjanje, elektronsku rucnu kocnicu i adaptabilnu suspenziju, sve ostalo, kada je auto u full opremi, ima. Stvarno fantasticna oprema. Jedino je upitan kvalitet materijala upotrebljenih u kabini i to se vidi i oseca pod rukom ali ako covek moze to da svari, skala mu dodje odlicna kupovina...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Lufti said:

iz vw-a nisu dozvolili da ima nezavisno zadnje oslanjanje, elektronsku rucnu kocnicu i adaptabilnu suspenziju

Nemoj da zaboravis i osnovu, tj. platformu ;) , posto je na manjoj MQB A0 (Fabia, Polo, Ibiza,...). Platforma osnovom za Subcompact segment, za vozilo koje dimenzijama pripada Compact segmentu (uz sve sto to nosi, manju nosivost, kod nekih proizvodjaca nesto uza vozila za klasu, itd.). Slican pristup kao sto je imao prethodni Rapid Spaceback, samo sada sa savremenijom i bogatijom opremom i motorima.

Golf, A3, Leon, Octavia idu na "pravu" Compact platformu (novi na MQB Evo, raniji na MQB). Caskali smo o tome bas detaljno u temi o platformama, uostalom nista sto i drugi ne rade kako bi skresali troskove (a pitanje je koliko ce to prosecan korisnik uopste i primetiti). FCA takodje sa svojom Small (Wide) platformom, koju u raznoraznim varijacijama gura u masu vozila svoje vec debelo zastarele game (svojevremeno od Grandea/Corse/Mita, preko 500L, 500X, Tipa, pa sve do Renegade i Compassa).

 

Nego, da ne smaram sa platformama, jer hocu da cestitam :D . Tek sad citam temu, sto i ti kazes NOV, NOV, NOV :) - puno bezbednih kilometara, da te lepo sluzi i sa uzivanjem prevozi porodicu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i "manja" platforma. Mada je gepek veci od golfa i mesta pozadi ima kao u oktaviji, cak su i panoramski krov dizajnirali tako da putnici pozadi normalno sede i ne doticu glavom nebo. Pokretna zavesa je napravljena iz jednog dela i uvlaci se prema napred a ne prema nazad kako je logicno sto omogucava pozadi vise mesta za glavu ali sa druge strane ne i hlad na zadnjoj klupi ukoliko se zavesa namesti na pola panorame.

Interesantan podatak je i da je medjuosovinsko rastojanje vece nego kod Karoq-a. Voznja je stvarno udobna, mesta na pretek, pogotovo mnogo mesta ima vozac sa leve strane, kao da je sediste pomereno vise ka sredini kabine. Ono sto smeta je cosak centralne konzole u visini vozacevog desnog kolena koji zulja tokom duze voznje. Da, i plastika rukohvata cvrci kada se jace stegne i to bas na mestu gde se stavlja saka.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i Škoda Kamiq ima veće medjusovinsko rastojanje od Karoq-a. Karoq je po tom pitanju ( toj dimenziji)j jako čudan (manji od Scale i Kamiqa).

 

Što se tiče položaja valjka roletne ( da je kod Scale postavljena kontra, tj. napred, gde su suncobrani ), da, pozadi tada nemaš smanjen "Headroom" ( mada, ima i panoramskih vozila sa roletnom pozadi kod kojih zbog specifičnog položaja roletne "Headroom" nije smanjen ni za 1 mm ), ja ne znam koliko si ti visok, ali, meni se to ( kao visokoj i dugotrupnoj osobi ) ne dopada. Jer, zbog roletne napred kod Scale je i samo nebo malo dodatno spušteno napred, ispred vozača, i ja na mestu vozača periifernim vidom imam utisak da me odozgo napada enterijer. Kao da mi smanjuje vidno polje.

Ali, svakako je i to bolje rešenje nego sa "roletnom" panorame kod nove Fabije, jer ona klasičnu roletnu i nema, već samo onaj običan "suncobran" ( na preklop, iz tri dela), koji se ručno stavlja na panoramu sa donje strane ( a isto tako ručno i skida ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kao vozacu od 188 cm visine ne smeta takvo resenje, prostora ima na pretek u predelu glave...bar po mom skromnom misljenju...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Lufti said:

. Ono sto smeta je cosak centralne konzole u visini vozacevog desnog kolena koji zulja tokom duze voznje. Da, i plastika rukohvata cvrci kada se jace stegne i to bas na mestu gde se stavlja saka.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk
 

Ta centralna plastika i mene žulja u Pasatu  pogotovo nakon 1200 km bez stajanja. To je rešeno jastučićem sa AliExpress.

Da čuješ na to skripanje i buku rukohvata na prošloj generaciji Peugeot 508 ne bi rekao da je bučna.

Džaba koža i sve ali škripi da boli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatamnjene stopaljke danas, uzivo to izgleda bolje ali nemam srece sa vremenom i fotkanjem:2db2c50b28baa1b27d5fd6edf2bd7311.jpg74585f94c515e5a49bd789fa56e7f233.jpg4929006570bbadc0afbcfb03d89fa9a8.jpge0d2fa9f3b948db6c2fa9ec879eeaf46.jpg

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

 Presvuceni i retrovizori u crnu foliju visokog sjaja. Ozbiljnije deluje automobil...322caf5c112048a4bbd3ddace4828b78.jpg

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

I ono sto je mene najvise obradovalo sto se estetike tice:5acf3c6ab81472e2264b2bd76e5ac9e7.jpg1234be88bfa5d8ac39408c7e3db1cf48.jpg

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stopaljke su zatamnjene samo sa bocne i gornje strane, led deo je ostao kao i pre, sijaju kako je fabrika zapovedila... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Lufti said:

Stopaljke su zatamnjene samo sa bocne i gornje strane, led deo je ostao kao i pre, sijaju kako je fabrika zapovedila... 

Kako će to da ide na tehničkom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeste. Top!     
 
Ja da se pitam mak'o bi i znak sa haube (slova sa gepeka se podrazumevaju) ali to je već 'preterizam'... šta ću kad volim debadging     B)
Moze crni znak.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako će to da ide na tehničkom ?
Folija nije prelepljena preko dela gde se nalaze diode, samo sa strane i iznad dioda tako da prakticno taj deo nije zatamnjen odnosno pozicija/stop/rikverc svetlo svetli nepromenjenim intenzitetom kako je fabrika i predvidela.
Nisam pristalica narusavanja funkcionalnosti zarad estetike.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Moze crni znak.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Znak je vec narucen...ecb57f134dbabb9ee715897a6d61c82b.jpg

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Narucena su i crna slova, monte carlo style...tako da ce pozadi sve biti crno a u planu je i da se zameni crna mat plastika na donjem delu branika sjajnom ali je to problematicno prelepiti i ofarbati pa cu najverovatnije sacekati da nadjem taj deo polovan sa monte carlo verzije99c2391c9bf70593653bae74a98f3719.jpg

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako će to da ide na tehničkom ?
Tek sada vidim da nisam skapirao pitanje...
A sto mislis da ce praviti problem?
Prvo, nece ni skapirati da je bilo sta menjano posto je pozadi i zadnje staklo fabricki zatamnjeno a i ceo auto je dosta taman, a drugo, folija nije prelepljena preko dioda tako da je sve po ps-u...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je već kola opciono opremio i panoraom i nakrcao drugim lepim stvarima, šteta što prvi vlasnik nije doplatio i za opcioni Travell assist paket, jer sam vidjao da čak i neke salonske Fabije imaju taj opcional na sebi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Lufti said:

A sta sve spada u taj paket?

Sent from my SM-A805F using Tapatalk
 

 

U tom opcionalu ti je i deo onoga što si u jednom od ranijih postova i sam pominjao da ti kole nemaju ( " ... onda acc ... " ).

Mislim, mogu pojedinačni elementi tog paketa i da se uzimaju odvojeno, svaki za sebe, ali, tada su mnogo skuplji nego kada ih uzmeš kao celinu i taj neki "Traveli assitant"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skupa je to akrobatika u svakom slucaju, dobra stvar je sto sve moze naknadno da se ugradi. Raspitao sam se za ACC, posto moj auto ima lowline radar (valjda za brzine do 160 km/h), moze da se kodira adaptivni samo se stavi ablender sa rucicom za ACC. Tako da cu to sigurno ugraditi. Blind spot assist je malo komplikovaniji posto fale oba radara pozadi i moraju retrovizori da se menjaju. Boze zdravlja, i to cemo turiti jednog dana.
Mada i sada sa ovim lane i front assist-om i obicnim tempomatom auto se prakticno sam vozi, kada nije preterana guzva na autoputu.

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeste. Top!     

 

Ja da se pitam mak'o bi i znak sa haube (slova sa gepeka se podrazumevaju) ali to je već 'preterizam'... šta ću kad volim debadging     default_cool.png

Jeste, pa posle familija i komsiluk da me zapitkuju po ceo dan koji je to auto pa kad kazem koji je onda aaaaaaa, a onda : a koji model...a gde su mi lekovi, a voda??

Ovako kulturica metnem sve u crno pa koga interesuje nek cita...

 

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...