Jump to content
FAS Goran
mare_kv

Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

Recommended Posts

On 1/29/2023 at 8:16 PM, mare_kv said:

Evo da se javim sa novim odradjenim stvarima na alfi :D

Naime posto nisam mogao da nadjem prazan lonac u mojoj okolini, resio sam da odradim alternativu i stavim cev kao i sav normalan svet hahaha.

To izgleda nekako ovako :whistle:

Auto nije promenio zvuk nesto znacajno, i cini mi se da je onaj lag na manjim obrtajima nestao, ili sam se ja samo navikao...

Inace na savet majstora, ostalo je da se odrade drzaci i da se okaci na fabricki nosac da se ne bi raspao ceo izduv

 

Naredne nedelje se najverovatnije zakazuje Veliki i Mali servis, ciscenje usisne i skidanje klapni.

Inace kojeg proizvodjaca preporucujeye za V.servis, ja sam na proslom autu koristio Inu i bio prezadovoljan?

 

I da, ima li neka posebna napomena pri skidanju klapni na sta bih trebao obratiti paznju?

 

20230113_112614.jpg

Lepo izgleda ovo resenje,meni su lonac isekli(unakazili) sa donje strane, pa se iz aviona vidi sta je radjeno:realmad:. Kad ides na tehnicki? Zanima me sta ce reci na ovu "modifikaciju":rtfm:

P.S. Inace,sve pohvale za auto:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je najgore resenje sto se teh. tice jer se vidi iz aviona da fali dpf, kad se isece lonac to moze da prodje cak i sa donje strane ako je isecen a to uvek moze da se zamaskira

Share this post


Link to post
Share on other sites

....đunta sa sitnim nutom....:D (majstor Žile, Flojd i Mile rent-a-bubreg u "Nacionalnoj klasi"....pa Žile rekli su mi da može da se ubudži......a jesu ti tako rekli.....e pa dobro onda, neka ti to ubudži onaj ko ti je to rekao, ja ne umem ):clap:

Edited by nebojsa zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, mare_kv said:

Nego koliko te izasla ta operacija, i da li mora da se zatvaraju kanali sa necim ili se samo otkace klapne od osovine i to je to?

Nemam pojma jer je urađeno sve zajedno sa velikim servisom i svim onim uobičajenim stvarima odmah posle kupovine polovnjaka sa placa. Mislim da postoje čepovi kojima se zatvara.

Negde sam čitao da je kod novijih tih motora ''vađenje'' klapni fabrički urađeno softverski, tj. kao da ih nema (jer ih komp uvek drži u fiksnom otvorenom položaju), ali su fizički i dalje tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, bucke1 said:

Lepo izgleda ovo resenje,meni su lonac isekli(unakazili) sa donje strane, pa se iz aviona vidi sta je radjeno:realmad:. Kad ides na tehnicki? Zanima me sta ce reci na ovu "modifikaciju":rtfm:

P.S. Inace,sve pohvale za auto:thumbup:

Imao sam ja drugu zamisao sto se tice ove ''modifikacije'' ali morao sam da idem na put, a teren za voznju je bio super, pa nisam hteo da turbo zvizne s obzirom da je vozen solidno dugo sa zapusenim Dpf-om.
Na tehnicki negde u Maju, i do tad ili cu da stavim prazan lonac, ili cu da probam ovako pa ako prodje, prodje, ipak ne snimaju ispod auta, koliko ja znam :D

Hvala, iskreno, na autu je siber nesto najboljee, i naravno felneeee :D

 

6 hours ago, OMP said:

ovo je najgore resenje sto se teh. tice jer se vidi iz aviona da fali dpf, kad se isece lonac to moze da prodje cak i sa donje strane ako je isecen a to uvek moze da se zamaskira

da, znam, uradio sam to jer mi je bilo hitno, i nisam uspeo u mojoj okolini da nadjem prazan lonac od Dpf-a ili katalizatora da se ne cimam i cekam dostavu iz Bg-a ili Nisa.
E sad kakvi su izduvni gasovi, to ne znam, ekologija je pogasena, i odstranjena, a pritom zvuk se nije promenio...mozda i zazmure na tehnickom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, sto se tice delova za V.servis izbor je pao na Dayco i to na set koji ima u sebi ojacan kais. Citao sam, i razmenjivao iskustva sa drugima, i kazu da im se pokazao mnogo dobro.
Inace, s obizrom da sam pripadnik Motul ulja i njih volim da koristim, a planiran je bio 8100 X-cess  5w40za zamenu sada, ali nekim slucajem naleteh na neku reklamu za 0w40 i resih malo da procesljam i vidim kako su se pokazala.
Po specifikacijama aman da uopste ne zaostaju za 5w40, a verujem da je bolje od njega s obzirom na prvu cifru?
Inace auto se vecinski vozi po gradu, a vikendom ili otvoren put ili dinamicna voznja, pa odatle i moje razmisljanje u tom smeru :D

Da li je neko to koristio i kako su se pokazala u odnosu na 5w40, a prozivodjac nije toliko bitan s obzirom da ih nema puno na nasem trzistu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pogledacu svakako pa cu javiti utiske
Nego koliko te izasla ta operacija, i da li mora da se zatvaraju kanali sa necim ili se samo otkace klapne od osovine i to je to?
Komšija zdravo. Ja sam na Cromi 150ks čepovao usisnu granu pre par godina. Pretpostavljam da je to isti motor. Radio mi je majstor u KV, pravili smo čepove za usise, ne sećam se cene ali ako se već nisi snašao mogu ti dati kontakt pa da se čuješ ili vidiš sa njim i posavetuješ.

Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti je motor sigurno, samo su kod mene male razlike na drugim sklopovima :)

Mozes da mi prosledis kontakt naravno, a da ti nije slucajnoi Ljubo radio chromu? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, radio mi je Vidan u Sijaćem Polju.
Zapravo nisam ni imao nekih radova te 3 godine, koliko je bila kod mene.
Čim sam je uzeo uradili smo veliki servis i ja sam mu tražio da odmah očisti i čepuje usisnu granu, kad je već razubljen...
Ostalo je bili redovi servisi.

Elem, šaljem ti broj na PP

Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se javimo sa utiscima posle potrosenih para za servis auta :D

 

Naime, oterao sam auto kod Neseca, da vadimo klapne, cistimo usis i sve kako dolikuje.

Kada smo skinuli usis sve su klapne bile tu, usis nije bio prljav, i klapne nisu imale lufta, ali svakako sam resio da odradim operaciju.

Naravno, nije moglo da ostane na tome pa sam uradio i veliki i mali servis, sve ujedno, tako da je auto sada kao nov.

 

Majstoru svaka cast na iskustvu, pristupu, radu i svemu. Odradio je i ono sto mu nisam rekao, ocistio Egr, klapnu gasa, okrenuo nosac motora posto je bio naopako montiran. Kada je sipao ulje ispraznio je hladnjak od ulja, i bukvalno ulje je i dalje zuto, iako mi je tesko da poverujem

Ulje koje je sipano je Motul 8100 X-cess Gen2 5w40

 

Delovi su ugradjeni na njegovu preporuku, sve u kvalitetu, i samo je dodana remenica radilice sa Insignije (koja god to bila) posto je moja ispucala, imala je opiljaka u sebi, i imala je lufta.

 

I ono najbitnije, auto radii mnogo lepse, tise (aman kao benzinac), bolje greje, ide isto ako ne i bolje posle vadjena klapni, tako da sam ja PREZADOVOLJAN! :lol:

 

Evo malo slika usisne kako je to izgledalo

IMG-58326a03500c8b56d6a491f1ee996f8f-V.jpg

IMG-9a55360e4bff8dd62158a93b455e4186-V.jpg

IMG-0513e5bcc3ab17d55a6d5da095754dc8-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mare_kv said:

oterao sam auto kod Neseca

Gde se nalazi ovaj majstor, nisam cuo za njega, a valja znati ako je dobar majstor, a po tvojim recima jeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je majstor, bivsi trkac pripremao je i trkacke automobile, spremao je i jednu 147icu za trke ali ne znam sta bi na kraju sa tim projektom a od kako ga znam vozio je neke alfe privatno

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dzimbo said:

Gde se nalazi ovaj majstor, nisam cuo za njega, a valja znati ako je dobar majstor, a po tvojim recima jeste.

Ako ti treba bilo sta, gde se nalazi, ili neko pitanje ako imas pisi na PP.

 

A sto se majstora tice, stvarno je strucan, ozbiljan, nema da vrda, te danas cu te mozda sutra, te ne znam i te fore.

 

Rad sve full, stavio zabice na poklopac, oprao sve, sredi ocitstio, po meni bas kako svaki majstor treba da bude.

 

Delovi jesu malo skuplji kad on porucuje, ali ugradjuje kvalitet, objasnjava zasto, i sta obavezno menja na velikom servisu, i naravno imas garanciju na sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesovalo me cisto informativno, kad si vec napisao ime, zanimala me lokacija, a mozda nekome i pomogne od ovih sto pretrazuju po netu, javljam se na pp ako zatreba.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/15/2023 at 3:18 PM, mare_kv said:

Ako ti treba bilo sta, gde se nalazi, ili neko pitanje ako imas pisi na PP.

A zasto bi se dopisivali preko PP i sakrivali sa informacijama kao partizani :) ? Pa puta ko zna koliko zainteresovanih ljudi. Poenta foruma je valjda druzenje i razmena iskustava (kao sto si i ti pokupio informacije o klapnama, DPF, izduvu, itd.).

Ako zelite, slobodno pisite sve sto bi koristilo drugim forumasima - iskustva (pozitivna/negativna), cene, kontakte, telefone...

Sve je dozvoljeno i pozeljno, dok ne prelazi u neko otvoreno reklamiranje po forumu. Jos bolje, u odgovarajucoj temi gde ce to koristiti mnogo vecem broju ljudi:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mare_kv Odlično da je sve bilo kako treba i da si odradio sve.
Nema greške sa Nešecom, pričali smo onomad.
U zdravlju da se vozate.

Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Ivan said:

A zasto bi se dopisivali preko PP i sakrivali sa informacijama kao partizani :) ? Pa puta ko zna koliko zainteresovanih ljudi. Poenta foruma je valjda druzenje i razmena iskustava (kao sto si i ti pokupio informacije o klapnama, DPF, izduvu, itd.).

Ako zelite, slobodno pisite sve sto bi koristilo drugim forumasima - iskustva (pozitivna/negativna), cene, kontakte, telefone...

Sve je dozvoljeno i pozeljno, dok ne prelazi u neko otvoreno reklamiranje po forumu. Jos bolje, u odgovarajucoj temi gde ce to koristiti mnogo vecem broju ljudi:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

 

Pa znam da je svuda po forumima kada su preporuke daju brojeve na PP, pa zato nisam hteo da postavljam podatke, reko mozda je protiv nekih pravila.
Svakako da je vise takvih majstora, da ostavis auto, i da ne razmisljas.
Inace ostavicu podatke sada, pa ko bude zeleo moze da ode, da zove a i dodacu u temi za preporuku za servise po srbiji :)

Na gugl mapi kad budete trazili AMSK WRR Cacak, tu mu je radionica, a broj je 060/44-14-999 Nenad (Nesec).

 

@Bokesh da, nema greske, nisam se pokajao uopste za rad kod njega, samo mi nije bio trenutno veliki servis na listi zbog kinte, ali omaklo se :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, mare_kv said:

Pa znam da je svuda po forumima kada su preporuke daju brojeve na PP, pa zato nisam hteo da postavljam podatke, reko mozda je protiv nekih pravila.

Ovaj forum je "malo vise" drugaciji od ostalih ;) , druzimo se i pomazemo. Verovatno zato i opstaje deceniju i po, uprkos navali drustvenih mreza.

Hvala svakako za informacije, koristice ljudima, narocito iz tog dela Srbije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno i jeste najaktivniji, na ostalim forumima ima fazon nekoliko aktivnih tema, i neka misljenja, savete ili pomoc dobijes fazon kad prodas auto :D

Kada ce biti neko druzenje kod nas u Kraljevu, ili okolini? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu je veliki FLCS skup za prolece, razgovarali smo inicijalno nedavno. Lokacija - videcemo :) .

Ranije smo organizovali 2 puta godisnje (prolecni i jesenji), ali je zadnji veliki skup bio nazalost jos u junu 2019.

Onda dodje Corona, odlagano druzenje na Palicu vise puta... Iskreno se i mi malo ulenjili, kako smo stariji stizu druge obaveze, mladji slabo hoce da preuzmu stafetu i vreme prolazi...

Iskreno se nadam velikom skupu i druzenju na prolece. A ti ako si u BG, pa jos dokon nedeljom popodne - imas skoro svakog vikenda redovno okupljanje BG "odeljenja" FLCS, pa dobrodosao ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radujemo se tom skupu, valjda cu biti u prilici da dodjem :)

Nazalost, nisam iz Bg-a, Kraljevo je u pitanju, inace naravno, svaki vikend bi se bilo na zajednickom druzenju :D

Ako bude neka pomoc trebala tu sam, ima se malo slobodnog vremena :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako su se pare potrosile, opet nesto  svrbi novcanik, i stavka koje me zanima za auto je BREMBO!

Da li je neko montirao na 147 brembo i da li zna kako i sta ide.

Ja sam nalazio svasta po internetu i izgleda da je najjednostavnije da se namontira od 156 CW skoro sve i da se tako uradi konverzija posto ima vec fabricke adaptere. Znam da ima prica i klesta od 166 i diskovi od q4, i naravno uz sve to trebaju adapteri da se naprave.

I naravno da li mogu 16 felne na 330mm brembo?
Ja koliko sam nasao da ne moze, a negde kao moze sa adapterima?

Inace jos jedno pitanje je da li postoji 'mali' brembo sa velicinom diska 310mm jer bi 16' mogla da se navuce na njega uz neke adaptere? :)

Pucajte ko je sta radio, i da li neko ima crtez ili zna nekog strugara ko to vec ima i moze da uradi, da vidimo kakva ce krajnja racunica da bude :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto bi to radio? alfe koce odlicno sa svimstandardnim kocnicama i apsolutno ne treba nikakvo unapredjenje za svakodnevnu upotrebu, takve modifikacije imaju smisla za stazu i nista vise a da su trebale vece kocnice fabrika bi ih odmah stavila. To sto neki budze je 90% iz fazona kao ajde da nesto unapredimo ili zbog izgleda a ne zbog potrebe, razumeo bih da auto koci lose ali koju god sam alfu vozio kocila je kao retko koji auto....po meni je bacanje para za svakodnevnu upotrebu pa cak i za stazu su dovoljne samo bolje plocice ali ajde da kazemo da ima smisla ceo paket unaprediti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, mare_kv said:

Iako su se pare potrosile, opet nesto  svrbi novcanik, i stavka koje me zanima za auto je BREMBO!

Da li je neko montirao na 147 brembo i da li zna kako i sta ide.

Ja sam nalazio svasta po internetu i izgleda da je najjednostavnije da se namontira od 156 CW skoro sve i da se tako uradi konverzija posto ima vec fabricke adaptere. Znam da ima prica i klesta od 166 i diskovi od q4, i naravno uz sve to trebaju adapteri da se naprave.

I naravno da li mogu 16 felne na 330mm brembo?
Ja koliko sam nasao da ne moze, a negde kao moze sa adapterima?

Inace jos jedno pitanje je da li postoji 'mali' brembo sa velicinom diska 310mm jer bi 16' mogla da se navuce na njega uz neke adaptere? :)

Pucajte ko je sta radio, i da li neko ima crtez ili zna nekog strugara ko to vec ima i moze da uradi, da vidimo kakva ce krajnja racunica da bude :)

Na 330mm disk minimum je 17ica, adapteri se prave od neke gvozdjurije ili ako hoces da bude i lepo od durala - aliminujum koji se koristi u avio industriji.  

Postoji mali brembo. Brembo celjusti od Fiat Coupe-a, on ima 305mm disk ali disk ne pasuje jer je 4 rupe pa se mora juriti od ne znam vec cega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...