Jump to content
FAS Goran
Fiica

Lancia Nuova Delta 1.4 TJet 150 - iskrivljena torzija

Recommended Posts

Molim za pomoć, ako neko ima iskustva - imao sam manju nezgodu na putu.

 

Iz kamiona ispred mene je ispao džak s ogrevom i celom desnom stranom vozila sam prešao preko istog. Prednji trap je sredjen i odradjena je optika, ali zato se torzija iskrivila i rezultat je da zadnji desni točak sad "viri" spolja par stepeni (gledano odozgo - mislim da se to zove "toe-out negative"), pa sad auto vuče udesno.

Uglavnom, torziju treba ispraviti, odnosno remontovati je.

 

Da li neko ima iskustva s ovim? Koji je vaš savet? Da li se remont uopšte isplati i  ima li majstora u NSu, ZRu koji rade to?

 

Poz svima

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam vjerovao supruzi kad je rekla da je zapela za temelj ograde na dvorištu i da je možda to uzrok što mi špur nije bio dobar na zadnjem mostu. Dvorište malo gdje se treba dosta smotati i prilikom zapinjanja nema brzine za neki ozbiljniji udar i to me baš neugodno iznenadilo.

Kako god bilo, kupio u BH rabljeni most i zamijenio i sve OK.

 

Samo opaska da je bilo OK nakon druge.

Prvo mi u Zgb prodali od novog Brava koji je kao isti. Da, ide gore ali nije u potpunosti isti te ni u kojem slučaju ne stavljati. Isti je morao ići dolje i original gore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo primera jedne torzije koja je kriva i tera tocak u toe out. Ovo je moja torzoja bila inace... 3500din je polovna dobra na otpadu kod Pedje u Indjiji

324494907_704675987965158_1876592478561266992_n.jpg

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako da stignem da napisem da sam resio porblem. Bio kod majstora, ipak nije kriva torzija :thumbup: a tocak je stojao u toe-out ili zbog glavcine, ili zbog neceg drugog, ne mogu da se setim sta je rekao. Uglavnom, tocak je doveo u osu koliko sam uspeo da vidim - pomocu podloski na vijcima, da li im je menjao mesta ili je dodavao nove - ne znam tacno. Ali je uspeo. Odradili optiku, auto drzi pravac i samo na proveru posle 1000km. Evo presao skoro 900 - nikakvih problema, i dalje drzi pravac perfektno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fiica Zamolio bih te da saznas i podelis sa nama, takodje ako moze slika sa optike, da vidimo kako stoji zadnji trap posle intervencije majstora

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nazalost nikakvu sliku sa optike trapa, nisam slikao ni odozdo zadnji trap, dok je auto bio na dizalici :/ ali evo par nekih fotki kako tocak stoji sada. Pre se golim okom iz tog ugla jasno video "toe out" i "negative camber" na zadnjem desnom tocku. Sad je bombona

IMG_20230228_152311.jpg

IMG_20230228_152307.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...