Jump to content
FAS Goran
mare_kv

Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

Recommended Posts

20 hours ago, nemke said:

DC sa siberom i to crvena boja auuu :o

 

Cestitam za auto prava retkost :wub:

 

Moj savet ;)

Mozes da vadis svoje klapne i cepove da stavljas ili da uzmes aluminijumsku sa 147 fl 2005god koja nema klapne e sad kod tebe je plasticna grana sigurno kao kod mene lako je reci moze ali naci majstora koji ce to da odradi kako treba..

 

DPF i EGR gasi zajedno nemoj da se tripujes to idi kod nekog ko radi mapiranje/chiptuning da ti gasi. DPF je 100€ EGR 25-30€ 

Ali kad vec moras da dajes 130€ dodaj jos 70 i idi kod Bobosporta u Smederevo odradi mapiranje i gasenje svega i videces da su ti dizne dobre kao sto jesu :lol:
DPF nemoj da lomis nego skini i operi i stavi sa strane. Kupis drugi prazan katalizator sa modela iz 2005 godine koji je busan/prazan i zavaris kod sebe a kad je tehnicki vratis tvoj ali nece te niko cimati. Ja sam platio prazan katalizator 1500din i majstor da skine dpf i stavi taj jos 1500din kod VlasteB554DE0D-6B27-4193-9C26-918FC33DB0A7.thumb.jpeg.79219d9d5aa7f268c7c618949bddae9e.jpeg

 

I sto je vazno nece promeniti mnogo zvuk 

 

Ja sam sve radio na alfi zadnje dve godine pa ako te nesto zanima pitaj pozdrav

 

 

 

Hvala! :D

Vala cim sam je video bilo je uhhh... :)
Inace taj siber me toliko kupio, i toliko mi je dobra stvar da je to neverovatno :D

E sad sto se mehanike tice :)


Gasenje ce biti u skorije vreme, i zadesilo se slucajno da mi Bobo izadje kao predlozen na Insta, i posaljem poruku za cenu i 130e je i DPF i EGR, iskreno mislio sam da je malo nize, jer nikada to nisam radio pa nisam imao predstavu koja je cena...
Posto se ne razumem a i po cenu da ispadnem glup...Zar se ne razlikuje vizuelno katalizator od DPF-a, i hoce li da pravi problem sa sondama posto je jedan prazan a drugi aktivan?

A u vezi mapiranja, ne bih radio nista, dovoljno je 170ks, a i kontam da ce se nesto konjica vratiti kada se ocisti usis i skine 98% zapuseni DPF :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ok cena odradice ti kako valja.. mozes da nadjes i za 80€ ali ?

 

Kupi prazan katalizator i idi u auspuh servis da ti skine tvoj dpf i stavi taj prazan i tvoju sondu iz dpf majstor vari u taj prazan.. cim to zavrsis bez gasova lagano u Smederevo kod Saleta da ti gasi softverski DPF i EGR. Sve moras isti dan da radis jer moze da se desi da kad skines fizicki DPF da ce ti upaliti check engine i nece ici auto..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIje to losa cena a Sale je super lik i dobro radi, ja ga znam odavno jos sa auto trka kad je klinac bio, skoro sam ga kontaktirao i u vezi cipovanja mog auta tako da ako bih radio samo kod njega bih isao.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/13/2022 at 7:56 AM, nemke said:

To je ok cena odradice ti kako valja.. mozes da nadjes i za 80€ ali ?

 

Kupi prazan katalizator i idi u auspuh servis da ti skine tvoj dpf i stavi taj prazan i tvoju sondu iz dpf majstor vari u taj prazan.. cim to zavrsis bez gasova lagano u Smederevo kod Saleta da ti gasi softverski DPF i EGR. Sve moras isti dan da radis jer moze da se desi da kad skines fizicki DPF da ce ti upaliti check engine i nece ici auto..

 

super sto si mi rekao za gresku, jel verovatno bih to zanemario i onda bi vozio kao penzos do SD-a :D
Ma i svakako mala je usteda za djumbus koji moze da nastane :D

On 10/13/2022 at 8:22 AM, OMP said:

NIje to losa cena a Sale je super lik i dobro radi, ja ga znam odavno jos sa auto trka kad je klinac bio, skoro sam ga kontaktirao i u vezi cipovanja mog auta tako da ako bih radio samo kod njega bih isao.

cuo sam i pre od Alfista da je ekstra, i da je dosta ljudi radilo kod njega. Inace dobio sam preporuku za jos ponekog, pa dok dodje na vreme izvecacu ko ce da radi Alficu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da je proslo neko vreme od zamene ulja u menjacu, i menjac testiran na nizim temperaturama, i posle svega mogu reci da je kao Nov. Desi se ponekad da malo zapne iz 3 u 2, ali to je to, nista strasno.
Dpf jos nije resen, ceka se godisnji odmor pa da se resava to kako dolikuje :D

E sada, pojavio se novi problem posle neke normalne voznje, gde se auto zagreje i sve, desava se kada stisnem kvacilo i pustam, da bas pri samom vrhu papucice pocne neko struganje, ne znam kako bih objasnio, pa cu da ubacim video pa ako neko moze da cuje.
Sumnjam na druk, ali auto lepo odvaja na sredini, lepo ide u brzine, ne krci, pa ne znam da li je zasigurno on?

 

https://streamable.com/4ayvk9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da riba osovina druk lezaja ili poluga koja odvaja druk lezaj (pre bih na to tipovao), bilo je slicajeva kod tih alfinih menjaca, cak se ljudima desavalo da im zamene nov set kvacila a to ne ociste i podmazu (koga realno u servisu boli q da se zeza sa tim) i onda sa novim setom budu takvi problemi pa bace ljude u rebus. Bilo e i onih koi su zbog toga skidali opet menjac kako bi to podmazali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na pomoci, tipovao sam i ja da nesto grebe, struze, nadam se samo da nece da strada druk od njega jel trenutno mora da se radi drugo nesto na kolima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto se blizi odmor u firmi veoma brzo, resio sam malo da se posvetim autu i da gasim EGR i DPF, i resim se te bede. E sada situacija je ovakva:

 

Raspitao sam se kod Bobosporta i cena za zahvat iznosi 130e, dok je kod RevoChipa 100e.
Da li je neko radio u Rev-u posto bih razliku u ceni ulozio za servise, koje isto planiram da radim pred novu godinu.

Ako neko ima iskustva voleo bih da podeli da znam u ciju korist da presudim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobri su i Bobo i Revo, mi smo skoro radili jednu mazdu u firmi kod Revo,  Saleta nisam ni pitao posto nam je bilo lakse da ide ide u Beograd nego u SD a licno svoj auto bih pre uradio kod Saleta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, posle duzeg vremena da se oglasimo sa izmenama na autu. Jesu male, ali ipak znacajne :)

U Revochipu je ugasen DPF i EGR, ostalo je samo da se egr blokira plocicom, i da se skine dpf i najverovatnije stavi prazan lonac od Euro 3 modela koji nema Dpf.

Promena u zagrevanju auta nisam nesto primetio, i dalje treba tu oko 7km na hladnijem vremenu da se zagreje do 90.
E sada ne znam da li tripujem ili je stvarno, ali cini mi se kao da mi auto slabije vuce oko 1800 obrtaja, tako da moram to jos da utvrdim...ko ce ga znati :D

Sledece u planu je da se radi veliki i mali servis, da se cisti usisna skroz, i razmisljam se da li da vadim klapne ili da ih ostavljam ukoliko su u dobrom stanju s obzirom da sam ugasio EGR, tako da mi je to jedina dilema trenutna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, mare_kv said:

E sada ne znam da li tripujem ili je stvarno, ali cini mi se kao da mi auto slabije vuce oko 1800 obrtaja, tako da moram to jos da utvrdim...ko ce ga znati :D

Ne tripuješ. :D Kažu ljudi da se na tom motoru nakon gašenja DPF-a mora čačnuti i mapa (ona svakako mora kad se gasi DPF, ali se ovde misli na menjanje dela oko parametara performansi).

Ako se to ne uradi, onda ljudi primete da je auto malo lenj na niskim obrtajima. Iz ličnog iskustva ne mogu to da potvrdim jer iako mi je bio ugašen DPF, to je urađeno od samog starta... tj. nisam nikada vozio 1.9 MJet 16v sa DPF-om koji nije ugašen, pa ne mogu da uporedim pre/posle. Kad je kasnije čipovan auto opet je urađeno i gašenje DPF-a jer je rečeno da onaj koji je to prethodno uradio nije baš sve do kraja uradio kako treba (kad su iščitali mapu su to videli. Nije mi ništa dodatno naplaćen taj deo oko ponovnog softverskog gašenja DPF-a).

 

E sad... čudno bi bilo da u RevoChipu nisu to uradili kako treba. Čipuj ti to, pa neće biti lenj. :D Greota je da se ne čipuje jer, ako se dobro sećam, u varijanti Ducati Corse taj 1.9 16v MJet ima druge dizne koje mogu da proguraju više goriva...

Klapne bih izbacio bez razmišljanja i gledanja u kakvom su stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, zanimljivo, nisam cuo to da mora i mapa da se odradi, meni nekako nema smisla da auto izgubi na performansama kada se ugasi samo da ne radi regeneraciju...ne razumem se toliko, ali logika mi tako nekako govori :D
Inace auto je kod njih bio sigurno 2h na gasenju Egr-a i Dpf-a tako da verujem da je to odradjeno kako treba.

Isto tako, zapusen je Dpf skoro do kraja, ali nije skinut jos, jurim prazan lonac da stavim umesto njega, pa mozda moze i do toga da bude, ali opet isao je bolje kad je bio upaljen, tako da mi opet nije logicno...

Pa to mi svi predlazu da uradim, a ja se iskreno razmisljam izmedju nove grane i toga, jer ne bih da auto bude kao benzinac na nizim obrtajima :lol:

Sto se dizni tice jeste, najjace su u toj seriji 147-ce, ali i ja sam nekako protiv cipovanja jer snage ima dovoljno, i trenutno mi nije potrebno vise...:D

 

Znam znam, luda sam sto ne cipujem JTD, ali  za sada meni dovoljno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto ti u Revo nisu odmah ispraznili dpf-a? Mi smo pre par meseci radili jednu mazdu kod njih i oni su odmah rekli da treba dpf isprazniti tj izvaditi mu saće i to su oni uradili tj neki lik koji radi auspuhe a saradjuje sa njima, skinuo dpf, otvorio ga sa gornje strane, povadio sve i zavario, tako da se sad nista ne primecuje, lonac stoji idalje zbog tehnickog a ne vidi se da je otvaran....  generalno ako ti je dpf zapusen dzabe si ga ugasio da ne radi regeneraciju jer auto svakako ne moze da diše kako treba, sad ce se dpf samo jos vise prljati i zacepljivati. Poenta ako se nesto radi na dpf-u je upravo njegovo otklanjanje a ne samo gasenje.

Za to da slabije ide posle gasenja dpf-a ne znam ali kad ga budes uklonio fizicki razlika ce se osetiti, mora ici bolje pa ti cackanje mape nece trebati, ova mazda je prodisala punim plucima posle skidanja jedino sto je promenila malo zvuk.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz sopstvenog iskustva sa Astrom J 1.7 cdti, verujem da postoje oni kojima je potrebno promeniti i neke parametre u mapi. I ona primetno slabije vuče nakon gašenja DPF-a.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi ovi iz Reva recimo trebalo da napomenu, da li uz novcanu nadoknadu ili ne ali treba reci pa ako vlasnik hoce da uradi ili mozda i sami cacnu tamo nesto a i ne kazu, na ovoj mazdi nisu pominjali nista da treba da se dira mapa jer sam ja par puta razgovarao sa njima pre intervencije kao i sa jos nekim servisima da proverim sta oni nude i niko nije spomenuo , uglavnom auto ide mnogo bolje nego pre u svim rezimima sto je i vlasnik auta primetio odmah primetio

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kada sam bio u Revu, rekao sam, da provere sve sto treba, ako ima nesto cudno ili specificno da mi kazu da me okrenu, nebitno sta. Nista nisu nasli, rekli su na kraju da je sve super, nema nikakve greske i tome slicno.
Sto se tice vadjenja DPF-a, to je u planu da se odradi ovih dana, da se stavi prazan lonac od Euro 3 koji nema DPF, i da izgleda kao da je tu, kao sto je kolega iznad predlozio.
Meni samo nije logicno da ide malo losije a da je ugasena regeneracija samo, svakako je on zapusen bio i pre, a i sada...


Svakako ne vozim auto ovih dana zbog praznika, odmaram vecinom, a operacija ce biti vrlooo brzoo :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moras drugi lonac, jeste brze resenje i mozda jeftinije ako ga dobijas za DZ ali moze i taj tvoj da se skine, odsece sa gornje strane, povadi saće i opet zavari, ja sam to imao na jednoj 147ici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa razmisljao sam drugi lonac da stavim iz razloga da bih ostavio DPF, i da ako ikad traze da ga ocistim i vratim da bude za tehnicki tu. Posto u nasoj drzavi nikad se ne zna sta moze da se desi sto se tih pravila tice :D

A realno cena praznog lonca ne verujem da je veca od 15-tak eura, tako da nije neka investicija. Iskreno razmisljao sam i samo cevku na tom mestu, ali opet ne znam sta moze da me ocekuje na tehnickom zbog toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim sa novim odradjenim stvarima na alfi :D

Naime posto nisam mogao da nadjem prazan lonac u mojoj okolini, resio sam da odradim alternativu i stavim cev kao i sav normalan svet hahaha.

To izgleda nekako ovako :whistle:

Auto nije promenio zvuk nesto znacajno, i cini mi se da je onaj lag na manjim obrtajima nestao, ili sam se ja samo navikao...

Inace na savet majstora, ostalo je da se odrade drzaci i da se okaci na fabricki nosac da se ne bi raspao ceo izduv

 

Naredne nedelje se najverovatnije zakazuje Veliki i Mali servis, ciscenje usisne i skidanje klapni.

Inace kojeg proizvodjaca preporucujeye za V.servis, ja sam na proslom autu koristio Inu i bio prezadovoljan?

 

I da, ima li neka posebna napomena pri skidanju klapni na sta bih trebao obratiti paznju?

 

20230113_112614.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

INA, Dayco, Continental. U sustini manje vise isto jer u sustini Dayco i Conti setovi cesto budu mix sa INA delovima. Sta god uzeo od ta 3 proizvodjaca neces pogresiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mare_kv said:

...ima li neka posebna napomena pri skidanju klapni na sta bih trebao obratiti paznju?

Kažu da treba da se odradi i mapa kako auto ne bi bio lenj u niskim obrtajima posle vađenja klapni...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za to oko mape sam cuo da bi valjalo da se odradi, a isto tako cuo sam da ljudma auto ide isto bez neke osetne razlike kada se povade klapne. Verovatno je mozda uzrok tome nagomilana cadj pa kad se ocisti, auto prodise :D
Ukoliko uspesno ubedim majstora, i odradi operaciju, videcu kako ponasanje bude posle toga, ako bude neprimetno, necemo da diramo nista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i ja sam tako čuo jer na 159-ki nisam dirao mapu nakon vađenja klapni na 1.9 16v MJet 150.

Al' pošto je to urađeno odmah posle kupovine ne znam kako je išla kad je imala klapne, tj. ne mogu da uporedim pre/posle. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledacu svakako pa cu javiti utiske :)
Nego koliko te izasla ta operacija, i da li mora da se zatvaraju kanali sa necim ili se samo otkace klapne od osovine i to je to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...