Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Singapur 2022

Recommended Posts

Na red nam dolazi jedna od mojih "omiljenih" i "ultrazanimljivih" :) ulicnih staza.

Prva asocijacija - karambol na startu iz 2017., na samom celu. Vettel, Kimi i Max, a iza toga su se redjali ostali...

 

Zvanično ime: FORMULA 1 SINGAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX 2022

Lokacija: Marina Bay Street Circuit, Singapur, Singapur

Datum: 31. septembar – 2. oktobar 2022.

 

Petak 30.09.2022.

Prvi trening: 12:00 -13:00

Drugi trening: 15:00 – 16:00

Subota 01.10.2022.

Treći trening: 12:00 – 13:00

Kvalifikacije: 15:00 – 16:00

Nedelja 02.09.2022.

Trka: 14:00

 

VN-Singapura-e1579431347905.png.webp

 

Broj krugova:      61

Dužina staze:      5.063 km

Dužina trke:        308.706 km

Broj trka:             12

Prva trka:            2008.

Najviše pobeda: Sebastian Vettel - 5

                           Mercedes, Ferrari - 4

 

Singapur je ušao u šampionat F1 2008. godine kao prva trka ikad održana pod veštačkim osvetljenjem. Ugovor je potpisan 2007. godine izmedju turističkog odbora Singapura i Bernie Ecclestonea na 5 godina. U novembru iste godine objavljeno je da će trku sponzorisati Telekomunikacije Singapura, pa tako trka nosi naziv FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix sve do 2014. kada je novi glavni sponzor posao Singapore Airlines.
Od ukupnih troškova od 150 miliona SGD-a, vlada je finansirala 60% ili 90 miliona SGD-a. Za prvu trku izradjeno je 110.000 karata, a organizatori se mogu pohvaliti da su sve ulaznice rasprodate i da je trka (u finansijskom smislu) bila ogroman uspeh.

 

800px-1_singapore_f1_night_race_2012_city_skyline-300x217.jpg.webp 800px-2012_Singapore_GP_-_Vettel_3-300x217.jpg.webp

 

Prva trka u Marina Bay-u bila je 15 trka u šampionatu i bila je prva trka koja je vožena u noćnom terminu. Prema zvaničnim podacima iz Singapura, za osvetljenje na stazi utrošeno je oko 110 km kabla i 240 bandera. Količina svetlosti koja je dobijena bila je 4 puta jača nego na najvećem fudbalskom stadionu.

Za sezonu 2009. staza je malo modifikovana u krivinama 1,2 i 3 kako bi se omogućilo preticanje, ali i u krivini 10 gde su visoki ivičnjaci prouzrokovali mnoge udese 2008. godine.

Prvi pobednik trke bio je Fernando Alonso, ali je ta trka obavijena velikom kontraverzom koja se zbila unutar Renault F1 Tima.

Do sada je održano 12 trka. Najuspežniji vozač je Sebastian Vettel sa 5 pobeda, dok u konkurenciji timova Ferrari i Mercedes dele prvo mesto sa po 4 trijumfa.

 

Singapore_Circuit.png

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

F1 u Singapuru: Potencijalna “zamka“ za Red Bull?

 

Usled svega što gledamo nakon letnje pauze, neke od smelih prognoza, očekivano, nisu izostale.
Trkačka javnost razmišlja u pravcu mogućnosti da Max verstappen i Red Bull trijumfuju na svim trkama do kraja sezone – opravdano, s obzirom da je austrijska ekipa, predvođena holandskim superstarom, u ovom delu šampionata gotovo nezaustavljiva. Aktuelni šampion već je u dugačkom i svake hvale vrednom nizu od pet uzastopnih pobeda, dupla kruna je u džepu, a teoretski bi već u Singapuru mogla da bude i zvanično osigurana. Ipak, veće su šanse da se to dogodi na nekoj od preostalih trka, a za takvo stanovište postoje dva razloga.

Prvi je prilično očigledan – ni eventualni trijumf na stazi „Marina Bej“ neće Max osigurati drugi uzastopni naslov ukoliko Charles Leclerc i Sergio Perez ne budu baš debelo podbacili na nedeljnoj trci, a to je ipak malo verovatan scenario. Drugi razlog je znatno kompleksniji i zahteva detaljnije objašnjenje.

 

Kome odgovara Singapur?
Radi se o uličnoj stazi, na kojoj se tek oko 50% kruga vozi punim gasom. Preticanja nisu nemoguća, ali su, realno, vrlo teško izvodljiva. Stoga, trkački tempo na ulicama Singapura ne bi trebalo da bude od prevelikog značaja, već se znatno više gleda u pravcu nekih drugih faktora – kvalifikacije, start trke, i naravno strategija. Poslednje pomenuti detalj posebno je izazovan imajući u vidu da je sigurnosni automobil gotovo redovna pojava pod reflektorima azijske luke, mada je Red Bull u tekućoj sezoni baš na tom polju najviše briljirao – ipak, za uspeh u Singapuru biće potrebno i malo sreće. Strategiju ne možete baš bazirati na osnovu virtuelnog ili pravog sigurnosnog vozila, a upravo takva pojava je poprilično verovatna u nedelju – možda i u više navrata. Iz tog razloga, pogoditi magičnu formulu za uspeh biće nešto teži izazov nego inače, kako za “Bikove“ tako i za ostale timove, jer, eventualne taktičke greške teško bi u kasnijoj fazi trke bilo moguće ispraviti na samoj stazi.

 

Max_Verstappen_Red_Bull_VN_Francuske_Cetvrtak.jpg.webp

 

Koji su ti “ostali timovi“ u čijem se pravcu gleda sa posebnom pažnjom?
Dominacija u Belgiji i dve rutinske pobede u Zandvortu i Monci otkrivaju snagu RB18 na brzim stazama, mada smo nje bili svesni i u prvom delu šampionata – doduše ne u tolikoj meri. Singapurska luka je već dosta drugačija priča. Kao što je već naglašeno, reč je o uličnoj stazi, a brzine koje se na njoj dostižu znatno su manje nego na pistama koje smo posećivali u proteklih mesec dana. Staza “vrvi“ od sporih krivina, što nas vraća u prvi deo sezone i neke od pista koje su po svojoj konfiguraciji slične „Marini Bej“.

Ako za trenutak “zavirimo“ u Monte Karlo ili Hungaroring, podsetićemo se da se na takvim stazama Red Bull nije pokazao kao najbrža ekipa. Na stranu taktičke brljotine Ferrarija, italijanski tim bi, na papiru, mogao biti veoma konkurentan na ulicama Singapura. Ista konstatacija važi i za Mercedes – uostalom, sećamo li se čiji su vozači osvajali pol-pozicije na dvema gorepomenutim stazama koje u značajnoj meri podsećaju na pistu koju ćemo posetiti za vikend?

 

George_Russell_Mercedes_W13_Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Madarske_Trka.jpg.webp

 

Singapur je možda i poslednja prilika da u tekućoj sezoni vidimo pobedu nekoga ko ne dolazi iz redova Red Bulla. Ukoliko Verstappen u subotu ne bude na visini zadatka (a pod time podrazumevamo osvajanje pol-pozicije) vrlo lako bismo mogli dobiti pobednika iz redova rivalskih timova. Primera radi, u Monaku je Sergio Perez zahvaljujući odličnoj taktici dospeo na čelnu poziciju i nakon finalne runde pit-stopova nije postojala nikakva šansa da ga neko od njegovih rivala ugrozi. Doduše, Singapur nije baš kao Monako – pored sporih krivina koje smo već naglasili, staza „Marina Bej“ sastoji se i iz tri pravca, od kojih je onaj između krivina 3 i 4 najduži na stazi, a prilična je verovatnoća da ćemo, u skladu sa time, ovog vikenda imati i tri DRS zone, mada se zvanična potvrda još uvek čeka. U prevodu – preticanja su izuzetno teška, ali, za razliku od više puta pominjanog Monte Karla, postoji minimalna šansa da im budemo svedoci.

Samim tim što je staza spora, a nijedan od pomenutih pravaca nije preterano dugačak, snaga motora neće igrati tako bitnu ulogu kao što je to bio slučaj npr. u Spa ili Monci gde se Red Bull na tom polju pokazao u zastrašujućem izdanju. Od maksimalne brzine znatno je bitniji obrtni momenat, odnosno sposobnost ubrzanja bolida na izlasku iz krivina. Takođe, usled činjenice da agregati nisu pod posebnim opterećenjem, pouzdanost ne bi trebala biti prevelika glavobolja za timove, makar kada je reč o pogonskim jedinicama. Kod nekih drugih delova bolida, na primer kada su u pitanju kočnice, situacija je već nešto drugačija. Ipak, najveći izazov biće na samim vozačima – voznja singapurskim ulicama zahteva i brzu i preciznu vožnju, ograde su veoma blizu i konstantno svuda oko vas, te je koncentracija vozača nešto što će biti jedan od ključnih faktora. U Singapuru je bitno voziti pametno i, pogotovo kada pokušavate da izvedete preticanje, dovoljno oprezno, jer staza je prilično uska, te je svaki kontakt sa drugim vozilom potencijalni završetak trke u zidu.

 

singapur_ugovor_2028.jpg

 

Ne treba nikako bežati od konstatacije da je Red Bull u nedelju prvi favorit za pobedu. Uostalom, napredak ekipe iz Milton Kinsa koji je ostvaren tokom letnje pauze pretpostavljeno se ne odnosi samo na brze staze i razumno je verovati da je RB18 i na sporijim stazama ostvario napredak u odnosu na prvi deo sezone. Ipak, ako već pričamo o tome da bi “Bikovi“ negde mogli da se spotaknu do kraja godine – to je onda staza koja je upravo pred nama. Govorimo i o verovatno poslednjoj šansi za još uvek aktuelne, ali odlazeće šampione iz redova Mercedesa da godinu ipak završe sa makar jednom pobedom i tako izbegnu situaciju koja je poslednji put viđena 2011. godine – da ekipa iz Breklija ne upiše nijedan trijumf tokom sezone. U trkama koje slede posle Singapura, “srebrne strele“ teško da će imati bolju šansu od ove, a slično je i sa Ferarrijem…

 

Osvrt na tradiciju
U 2022. godini Max Verstappen pomera brojne granice, a ona koja možda i najviše zapada za oko jesu pobede na stazama na kojima ranije nije imao previše uspeha. Negativne nizove bez trijumfa prekinuo je i na Hungaroringu, u Montrealu, Monci… Da li će to biti slučaj i na pisti „Marina Bej“ saznaćemo u nedelju posle podne (po srednjeevropskom vremenu). Treba napomenuti da se u Singapuru Formula 1 nije trkala od 2019. godine, a poslednji pobednik je Sebastian Vettel, u to vreme vozač Ferrarija. Uspehe su ovde beležili i Lewis Hamilton, Fernando Alonso i Nico Rosberg, ali vozači iz te neke novije generacije još nisu imali prilike da osete slast trijumfa na ovoj stazi. Zato u nedelju treba i iz tog ugla očekivati posebno motivisanog Verstappena, ali i lanjskog osvajača pol-pozicije iz pomenute 2019. godine Charlesa Leclerca (kome je tada pobeda “za dlaku“ izmakla), kao i Carlosa Sainza, georgea Russella, Sergia Pereza… I nikoga od njih, usled nepredvidivosti singapurskih ulica, ni slučajno ne bi trebalo otpisati iz borbe za pobedu. Sve u svemu, kada se na pomenute vozače doda i Lewis Hamilton, dobijamo šest realnih kandidata za trijumf u nedelju. Pobeda nekog od preostalih 14 pilota ipak bi predstavljala baš preveliko iznenađenje…

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi trening

Svako je nesto testirao tako da i nisu nesto vrteli brze krugove. Max je imao najbrže vreme do kraja kad je Hamilton imao najbrži krug. Perez je bio drugi dok nije prijavio kvar na motoru,mada to ne znači ništa zna se da vodeći timovi petkom koriste stare motore i menjače.

Nezvanično jutros je puštena informacija da su Alfa tauri i De Fris navodno potpisali za 2023

Fd5hZCYWQAEBa7n.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalifikacije

Odlične.Svi su počeli na gumama za promenljivo vreme , zelene. Nije bilo padavina i staza se polako sušila ali tek na kraju q2 oba vozača Aston Martin a prelaze na crvene gume i možda je falio još jedan krug da zagreju gume da bi bili konkurentni. U q3 svi su na crvenim gumama sem Cunoge. Pošto je staza na nekim mestima bila još vlažna uglavnom ko je smeo više da rizikuje taj je bio bolje plasirani. Lekler još jedna pol pozicija drugi Perez i treći Hamilton. Rasel je ostao u q2 prijavio je kvar sa kočnicama. Max je imao jedan krug više od svih ostalih i u tom zadnjem krugu dok je imao možda i najbolje vreme tj.za pol zovu ga u box i ostaje na 8 poziciji.Za sada se nezna za sto je Red Bull to uradio mada sumnja se na gorivo tj. baš zbog tog kruga viška pitanje da li bi u rezervoaru ostao 1l goriva koji mora da bude. Alonso odličan čak je i dva puta bio na pol poziciji na kraju odlična peta pozicija

Fd_VIQ5XgAA683A.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre i zanimljive kvalifikacije,pogotovu u q3,sigurno bi bio Max bio najbrzi,da ga nisu zvali u boks,ovako sjajni Leklerk uzeo jos jedan pol ove godine i valjda ce sutra imati srece i om i ovi u Ferariju

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre quali, najbolje je kad su tricky condition sto bi se reklo, uvek zanimljivo ako i trka bude po ovakvim uslovima bice extra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzabe Lecelrcu i pol pozicija i drs i potencijalna kazna za Pereza, sramota je da ovu trku nije dobio kad mu je glavni rival u banani, usrao start, gresio celu trku, nije uspeo da ostane u 5sec do kraja, pa ne znam sta da kazem i kad ferari ne gresi on nije na visini zadatka, mozda ali mozda ce on biti sampion ali na voznju jako tesko, samo kad bude imao neprikosnoven bolid. Max koliko god ga ja ili bilo ko ne voleo je vozacina za Leclerca u svakom smislu, i pored svih problema uzima 7. mesto sto je jako bitno i moze mu se samo skinuti kapa.

Inace zanimljiva trka kako se i ocekivalo, MC dosao do lepih poena, kao i Aston, Luis usrao motku imao sigurno 4. a mozda i 3. mesto da nije onako srljao protiv Sainca, ne lici mi to na njega kao i ovaj potez protiv Fetela ali to je i nebitno ionako su sitni poeni, ono izletanje je bilj kljucno i prosto neverovatno da mu nije otpao spojler pri onakovom udarcu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evidentna je prednost Maxa nad Leclercom ali nije sva prednost u tome.

Dokaz toga je Perez.

Perez je dobar vozač, meni lično i kompletniji od Leclerca, ali bez onakvog auta bi sigurno bio rame uz rame sa Ferrarijevim vozačima.

Ferrari treba još da napreduje da bi bio konkurentan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma koji Perez vozac, dokazao xx puta da je bulja, to sto nekad zablista nista ne znaci, pogodi mu se staza ili meseceve mene bem li ga, gde je bio ovih trka jedva skuplja neke poene dok Max odvaljuje sa istim bolidom.

Naravno da je i do bolida ali u ovoj sad situaciji je samo Lec kriv sto ga nije pretekao jer je mnogo gresio cak i kad je ovaj prijavljivao probleme sa bolidom i sam gresio na kocenjima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umesto da kažu za kaznu za Pereza oni ostavljaju za posle trke ako uopšte i bude kazne. Što se tiče tih 10 dužina bolida iza vozila bezbednosti mislim da je ovo Perezu prvi put da vodi trku  i da bude iza vozila bezbednosti.

Na ovoj stazi teško je bilo koji bolid prestići a kamoli najbolji. Ni jednom u toku trke Lekler nije čak ni napao. Dobra trka za Meklaren i Aston Martin . Šteta za Alonsa po ko zna koji put odustaje zbog mehaničkog kvara

FeEvr0NXoAY00Vh.jpeg

FeEshEIWYAAcfqh.jpeg

FeEunT1WYAAZmxH.jpeg

FeEuHpVXwAAmEXX.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta bi se desilo da ga je Leclerc obišao i uz DRS.

Misliš da bi tu i ostao?!

Nebi naravno.

Ništa bolji Leclerc nije od Pereza. I on zablista na kvalifikacijama i to je sve.

Maxa neću spominjati. On je već izgrađen vozač i uz takav bolid nije teško biti prvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peres osvojio Singapur, Ferstapen propustio priliku da odbrani titulu

 

Peres

 

Serhio Peres, vozač Red Bull-a, ostvario je pobedu na Velikoj nagradi Singapura u Formuli 1. Iza Peresa plasirali su se Šarl Lekler, Karlos Sainc, Lando Noris, Danijel Rikardo i Lens Strol. Šampion Maks Ferstapen je trku završio na sedmom mestu, dok je Luis Hamilton bio deveti. Mladi Holanđanin je propustio šansu da odbrani titulu prvaka sveta, ali je Red Bul mogao da se raduje jer je Peres odvezao fenomenalnu trku. Ferstapen je napravio grešku u finišu u borbi sa Norisom za četvrto mesto je loše kočio i pao je za tri pozicije.

 

Perez posle pobede: Nemam pojma gde sam pogrešio

 

Sergio_Perez_Red_Bull_Rb18_VN_Singapura_

 

Meksikanac se nalazi pod istragom zbog nepoštovanja procedure kada je sigurnosno auto bilo na stazi. Sergio Perez zabeležio je svoju drugu pobedu u sezoni i to na VN Singapura. Vozač Red Bull-a uspeo je da odoli napadima Charlesa Leclerca ali je direkcija trka objavila da se on nalazi pod istragom zbog nepoštovanja pravilla kada je sigurnosni auto bio na stazi.

''Ovo su moje najbolje performanse'', kazao je Perez odmah posle trke. ''Kontrolisao sam trku ali je ona bila teška čak i kada smo vozili krugove za zagrevanje. Zadnjih nekoliko krugova bila su naporna. Dao sam sve od sebe da danas pobedim.'' Meksikanac trenutno ne zna gde je pogrešio i zbog čega se nalazi pod istragom. ''Nemam ideju šta se desilo i samo su mi rekli da podignem razliku.''

 

Komplikovana trka za vozače Ferrarija, ali i dvostruki podijum

 

sainz_singapore_gp_2022_r.jpeg.webp

 

Leclerc je priznao da je lošim startom upropastio sve, dok Sainz nikako nije uspevao da pronađe odgovarajući ritam.
''Pritiskao sam, ali nas je na kraju skupo koštao start trke. Posle toga je bilo teško sprovesti plan u delo. Jednostavno su točkovi proklizali i izgubio sam momentum. Trka je fizički bila veoma teška. Lepo ću se naspavati večeras, a onda kreću pripreme za Japan'', rekao je Leclerc, koji nije bio preterano raspoložen za izjave. ''Bila je baš teška trka. Nikako nisam mogao da pronađem pravi ritam i nisam imao nikakve šanse da prati vodeću dvojicu. Na kraju je dobro što sam u ovakvim uslovima uspeo da dovedem bolid do cilja i ostvarim još jedan podijum. Pred kraj sam stekao malo samopouzdanja i ubrzao. Ovo je svakako solidan rezultat za tim u šampionatu konstruktora'', izjavio je Sainz.

 

Hamilton: Baš loša trka

 

hamilton_singapore_gp_2022_r.jpeg.webp

 

Britanac nije imao svoj dan i nakon nekoliko grešaka je završio trku tek na devetom mestu.
''Ne osećam baš ništa konkretno u ovom trenutku. Baš loš dan, ali šta da se radi. Moram da zaboravim ovo i gledam ono što dolazi sledeće. Ne znam kako je izgledalo na TV-u, ali osećaj u bolidu nakon udarca u zid nije bio tako strašan. Pomislio sam da sam možda oštetio prednje krilo, ali ništa više od toga'', izjavio je Hamilton.

 

Stroll: Sve nam je išlo na ruku

 

vettel_stroll_singapore_gp_2022_r.jpeg.w

 

Kanađanin je napravio dobar napredak tokom trke i maksimalno je iskoristio greške vozača ispred sebe.
''Trka je bila baš teška i drago mi je što smo osvojili dosta bodova za tim. Ove godine smo se često plasirali oko desete pozicije. Imali smo šanse za veće rezultate, ali se uvek događalo nešto nepredviđeno i nismo ostvarivali rezultat. Danas je sve išlo nama na ruku i to je nešto što se dešava u sportu. Neki put ide, neki put ne'', izjavio je Stroll.

 

Verstappen: Ne bih mogao da ostvarim nešto više od četvrtog mesta

 

Max_Verstappen_Red_Bull_RB18_VN_Singapur

 

Holanđanin je imao dosta tešku trku u Singapuru. Posle lošeg starta Max Verstappen uspeo je napreduje za dosta mesta i tako stigne do izgleda da bi možda mogao da trku završi na podijumu. Ipak, vozač Red Bulla je napravio veliku grešku na kočenju u momentima kada je želio da obiđe Landa Norrisa što ga primoralo na još jedan servis.

''Naravno, imao sam loš start'', kazao je Verstappen posle trke. ''Posle toga pokušavao sam da preteknem nekoliko bolida, ali je bio dosta teško. Ova staza je super teška za obilaženje. To nije ono što sam želeo, ali da je sve bilo kako treba ne bih mogao da ostvarim nešto više od četvrtog mesta. Sve je to juče počelo, jer sam sada morao da startujem sa sredine grida. Kada pritom imate i loš start onda vam se sve okrene protiv vas. Bolje je da ovu trku zaboravimo i okrenemo se Japanu.''

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna trka ,pre svega za Ferari,od juce su imali pol,al Lekler imao malo lošiji start i Perez vodio sve do kraja,Videlo se to da Ferari tesko da i dalje moze da parira RdBu,jer Perez je slabiji vozac no Leklerk.Sainc je isto bio dobar.Max prosecan.

Zao mi Alonsa sto je odustao,odlicno je vozio.Odlicno vozili i vozaci Aston Martina ,al i Mclarena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je Lekler bio u tih 5 sekundi onda verovatno nebi kaznili Pereza. Ovako kao drže se pravila. Ako je 2 puta napravio istu grešku onda ide 2*5 sekundi kao što su i preneli Lekleru iz boxa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne verujem u neku teoriju zavera u ovom slucaju a ocigledno da nije napravio 2x istu gresku nego jednu za sta je i kaznjen, da je Max bio na njegovom mestu pa da takav komentar dodje u obzir ali realno sta ce im to,  Max je u sustini osvojio titulu samo treba da je potvrdi na nekoj od sledecih trka nema apsolutno potrebe da se ista montira, Lec je samo u teoriji u igri da uzme titulu a ta teorija je gotovo nemoguca da se ostvari sve i da je Lec pobedio ovde opet je svetlosnu godinu daleko od titule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neradi se o zaveri već što se pravila ne poštuju već se radi kako kome odgovara i koliko je koji tim jak . Ovo za 2 prekršaja je sa F1 sajta

IMG-548998414f682c822d14f907d04dda7c-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad ako gledamo šbbkbb da su u ferariju dobro radili cele sezone ne bi Lec ni bio u ovoj poziciji nego bi verovatno bio vodeci u sampionatu da su iskoristili sve prilike

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra trka sve u svemu na kraju :) Perez obrisao pod sa Leklerom u poslednjih par krugova, koliko dečko ne zna da tempira trku, to je strašno. Spalio je gume pokušavajući da obiđe Pereza, očigledno je imao tempo ali ne i veštinu/testise. Čeko i pored problema sa bolidom i x grešaka na kočenju pobegne 8 sekundi skoro, strašno.

 

Maks i pored prve ozbiljne greške posle dugo vremena ipak uspeo sedmi da bude, da nije blokirao pored Norisa, preskočio bi i tužnog Sainca lagano i do kraja trke verovatno i Leklera napao. 

 

Hamilton :D Kakvo loženje pred trku, kao malo mi je falilo u Q (a Max odustao od dva brza kruga uzastopno) i onda čista frustracija u trci, ne može Sainca da obiđe dva sata, a Sainc kasni pola sekunde po krugu u odnosu na Pereza... Zabijanje u zid i opet sreća da ne ostane u istom. I onda ona amaterska greška pod pritiskom Maksa, pokušava da obiđe tamo gde ni Cunoda nije pokušavao, jer su svi svesni da je mokro i da jedino može da se produži pravo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...