Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Cestitam, u zdravlju da ga vozis! :)

Poznat mi je auto iz neke grupe za Punta na FB. Koliko se secam vlasnik je imao jos jednog Grandea pored ovog.

P.S. Imamo (skoro) istu multimediju. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Nikola031 said:

Cestitam, u zdravlju da ga vozis! :)

Poznat mi je auto iz neke grupe za Punta na FB. Koliko se secam vlasnik je imao jos jednog Grandea pored ovog.

P.S. Imamo (skoro) istu multimediju. :D

Da, da, i ja sam ga na toj grupi prvobitno primetio. Vlasnik je davno vozio Grande Punta, pa ga prodao i 20' uzeo ovaj. Multimedija mi je lepo dosla, jer sam svakako zeleo da je ugradim, a ovde je vec bila ugradjena :). Jedino radio nije povezan kad je ugradjena, valjda je falio jedan dodatak kad se ugradjivala. To cu srediti u jednom trenutku, mada, uglavnom slusam muziku kad se nakacim preko telefona ili preko USB-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, posto sam bio u celoj prici oko izbora, drago mi je da si konacno prelomio i uzeo ono sto znam da ti se svidjalo ;) . Rekoh ti odavno da na ovom konkretnom primerku tesko sta da moze da se zameri, a drago mi je da je i nas Gorance to potvrdio u servisu. Dopisi mi samo u onaj PM, za koliko je otisao na kraju, zivo me zanima.

Oprema je za Puntica top - profilisana sedista, panorama, digitalna klima, Blue&Me, elektrohromatski unutrasnji retrovizor, naslon za ruku, zatamnjena stakla, parking senzori, ukrasni zavrsetak auspuha, pragovi+kacket, aftermarket multimedija (a ima i slot za fabricku TomTom navigaciju), ambijentalno svetlo... Steta samo sto su Zabari od MY12 izbacili one ukrasne tamne umetke na prednjem i zadnjem braniku, odlicno su izgledali na Evu.

Sto se motorizacije tice, rekoh ti takodje da su jos od Punta Evo i Punta MY12 uke*ali sa ponudom... Jedina "sigurica" su ti bili atmosferski benzinci sa 1.2 i 1.4 77, sa 5 brzina, uz sve sto to nosi.

Bilo koja iole jaca i malo adekvatnija motorizacija podrazumeva neku potencijalnu "zavrzlamu". Sto se benzinaca tice, 1.4 16v 95 izbacen, 1.4 T-Jet izbacen. Tako da na meniju ostaje MultiAir na atmosfercu od 105 KS, kao i opet MultiAir na turbaku od 135 KS... Ako biras dizelase, poznata problematika sa tanusnim Euro 5 1.3 MultiJet (problematicne i skupe dizne koje se jos uvek ne repariraju, neravnomeran rad, dim, standardno DPF sa svojom problematikom,...). Pa ko sta voli :) , bukvalno se svodi na to kakvi su neciji afiniteti. I naravno da koliko god gledali, uvek ce u eksploataciji trebati i malo srece.

@Misha87

Nema na cemu, potrudio sam se da pripomognem koliko mogu sa svojim skromnim znanjem i iskustvom oko Zabara. Sta drugo da ti kazem, nego da uzivas u auticu i da nam se "revansiras" sa druzenjem i ovde i na skupovima uzivo kada budes u prilici ;) .

@Dzimbo

Znas sta ti je ciniti :D , plajvaz u ruke...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki servisa kod Gorana zakazan za 20. februar. Nisam se pozvao na FLCS clanstvo, mozda sam mogao i neki raniji termin da dobijem (Bas za nesrecu, imao sam u planu kraci put od 16-20 februara).

 

Sinoc mi se pojavila i prva "neprilika" sa kolima, posto mi je tokom voznje na uzbrdici izbacio "Start stop unavailable check engine" gresku i to je za sada jedina greska ili problem koji sam imao u ovih nepunih dva meseca i predjenih 1500 km. Jutros sam ponovo upalio automobil, ali greska i dalje stoji, sa trouglom kao znakom upozorenja. S obzirom da mi je akumulator ispraznjen vec prvog dana zbog nepaznje supruge i da je napunjen na nekih 60% (Prema recima ljudi u radnji koji su ga punili i koji su rekli da ce verovatno brzo da ode u penziju), sumnjam (a i nadam se) da je to problem, pa ce prvo vece ulaganje upravo biti zamena akumulatora, samo da nadjem odgovarajuci model i najbolju lokaciju za kupovinu. Mislio sam da ga stavim na dijagnostiku kod nekog lokalnog majstora da vidim da li nesto posebno izbacuje od greski, ali mi je bzvz da idem negde kod majstora, kad vec imam zakazan veliki servis kod Gorana, jer u Gorana imam najvise poverenja.

 

Planirao sam neki kraci put po Srbiji (300-350km) u medjuvremenu i malo voznje po autoputu da i DPF uziva, ali sada ne znam da li da se upustam u tu avanturu, tako da cu videti da li ce mozda zamena akumulatora da otkloni gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam veliki servis zakazao za 27. Februar, zvao sam prosle nedelje, mislim da su i meni rekli da tek od 20. Februara imaju termine, ali meni i odgovara kasnije. Verujem da su prepuni i da ti clanska karta bas i ne bi znacila.

 

Ja ne bih cekao veliki servis, otisao bih kod Gorana na pregled neko jutro cisto radi mirne savesti.

Edited by Dzimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio kod Gorana na dijagnostici, u pet minuta sve reseno. Pokazao je gresku za ventil pumpe ulja. Do sada u dva meseca nisam imao problema, tako da videcemo. Svakako je servis zakazan za sledecu nedelju, pa ce se resiti sve sto treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjeni mali i veliki servis kod Gorana. Ostavio kola u ponedeljak ujutru, popodne je bilo gotovo, u utorak ih pokupio. Dogovor je bio da pored malog i velikog servisa odradimo i druge stvari ako to bude potrebno i ako majstori preporuce, tako da sam dodatno zamenio nekoliko delova. Ako budete zeleli, mogu kompletnu listu sa cenom i infom sta je uradjeno, da okacim u temi. Inace, setio sam se kad sam pokupio kola da bacim pogled i na neku plastiku ispod haube koja je napukla, a nisam posebno napomenuo jer sam racunao da ce majstori da odrade ako primete. Kako nisu primetili, pokazao sam Goranu koji je odmah vratio kola u servis i sam za pet minuta zavrsio posao, bez da je naplatio. Inace kao i uvek, Goran pravi gospodin i jako sam srecan sto kod njega servisiram kola.

 

Nazalost, nisam stigao mnogo da vozim kola, u utorak nekih 15-ak km i malo juce i danas, dve relacije po 10-ak km ali su utisci za sada super. Auto se jos lepse ponasa, jako je miran, stabilan, unutac necujan, i zaista uzivam u voznji jer je osecaj jos lepsi. Cak sam poceo da vozim u "sport modu", nekako mi vise prija laganiji volan po Bg-u.

 

Jedina briga/zamerka koju imam i koju cu morati da ispratim u narednim danima, pre nego sto odem kod Gorana na proveru, jeste kod prvog paljenja automobila, nesto sto mi se do sada do servisa nije desavalo, ali sam prakticno imao dve prilike da to ispratim. Elem, kada se automobil pali nakon sto je par sati mirovao, ono prvo paljenje, kad cekamo 3-4 sekunde da proveri sve, pogasi sve lampice, to prvo paljenje kod mene sada traje unedogled. Cuje se onaj zvuk, ja cekam da pogasi lampice, ostanu one tri standardne upaljene i on unedogled vrsi tu "proveru". Automobil normalno upali, nema nikakvih greski, nema nikakvih problema, ali to prvo paljenje me brine, jer se to pre nije desavalo, uglavnom bi mu trebalo par sekundi da proveri sve, ugasi lampice i ja potom palim kola. Ni ne znam sta bi moglo da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Misha87 said:

Elem, kada se automobil pali nakon sto je par sati mirovao, ono prvo paljenje, kad cekamo 3-4 sekunde da proveri sve, pogasi sve lampice, to prvo paljenje kod mene sada traje unedogled. Cuje se onaj zvuk, ja cekam da pogasi lampice, ostanu one tri standardne upaljene i on unedogled vrsi tu "proveru". Automobil normalno upali, nema nikakvih greski, nema nikakvih problema, ali to prvo paljenje me brine, jer se to pre nije desavalo, uglavnom bi mu trebalo par sekundi da proveri sve, ugasi lampice i ja potom palim kola....

Ako sam dobro razumeo, misliš da je ranije gasio sve lampice, a da sada ostaje njih par upaljeno... i tu činjenicu da njih par ostaje upaljeno nazivaš ''unedogled vrši proveru''?

Ako je tako, onda je sve ok... tj. nisu ti se ni ranije gasile sve lampice kad daješ kontakt (pre verglanja), samo to nisi primetio. NIje ni moguće da se ugase sve dok je auto na kontaktu... Suštinski, treba samo da sačekaš da se ugasi lampica grejača i nakon toga verglaš. Moguće je da njoj treba više vremena (nego kasnije u toku dana) kada je prvo paljenje u pitanju, naročito ako je hladno napolju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, jbm ga, ne znam kako da objasnim. Jasno mi je da tri lampice ostanu upaljene i da tako treba i to mi njie problem. Samo, situacija je sledeca, a to se pre nije desavalo. Na prvo paljenje ako je automobil dugo stojao, kad dam kontakt, cuje se verglanje ili kako se vec zove onaj zvuk i ne gasi se nikako, vec se konstantno cuje. Pre, taj zvuk bi se ugasio nakon tih 3-4 sekunde i inicijalne provere, tri lampice bi ostale upaljene i ja bih potom palio auto. Sada, kada prvi put dam kontakt, taj zvuk se ne gasi prakticno, kao da vrsi neku proveru i cuje se to verglanje ili kako bih ga vec nazvao. Ako me razumes, jbm ga, ne znam ni sam kako precizno da objasnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nadjoh neki video ranije, ovaj zvuk koji se cuje bukvalno u prvoj sekundi (slabo se cuje, na sluskama mnogo lakse i izrazenije) i prestaje kada ostanu ove tri lampice, meni se cuje neprestano i ne prekida se cak i kad ostanu te tri lampice, a pre bi se ugasio normalno nakon par sekundi. Nisam imao priliku da testiram, ali sam primetio da se uglavnom desi ako se auto nije dugo palio. Ako ga ugasim i upalim, tada bude kao i na video, ubrzo prestane taj zvuk i ostanu te tri lampice normlano.

 

Ubacih link na Streamable sajt, nisam znao da li ima neka druga bolja opcija.

 

Primer zvuka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio tehnicki i registraciju, 28000. Morao da vadim vufer iz gepeka za svaki slucaj, da me ne vracaju, ostalo sve proslo brzo, bez problema. Od vecih troskova ostaje jos kupovina AS guma, sve cetiri, neke sednja-visa klasa i posle nadam se samo sitnice, malo sredjivanje nekih mana kod automobila i neki dodaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stavljen novi akumulator, Exide EFB EL 600 60Ah 640A D+, sve ukupno 12000. Dosao momak, odradio sve, tako da sve pohvale za njega. Ocitao mi je stari kad ga je skinuo, bio je na 12.1V sto kaze da je ok, pokazatelj da nema nekih skrivenih kvarova u vozilu. Punjenje na novom kad je stavio je bilo 13.86V i to mi je rekao da bih mozda trebao da posetim majstora i proverim, da je moguce da samo nakon sto sam odradio veliki servis dodatno se zategnu neke stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije moguce, tj. nije do zatezanja :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, MS PK said:

To nije moguce, tj. nije do zatezanja :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Jbm ga, iskreno nisam obratio paznju previse, jer sam vec bio u kolima i krenuo da podesavam vreme :D i testiram da li je sve ok. Nikad nesto nisam ni ulazio u tu materiju oko akumulatora, osim sto znam da je nekih 14V ok brojka, ali isto tako mi je par drugara govorilo da moze da bude i malo nize, pogotovo ako je nov akumulator, pa nema potrebe odmah da ga puni (sto ponovo ne mora da bude da je tacno, ili sam ja ponovo lose razumeo :D). Ali mi on rece da je moguce da je prilikom zamene filtera ili kaisa nesto zategnuto (nesto u tom fazonu je spominjao), ili je u medjuvremenu olabavilo, pa treba da se zategne (Na sta je tacno mislio i koliko je to zaista moguce, nemam pojma). On je proverio neke stvari prilikom vadjenja starog i stavljanja novog akumulatora, istestirao sa uredjajem i sve mu je bilo ok, nije imao nikakve primedbe, tako da nisam isao u detalje sa tim a ponovo, nisam ga dodatno upitao na sta tacno misli, osim sto je on eto rekao da bi bilo dobro da se baci detaljan pogled i proveri da li je sve ok, za svaki slucaj, jer nisam uspeo da iskljucim navigaciju koja je naknadno ugradjena, cisto da vidimo da li ona vise vuce ili ne (testirali sa upaljenim, ugasenim svetlom itd).

 

Ja sam generalno prezadovoljan kako se kola ponasaju, nisam ni ocekivao da ce tako lepo da vuku sa 80ks, bas uzivam dok ih vozim i potrosnja mi je takodje zadovoljavajuca (Gradsa voznja, stani kreni, guzve, a tu sam na 5.2-5.3l, van grada, kombinovana, spusti se na 4.5l) jedino imam u planu svakako da odem da proverim pumpu za gorivo, jer mi se nekad cini da je zvuk koji dolazi iz rezervoara malo glasniji nego sto je to bio pre velikog servisa (spominjao sam mislim i u nekoj drugoj temi da mi se nekad cini da zujanje nakon davanja kontakta traje duze od onih par sekundi, kada se automobil pali prvi put nakon duzeg stajanja, a da to pre nije bio slucaj. U sustini isti slucaj koji sam spominjao i u ovoj temi, ali sam ga lose objasnio, jer tada to zujanje pumpe nije htelo da se prekine posle par sekundi, vec je trajalo mnogo duze. Tada mi je takodje drugar rekao da je moguce da je samo ostalo vazduha u pumpi nakon velikog servisa, pa je zato posle par dana prestalo da se desava).

 

Pa rekoh, kad sam vec odradio mali i veliki servis, usput zamenio jos neke delove na preporuku Gorana, rekoh da proverim i pumpu, cisto da moja preopterecenost tim nekim sitnicama bude zadovoljena :). A u svemu tome, supruga ce biti najsrecnija, jer ce jedan dan kad budem isao do Gorana imati i voznju do posla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi djavo dao mira, morao sa da upitam ovog momka na sta je tacno mislio u vezi punjenja akumulatora, kad sam mu spomenuo da sam radio mali i veliki servis. On mi rece PK kais da se mozda malo rastegao, da je na to mislio. Svakako cu videti jedan dan da odem do Gorana da baci pogled, kad sam vec uzeo novi akumulatorz da budem siguran i da ga puni kako treba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije kaiš zategnut, cvileo bi u najboljem slučaju na jutarnjem paljenju.
Uzmi unimer, premeri voltažu na Aku kad je auto ugašen, a onda kad je upaljen, pa ćemo ti dati dijagnozu, da ne razmišljaš puno.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ovaj momak i odradio kad je menjao akumulator, gledao i stari na koliko je otisao, i rekao je da je sve ok, jedino je kad je bio upaljen, u leru, punio na 13.86V, testirali sa upaljenim, ugasenim svetlima, itd, jedino je multimedija uvek bila upaljena. Zato mi je i preporucio da za svaki slucaj posetim majstora da baci pogled.

Edited by Misha87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije drugarski odradjeno kao sto je Ivan odradio kolegi Knezevicu na Bravu (takve stvari nemaju cenu), ali i ja rekoh, red je da se ispoliraju farovi :). Uradio i keramicku zastitu, zadovoljan sam kako je momak odradio posao, jeste sitnica, ali mnogo lepse izgledaju kola, pogotovo uzivo, na dnevnoj svetlosti ili na suncu, a i nocu ce za nijansu lepse da svetli :). Sve ukupno izaslo 2000 dinara.

 

 

Poliranje 1.jpgPoliranje 2.jpgPoliranje gotovo.jpgPoliranje gotovo 1.jpg

Edited by Misha87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...