Jump to content
FAS Goran
Bokesh

Ničim izazvana saga aa tužnim "happy end"-om (ili "Golf Plus prezubio")

Recommended Posts

Zdravo društvo.

 

Obzirom da nisam valjano predstavio auto o kome ću vam ovde pisati, jer i ne pripada FLA grupaciji, red je da napravim mali uvod.

 

Dakle, vlasnik sam Golfa Plus, 2008.godište, 1.6 mpi, 8 ventila, 102 ks, sa fabričkim plinom.

Kupio sam ga u martu 2021.godine, u Italiji, preko slika i tablica... Ali pošto to nije tema ove priče, da malo konkretizujemo stvari.

 

To mi je prvi bezinac u zadnjih 12 godina. A najprostiji motor je izabran da bih minimizovao cenu održavanja vozila koje ne poznajem u trenutku kupovine i da bih urazumio cenu i procesuru održavanja u periodu dok je u našoj porodici.

Ono što u tom trenutku nisam znao (ili sam znao a nisam shvatao) je da potrošnja neće biti zanemarljiva kao i da je taj motor lenj kao kamila...

 

To me je iskreno deprimiralo u prvih 6 meseci, toliko da sam ga zamalo prodao.

 

Ipak reših da mu pružim šansu.

 

Vodili smo ga na more... Ili je vodio on nas, ni sam nisam siguran. Kako god, posle Crome i njene porude prostora koja nas je razmazila - jeeedva se spakovasmo... Zamalo da se razvedem u dva navrata. Jedva sam ženi objasnio da je bolje da imamo rezervni točak umesto seta za krpljenje guma, nego da kna ponese dodatni kofer sa stvarima za svaki slučaj. Ustvari nisam joj objasnio nego je mrzelo da se više nateže sa mnom

 

Spakovasmo se nekako, gepek sam zatvorio iz zaleta i više ga nisam otvarao do mora, za svaki slučaj.

 

Tad je već Nemac pobedio a ja sam popustio i ostadw kod nas.

 

Ali ne lezi vraže, pre 10 dana, u vožnji po lokalu auto se iznenada gasi u vožnji. Stajem sa strane, dajem kontakt sve se pali normalno, pumpa se čuje, zaverglam - cvrc. Promenio zvuk. Nije to to.

 

Zovem odmah majstora, on dolazi i konstatuje - prezubio, ne verglaj više. Ja zabezeknut, veliki servis uradjen pre godinu dana i 23000 km, stavljeno sve novo, račune čuvam... Proveravamo kaiš, stoji na svom mestu, nije pukao.

 

Solucija - šlep i u radionucu...

 

Ja popizdeo. Već slažem sve na gomilu i proizvodjačima i auto industriji i Rotšildima koji su garant upleli svoje bolesne prste...

 

Kad je došao na red, majstor raskupisa i nadje uzrok - m m m m miiiiš

 

Zavukao se u nekom trenutku sa donje strane u motorni prostor i krijući se od mačke ili od zime uvukao se u kutiju u kojoj je zupčasti sa rolerima i remenicama i tu umreo.

A onda ga je zupčasti u nekom trenutku uvukao izmedju sebe i remenice i prezubio preko njega...

 

Sva sreća nije pokrivio ventile.

Da li taj motor može da ih stigne i pokrivi ili ne - ne znam.

 

Uglavnom, krajnji ishod je da nije kriv ni auto ni majstori ni proizvodjači delova... Sranja se jednostavno dogadjaju.

 

Rezultat toga je da sam lakši za 15.000,00 din, zbog zamene kompletnog seta i pumpe za vodu + ruke majstora.

 

Sreća u nesreći je da ceh nije veći...

 

Nemačko govance se opet opravdalo i ostalo u porodici, vozimo dalje :-)

 

Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neke stvari se ne mogu preduprediti. Jbg


Kakva ti je potrosnja. Ono, idealna voznja, otvoren put, i grad.

Imam slican na metan. Tezak, spor. Ali meni velik ko autobus. Tako se i vozi. U krivinama se naginje. Pa se vozi ipak lagano.

Srecno

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@slux Prosek potrošnje na punj bocu TNG mi je od 8,5 do 10 litara na 100 km. Zavisnonod režima vožnje.

Najviše mu prija umerena vožnja na magistralnkm putu, u rasponu od 60 do 80 km/h, bez nekih naglih ubrzanja... Tada potrošnja padne i nešto ispod 8 l/100 km.
Ali ne znam nikoga ko može da vozi tako u kontinuitetu.

U čist grad iskreno nemam predstave koliko je...

Na auto putu svaki pritisak papučice gasa kažnjava povećanjem potrošnje. Do 120 km/h se vozi manje više OK. Može i preko toga, vrti se i povlači, ali je motor prilično bučan a kao i strujanje vazduha oko karoserije. Ne prija ni njemu ni meni....
Zadnja 2 meseca često vozim relaciju KV - BG, autopitem Miloš Veliki, odem i vratim se, prosečna potrošnja na pištolju je izmedju 9 i 10 litara, zavisno koliko sam žurio :-)

Da sam znao da toliko troši uzeo bih nekog jednostavnijeg turbo benzinca

Što se tiče stabilnosti, sasvim je OK. Moj je na letnjim gumama 225/45 R17 i sasvim se korektno ponaša u krivinama, obzirom na visinu. Mislim da je kod njega pozadi Mc Pherson nezavisno oslanjanje i ne bi trebalo da pravi probleme...

Možda je do instalacije za CNG...

Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je greota da ga vozim preko 3000rpm, na autoputu, troši više, ne ide puno brže. to mu je oko 110kmh.

da metan boce su teške i baš mu oduzimaju i to malo potencije koje ima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam letos, iz znatiželje probao, na autoputu od zadnje naplatne rampe pa do graničnog prelaza vozio izmedju 150 i 160 km/h, nas četvoro u kolima i pun gepek. Ali sam ga pre toga prebacio na benzin.

 

Sve preko 160 je vrlo neprijatno i nemam osećaj kontrole nad vozilom iako smo puni...

 

Ovo je porodični auto za vozače koji nisu previše zahtevni kad su vozne sposobnosti u pitanju i tako ga i treba voziti.

 

Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, totti said:

Nerealna očekivanja za potrošnju su posledica čitanja po internetu o potrošnjama benzinaca od 6 - 7 litara u gradskoj vožnji.

7l i to kombinovane je za benzince da si srecan i sve nogama u du*e. I to opet pod uslovom da postoji neki korektan udeo otvorenog puta, za auto prosecne tezine.

Iz mog iskustva, obicno se na fabricki deklarisanu kombinovanu dodaje minimum 1-1.5l. Za gradsku naravno vise, a opet zavisno od uslova svacije voznje i guzve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Bokesh said:

Da sam znao da toliko troši uzeo bih nekog jednostavnijeg turbo benzinca emoji16.png

 

ni tu se ne bi usrecio sa potrosnjom, pogotovo ako malo nalegnes na papucicu gasa
racunaj da evropski 1.6 benzinski atmosferci trose oko 10-12L  po gradu, sve zavisi u koliku guzvu se zapucavas

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, čitajući sve ovo još jednom opravdavam sebi 3.0 V6... prosek 10 po bordu a za stvarno me boli K. 

 

Nego, Bokesh - dobro si prošao   :cheers:

 

Za malo više od jedne zelene si proverio i zamenio sve što treba. Sad si opet miran narednih par godina ili do prvog sledećeg stvora  :lol: 

pu, pu, pu, daleko bilo  :X

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Bokesh said:

Ono što u tom trenutku nisam znao (ili sam znao a nisam shvatao) je da potrošnja neće biti zanemarljiva kao i da je taj motor lenj kao kamila...

 

Ovo mi zvuči kao da ga tretiraš kao dizelaša, vozikaš na 2-2,5k obrtaja, tu su atmosferci mrtvi, njihova snaga kreće tek iznad 3600-4000 obrtaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...