Jump to content
FAS Goran
moron

Subaru XV, Forester, Outback ...

Recommended Posts

"Marek drives" i YT test modela Subaru XV sa 2,0 MHEV motorom.

 

Interesantan mi je terenski deo testa, počev od 07:00, na kom se XV na malome snegu pokazao mnogo boljim od Forester-a sa istim motorom, koji se na tom istom mestu po suvom vremenu u prethodnom testu Marek-a malo i "obrukao".

 

 

 

"Marek drives" i YT test modela Subaru Forester sa 2,0 MHEV motorom.

 

 

 

 

"Marek drives" i YT test modela Subaru Outback sa 2,5 atmosferskim motorom od 169 ks.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekada sam zaista "bolovao" za Subaruom, baš ga istinski jarko želeo, posebno kada se pojavio Forester po prvi put sa dizelom. No, "Bog me pogledao", jer imao Subaru baš jako ružnu epizodu upravo sa tim motorom, koji je ( u svom prvom izdanju ) mnoge u crno zavio. Napolju je kupcima ipak bilo malo bolje, jer su im menjali i polumotore ( mada ih je i kasnije znao biti dosta na ino oglasima polovnjaka sa napomenom "motor neispravan" ), ali, za Srbiju se ne bih kladio da su kupci nesrećne verzije baš bili tretirani kako treba.

 

XV mi se i danas baš dopada, iako je veoma vremešan, jer on maltene ima deceniju. Koliko znam, on se u Srbiji i ne može dobiti sa gore testiranim 2,0 MHEV, već se kod nas nudi samo sa klasičnim 1,6, sa kojim zaista ima nekako otužne perfomanse za jedan Subaru ( mislim da mu je ubrzanje 13,3 ). 

 

Današnji Forester i Outback su mi u smislu dizajna "ružni za medalju", ali, to je samo stvar ukusa.

A kada se pogleda kakve su danas cene vozila (pa i u Srbiji), ni Forester (2,0 MHEV), ni Outback (2,5 ) uopšte nisu skupi za svoju klasu, pri čemu ne razumem ko će danas u Srbiji da kupi Outback sa 2,5 motorom od 169 ks. Sumanuto je to skupa registracija ( a manje košta kod nas za npr. novi BMW X7 2,0 od 375 ks, jer je on MHEV i tu nema onog "posebnog poreza" ), koju će prvi vlasnik tog Outback-a veoma rado da plati prve 2-3 godine, dok je još očaran automobilom. Ali, kasnije ... A tek kada ga bude prodavao kao polovnog. Ima kupci polovnjaka od njega da beže "kao djavo od krsta".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima svoju harizmu, odlična mehanika, pogon, dobar za loše puteve, sneg. Unutrašnjost jeste zastarelog dizajna, ali svakako pouzdana, robusna i završava posao. 

 

Moja davnašnja želja, povišen karavan, Outback, lepota poroka... vozio sam se u VW Passatu 4 x 4, dobar osećaj, mada ga vlasnik iskoristi tek kada pođe zimi na skijanje, npr Kopaonik... 

Naravno, kupuju ga oni kojima završava posao, treba im, i oni koji žele da se razlikuju od drugih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru Forester XT-Edition

 

230576-subaru f 04.jpg

 

Subaru je u Japanu prikazao novu specijalnu verziju Forestera pod nazivom XT-Edition, u čast 50. godišnjice Subaru modela opremljenih pogonom na sve točkove. Forester XT-Edition dolazi sa suptilnim stilskim izmenama i karakteristikama opreme pogodnim za avanturu. Baziran je na Sport verziji Forestera za japansko tržište, a vizuelno se izdvaja po Geyser Blue boji koja se po prvi put nudi u Japanu.

 

230577-subaru f 03.jpg

 

Osim pomenute boje, Subaru nudi i druge opcije (bela, siva i crna boja), sve u kombinaciji sa crnim detaljima po celoj karoseriji (maska, retrovizori, branici, spojler, krovne šine) i kompletom tamno obrađenih 18-inčnih aluminijumskih felni.

 

230578-subaru f 02.jpg

 

Kabina sa tamnom tematikom ima presvlake od vodoodbojne tkanine/sintetičke kože za sedišta sa srebrnim kontrastnim šavovima, pa detalje u aluminijumskom stilu na centralnom tunelu i metalne akcente na instrument tabli.

 

230579-subaru 01.jpg

 

Takođe, tovarni prostor ima praktičan vodoodbojni podni pokrivač tako da možete da spakujete opremu poput snouborda, planinskih čizama ili skija. Na kraju, Subaru je standardnoj opremi dodao EyeSight Safety Plus ADAS paket.

Ispod haube je i dalje standardni 1.8 četvorocilindrični benzinski motor sa 177KS i 300 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko Lineartronic CVT menjača. Forester XT-Edition je dostupan u Japanu po ceni od 3.355.000 jena (23.930 evra). Za sada nije poznato da li će Forester XT-Edition biti ponuđen i na tržištima van Japana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...