Jump to content
FAS Goran
mare_kv

Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

Recommended Posts

Hvala hvala :)
Ima da se radi oko limarije, i estetike, ali to ce doci tek kasnije...

Sada trenutno razmisljam da li da menjam usisnu, i ponekad mi se desava da mi duze vergla na paljenju kada odstoji preko noci, a malo teze je naci problem, pa je to trenutno aktuelno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa DC, siber je stvarno retkost. Usisnu resavaj obavezno, sad da li hoces novu ili skidati klapnce sa stare, svejedno.  Mozes metalnu usisnu od Opela novu, menja se i motorcic i onda si miran.

PS. Pomenuo si majstora, ko ti odrzava Alfe?

Edited by TheWickerMan

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, TheWickerMan said:

Lepa DC, siber je stvarno retkost. Usisnu resavaj obavezno, sad da li hoces novu ili skidati klapnce sa stare, svejedno.  Mozes metalnu usisnu od Opela novu, menja se i motorcic i onda si miran.

PS. Pomenuo si majstora, ko ti odrzava Alfe?

Hvala :D

Alfu mi odrzava Ljubo iz Karadjordjeve, i on mi je proveravao auto i slusao je i rekao da se ne cuju klapne, a inace hteo sam da radim granu kada se radi veliki servis jer se svakako sve skida. Ali po njegovim recima kao da ne diram nista dokle god radi, dok mi decko od koga sam uzeo auto savetuje isto da resim granu, posto i sam ih radi, rastura, ima otpad i slicno...

E sad, fazon je sto sam citao negde da je auto tromiji na nizim obrtajima kada se pocupaju klapne, ili kada se zameni usisna i stavi ona bez klapni, i da mora da se radi remap (a iskreno ne bih povecavao snagu) niti cackao nesto oko njene fabricke mape bez neke preke potrebe.

Isto tako, morao bih da menjam ulje u menjacu jer mi prvih 2-3 minuta voznje menjac zapinje pri saltanju 1-2 i 3-2, i isto tako morao bih da proverim zasto pri paljenju imam ponekad duze verglanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala hvala
Ima da se radi oko limarije, i estetike, ali to ce doci tek kasnije...

Sada trenutno razmisljam da li da menjam usisnu, i ponekad mi se desava da mi duze vergla na paljenju kada odstoji preko noci, a malo teze je naci problem, pa je to trenutno aktuelno
Prvo cestitam na ovakvom ulovu! :) Drugo, svidjaju mi se gume :D
Ja sam skoro hteo da pazarim jedan mjt 150ks za koji znam da su skinute klapne jer ih je pre 2god progutao na mojim ocima. Utisak u voznji je za mene ( koji vozim jtd 8v) katastrofa. Do nekih 2000rpm mrtvak, od 2200rpm poludi kao da te spuca sleper od pozadi. Recimo idem uzbrdo cetvrtom na 1500rpm, dam pun gas i na vrh brda izadjem cetvrtom na 1500rpm :D
Za duze verglanje ne znam koliko je to "duze" po tebi. Mjt generalno vergla duze od jtd-a recimo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Prvo cestitam na ovakvom ulovu! :) Drugo, svidjaju mi se gume :D
Ja sam skoro hteo da pazarim jedan mjt 150ks za koji znam da su skinute klapne jer ih je pre 2god progutao na mojim ocima. Utisak u voznji je za mene ( koji vozim jtd 8v) katastrofa. Do nekih 2000rpm mrtvak, od 2200rpm poludi kao da te spuca sleper od pozadi. Recimo idem uzbrdo cetvrtom na 1500rpm, dam pun gas i na vrh brda izadjem cetvrtom na 1500rpm :D
Za duze verglanje ne znam koliko je to "duze" po tebi. Mjt generalno vergla duze od jtd-a recimo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Hvala, slucajno sam je nasao jer nije bila na oglasima, i nisam hteo da propustim :D


Felne su vrhusnke jos 18, ali naravno sve ima svoje prednosti i mane, i svi dobro znamo sta je prednost a sta mana :D
 

Pa ja sam pre ove vozio 147 ali benzin, i uzivao sam u voznji i stabilnosti i kako je drzala u krivinama. E sad cini mi se da je bolje voziti benzinca kroz krivine i takve neke puteve nego dizela iz razloga sto ima veci broj obrtaja i nekako mi je lepsi osecaj, iako ova ima Sper diff.

A i gledao sam oglase, ima sada dosta dobrih Alfi Q2 za nekih 2500-3000e, sto i nije puno bar po meni...

Ja sam odusevljen kako povlaci jos kada se aktivira Sport dugme, cini mi se da pocinje negde oko 1700rpm da cupa, osecaj je vrhunski....naravno posle atmosferca svako jace ubrzanje je vrhunski :D

A sto se tice verglanja, desava mi se nekad nezavisno od spoljasnje temperature da vergla oko 3-4sec, i to mi je donekle cudno, posto ostale dizele sto vidim i gledam pale bukvalno na pola kljuca, i pritom pri paljenju, ali ne stalno imam kao udarac neki...ali to se isto desava s vremena na vreme.
Sta ces, bolest je kada te nerviraju te sitnice :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka alfa lezi dobro imao sam ih nekoliko, prednost benzinca u lezanju je sto je laksi napred, kod dizela je motor tezi i samim tim tezi prednji kraj pa hoce da "nosira" sto bi u slucaju q2 trebalo da bude manje osetno zbog špera. 

Ja sam imao dve dizelke i ni jdna nije palila bas na pola kljuca ali dobro nije bas verglala ni 3-4sec , moguce da senzor bregaste pravi problem a taj neki udarac pri paljenju moze biti do zamajca ili nekog nosaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, OMP said:

Svaka alfa lezi dobro imao sam ih nekoliko, prednost benzinca u lezanju je sto je laksi napred, kod dizela je motor tezi i samim tim tezi prednji kraj pa hoce da "nosira" sto bi u slucaju q2 trebalo da bude manje osetno zbog špera. 

Ja sam imao dve dizelke i ni jdna nije palila bas na pola kljuca ali dobro nije bas verglala ni 3-4sec , moguce da senzor bregaste pravi problem a taj neki udarac pri paljenju moze biti do zamajca ili nekog nosaca.

da je to stalno verglanje pa i ajde da znam, nego se javlja povremeno, nekad da, nekad ne, isto kao i udarac...bukvalno nema pravila.
Sto je najjace, nema nikakvih greski niti nista, sve cisto, uredno, pa mi to jos dodatno otezava gde da trazim problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako i krece problem sa senzorom radilice ili bregaste, povremeno, bez ikakvih gresaka pa onda cesce i cesce do trenutka kad skroz zvekne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče težeg paljenja:

 

1. Proveri regulator pritiska na pumpi visokog pritiska, 90% je to. Često se zapuši sito u ventilu i možeš:

 

                                                         - da kupiš novi ventil;

                                                         - skineš postojeći i očistiš sito od opiljaka koji se gadno zavuku i čišćenje postaje baš teško ili

                                                         - skineš - odsečeš sito filtera sa ventila i tako voziš. prolazi i ovaj rad mada nije baš po standardu.

 

2. Proveri i sito pumpe u rezervoaru, moguće je da je dellimično zapušeno i filter goriva takođe proveri/zameni (najčešće neće ništa da pomogne)

3. Na kraju ostaju dizne, ali to prvo proveri - dijagnostikom a posle i količinu goriva po vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo sto mi je majstor rekao bio je regulator pritiska goriva i rekao mi da probam 2 puta kontakt i da odstoji 10sek pa da palim, ali opet se isto desavalo.
Nisam znao da moze to da pravi problem. Jel nepristupacno da se to skine i proveri kakvo je sito na ventilu?

5 hours ago, OMP said:

tako i krece problem sa senzorom radilice ili bregaste, povremeno, bez ikakvih gresaka pa onda cesce i cesce do trenutka kad skroz zvekne

Videcu, idem u utorak do majstora pa cu da vidim na dijagnostici da li nesto ne valja. Inace jel senzor bregaste isto kao na TS-u da mora da se razupcuje sve?
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat prethodnog posta, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeno ulje u menjacu, sipana Tutela Matryx 75w85 i cini mi se da menjac radi bolje hladan, nema toliko zapinjanja kao sto je bilo, ali ceka se neko hladnije jutro da se vidi kako i sta. :)

Odradjena dijagnostika i podaci su sledeci:

1. Korekcije dizni:

1 Cilindar -   -0.19

2 Cilindar -   +0.20

3 Cilindar -   -0.33

4 Cilindar -   +0.26

2. Kvalitet ulja je 14% (nisam znao da dijagnostika to moze da ocitava)...
3. DPF je zapusen 95% i tu mi treba savet, kako da se skida i dali moze na neke spojke da se vrati kuciste da bi prolazilo za tehnicki
4. Mislim da je varirao pritisak u leru ne znam tacno cega isao je ja mislim od 450-480...

Kontam da su dizne okej, ali ne najbolje jer na 4 je malo veci preliv nego na ostale 3, i moram na neki nacin da se resim dpfa, i da auto prodise :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF se skine, isprazni sace i vrati nazad. 
Majstor bi trebao da zna da otvori i zatvori DPF tako da se ne vidi var i da bude skriven samim polozajem DPF-a

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF mora da se softverski ugasi (o istom trosku i egr ugasiti) i da se saće fizicki odstrani i to je to, za tehnicki nemas problema jer ostaje na svom mestu lonac samo prazan, seče se sa gornje strane i vati ponovo tako da se to nece videti, skoro je kolega odradio svoj auto u Revo-u bas tako. Malo ce ti promeniti zvuk ali nista strasno. Samo ciscenje dpf-a je moguce masinski uraditi ali nije dugog veka ako se auto cesto ne vozi na otvorenom, grad ga ubija zato blje izbaciti.

Korekcije dizni su ok, kod tih motora do +-1.0 je tolerancija mada negde stoji i +-0.5 sto znaci da i to zadovljavaju tvoje korekcije tako da nemas brige kod vecina kola idu laganica preko 1 pa nema nikakvih problema, skoro je kolega na drugom forumi imao razliku i do 2.5 pa kad ih je sredio palo je na 1.2 ali to opet zavisi od nacina merenja, same dijagnostike temp.motora itd pa nije toliko relevantan podatak kao kad se dizne skine i ispita na probnom stolu

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, tako su mi svi pricali da se radi, i da ostaje sve na svom mestu. E sad, ja mozda EGR ne bih dirao, posto je ispravan, i auto vozim po gradu, znaci mi zbog zagrevanja motora, verujem da nema velikog uticaja ako se ne ugasi zajedno sa DPF-om?
Znam i da je ciscenje kratkog daha, a kosta solidno para, tako da mi to nije opcija...

A sto se dizni tice, citao sam da imaju razlicite korekcije, ali opet sam hteo da proverim sa nekim iskusnijim, posto do sada nisam vozio naftaricu, i svaka informacija je dobrodosla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze egr sto radi svakako ga gasi zarad nekih buducih dana, sto da gura čadj u granu kad ne mora, to oko zagrevanja se u realnosti ne primeti jer su jako male razlike sa ili bez egr-a

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mare_kv said:

da, tako su mi svi pricali da se radi, i da ostaje sve na svom mestu. E sad, ja mozda EGR ne bih dirao, posto je ispravan, i auto vozim po gradu, znaci mi zbog zagrevanja motora, verujem da nema velikog uticaja ako se ne ugasi zajedno sa DPF-om?
Znam i da je ciscenje kratkog daha, a kosta solidno para, tako da mi to nije opcija...

A sto se dizni tice, citao sam da imaju razlicite korekcije, ali opet sam hteo da proverim sa nekim iskusnijim, posto do sada nisam vozio naftaricu, i svaka informacija je dobrodosla :D

 

Kad gasis, gasi sve, sve o istom trosku. Korekcije dizni su odlicne.

Sto se zagrevanja motora tice... Oseti se razlika, posebno ako vozis bas bas lagano. Meni je na JTD 156 svojevremeno trebalo po 5-6km voznje do radne temperature.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se JTDm mnogo brže zagreva od JTD, na oba isključeni EGR. Ko vidi kakve naslage čađi i masne gareži ubaci EGR u usisnu granu, ugasiće ga pa neka je i najveći ekolog na svetu.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, MiloshBg said:

 

Kad gasis, gasi sve, sve o istom trosku. Korekcije dizni su odlicne.

Sto se zagrevanja motora tice... Oseti se razlika, posebno ako vozis bas bas lagano. Meni je na JTD 156 svojevremeno trebalo po 5-6km voznje do radne temperature.

pa po ovom vremenu u ujutru kada vozim, otprilike treba i meni toliko da se zagreje do radne termeprature, tako da ne znam da li je ugasen ili ne, ali za dizela postize radnu solidno brzo :D

 

12 hours ago, vicent said:

Kod mene se JTDm mnogo brže zagreva od JTD, na oba isključeni EGR. Ko vidi kakve naslage čađi i masne gareži ubaci EGR u usisnu granu, ugasiće ga pa neka je i najveći ekolog na svetu.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
 

hahaha, znam da i zbog EGR-a stradaju klapne na usisu bas iz razloga sto nabaca cadj na njih. Al iskren da budem, do sada nisam zavirivao u usisniu, i ocekujem da ce da bude haos unutra, ali kada se budu skidale klapne, ocistice se, i ako  ugasim EGR vise naslaga nece biti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni su oba jtd sporo dizala temp i sa i bez egr, i 3 hdi sam imao oni su isto sporo postizali temp kao i jtd samo sto su mnogo brze grejali kabinu zbog dodatka u vidu elektricnog grejaca koji krene mnogo pre da duva toplo nego sto motor ugreje iole vodu da podmlaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

DC sa siberom i to crvena boja auuu :o

 

Cestitam za auto prava retkost :wub:

 

Moj savet ;)

Mozes da vadis svoje klapne i cepove da stavljas ili da uzmes aluminijumsku sa 147 fl 2005god koja nema klapne e sad kod tebe je plasticna grana sigurno kao kod mene lako je reci moze ali naci majstora koji ce to da odradi kako treba..

 

DPF i EGR gasi zajedno nemoj da se tripujes to idi kod nekog ko radi mapiranje/chiptuning da ti gasi. DPF je 100€ EGR 25-30€ 

Ali kad vec moras da dajes 130€ dodaj jos 70 i idi kod Bobosporta u Smederevo odradi mapiranje i gasenje svega i videces da su ti dizne dobre kao sto jesu :lol:
DPF nemoj da lomis nego skini i operi i stavi sa strane. Kupis drugi prazan katalizator sa modela iz 2005 godine koji je busan/prazan i zavaris kod sebe a kad je tehnicki vratis tvoj ali nece te niko cimati. Ja sam platio prazan katalizator 1500din i majstor da skine dpf i stavi taj jos 1500din kod VlasteB554DE0D-6B27-4193-9C26-918FC33DB0A7.thumb.jpeg.79219d9d5aa7f268c7c618949bddae9e.jpeg

 

I sto je vazno nece promeniti mnogo zvuk 

 

Ja sam sve radio na alfi zadnje dve godine pa ako te nesto zanima pitaj pozdrav

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...