Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Japan 2022

Recommended Posts

A tek muljanje sa titulom.

U redu, bolji je red bul, bolji Maks, ali brate... Ovo je stvarno smešno. Pa i sam Maks je iznenađen.

Da li je maFIA rešila da posle par godina forsiranja Mercedesa na dve moguće načine, sada se, kao, ispravlja sa Red Bulom?

Da ponovim: BOLJI je red bul, naravno, ali pustite čoveka da regularno osvoji titulu. Ovo je SMEŠNO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem ja da su najbolje trke kad je vlazno ili pormenljivo ali sam se bas iznervirao sto nisu ranije pustili trku pa da ima i zamena guma bilo bi jos zanimljivije, ovo je sad bila sprint trka.

Takodje je i DRS falio jer ovako su mogli do sutra da se voze jedan iza drugog kad su bolidi izjednaceni, sem kad neko pogresi ili kad je u pitanju veca razlika medju bolidima moze da se pretekne u suprotnom nema sanse.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari definitivno ima neki konstrukcijski problem sa šasijom koji se ogleda u prebrzoj potrošnji guma. Nije im ovo prvi put ove sezone.
Dobra stvar je što je većina vozača htela da se trka po kiši, i to je pravi trkački duh koji opravdava naziv "piloti F1. A upravo te kišne trke daju pravu čar F1, tj davale su.
Dok je Berni vodio ovaj cirkus nije bilo mesta za ovolike propuste, ovi su sad jednostavno nedorasli zadatku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt Gasli kaznjen sa 20+sec i 2 boda u licenci jer su sudije smatrale da je vozio brzo pod crvenom zastavom :) sramota, a Max juce direktno ugrozio konkurenta i mogo da izazove tezak udes i nista samo opomena. Dodela punih bodova isto sramota kao i prosle godine sto se dodelilo pola poena za onu jos vecu sramotu. Kakvi smradovi vode ovu f1 pa to j cudo a sve okrece u korist EB-a i prosle god i sad.

I kao sto rekoh Max je danas i zvanicno postao sampion, zasluzeno svakako tu nema sumnje ali mogao je za ono juce da dobije kaznu da se to pitanje titule ipak malo prolongira i trka pa i sezona ucini bar malo neizvesnijom kao sto su zadnjih nekolko trka prosle sezone stelovane bas iz tog razloga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstappen pobedio na skraćenoj trci u Japanu i postao šampion, dodeljeni puni bodovi

 

Max_Verstappen_Red_Bull_RB18_VN_Japana_T

 

Za razliku od juče, ali kao u petak kiša je padala na dan trke u Japanu. Zbog toga i temperature su bile dosta drugačije, gde je zagrejanost vazduha bila 18, a staze 22 stepena. Jasno je odmah bilo da će vozači morati da koriste kišne pneumatike, pa su svi vozači imali na raspolaganju po 4 seta novih intermediate guma i 3 seta različito korišćenih setova guma za kišu, osim vozača Mercedesa koji su na raspolaganju u garaži samo 2 seta novih i 2 seta koriščenih intermediate komponente. Pritom, zbog zamene prednjeg i zadnjeg krila druge specifikacije, Pierre Gasly će krenuti iz pitlane-a. Pred sam start svi vozači odlučili su se na startuju sa intermediate pneumatikom osim Franuza u AlphaTauriju jer je on ima gume za kišu, a u formacijskom krugu videli smo da dosta vode ima na stazi.

 

I pored slabijeg starta Verstappen je uspeo da odbani prvo mesto od Leclerca u prvoj krivini, treći je bio Perez ispred Sainza, Ocona, Alonsa i Hamiltona. Već u prvom krugu je sigurnosno vozilo moralo na stazu jer je Sainz izgubio kontrolu u 12. krivini i završio u zidu i tako oštetio svoj Ferrari, Gasly je ponovo ostao bez prednjeg krila jer je pokupio reklamu koja je otpala, dok je Albon ostao zaglavljen u brzini i tako morao da parkira bolid. Okretanja su još imali Vettel i Zhou. Poste tri kruga pod sigurnosnim automobilom sudije su odličile da izbace crvenu zastavu a poredak vozača je bio: Verstappen, Leclerc, Perez, Ocon, Hamilton, Alonso, Russell, Ricciardo, Tsunoda, Schumacher, Stroll, Magnussen, Norris, Bottas, Latifi, Vettel, Zhou i Gasly. Inače Francuz u AlphaTautiju ljutio se jer se na stazi nalazio trkator.

 

Vozači su se poređali u pitlane-u, a ubrzo su timovi podigli šatore na mestima gde su bolidi bili parkirani dok su se vremenski uslovi pogoršavali. U 07.35h stiglo je obaveštenje da će se trka restartovati za 15 minuta, a FIA je obevazala vozače da moraju da koriste gume za kišu. Na par minuta pre zakazanog starta, FIA se ponovo oglsila i rešila da suspenduje start na minimum od 10 minuta jer se kiša pojačavala. Posle pauze od više od sat vremena direkcija trke je dala obaveštenje da će se ona nastaviti u 09.15h. Zbog toga timovi su krenuli sa pripremama za restart, a u zakazanom vremenu sigurnosni auto je izveo vozače iz pitlane-a a trka je bila projektovana da traje od 10h. Vozači su počeli da daju prve informacije o stanju na stazi, a njihovi komentari posle prvog kruga bili su sve bolji. Na 41. minut do kraja sudije su javile da će se sigurnosni auto povući sa staze i da će krenuti leteći start.

 

U šestom krugu Verstappen je poveo kolonu ispred leclerca i Pereza dok su Vettel i Latifi odmah otipli na zamenu i uzeli intermediate pneumatike. Vodeći dvojac se malo odvojio od ostatka karavana dok je Magnussen napredovao do 11. mesta. U narednom krugu po intermediate gume su otišli Norris i Bottas dok je Vettel bio najbrži na stazia zatim su to činili Verstappen, Leclerc, Perez, Ocon, Hamilton, Russell a i svi ostali osim Alonsa koji je vodio, a iza njega našli su se Ricciardo i Schumacher. Verstappen se vratio na 4. mestu i odmah je sustigao Schumachera koga je obišao do 9. kruga. Alonso i Ricciardo su tada otišli po intermediate gume, a Holanđanin je uspeo da povrati prvu poziciju uspred Leclerca i Schumachera koji je jedini ostao na gumama za kišu. Iza njega našao se Perez, pesti je bio Ocon, šesti Hamilton, pa Vettel, Alonso, Latifi i Norris. Nemac u Haasu imao je dosta muka na stazi pa je posle samo 2 kruga propao u plasmanu i ispao iz plasmana prvih deset vozača, ali je na kraju otišao i uzeo intermediate komponentu.

 

Verstappen je do 12. kruga imao 5.7 sekundi prednosti nad Leclercom, a 13.8 viška nad Perezom. Hamilton je od samog početka jurio Ocona sa kojim je vodio bitku za 4. mesto ali Britanac nije uspevao da dođe u poziciju za napad. Više uspeha imao je Russell koji je u 16. krugu uspeo da obiđe Tsunodu za 10. poziciju. Leclerc je izgubio ritam za Verstappenom čija se prednost povećala na više od 10 sekundi što je značilo da ga je sustizao Perez. Zhou je u 19. krugu otišao po nove intermediate gume, a neki vozači su se u tim momentima raspitivali za istu mogućnost. Hamilton i Ocon i dalje su vodili velku bitku dok je vozač Mercedesa pokušavao na sve načine da se nađe ispred Alpina. U tim momentima Perez je smanjio zaostatak za Leclercom na samo 2 sekunde, dok su vozači sa začelja koji su bili po novim pneumaticima počeli da postavljaju najbolje krugove.

 

Do 22. kruga Verstappen je imao 17 sekundi viška nad vozačem Ferrarija, dok se Ocon zubima i noktima branio od Hamiltona. Alosno je bio sledeći koji je uzeo nove intermediate pneumatike, a Perez je imao manje od sekunde zaostatka za Leclercom. Meksikanac je došao u poziciju da napada Monačanina koji je imao samo još 5 minuta da obrani drugo mesto do kraja trke. Alonso se dosta približavao Russellu koga je mogao da ugrozi u samoj završnici. Tako je Verstappen uspeo da pobedi na VN Japana koja se vozila samo 28. krugova koji je pobedio ispred Leclerca koji je napravio grešku na poslednjoj šikani, prešao preko nje ali je kroz cilj prošao ispred Pereza. Četvrti je bio Ocon koji se odbranio od Hamiltonovih napada, peto mesto pripalo je odličnom Vettelu, šesto Alonso koji je takođe u završnici obišao Russella, deveti je bio Latifi a deseti Norris. Sudije su zbog ovog incidenta rešila da Leclercu daju kaznu od 5 sekindi, zbog čega je on pao na treće mesto pa je tako FOM progalsio Maxa Verstappena za zavničnog šampiona u 2022. Zbog toga što trka nije suspendovana, vozačima su dodeljeni puni bodovi.

 

VN_Japana_Trka_Rezultati.jpg.webp

 

Verstappen i Perez prezadovoljni zbog velikog rezultata pred Japanskom publikom

 

verstappen_japanese_gp_r.jpeg.webp

 

Verstappen je bio u šoku kada mu je tokom intervjua rečeno da je šampion, a Perez je bi prezadovoljan što je upotpunio slavlje Red Bull-a.
''Drago mi je da smo vozili na kraju. Bilo je dosta kiše i nije nam bilo lako da vozimo. Ipak, vozili smo dobru količinu krugova na kraju i bolid je bio odličan u svim uslovima. Drago mi je što smo pobedili ovde pred svom ovom publikom koja je ostala na tribinama'', izjavio je Verstappen koji u tom trenutku nije znao da je šampion. Međutim, onda je stigla vest da su dodeljeni kompletni bodovi pošto trka nije završena prekidom nakon čega je Max  koji je bio u šoku kratko izjavio. ''Šta da kažem? Sjajno za nas i što se desilo ovde pred Japanskom publikom.''

Perez je na kraju dobio drugo mesto posle kazne za Leclerca i on je bio zadovoljan svojom trkom. ''Vodio sam dobar duel sa Charlesom. Žestoko smo se borili i pokušao sam na kraju da napravim manevar. On je blokirao točak i presekao šikanu. Pokušao sam sa spoljne strane, ali me je malo odgurao i verujem da je kazna zaslužena na kraju. Sjajan rezultat za tim i za našeg partnera Hondu na domaćoj stazi'', rekao je Perez.

 

FIA objasnila svoju odluku o dodeli punih poena

 

FOM_FIA_Zastave.jpg.webp

 

Pošto se trka na Suzuki održala samo na 52% trkačke distance, po razmišljanjima bilo je potrebno podeliti polovinu predviđenih bodova, gde bi tako pobednik umesto 25 dobio 13 poena, a ostali vozači srazmerno manje. Odmah po završetku trke FIA i FOM su vozačima dodelili punu količinu bodova. Njihovo objašnjenje za takav potez jeste da se trka završila pod kariranom zastavom, a da bi se raspodelila polovina bodova trka bi morala da bude suspendovana, odnosno da je nije moguće nastaviti. Tako je Max Verstappen posle kazne koju je odmah dobio Cahrles Leclerc i pao na treće mesto stekao dovoljnu količinu bodova da na četiri trke do kraja i matematički osvoji titulu.

 

Leclerc: Sve je krenulo nizbrdo posle samo pet krugova

 

leclerc_japanese_gp_r.jpeg.webp

 

Ferrari je ponovo prebrzo pojeo gume i u takvim uslovima nisu mogli da Pariraju Red Bull-u više od nekoliko krugova.
''Od petog kruga na gumama za promenjive uslove je sve krenulo nizbrdo. Mnogo sam se mučio sa gumama, slično kao prošle nedelje. Brzo smo doveli gume na optimalnu temperaturu, ali smo ih onda uništili. Sve čestitke Maxu na drugoj tituli. Mi ćemo nastaviti da vozimo svoje do kraja. Danas tempo nije bio tu, ali tako je kako je. Cilj je da kvalitetno završimo godinu. Mislim da je Maxovo osvajanje titule ove godine bilo samo pitanje vremena. Sada moramo što bolje da iskoristimo poslednje trke da postanemo bolji tim i nadam se izvršimo veći pritisak sledeće sezone'', izjavio je Leclerc.

 

Ocon: Hamilton je vrebao sa svih strana

 

ocon_japanese_gp_r.jpeg.webp

 

Francuz i sedmostruki šampion su vodili sjajan duel iz kog je na kraju kao pobednik izašao vozač Alpine.
''Hamilton je bukvalno vrebao u svakoj krivini. Mislim da je to najbolje objašnjenje. Uživao sam u trci i razgovarali smo posle. Složili smo se da smo se nas dvojica verovatno najviše zabavljali danas. Imali smo čist duel i sigurno mu nije bilo lako u početku kada se podizalo dosta vode. Ali oni su bili dosta brži, to je sigurno. Bolje su im radile gume i moraćemo da pregledamo sve. U normalnim uslovima ih sigurno ne bismo zadržali iza sebe'', izjavio je Ocon.

 

Hamilton: Red Bull je zasluženo na vrhu

 

hamilton_japanese_gp_r.jpeg.webp

 

Britanac je danas morao da se zadovolji petim mestom nakon velike borbe sa Oconom.
''Imao sa veliki duel sa Estebanom, ali opet nam je falila brzina na pravcima. Kad god smo vozili punim gasom sam gubio vreme. Kroz krivine je sve bilo u redu. Čestitke Red Bull-u i Maxu. Oni su ove godine obavili sjajan posao sa bolidom potpuno zasluženo su ponovo na vrhu'', izjavio je Hamilton.

 

Gasly: Zašto posle osam godina ponovo gledamo istu sliku?

 

gasly_japanese_gp_r.jpeg.webp

 

Francuz je bio besan na kontrolu trke i njihove odluke nakon Sainzovog udesa na početku trke.
''Svi smo izgubili dragog prijatelja nakon incidenta na ovoj stazi i svi smo mnogo tugovali nakon toga. Stvarno mi nije jasno zašto 8 godina kasnije gledamo traktor na sred staze u ovakvim uslovima. Mi već i ovako rizikujemo svoje živote i dajemo sve od sebe. Ali mi nije jasno zašto nismo sačekali još minut pre slanja traktora na stazu. Bio sam veoma uplašen. Videli smo šta se desilo Carlosu na tom mestu. Nismo imali ni dovoljno informacija o udesu.Nnismo znali sa su bolid i delovi na trkačkoj liniji. Da nisam na vreme shvatio šta se dešava verovatno ne bih bio ovde. Mislim da smo danas ponovo mogli da imamo tragediju i smatram da je ovo i nepoštovanje prema Julesu, njegovoj porodici i svima koji su propatili nakon njegovog udesa'', izjavio je Gasly.

 

Vettel: Imali smo jasan plan pred nastavak trke

 

vettel_japanese_gp_r.jpeg.webp

 

Nemac je sjajnom vožnjom došao do šestog mesta i na najbolji način se oprostio od staze koju toliko voli.
''Veoma sam zadovoljan. Dobro sam startovao, ali sam onda sišao na baru na prilasku krivini 1, okrenuo se i dotakao Fernanda. Pao sam na začelje i mislio sam da je to to. Međutim, dobro smo se vratili. Imali smo jasna plan za nastavak trke i uspelo nam je. Imali smo i dovoljno tempa na kraju da zadržimo poziciju. Bilo je malo konfuzije jer nisam znao da li je trka gotova. Mislio sam da ima još jedan krug. Ne znam šta se dogodilo na kraju. Kao da su skratili trku'', izjavio je Vettel.

 

Ferrari nezadovoljan zbog kazne koja je dodeljena Leclercu, ali neće protestvovati

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Japana_

 

Šef tima iz Maranela nije bio zadovoljan radom FIA-e. Charles Leclerc je uspeo da sve do poslednje krivine na trci za VN Japana brani drugo mesto od napada Sergia Pereza, ali je na kraju vozač Ferrarija presekao poslenju šikanu zbog čega su ga sudije odmah posle trke kaznile dodavanjem pet sekundi na završno vreme. Na ovaj način Monačanin je izgubio drugo mesto, a Max Verstappen došao do druge titule. ''Odluka da se Leclerc kazni dodavanjem pet sekundi je smešna i neprihvatljiva. To jednostavno nema smisla. Ovo je rizik da se izgubi kredibilnost sporta'', kazao je Mattija Binotto za italijanski Sky. Po njemu Leclerc je imao istu prednost nad Perezom kao i pre prelaska preko šikane i da tako njegov vozač nije dodatno zaradio na vremenu. Pritom, kazna za Monačanina je izrečena odmah posle trke, dok se na FIA-nu odluku u Singapuru kada je pod znakom pitanja bio ovaj Meksikanac čekalo čak nekoliko sati.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što sam već pisao samo sada sa slikama da je bilo nemoguće izgubiti poziciju u prvoj krivini i prednosti od skoro pola bolida.

Ista priča par bolida iza vodećih samo Alonso i Fetel. Alonso sa unutrašnje strane kao Lekler a Fetel sa spoljne. Fetel radi isto što i Max samo Alonso ne pušta gas i u pola krivine Fetel se samo odbija od Alonsa i izleće . Ovo se lepo vidi na videu zbog dosta vode nije moguće izvući slike 

Na zadnje 3 slike vidi se lepo kako Max nestaje iz kadra verovatno to okom vidi i Lekler i misli da je Max odustao. Ali bez obzira glupo je ovako izgubiti poziciju koju je dobio odličnim startom 

Screenshot_20221009-145417.png

Screenshot_20221009-145431.png

Screenshot_20221009-145502.png

Screenshot_20221009-145824.png

Screenshot_20221009-145837.png

Screenshot_20221009-145858.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odavno je jasno da Lec treba jos mnogo da uci ili da skupi muda da bi nesto mogao da uradi u sampionatu, nije on kalibar Maxa i sumnjam da ce ikad biti, ovde nije stvar bolida jer u ovakvim situacijama bolid ne znaci nista vec vozacko umece i doza drskosti i rizika koja je potrebna svakom iole ozbljnom pretendentu na titulu, dzabe Leclerku sto je fin deckic i sto sve voli da bude korektno takvi ne postaju sampioni. Konkreno ovde Lec nije imao sta da izgubi, pokazi onda muda i cepaj to makar i obojica izleteli, moras da nateras konkurenta da te respektuje a ne da brise patos sa tobom svaki put.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel je mnogo namazaniji od Leca i uopste nije bio ni fin ni povucen ai njegove borbe za titulu sem prve koliko se secam su bile laganica jer nije imao konkurenciju  a Lec odmah ima mnogo ozbiljnog protivnika 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče Fetela mislim da je samo četvrta titula bila laganica sa većom razlikom bodova . Lekler može do neke pobede ili pol pozicije ali titula dok vozi Max nemoguće. Mora Ferari da traži nekog drugog vozača pored Leklera,Sainc je baš promašaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

RB kad nije imao dominantan motor imao je odličnu šasiju kao i strategiju pa su jedno drugim dopunjavali. Ferrari je riba koja mora od glave da se čisti, jer da bi uzeo šampionsku titulu u F1, sve mora da radi precizno i tačno kao švajcarski sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, dach@ said:

Što se tiče Fetela mislim da je samo četvrta titula bila laganica sa većom razlikom bodova .

Zadnja svakako ali i ona protiv Batona kog je dobio sa 100+ poena razlike, tad je mislim imao i najvise pobeda u sezoni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko loša organizacija, čudi me obzirom da su Japanci u pitanju. Opet izveli bager na stazu, Gasli s punim pravom popizdeo, krenu trku pa prekinu pa odlože pa krenu pa odlože i na kraju opet puste da vozi, a isto su mogli da urade i odmah na početku. Imate gume za kišu, vozite, kome je opasno, neka se povuče u boks i ide kući.

 

Što se samog trkanja tiče, ono upozorenje Maksu za Q je i prestrogo bilo, čovek zagreva gume pred poslednju šikanu i priprema brzi krug, Noris je 400 metara iza i odjednom krene punim gasom, pa gde ćeš momče? Da je Hamilton bio na mestu Maksa, kaznili bi Norisa za ovo, tako da ništa tu nema sporno.

 

Trka - kao što su mnogi već napisali, Lekler još jednom pokazao da nije taj kalibar i taj nivo, mogu da potpišem da bi Max u tom Ferariju uzeo titulu, ne u Japanu, ali bi bila borba do poslednje trke i verovatno bi na kraju i pobedio. Sainc, šta reći?


Gorak ukus u ustima ostavlja onaj fiasko sa bodovima na kraju, i samom Maksu je bilo neprijatno, stvarno nepotrebno, OK objasnili ste na kraju zašto ste dodelili pune bodove, ali opet cela organizacija zakazala, nikad smešnija proslava titule, a titula nikad više zaslužena. Kazna za Leklera takođe bez ikakve dileme, čim se to desilo iste sekunde ženi govorim kako 100% dobija kaznu, ne može da se skrati šikana i onda još da zatvoriš konkurenta onako, to je i maloj deci jasno da je bila zaslužena kazna. I opet Lekler popušta pod pritiskom posle 4 kruga, u poslednjoj šikani, pa šta radiš dečko, a jedan Okon se celu trku brani od Hamiltona bez ijedne greške.

 

Mercedes tuga u Q, u trci su malo popravili utisak ali opet baš baš slabo, Luja ne može Okona da pretekne celu trku a Alonso opere Rasela na stazi... 

 

Čekamo nastavak, obaranje rekorda po broju pobeda, Max - Perez 1-2 na kraju, još samo Sainc da se sastavi sa životom nekako pa da završi ispred Rasela u generalnom poretku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vule said:

 

 

Što se samog trkanja tiče, ono upozorenje Maksu za Q je i prestrogo bilo, čovek zagreva gume pred poslednju šikanu i priprema brzi krug, Noris je 400 metara iza i odjednom krene punim gasom, pa gde ćeš momče? Da je Hamilton bio na mestu Maksa, kaznili bi Norisa za ovo, tako da ništa tu nema sporno.

 

 

 

:D pa da bas su bili strogi  .... Kako gde ce Lando, pa krece u brz krug, ne moze niko da mu odredi kad ce da krene punim gasom, u tom trenutku je Max isao po desnoj strani, logicno je da ostavlja prostor i da vidi ovog iza ali nije tako bilo, Max je morao da gleda ko mu dolazi iza i da se njemu prilagodi ako je resio da ide sporo i greje gume, to je pravilo jasno i uvek se kaznjavalo za takve i mnogo bezazlenije radnje ali posto su Max i RB u pitanju pa jos domaci teren jasno je bilo da nece biti nista od kazne.

 

Poredjenje kako Luja ne moze da pretekne Okona i kako Alo sa novim gumama pere Rasela je smesno. Pa normalno je da ce da ga pere i dere sa ganc novim gumama na vec prilicno prosusenoj stazi a i merc vidno fali na pravcu, dzabe sto je Luja brzi od okona po svim krivinama kad nema gde da ga predje, da su drs dozvolili resio bi ga lako ali ovako kad falis na gasu na dva bitna pravca nemas sta da trazis sem ako ovaj ne pogresi jer na onoj stazi mozes da se branis kako hoces.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, OMP said:

Kako gde ce Lando, pa krece u brz krug, ne moze niko da mu odredi kad ce da krene punim gasom

Kreće i Maks u brzi krug, bukvalno su bili pred poslednjom šikanom, a između vozača inače postoji dogovor da se u pripremnim krugovima ne obilaze pred sam kraj kruga, kad treba da krenu u brzi.

 

A presedan da se ovakve stvari ne kažnjavaju se desio čini mi se 2018. kada je Hamilton blokirao Sirotkina čini mi se, koji je pritom bio u brzom merenom krugu, pa nije dobio kaznu. Isto tako nije dobio nijednu kaznu za sigurno 2 ili 3 blokiranja Mazepina pred kraj prošle sezone na treninzima, situacije koje su zapravo bile mnogo jasnije i opasnije od ove, pa ništa. Tako da sve je to ok, nema kazne, dobru odluku su doneli kad se sve sagleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIA priznala da je trebala da odloži izbacivanje traktora na stazu u Japanu

 

Mercedes_AMG_Medicinsko_Vozilo_VN_Japana_Trka.jpg.webp

 

Vladajuće telo završilo je izveštaj sa ove trke.


Odmah posle vikenda na Suzuki FIA je pokrenula istragu u vezi sa donošenjem odluka koje su se desile na samoj trci a najveći problem bio je incident sa traktorom. Zbog toga u zaključku ovog dokumenta navodi se da će se morati sa nekim stvarima u budućnosti drugačije postupati.

Posle udesa Carlosa Sainza na stazu se pojavio sigurnosni automobil, ali svi vozači nisu se odmah mogli pozicionirali iza njega. U ovim momentima na stazi su se pojavili redari i traktor, što je dodatno uznemirilo vozače a pogotovo Pierrea Gaslya.

“Izveštaj navodi da su se FIA procedure poštovane. Posle incidenta u kome je učestvovao vozač Ferrarija Carlos Sainz na 12. krivini, staza je bila pod žutim zastavama sa sigurnosnim automobilom kada su i pomoćna vozila bila izbačena na stazu. Istraga navodi da u ovakvim uslovima pomoćna vozila na trebaju da se nalaze na ovom mestu sve dok svi bolidi ne budu pozicionirani iza sigurnosnog automobila.” piše u izveštaju vladajućeg tela.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...