Jump to content
FAS Goran
mare_kv

Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

Recommended Posts

Imas i dobrih i losih iskustava sa repariranim setovima a takodje je tako i za nove. Za svaku reklamaciju ces placati ruke ponovo ti :) U tvom slucaju izgleda da je samo druk lager los,mozda mozes da prodjes samo sa njim :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa iskreno mislim da mi je set u veoma dobro stanju, odvaja na sredini, ne trese, dok za zamajac sam podeljenog misljenja, ima mi neke simptome a ujedno i nema, ko ce ga znati :)
Inace zvao sam Ficu u vezi remonta za set kvacila i rekao mi je 70e, sto za remont nije skupo uopste. Tako da videcu kada budem skidao kakvo je stanje, pa na osnovu toga da odlucim.

Svakako uz to sve menjao bih cilindre, sajle, vodjicu druk lager, i ako nadjem one gumice kroz koje prolazi viljuska, zbog kojih ume da bude tvrda papucica i da klikce. Tako da uz sve to izadje dobra svota, i to ako ne racunamo zamajac koji je lepe cifre :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mare_kv Izvinjenje što sam te presreo na parkingu. Samo sam hteo da se javim ;-)

Imam i ja jedan zadatak za tebe, kad se već bakćeš sa majstorima: sredi tu sajtnu što si nab'o u nekoj švaleraciji. Ne moraju baš svi da znaju šta si radio

 

 

Edited by neshaoct
popravio tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bokesh ma drug nema veze, nego si me uhvatio nespremnog reko ko li je ovo znam da ga ne znam:D

Svakako mi je drago da si se javio!

Inace, gledao sam gde ne treba pa stradala sajtna :whistle:

Ostalo je kvacilo, diskovi i plocice (eventualno brembo).

A od estetike, da se ispegla sajtna, da pojurim zadnji branik, ispoliram ceo auto, zatamnim siber, vizir na sajbnu, folija nazad na deo gde je tablica i tako ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakoo, zamenih napokon i taj famozni set kvacila (Sachs), i oba cilindra (TRW) i kvacilo je premekano i iskreno ne mogu da verujem da moze biti ovako mekano na alfi i to na dizelu.

 

E sad ima jedna fora u svemu tome. Kada sam na racunu procitao o kvacilu i video broj, ukucao sam na netu i video da je ovo kvacilo za Alfu od 150ks iako je za moj poruceno po broju sasije. Mene sad zanima i donekle malo brine da li ce to kvacilo izdrzati posto nije "odgovarajuce"?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mare_kv said:

Ovakoo, zamenih napokon i taj famozni set kvacila (Sachs), i oba cilindra (TRW) i kvacilo je premekano i iskreno ne mogu da verujem da moze biti ovako mekano na alfi i to na dizelu.

 

E sad ima jedna fora u svemu tome. Kada sam na racunu procitao o kvacilu i video broj, ukucao sam na netu i video da je ovo kvacilo za Alfu od 150ks iako je za moj poruceno po broju sasije. Mene sad zanima i donekle malo brine da li ce to kvacilo izdrzati posto nije "odgovarajuce"?

 

Izdrzace ali ce zavisiti od nacina voznje koliko dugo. A mekano je jer je novo i zato sto je od slabije varijante.

Svakako, ne obaziri se mnogo, uzivaj! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK veoma je moguce, a fora je sto sam mogao i proci jeftinije i ugraditi isti set kod mene u KV, ali boze moj...oces Ducati, PLATI! :D

 

Videcemo kako i sta u nekom narednom periodu, malo jos da legne da prestanu sitni trzaji i onda ako ne zvizne na punom gasu dobro je :D

E sad, posto je mehanika gotova i tu vise nema ulaganja polako se bacam na estetiku, pa me zanima sledece...

Sajtna mi je ulubljena, i da li je pametnije da je ispravljam i farbam, ili da se kupi nova i da se zavari posto na 147 je malo glupavo odradjeno da ne mozes da je menjas na neke zabice srafove ili kako vec. Mozda je i kod drugih kola tako, ali nisam zagledao ostala vozila pa da znam :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki majstor ce vise voleti da je ispravi i farba, a mozes na svoj zahtev da zamenis i celu. Sajtna se sece i vari nova, druga, ne postoje sajtne koje se demontiraju. To ti uvecava cenu za drugu sajtnu i jos jednu dnevnicu za limara.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/28/2023 at 3:46 PM, OMP said:

pa nije to ne znam koliko konja razlike pa da nece izdrzati, kako kad cipujes auto ne menjas i kvacilo

Fabrika je blesava inace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas super odgovor :) Pa ako je nesto dokazano xx puta to je da u fabrikama neretko grese u mnogo cemu, nekad namerno prave gluposti da bi ti uzeli pare a nekad zbog greske, pa koliko imas kola gde neki delovi pasuju na sve verzije motora od 1.2 do 1.9 dizel i sl.  U ovom slucaju mogu da se kladim da je fabrika isla na fazon, hoces specijalnu verziju auta, sad placaj i "specijalne" delove po specijalnim cenama.

Ne moze niko da me ubedi da za 20 konja jaci motor mora i bolje kvacilo,  ko ne ume da koristi kvacilo i snagu automobila nista mu nece pomoci, sjebace svako kvacilo, sa normalnom voznjom i da postoji neka razlika u tih 20 konja to bi se odrazilo mozda na stotine hiljada km u smislu da ovo "slabije" par hiljada ranije popusti a mozda i nikad.

Zasto onda svi kad cipuju auto ne menjaju i kvacilo? jel znas nekog ko je cipovao auto za npr. 30ak konja i stavio bolje kvacilo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je tacno sto si rekao, e sada ja kontam da tih 30nm vise nece da skodi toliko, pa odatle i moje pitanje. Jer i ja sam kontao da svako ko cipuje auto ne menja kvacilo, pa odatle i zakljucak.

Jedino me malo nervira sto sam mogao proci solidno jeftinije i odraditi sve kod mene ali boze moj bice mozda neki drugi put :)
Meni je bitno da je zamajac u ekstra stanju, cekam samo malko da legne sve, posto imam sitne vibracije, i posle toga pun gas, i da se testira kako drzi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako budes kidao auto i potpisivao nepostoji to kvacilo koje moze to da izdrzi na duzi period , ako vozis normalno sa povremenim gasiranjem trajace ti i ovo dugo ,tako da ne opterecuj se nego vozi i uzivaj.;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Markoni Bg said:

Ako budes kidao auto i potpisivao nepostoji to kvacilo koje moze to da izdrzi na duzi period,,,

 

To nije istina :D Postoje kvacila i za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Markoni Bg said:

Ako budes kidao auto i potpisivao nepostoji to kvacilo koje moze to da izdrzi na duzi period , ako vozis normalno sa povremenim gasiranjem trajace ti i ovo dugo ,tako da ne opterecuj se nego vozi i uzivaj.;):D

nije to moj fah voznje, ja vise volim medjuubrzanja nego potpisivanje, drift i cuda :D

@YUgisa  nemam ja toliko potrebe za time, mada nekad je to mozda i bolje uraditi u smislu trajnosti u odnosu na fabriku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, YUgisa said:

 

To nije istina :D Postoje kvacila i za to.

Mislim na kvacila koja su za stock auto i koja su dostupna po radnjama ,za trke i izivljavanje znam da svasta postoji ,pricamo o upotrebi vozila za svaki dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, primetih jednu neobicnu stvar na autu...

Naime pri kretanju u prvoj i rikvercu pri nekih 950tak obrtaja, nesto solidno lupa u prednjem delu auta. Cini mi se da je izrazenije kada je auto zagrejan nego kada je hladan.

Pored kvacila, menjao sam i krst poluosovine i sumnjam na njega, jer pre toga nisam imao ovakve simptome.

Moze li biti i do nosaca motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpre je do nosača motora, uglavnom donji, na menjaču. Može da bude i gornji (tzv. Koska), mada ređe. Zglobovi bi se čuli pri promeni bilo koje brzine, ne samo u pokretanju.
Naravno, prvo proveriti. Donji ( "reket") je od 3 -4 hiljadarki.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa citao sam malo i video da mogu oni da budu... Inace, nije mi bas jasno zasto se pre toga nije osecalo to, mozda je skidanje menjaca dodatno uticalo na njega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali updejt, auto registrovan pre nekoliko dana sa novim tablicama, saobracajnom, prevodom i polisa prebacena na 2 stepen sve izaslo oko 55.000 dinara :shock:
Cena je kao da vozim nekog 5-aka a ne 1.9 naftaricu :lol:

Sto se tice tresenja pri kretanju u prvoj i rikvercu, jos nista nije reseno, nervira me haos. Proveravano kod majstora, poluosovina sa vozaceve strane ima lufta, i cini mi se desni nosac motora da je losiji, da li moze da bude do toga, i vredi li se upustati u trosak menjanja toga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam za tu metodu, ali reko zbog ozloglasenih prica u vezi nosaca motora gde ne valja ni jedan sem originalnog ponadah se alternativi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...