Jump to content
FAS Goran
moron

Fiat 500L Lounge 1,6 MJ 105 ks, 2015, 61.000 km

Recommended Posts

„Oglašavam prodaju“ 500L Lounge 1,6 MJ od 105 ks iz 2015. da bih imao mirnu savest da sam preduzeo razumne mere da ispoštujem zapovest moje supruge ( a ako se ne proda, ja sigurno neću biti deo ožalošćenih ).


Kola su 2015. godište i prva registracija ( i svaka sledeća ) je 23. juni. 


Supruga je „prvi vlasnik“, ali ga nikada nije vozila ( nije produžila vozačku ). Ja ga vozim od početka, a i sin poslednje 3 godine.

 

Vozilo trenutno ima predjenih nešto preko 61 hiljadu km. 

 

Pošto mnogi sa punim pravom kažu da nisu bitni samo predjeni kilometri i godište, već da je bitno samo opšte stanje vozila, nešto o tome.


Životna prosečna brzina vozila do sada je oko 38-39 km/h, pa motor ima manje od 1.600 radnih časova  (mogu “dokumentovati” zapisima sa borda, koji meri do 1.000 radnih časova ) i vozilo je u proseku voženo “pola u gradu, pola van grada” ( što sledi i iz dosadašnje prosečne potrošnje, koja je po aplikaciji 5,5 ).

 

Pošto sam ovo vozilo (kao I svako pre i posle njega ) kupio sa namerom da ga držim barem deceniju ( pa je i održavano na tom nivou, da bih imao decenijsku bezbrižnost ), a pri čemu je odluka o prodaji došla prevremeno i iznenada ( pa, sve da sam i hteo, nije bilo prilike da se održavanje vozila zapusti ), mogu da kažem da je vozilo u veoma dobrom opštem stanju, u svemu saglasnom smešno malim kilometrima.

 

Redovno je servisiran (najpre u „AK Kole“, u garanciji, a od tada u Fiat servisu „Goran“ na Altini). Servisna knjižica overena.


Od ranijih radnji održavanja, bitnih za dalji ritam održavanja, naveo bih ovo.


- Poslednji mali servis je uradjen na 54.765 km, 11.05.22. ( a tada je promenjeno i ulje menjača i antifriz ).


- Nove gume na 45.050 km, 22.09.21. ( Michelin CrossClimate 2 ), u to vreme je proverena i reglaža trapa (sve bilo OK). Gume “rotirane” u novembru ove godine.

 

- Veliki servis je uradjen na 40.050 km, 29.06.21.

 

- Redovan servis klime uradjen na 30.000 km, 23.06.20.

 

- Ulje kočnica je menjano na 28.900 km, 07.04.20.

 

- Disk pločice i diskovi nisu menjani, sve je poslednji put provereno u novembru, a dosadašnjim stilom vožnje disk pločice bi mogle još dosta da potraju (pre nego dodju “na pola mesa” ).

 

- Akumulator do sada nije menjan, jer je još uvek dobar ( a od dana kupovine ga preventivno i dopunjavam svaka barem 2-3 meseca, a zimi jednom mesečno ako se u tom periodu pretežno vozi po gradu ).

 

Vozilo ima garažu, ali, nije uvek noćivao u garaži. 

 

Što se tiče karoserije i njenog stanja, čim je kupljen, na vozilo je (odozdo) stavljen dodatni bitumen.

 

Posmatrano odozgo, nema vidljivih oštećenja ( osim što je nedavno veoma malo ogreban desni retrovizor ).

 

Pre par godina sam vozeći u rikverc udario zadnjim branikom u neki parking stubić ( mogu potražiti slike vozila posle udarca ). Menjana je tada ona prohrom „klupica branika“ i farban branik. 

 

Bio je kasnije „u urbanoj upotrebi“ u par navrata malo očešan prednji branik na oba ćoška, a veoma sitno i samo pr. levo krilo, kao i zadnji branik levi ćošak. Pošto nisam imao plan prodaje kola I želeo sam da mi bude lep i narednih par godina, sve to je ofarbano letos ( mogu dati slike iz kojih se vidi koliko su bila smešna oštećenja pre farbanja ). Ako onaj ko kupi primeti da je to bilo farbano, ode sa mnom kod majstora koji je to radio (čovek je čarobnjak u svom poslu) i on će da reši (bez troška za kupca ).


Ima sitno ulubnjenje na obe sajtne, pozadi, ispod, od dizalice neopreznog vulkanizara ( ulubljenja su mala i nije pukla ni boja, ni fabrička antikorozivna zaštita (ispod boje)). Ne vidi se kada se kola gledaju sa boka, pa ni da čučnete. Ako „legnete ispod kola“ i operete prethodno sajtnu (odozdo), primetićete. 

 

Menjan je prednji vetrobran pre par godina ( neko razbio ) u „Black Glass Servis“.

 

Mislim da je enterijer veoma očuvan. 


Možda može da se na presvlakama negde nadje neka baš sitna i teško uočljiva fleka, ali, mislim da je sve to (veoma lako) „perivo“ (kome to smeta). 
Sedišta nisu fizički propala ( ja imam 76 kg, sin 80, ostali su u porodici dosta lakši ), niti je štof negde pohaban ili isrzan. Ali, na sedalnom delu sedišta vozača, na levom boku ( na bočnoj potpori ), imaju 2-3 sitne recke na „koži“. Nije puklo, ni pocepano/probijeno, ali, vidi se ( ako se zagleda ) i ne znam kako sam i kada to „ogrebao“.
U gepeku nema bilo kakvih fleka.

 

Ova kombinacija paketa opreme ( panorama, Alpina “muzika”, polu-koža … ) i motora ( 1,6MJ od 105 ks, koji mogu da voze i “mladi vozači” ) je veoma retka na oglasima, pri čemu je motor neznatno slabijih perfomansi od one verzije sa 120 ks, pri čemu obe imaju maksimalni ortni moment od 320 Nm. Čak ova verzija sa 105 ks ima gotovo iste perfomanse kao ona od 120 ks ako ta od 120 ks u Trekking/Cross verziji (jer Trekking/Cross imaju lošiju aerodinamiku, "za broj" veće i šire gume i malo veći klirens, a što sve u zbiru "ubija" perfomanse te izgledom "proteresnke" verzije ).

 

Cena 10.500.

 

Pre nego (loše) reagujete na cenu, pogledajte koje su uobičajene oglašene cene za vozila sa ovim kilometrima i sličnim godištem ( ima ih i niže klase, slabijeg motora i većih kilometara, pa i sa 20% I više većom cenom ).

 

Sve fotografije ispod su iz ove i prošle godine ( pa i pre nego su farbani delovi koje sam gore pomenuo ). Neke su stare i manje od dva meseca. Ali, svakako verno odražavaju stanje vozila.

 

Ponude u PP.

 

Test vožnja ( npr. od BG Arene do Aerodroma i nazad ) može samo da vas ja vozim ( u svim potrebnim režimima ), a vi tek posle, ako se dogovorimo oko svega.

 

Pregled vozila može (subotom) o Vašem trošku u "AK Kole" ili kod "Gorana". Vaš majtor može, naravno, da pogleda kola, ali eventualni dijagnostički aparat ne može da se kači na ova kola.

 

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

U medjuvremeu se setih da sam u opisu kola zaboravio još jednu veoma bitnu falinku - jedna (desna) felna je malo očešana na delu ruba, možda "u dužinu" 5-6 cm :) 

Bolje i to unapred da kažem, nego da mi se desi da mi u tom neznanju dodje neki potencijalni kupac iz daljine ( npr. iz Pazara ) i kaže: "Brate, poneo sam da ti dam sve tražene pare, bez cenkanja, ali, sada, kada vidim ovu felnu, teško da mogu više od pet hiljada za ovaj đubar od auta da ti ponudim :) 

500L FG.jpg

500L u snegu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bi tek moglo da ga uplaši :) 

Gore pominjani bitumen, kao i izgled prednjih kočionih klešta negde pre možda godinu dana :) 

7.jpg

13.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bitumen ostao kao navika baš iz tog vremena ( "druga Tita" ) koje pominješ. Iz doba kada je korozija zaista "žderala" ta stara kola.

A, ako nekome nije potrebna dodatna antikorozivna zaštita, Fiatu odavno sigurno nije.

No, kako sam bitumen stavljao na sva kola koja sam ikada kupio ( nova ili polovna, pre ili posle ovog Fiata ), ni sa Fiatom nisam pravio izuzetak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je (skoro) svejedno, ali roditelji su se sad navukli na automatik i sad ja muku mucim da im nadjem naredni automobil, a da ne moram posle da se jurim sa majstorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...