Jump to content
FAS Goran
nebojsa zvezdara

Fiat Tipo Sedan 1.0 Turbo 100 KS LIFE

Recommended Posts

Lepotan.Daj neku sliku iznutra.

 

Ako nije tajna,kad si naplatio stetu od osiguranja i prodao olupinu,koliko si ostao kratak u odnosu na trenutnu cenu takvog vozila.

Ne mora u novcu,moze i u procentima.

Jel si isao i na naplatu zbog fizickih i psihickih povreda( nematerijalna steta)?Ili samo kasko te je isplatio.

Pitam onako...Uvek kruzi prica, osteceni u takom slucaju ostane zakinut.

Em te udare,fizicki i psihicki povrede,em pretrpis finansijski gubitak jer kasko isplacuje cenu do " olupine",a ti se slikaj ,prodaji  olupinu

 

Pozdrav i da ovaj tipo doceka bar punoletstvo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na podrsci i cestitkama...

 

Ukratko:

- udes se dogodio 28. juna, a izvestaj sa policijskog uvidjaja je bio zavrsen (ozvanicen) tek 21. septembra

- nisam aktivirao kasko, vec osiguranje krivca

- uzeo sam advokatsku kancelariju (advokat + procenitelj + vestak) koja je osiguranju krivca poslala odstetni zahtev sredinom avgusta (iako tada izvestaj nije bio gotov, tj. nije bio zvanican, advokat je sredinom avgusta lako dosao do dovoljnih podataka iz zapisnika da bi mogao da adresira odsetni zahtev)

- par dana po dobijanju odstenog zahteva, osiguranje krivca je doslo da snimi stetu i sacini sopstvenu procenu 

- odstetni zahtev u osiguranju krivca je obradjen isti dan po dobijanju zvanicnog policijskog izvestaja

- sutradan smo dobili (i advokat i ja) obracun nespornog dela odstete i lova je legla na moj racun posle dva dana

- neverovatno, ali bukvalno tri sata po objavljivanju oglasa (bila je jedna subota, prepodnevni sati) sam prodao auto

- summa summarum: odseta + prodaja - naknada advokatu = 67% cene mog novog tipa (to sam sve dao za ucesce, ostalo kreda na 5 godina)

- nisam trazio nikakav deo vezan za povredjivanje

 

Pozdrav...

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, nebojsa zvezdara said:

 

- summa summarum: odseta + prodaja - naknada advokatu = 67% cene mog novog tipa (to sam sve dao za ucesce, ostalo kreda na 5 godina)

A koliko je to procenata od starog Tipa :) pošto je novi verovanto bio skuplji 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2022 at 9:01 AM, nebojsa zvezdara said:

...

- sutradan smo dobili (i advokat i ja) obracun nespornog dela odstete i lova je legla na moj racun posle dva dana

- ...

 

Jeste li uopšte pokušavali da osporite procenu osiguranja, da tražite više nego što su ponudili? mislim trebali ste, al' kako ti je lova legla za dva dana sve mi se čini da niste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni ja nista o tome znao, ali eto, morah da naucim.

Ovo sto je isplaceno se zove "nesporni deo" i tu nema odbijanja, to prodje kroz likvidaturu osiguranja i uplacuje se na racun bez odlaganja.

Zalba ili tuzba se podnosi posle uplate;  to je sledeca faza i radi se na bazi procene vestaka (on se sada prvi put ukljucuje). Osiguranje, po pravilu, izbegava sudsko procesuiranje i nudi nagodbu kroz "poravnanje", tj. dodatnu doplatu uz nase povlacenje tuzbe.

To je to u najkracem. Sto bi rekli slepci, aj videcemo....

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2022 at 10:53 AM, djole81ar said:

Pa lepo :)

Kako ide turbo?

Hmmmm, presao sam tek evo 130 km, Zvezdara-Pancevo posao, rano je za prave utiske, nisam ga ni gario posteno, tako da sam u petoj na 2000 obrtaja, izuzev nacelnih utisaka:  udobnost sedista nebo-zemlja u odnosu na prethodnog Tipa, tisi od prethodnog Tipa, potrosnja manja za 1 litar, ovaj elektrohromatski retrovizor je ludilo,....

 

Meni je bio zanimljiv razgovor u salonu za zadnje senzore:

Ja: nema, znaci, zadnje senzore

On: Fiat ih ne ugradjuje od pocetka godine ni u Cross-a ni u Sedana

Ja: Da li moze kod Vas naknadna ugradnja

On: moze, ali ne pokazuje sliku na ekranu

Ja (u sebi): sta ce mi slika, kao da ne znam koji senzor okida, a sliku svakako vidim na kameri

Ja:  da li se zvuk cuje na zvucnicima, uz utisavanje mulitimedije

On: ne, cuje se iz gepeka

Ja (u seebi): necu ni da pitam za cenu

Ja: hvala, razmislicu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, nebojsa zvezdara said:

presao sam tek evo 130 km

potrosnja manja za 1 litar

Premali je to uzorak za bilo kakvo ozbiljnije poredjenje potrosnje (pa jos, pretpostavljam, po boardu). Na tako malom uzorku i najmanja odstupanja u uslovima voznje mogu da naprave primetnu razliku. Plus, tek razrada motora.

Zasto ovo pominjem... Licno uvek volim da pogledam SpritMonitor podatke, gde sami korisnici upisuju svoje potrosnje po cepu (koja je ujedno i najtacnija, jer eliminise laganje board-a). Prateci tako online i svoju potrosnju ali i zajednicki ucestvujuci u stvaranju statistike za neki model/motorizaciju. I koliko sam jednom prilikom poredio, razlika u generalnoj (kombinovanoj) potrosnji izmedju Tipa 1.4 FIRE i T3 FireFly je bukvalno u 0.1 l u korist novijeg trocilindrasa, oba se u praksi vrte tu oko 7l. Ili recimo 500X, sa istom tom T3 FireFly motorizacijom, samo sa 120 KS i sestobrzincem, sa slicnom tezinom ali malo "kutijastijim" dizajnom - ima prosek od 7.6 l u praksi (a fabrika je za njega svojevremeno deklarisala 6l kombinovane).

Koliko sam pratio ovih par godina od kada su startovali u 500X - FireFly se generalno nisu pokazali kao neke stedise u realnim uslovima i na testovima, narocito se to odnosi na T4 verzije. Bar kako se to ocekivalo. Tako da bi po tom pitanju u Tipu trebalo da budu vrlo slicni - naravno na strani turbaka je 127 vs 190 Njutna obrtnog, dostupnog na nizim obrtajima. Uz sve sto to nosi u elasticnosti i lakoci voznje, tu je po meni i glavna razlika.

 

Da se i ja pridruzim cestitkama, u zdravlju ga vozio, puno bezbednih kilometara! Lepo izgledaju ove nove i tamnije boje kada se auto gleda odnapred, a u kombinaciji sa novim "gornjim" DRL i novim logom.

PS: Ako vec nisi - proveri da i kod tebe nisu ostale zestoko prepumpane gume. Kao sto su kolege vozile mesecima tako posle preuzimanja vozila, a mi primecivali i korigovali kada dodju na forumska druzenja ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala mnogo. Svestan sam potpuno nedovoljnosti uzorka za ikakav dobar zakljucak po pitanju potrosnje;  znam da ce realno to biti 7l kombinovano kao i kod prethodnog...

 

Za gume, hvala na savetu i upozorenju. No, ja sam vec bio rezervisao i zakazao kupovinu i zamenu, tako da sam bukvalno iz salona otisao u radnju, stavio nove zimske Riken Snow 225 45 R17 94V i sigurnosne srafove, a letnje Continental EcoContact6 ostavio na zimovanju do proleca. Riken sam uzeo sto zbog cene, sto zbog odlicnog iskustva iz prethodne dve zime na prethodnom Tipu. Rekao sam da mi i prednje i zadnje napumpaju na 2.4.

 

Pozdrav....

 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od Borče do Pančeva kad resetujem bord imam potrošnju 5l ± 0.5l (80-90km/h) em ravno em u petoj brzini se opušteno vozi na niskim obrtajima.
Evo moje potrošnje poslednjih dva meseca relacije, gde je 70% vožnje lokal (po 2-3 km) i Borča - Centar BGa (trg republike, Karaburma, Zemun) sa dobro znanom gužvom ujutro na Pančevcu.
Dakle ista motorizacija.

61c1c2718b3fa092b6625c28e3a68903.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ujutru rano, krecem pre pola sest na posao, maltene nema nigde nikoga, Zvezdara-Pancevo juzna industrujska zona:  5.1 l po bordu (ne garim ga na onoj zaobilaznici, tu ga teram laganica, krstarenje, uzivam, 90-100 km/h)

Popodne, izmedju 15h i 16h u povratku sa posla, na mostu kolona, Mije Kovacevica-Ruzveltova-Vuk-Bulevar, sve ludnica ali prohodno: 6.8 l po bordu.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, knezevic76 said:

To je to, koji gram gore dole, al tako je i kod mene, još malo kad mu uđeš u dušu i razradi se ima da budeš prezadovoljan. Pogotovo kad ga budeš malo jače gazio, ide on sasvim fino.

Ja sam brate vec sada i sa predjenih 130 km prezadovoljan (bio sam prezadovoljan i sa prethodnim Sedanom atomesfercem).

Ja sam polozio 1980. godine sa 18 godina, aktivan sam beogradski vozac od tada, bez prestanka.

Fijatovac do koske. Za bolje od fiata ne znam, niti interesa imam. 

Pisacu utiske, ima vremena (jedina razlika izmedju Tvog i mog paketa je sto Ti imas zadnji naslon za ruku, a ja imam fabricku navigaciju; a ja bih vise voleo da imam zbog osmogodisnjeg deteta taj zadnji naslon za ruku, a navigaciju bih terao preko Android Auta-Google Maps)...

 

Pozdrav....

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, knezevic76 said:

61c1c2718b3fa092b6625c28e3a68903.jpg

 

To je ono sto sam i pominjao, maltene u desetu :) (doduse, u obzir treba uzeti i laganje boarda).

Na SpritMonitoru je, po iskustvima vlasnika PO CEPU (ne po boardu), potrosnja za Tipo FireFly 100:

 

Untitled.thumb.png.d3f4c3da20ea9037de28da7a869aeba0.png

 

Doduse, tek se zahuktavaju sa brojnoscu. A za Tipo 1.4 FIRE 95:

 

Untitled1.thumb.png.286e511a394a74f24da5e42f5d659457.png

 

I kada vec ostavljam te podatke, nije me mrzelo da sa par klikova izvucem i za dizele, mozda nekome bude zanimljivo da uporedi...

Tipo 1.3 MultiJet:

 

Untitled2.png.6ba6a1918e6ef10af315b201f7bc2118.png

 

I naravno najbrojniji dizel, 1.6 MultiJet (kao odgovarajuci za tu karoseriju):

 

Untitled3.png.b60702b44c8a83635d9c84d7118cf17b.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites



jedina razlika izmedju Tvog i mog paketa je sto Ti imas zadnji naslon za ruku, a ja imam fabricku navigaciju

@knezevic76 ima sve od opreme, ima i navigaciju, ali i prednje i zadnje parking senzore... on je ovde reper za opremu i svakome od nas po nešto fali od njegove opreme :)

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to je to, "zlatna 2021."...u 2022. Cross nema fabricku nav i senzore; ali i to se menja i menjace se periodicno...imam redovan update od dilera...

BTW, jutros rano, Zvezdara Cvetko - Pancevo juzna zona, klima za odmagljivanje stakala, nisam presao 100 km/h i gde sam mogao, po bordu 4.9 l...

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.-1.5l razlike u odnosu na dizel je sasvim ok
 
 
 
Sa našom razlikom u ceni goriva. Od oko 40 din. Benzin / Dizel, minimalna razlika.

Pridružujem se čestitkama. Auto je bombonica.. boja, extra, motorizacija...odlična.

Da te dobro služi

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...