Jump to content
FAS Goran
vukoja

Fiat Bravo 1.6 mjet Dualogic

Recommended Posts

Ujutro, pri otvaranju vrata nije se ponekad palila pumpa, dok je nisam ubedio da proradi, laganim udarcem u el.motor. Pri dužoj gradskoj vožnji (kreni stani sa niskim obrtajima) se dešavalo da auto samo ubaci u N, zbog nedovoljnog pritiska u sistemu, a tad ni ubeđivač nije pomagao, dok se motor valjda ne ohladi. Inače na normalnim obrtajima 2000 i više, nikad nije pravio problem.

Novi motor kad sam stavio pri samom otvaranju vrata se jače čuje "zujanje" motora/pumpe.

Nadam se da sam ti malo pomogao 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vukoja ufff kod mene je malo drugaciji problem.Cuje se pumpa pri otvaranju vrata ali posle neke odredjenje voznje pali gresku i kao da zadrzava kvacilo duze nego sto bi trebalo,nekad se zbuni pa krene da presalta pa onda odustane pa ipak presalta,a kada konstantno pali gresku posle duze voznje desava se da salta do trece i dalje nece…Majstor sumnja na set kvacila iz nekog razloga ali nesto kao da ne zeli da ga radi…

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, vujavladetic said:

@vukoja ufff kod mene je malo drugaciji problem.Cuje se pumpa pri otvaranju vrata ali posle neke odredjenje voznje pali gresku i kao da zadrzava kvacilo duze nego sto bi trebalo,nekad se zbuni pa krene da presalta pa onda odustane pa ipak presalta,a kada konstantno pali gresku posle duze voznje desava se da salta do trece i dalje nece…Majstor sumnja na set kvacila iz nekog razloga ali nesto kao da ne zeli da ga radi…

Verovatno cilindar kvačila na menjacu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vujavladetic said:

@Goran Zemun Ako ne gresim Vi ste Goran sa Altine…planirao sam da zakazem kod vas ali mi je problem sto nisam bas iz Beograda…Jedino ako postoji neka mogucnost da dodjem cim uhvatim neko slobodno vreme zbog posla.

Moze

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, vujavladetic said:

@Goran Zemun Da li mogu danas da dodjem? Do 12h bih bio tu. 

Tek sada sam video post...sutra smo u servisu od 8 do 17. Javite se .. 063242007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugo vremena nisam pisao, ali rekoh da se javim nakon pređenih blizu 20.000 km i skoro godinu dana kako je Bravo kod mene. Taman i da podelim neke utiske i dešavanja.

Za ovaj period uradio sam još jedan mali servis, gde sam video da je problem slabog duvanja ventilatora, bio katastrofa filter kabine (nije mi jasno zašto to ljudi ne menjaju).

Pa da navedem opet neke sitnice za ovih godinu dana:

1. Pred leto takođe sam primetio da klima nema snagu i ne može da rashladi auto, naravno, nije bilo samo punjenje, nego zapušen sušač (a on je integrisan sa hladnjakom klime), pa sam menjao hladnjak, sada klima izbija zube :)

2. Zamenjene su gume, uzeo sam Tigar All Season, letos i prilikom onih slinih ciklona i anticiklons ni jednom nisam primetio neko proklizavanje niti gubitak kontrole, pogotovo kada je dosta vode bilo na putu.

3. Zamenjeni stabilizatori, jer su ovi bili katastrofa (to sam radio sam), dok sam menjao krilo, jer me je neko zakačio na parkingu dok sam ostavljao dete u vrtić.

4. U toku vožnje na semaforu mi je izbacio check engine, prvo što sam pomislio da je bila opet klapna gasa, ali sada je ipak bio EGR, posle čiščenja EGR-a i brisanja greške ista se nije pojavila čitavih 5 dana. Da napomene da EGR nije bio toliko zaprljan i nije ostao zaglavljen u nekom položaju. Primetio sam da se greška često upali po gradu i malim brzinama, dok se ista ugasi kada se auto malo "produva" :) Naravno to nije bilo rešenje, pa sam isti zamenio, naravno polovnim, jer nov košta tričavih 300e.

6. Takođe sam primetio da je crevo iberlaufa (od separatora uljnih para) do usisne grane napuklo i da mi je tada auto malo trošio ulja. Brzom popravkom pancirnom trakom problem se rešio i za sada nisam stigao da isto potražim i zamenim. Ali ću rešiti, mada bih u tom slučaju video da taj deo možda i očistim i zamenim i druga creva.

5. I kao šlag na tortu, auto je na brzinama od 70 do 110 km/h počeo da trese kao lud. Posle provere trapa, balansiranja guma, rotiranja guma ipak je uvtrđeno da je desna poluosovina gotova, odnosno zglob poluosovine do menjača. A kvar je nastao jer je manžetna u nekom trenutku pukla i krst je ostao suv. Posle zamene, auto opet klizi po putu kako i zaslužuje. Uz zamenu polusovine zamenio sam i ulje u menjaču 

 

Sve u svemu, po mom mišljenju ne neke strašne stvari za auto star 14 godina i sa "240.000 km" na satu. Kozmetikom nisam stigao da se bavim (maglenke, poliranje, enterijere...) to planiram u narednom periodu, kao i veliki servis, zamenu kočionog ulja, celespeed ulja, ulja za kvačilo i prednjih diskova i pločica. 

 

Za kraj postaviću neke slike, možda ne toliko atraktivne :)

IMG_20230325_153404.jpg

IMG_20231009_234605.jpg

IMG_20230610_145505.jpg

IMG-972123cb05fb9a56adc10740ea1b5a09-V.jpg

IMG_20230909_150328.jpg

IMG_20230917_130638.jpg

IMG_20230917_130640.jpg

IMG_20230917_130646.jpg

IMG_20230917_131246.jpg

IMG_20230917_131250.jpg

IMG_20230917_131257.jpg

IMG_20231002_152313.jpg

IMG_20230917_123310.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...