Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Jeep Avenger

Recommended Posts

Potpuno novi Jeep Avenger, prvi potpuno električni Jeep SUV ikada, stiže u Evropu 2023. godine

 

jeep a04.jpg

 

U Evropi, brend Jeep je već napravio veliki pomak nudeći samo elektrifikovane terence u zemljama kao što su Nemačka i Francuska. Do kraja ove godine, 100% Jeep SUV portfelja biće elektrifikovano na skoro svim evropskim tržištima. Plan koji otkrivamo nadovezuje se na ovaj 4xe zamah, razvijajući portfelj sposobnih, potpuno električnih vozila dizajniranih i prilagođenih za Evropu. Brend će predstaviti četiri vozila sa nultom emisijom u Evropi do 2025. godine, sa ponudom u glavnim segmentima. Kao rezultat napora uloženih u ovaj proizvod, sva Jeep vozila u prodaji u regionu biće 100% električna do 2030. godine.

 

jeep a03.jpg

 

Prvi model ove proizvodne ofanzive je potpuno novi, potpuno električni Jeep Avenger, kompaktni SUV koji je predstavljen tokom predstavljanja Stellantis Dare Forward dugoročnog strateškog plana ranije ove godine.

 

jeep a02.jpg

 

Potpuno novi Jeep Avenger, koji će biti predstavljen na evropskom i drugim tržištima, kao što su Japan i Južna Koreja, biće pozicioniran na nivou ispod Jeep Renegade i proizvodiće se u visokoefikasnoj fabrici u Tihiju u Poljskoj.

 

jeep a01.jpg

 

Sa ciljanim električnim dometom od 400 kilometara, ovaj novi SUV će ponuditi i impresivnu odignutost od tla, prelomne i pristupne uglove za svoj segment, dok će isporučiti moderan i tehnološki napredan enterijer, sa puno prostora za ljude i teret. ''Potpuno novi Avenger će ponuditi mogućnosti brenda Jeep koje su prilagođene evropskom tržištu'', rekla je Antonela Bruno, šef Jeep Europe u Stellantis-u. ''Ovaj moderan, zabavan i emotivan SUV će se svideti rastućem broju kupaca koji traže sposobnu, kompaktnu, modernu i potpuno električnu alternativu brenda Jeep trenutnim igračima.'' Jeep Avenger će imati premijeru tokom dana za štampu na Sajmu automobila u Parizu, 17. oktobra, a istog dana otvaraju se rezervacije za kupce. Potpuno novi Jeep Avenger stiže u salone početkom 2023. godine.

 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno električni nastup Jeep-a na Sajmu automobila u Parizu 2022.

 

rsz_1jeepavenger.jpg

 

  • Predstavljanje medijima i javnosti modela Jeep Avenger, prvog električnog vozila na baterije (BEV) ovog brenda.
  • Na potpuno novom štandu brenda Jeep na sajmu biće prikazani potpuno električni Jeep Avenger modeli.
  • Kupci mogu da rezervišu potpuno novi, potpuno električni Jeep Avenger nakon konferencije za štampu.

Jeep će imati 100% električni nastup na Sajmu automobila u Parizu 2022. (Mondial de L'Automobile 2022), sa štandom potpuno posvećenim prikazu potpuno novog i potpuno električnog modela Jeep Avenger, prvog električnog vozila na baterije (BEV) ovog brenda.  Štand će imati energetičan, živopisan i vizuelno dinamičan izgled sa prikazom kamenitog terena, kako bi se omogućila odgovarajuća pozadina za predstavljanje modela Jeep Avenger medijima i javnosti. Potpuno električni model Jeep Avenger ponudiće brendu Jeep sposobnosti koje su po meri evropskog tržišta, sa električnom autonomijom od 400 kilometara, u kombinaciji sa modernim i tehnološki naprednim enterijerom, sa puno prostora za ljude i prtljag. Novi Avenger biće prikazan tokom konferencije za štampu koju će održati Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep, u 14 časova 17. oktobra. Kupci mogu da rezervišu prvu verziju novog BEV odmah nakon konferencije za štampu.

 

''Novi Jeep Avenger predvodiće dolazak portfelja potpuno novih Jeep električnih vozila na baterije u Evropu'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Nudi sposobnosti brenda Jeep koje su po meri tržišta i tokom njegovog predstavljanja na Sajmu automobila u Parizu, pokazaćemo zašto je potpuno električni Jeep savršena alternativa ostalim igračima u segmentu. Jeep Avenger je putokaz za naše planove za rast na ključnim evropskim tržištima, kao što je Francuska i na našem putu da postanemo vodeći brend terenaca sa nultim emisijama na svetu.''

 

Jeep Avenger pridružiće se već potpuno elektrifikovanoj evropskoj gami koju čine 4xe verzije modela Jeep Wrangler, Compass i Renegade. Takođe će ga početkom sledeće godine pratiti predstavljanje 4xe verzije potpuno novog modela Jeep Grand Cherokee. U zemljama kao što su Nemačka i Francuska, brend Jeep nudi samo elektrifikovane terence i do kraja godine na skoro svim većim tržištima u kontinentalnoj Evropi biće dostupni samo elektrifikovani terenci. Plan Jeep-a za potpuno električnu ponudu, predstavljen u septembru, nadovezuje se na ovaj 4xe momentum i zahteva razvoj portfelja sposobnih, potpuno električnih vozila za Evropu. Brend će predstaviti vozila sa nultim emisijama u Evropi do 2025, sa ponudama u segmentima glavnim za prodaju, uključujući modele Jeep Recon i Wagoneer S, dva potpuno nova i potpuno električna vozila koja će se takmičiti u globalnom segmentu terenaca srednje veličine. 


Kao rezultat ove ofanzive proizvoda, sva Jeep vozila koja su na prodaju u regionu biće 100% električna do 2030. godine. Mediji i kupci mogu da prate konferenciju za štampu brenda Jeep na Sajmu automobila u Parizu 2022.:

 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno novi Jeep Avenger predstavljen u Parizu, prvi potpuno električni Jeep terenac

 

rsz_1jeepavenger.jpg

  • Novi Jeep Avenger, prvo BEV vozilo brenda, predstavljeno je medijima i javnosti na Sajmu automobila u Parizu.
  • Prvo ikada Jeep BEV vozilo nultih emisija otelotvoruje DNK brenda u okviru kompaktnih dimenzija.
  • Izvanredno odstojanje od tla, prilazni i silazni uglovi sa standardnim sistemima Selec-Terrain i HDC.
  • Novi električni sistem pogona kombinuje jedinstveni 400-voltni električni motor sa 115 kW i 260 Nm maksimalnog obrtnog momenta sa baterijom od 54 kWh.
  • Domet od 400 km u WLTP ciklusu postaje 550 km u gradskoj vožnji.
  • Novi Avenger predvodi uvođenje portfolija potpuno novih BEV vozila brenda Jeep u Evropi.
  • Brend Jeep će predstaviti četiri potpuno električna vozila u Evropi do 2025. na svom putu da postane vodeći brend elektrifikovanih terenaca u svetu.
  • Od danas je moguće naručiti Jeep Avenger Launch Edition - ekskluzivnu, atraktivnu verziju sa punom opremom..

Danas na Sajmu automobila u Parizu, Jeep je predstavio svoje prvo ikada BEV vozilo. Kompaktni Jeep Avenger predvodi uvođenje portfolija sposobnih, potpuno električnih vozila namenjenih za Evropu i ključna je komponenta u globalnoj strategiji elektrifikacije kao brend koji teži da postane svetski lider što se tiče terenaca sa nultim emisijama. Dizajniran i napravljen kao Jeep vozilo od prvog dana, Avenger pakuje DNK brenda Jeep u kompaktni terenac sa jedinstvenom kombinacijom sposobnosti, stila, funkcionalnosti i tehnologije kako bi zadovoljio potrebe uvek povezanih kupaca.

 

02_jeepavenger1-6349931779dd8.jpeg 03_jeepavenger-634993092d6f7.png 04_jeepavenger-634992fc2e2fd.jpeg

 

''Novi Jeep Avenger predstavlja ključnu prekretnicu za brend, kao prvi iz portfolija potpuno novih Jeep BEV vozila koji će biti predstavljeni u Evropi'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''On nudi sposobnosti brenda Jeep koji se sjajno uklapa na evropski tržište i na Sajmu automobila u Parizu mi prikazujemo zašto je on odlična potpuno električna alternativa brenda Jeep trenutnim igračima u B-segmentu terenaca''. Proizveden u visoko efikasnoj fabrici Stellantis u Tihiju, u Poljskoj, novi Avenger je standardno opremljen sa sistemima Selec-Terrain i HDC koji, zajedno sa izvanrednim prilaznim i silaznim uglovima i odstojanjem od tla, donose impresivan nivo sposobnosti u segment. Što se tiče elektrifikacije, Jeep Avenger je opremljen sa 400V električnim pogonskim sistemom nove generacije koji kombinuje novi električni motor i novu bateriju. Korišćenjem 100 kW Mode 4 kabla na direktnu struju priključenog na brzi javni punjač, tri minuta punjenja je dovoljno da se pređe 30 km. Takođe, 24 minuta je dovoljno da se baterija napuni od 20% do 80%.

 

06_jeepavenger-634992de28848.jpeg 05_jeepavenger-634992eeb4585.jpeg 08_jeepavenger-634992c1d7a2a.jpeg
 

Nova misija modela Avenger u Evropi
Razvijen u skladu sa specifičnim potrebama evropskih kupaca, novi Avenger je kompaktni terenac koji se, sa samo četiri metra dužine, pozicionira u brzorastućem B-segmentu terenaca, drugom najvećem segmentu u Evropi što se tiče količine. 2023. godine, očekuje se da će B-segment terenaca dostići 2.2 miliona godišnje prodaje, što predstavlja petinu prodatih vozila u Evropi. Novi Avenger je pozicioniran ispod modela Renegade, dopunjujući gamu brenda Jeep u B-segmentu terenaca.

 

''Jeep Avenger je prvi terenac sa nultim emisijama brenda Jeep'', rekla je Antonela Bruno, direktorka brenda Jeep za Evropu u kompaniji Stellantis. ''On će biti nova ulazna tačka za Jeep gamu i omogućiće nam da kompletiramo pokrivenost tržišta terenaca i očekujemo da postane najprodavaniji model u našem portfoliju do 2024. Avenger dodaje novi nivo elektrifikacije našoj gami i predstavlja korak napred u evoluciji brenda Jeep. Jeep Avenger je emocionalan, zabavan, kul i izdvaja se iz gomile'', dodala je ona. Avenger stiže u salone početkom sledeće godine, ali kupci već sada mogu da naruče ekskluzivnu First Edition, atraktivnu verziju sa punom opremom, na većini evropskih tržišta. Ovo ga čini vrednim i primamljivim izborom za one koji traže alternative sa nultim emisijama od brenda Jeep, dalje od tradicionalnijih igrača u segmentu. Novi Jeep Avenger cilja da proširi bazu kupaca, ciljajući ljude aktivnog životnog stila koji traže sposobniji i moderniji dizajn sa kompaktnim dimenzijama i prostranim unutrašnjostima.

 

07_jeepavenger-634992d24a7ae.jpeg 15_jeepavenger-63499267f2abc.jpeg 16_jeepavenger-6349925c5fc03.jpeg
 

Potpuno novi električni pogonski sistem

Jeep Avenger ima električni pogonski sistem nove generacije koji kombinuje novi električni motor i novu bateriju. Zahvaljujući velikoj snazi i obrtnom momentu, pored specifične kalibracije električnog pogona, novi Avenger nudi beskompromisno uživanje u sposobnostima na i van staze. 400-voltni električni pogonski sistem druge generacije je prvi koji će biti lansiran od strane Emotors, udruženog poduhvata kompanija Stellantis i Nidec Leroc-Somer Holding. On isporučuje 115 kW, što je jednako 156 KS i 260 Nm maksimalnog obrtnog momenta.


Nova baterija od 54 kWh, koju takođe proizvodi Stellantis, nudi veliku gustoću energije i odličan odnos između nominalne i korisne energije. Specifično, baterija se sastoji od 17 modula i 102 ćelije koje koriste NMC 811 litijum-jonsku formulu i obezbeđuje 400 km dometa u WLTP ciklusu, što postaje 550 km u gradskoj vožnji. Baterija, koja je testirana na više od 2 miliona kilometara, je izuzetno kompaktna, nenametljiva i nalazi se ispod prednjih i zadnjih sedišta i centralnog tunela. Nadalje, zaštićena je velikim odstojanjem od tla i donjim zaštitnim pločama tokom vožnje van staze. Punjenje novog modela Avenger je veoma jednostavno. Korišćenjem 100 kW Mode 4 kabela na direktnu struju priključenog na brzi javni punjač, tri minuta punjenja je dovoljno da se pređe 30 km. Takođe, 24 minuta je dovoljno da se baterija napuni od 20% do 80%. Uzimajući u obzir da evropski kupci u proseku putuju 30 km dnevno, verovatno je da se vozilo može voziti danima bez punjenja. Sa druge strane, sa 11 kW Mode 3 kabelom na naizmeničnu struju povezanu na Wallbox ili javni punjač, moguće je napuniti vozilo (od 0% do 100%) za 5.5 sati.

 

18_jeepavenger-6349924828035.jpeg 22_jeepavenger-634992086cdee.jpeg 12_jeepavenger-63499286cd21f.jpeg
 

Prevashodna sposobnost
Ključni stub Jeep terenca je njegova sposbnost, koja danas uključuje održiviji pristup zahvaljujući 4xe plug-in hibridnoj tehnologiji i sada sa potpuno električnim pogonskim sistemima. Novi Avenger je prvo Jeep vozilo sa prednjom vučom koje je standardno opremljeno sa sistemima Selec-Terrain i HDC, koje ga, zajedno sa impresivnim prilaznim i silaznim uglovima i odstojanjem od tla, čine zlatnim standardom u segmentu.

 

02_avenger-634c22bb237c7.jpeg

 

Sistem Selec-Terrain nudi šest režima:

  • ''Normal'' za svakodnevnu vožnju;
  • ''Eco'' za povećanje dometa;
  • ''Sport'' za zabavniju vožnju;
  • ''Snow'' za maksimalno prianjanje na zaleđenim putevima ili stazama;
  • ''Mud'' za optimizovanje performansi na blatu i bolje prianjanje;
  • ''Sand''radi smanjenja rizika od zaglavljivanja na peščanom tlu.

Arhitektura vozila dostiže najviše moguće nivoe kompaktnosti bez uticaja na bilo koju prepoznatljivu karakteristiku brenda Jeep. Novi Avenger je samo 4.08 metara dugačak, što je 16 cm manje od modela Renegade. Ima kratke prednje i zadnje prepuste, što unapređuje njegove proporcije. Takođe, njegovo prisustvo na stazi je pojačano točkovima koji su veći nego što bi se očekivalo od vozila ove veličine. Zahvaljujući kombinaciji kratkih prepusta i velikih točkova, Avenger nudi najbolje odstojanje od tla u kategoriji (200 mm), kao i izvanredne prilazne (20°), prelomne (20°) i silazne (32°) uglove, koji su ključni za vožnju van staze, ali su takođe korisni u gradskom životu, na primer tokom vožnje uz strmu parking rampu.

 

00_avenger-634c2318bda6d.jpeg 03_avenger-634c227d53862.jpeg 05_avenger-634c21f0b9f9f.jpeg 07_avenger-634c2165ca610.jpeg
 

Savremeni Jeep dizajn
Avenger prati ''pristup dizajnu'' nudi modernu interpretaciju Jeep dizajna u kompaktnom paketu. Prednji deo vozila ima kultnu masku hladnjaka sa sedam proreza, autentični potpis Jeep brenda koji je evoluirao od vertikalne do horizontalnije strukture radi funkcionalne efikasnosti. Maska nagnuta napred se nalazi ispred prednjih svetala kako bi ih zaštitila u slučaju udara. Ispupčeni branici, još jedna klasični element Jeep dizajna, nudi osećaj snage i otpornosti, uz odavanje moćnog i impozantnog prisustva na i van staze. Pogled sa strane je obeležen klasičnim trapezoidnim blatobranima, dizajniranim da optimizuju okretanje točka radi maksimalne artikulacije. Vozilo ima impozantne 18-inčne felne, sa robusnim dizajnom i dijamantskim rezom, postavljene na gume od 690 mm. Silueta je pažljivo napravljena da maksimizuje aero efikasnost i prenese osećaj dinamizma, ojačan pokretnim C stubom, koji je poznata osobina u trenutnoj gami. Pozadi, vozilo ima prepoznatljiva svetla inspirisana klasičnim ''X'' kanisterima za gorivo. Ovo ''X'' je tema koja se ponavlja iznutra i spolja putem ''X-Camo'', sheme koji kombinuje koncept ''kamuflaže'' sa slovom ''X''.
 
360 stepeni zaštite
Kako bi se smanjila šteta koji izazivaju udari male brzine, koji čine oko 70% slučajeva u Evropi, novi Avenger je opremljen zaštitnim pločama, oblogama od 360 stepeni i prednjim svetlima u kućištu. Konkretno, prednja svetla se nalaze u kućištu i postavljena su visoko radi zaštite u slučaju udara male brzine. Plus, nove terenske zaštitne ploče su napravljene od polimera obojenog u celosti. Na primer, ukoliko se ogrebu, šteta nije vidljiva. Takođe, na izloženim mestima, uključujući vrata, obloge su još više kako bi se pružila dodatna zaštita.

 

08_avenger-634c210bcb5ef.jpeg 11_avenger-634c208b3e863.jpeg 09_avenger-634c20d48af41.jpeg 14_avenger-634c2020bff45.jpeg
 

Funkcionalni i prostrani enterijeri
Unutrašnjost potpuno novog modela Jeep Avenger nastavlja premisu ''dizajn za funkciju''. Jasan i robusan dizajn enterijera, koji je usidren efikasnom kontrolnom tablom, je inspirisan istorijom brenda Jeep, posebno modelom Jeep Wrangler. Unutar vozila, pogled odmah privlači gornji deo kontrolne table, gde je jedna horizontalna ''greda'' koja uključuje sve ventilacione otvore, ambijentalno osvetljene i centralno postavljeni 10,25-inčni ekran osetljiv na dodir, koji mogu videti i vozač i suvozač. Donji deo kontrolne table čini otvoreni okvir za skladištenje.

 

Novi Avenger ima jedinstvene detalje za ovu klasu vozila, poput premium sedišta sa kožnim umecima koja se mogu podešavati elektronski, sa funkcijom masaže (dostupno kasnije), višebojno ambijentalno osvetljenje smanjuje naprezanje očiju tokom vožnje noću i široki krovni prozor (dostupno kasnije). Bočna svetla vozila ostaju vidljiva kada se otvori zadnja vrata radi bolje zaštite i bezbednosti. Centralna konzola je takođe razvijena da maksimizuje dostupni korisni prostor za vozača i suvozača. Dizajniran da pruži najveći mogući skladišni prostor u kompaktnoj šasiji, novi Avenger ima najviše u svojoj kategoriji: 34 litra prednjeg skladišnog prostora, što je impresivna brojka uzimajući u obzir prosek od 15 litara u segmentu. Izvanredni rezultat je postignut optimizacijom svih prostora i pravljenjem funkcionalnih i prostranih skladišnih odeljaka.

 

Dizajniran sa fleksibilnošću i modularnošću na umu, razdelnici centralnog tunela se mogu pomeriti kako bi se napravilo mesta za razne predmete, ili čak uklonjeni kako bi se napravio prostor za veće predmete. Dodatan korisni prostor je takođe dostupan ispod dugmadi automatskog prenosa i zaštićen je sklopivim magnetskim poklopcem. U ovom prostoru, mobilni telefon se može puniti pored 1,5-litarske flaše vode. Pravila dizajna za funkciju su takođe primenjena na gepek. Njegova zapremina je najbolja u segmentu (380 litara) i njegova funkcionalnost se vidi po visini praga za utovar gepeka koji je smanjen na 720 mm, širini zadnjih vrata koja je takođe povećana na preko jedan metar, i dodavanjem rampe koja se može podići bez ruku, koja nije uobičajena u segmentu. Sedišta su napravljena od vinila sa sledećim delovima u koži (centralni deo naslona za leđa i glavu).

 

25_avenger-634c1e37b192c.jpeg  
 

Najmodernija tehnologija: uvek povezan
Napravljen za ''uvek povezane'' kupce, novi Jeep Avenger obezbeđuje odlično digitalno iskustvo unutar vozila. Sve verzije su opremljene sa 10.25-inčnim UConnect radio sistemom za informacije i zabavu, uparen sa potpuno digitalnim klasterom dostupnim u dve varijante (7 i 10.25 inča). Uconnect 10-inčni ekran ima grafiku kao pametni telefon. Takođe, sistem nudi mogućnost da se koristi drugi uređaj na radiju putem Android Auto i CarPlay aplikacija; da se kombinuje i bira sadržaj kako biste napravili sopstveni interfejs (do 12 widget-a po stranici, do 6 strana); ugrađenu TomTom navigaciju sa unapređenom funkcijom prepoznavanja glasa; i bežična ažuriranja. Novi Jeep Avenger takođe nudi paket usluga i funkcionalnosti koji korisnici mogu da koriste na daljinu. Na primer, zahvaljujući aplikaciji Jeep Mobile, korisnici mogu da pronađu lokaciju svojih vozila direktno na svojim pametnim telefonima. Korisnici takođe mogu da zaključaju i otključaju vrata, provere napunjenost baterije, podese klimatske funkcije i napune svoje vozilo, kao i da direktno komuniciraju sa vozilom Avenger putem glasovnog asistenta.

 

23_avenger-634c1e8a8038c.jpeg 27_avenger-634c1dd65f4b0.jpeg
 

Napredna oprema za pomoć pri vožnji (ADAS)
Jeep Avenger nudi široku lepezu funkcionalnosti za pomoć pri vožnji. Može se pohvaliti autonomnom vožnjom 2. nivoa, koja automatski podešava brzinu i trajektoriju, koristeći adaptivni tempomat i sistem za održavanje trake. Na ovaj način, vozaču se pruža podrška kako bi pratio traku i ostao u centru trake na bezbednoj udaljenosti od vozila ispred kako bi se obezbedilo iskustvo spokojne vožnje. Plus, autonomna vožnja 2. niova uključuje sistem za pomoć tokom gužvi, radi opuštene i udobne vožnje čak i u slučaju saobraćajnih gužvi. Novi model takođe nudi sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, koji čita i prepoznaje znakove pored puta; sistem automatskog kočenja u hitnim slučajevima sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, koji usporava vozilo kako bi smanjio rizik od mogućih nezgoda; upozorenje na pospanost vozača, koji upozorava vozača kako momenat pospanosti utiče na pažnju; nadzor mrtvog ugla koji nadzire mrtav ugao vozača; pomoć za ostajanje u traci koji upozorava vozača kada auto napusti traku; parking senzori od 360° sa aktivnim sistemom za pomoć pri parkiranju (dostupno kasnije); i zadnja kamera od 180° sa pogledom iz drona.
 
Jeep Avenger 1st Edition
Od danas do 30. novembra, moguće je naručiti novi Jeep Avenger 1st Edition - ekskluzivnu, potpuno opremljenu i potpuno električnu, atraktivnu konfiguraciju koja će u Italiji i Španiji biti dostupna samo sa turbo benzinskim motorom. Ovo je prilika koja se ne sme propustiti, jer oni koji iskažu interes online tokom ove faze će biti prvi koji će moći da ga naruče, i stoga, da ga voze. Na sajtu korisnik može da pristupi posebnoj platformi i da izabere pogon, kada je taj izbor dostupan, željenu boju i najbližu prodajnu lokaciju. Nakon toga korisnik može da unese podatke za kontakt i pristane na uslove privatnosti kako bi saznao gde će vozilo biti dostupno za stvarne porudžbine. Sa više detalja možete pristupiti platformi za rane rezervacije.


Upadljivi Jeep Avenger 1st Edition ima dva izgleda - Sun sa Volcano krovom ili Granite sa Volcano krovom - ili varijantu potpuno u Volcano boji, unapređenu zatamnjenim prozorom, 18-inčnim alu-felnama koje naglašavaju njegov karakter na putu, sa prednjim i zadnjim kompletnim LED svetlima. Enterijer sadrži ambijentalno svetlo u više boja i žute elemente instrument table; premium crna sedišta sa grejanjem sa žutim detaljima; zagrejano vetrobransko staklo; postavljen poklopac za centralnu konzolu; pod prtljaga čija se visina može podešavati i hendsfri vrata gepeka. Pored toga, Launch Edition nudi i Uconnect 10'' sistem za informacije i zabavu sa 10.25-inčnim ekranom, 10.25-inčnim potpuno digitalnim klasterom, bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemima i bežičnim punjačem za pametne telefone. Samo za BEV verziju Avenger 1st Edition opremljen je ADAS sistemima nivoa 2, koji omogućavaju vozaču da održava brzinu, distancu od vozila ispred i da se centrira u traci na potpuno autonoman način.


Prefinjeni paket opreme kompletiraju automatska klimatizacija, Sistem za detekciju mrtve tačke, automatska duga svetla, autozatamnjujući retrovizor, bočne retrovizore koji se mogu elektronski sklapati sa grejanjem, senzore za parking sa pokrićem od 360° sa zadnjom kamerom sa pogledom kao iz drona i kabl Mode 3 za javno punjenje. U okviru inicijative ''Freedom to Choose'' brenda Jeep, ekskluzivno kada vozilo bude dostupno, Jeep će ponuditi kupcima kompletnu ponudu proizvoda za privatno i javno punjenje, kao što su Wallbox uređaji, što će omogućiti da se vozila pune u garaži, ili će imati RFID karticu da se pune na jednoj od 300,000 partnerskih javnih stanica za punjenje u Evropi.
 

Ekskluzivna personalizacija i 100 dodataka
U skladu sa tradicijom brenda Jeep, novi Avenger može da se unapredi posebnim dodacima i paketima za personalizaciju. Jeep Avenger će ponuditi više od toga, omogućavajući personalizaciju, na osnovu posebnih potreba kupaca i sa naglaskom na pristup ''isticanja među drugima'', pružajući kupcima više opcija kako bi učinili svoj terenac jedinstvenim.
 

Avenger debitovao na Sajmu automobila u Parizu
Na Sajmu automobila u Parizu, Jeep brend je prikazao zadivljujuć Jeep Avenger u boji Granite sa Volcano krovom, potpuno električan, posebno personalizovan sa nalepnicama na haubi, sa jedinstvenom X-camo bojom, plavim detaljima i znakom Avenger. Vozilo takođe ima 18-inčne Gloss Black točkove sa plavim detaljima, što naglašava električni pogon. Enterijer sadrži magnetni poklopac za centralnu konzolu sa znakom ''e'' u plavoj boji na eksterijeru i X-camo tkanjem iznutra; gumeni tepisi za prostor za stvari na instrument tabli i centralni tunel sa tipičnim X-camo tkanjem; premijum tepisi sa siluetom znaka automobila.

 

26_avenger-634c1e1307557.jpeg
 

Proizveden u visoko efikasnoj fabrici u Tihiju, u Poljskoj
Fabrika u Tihom (Poljska) - podignuta u periodu 1972-1975. prostire se na više od 2.4 miliona kvadratnih metara, od čega proizvodne sale i servisna postrojenja zauzimaju 0.5 miliona kvadratnih kilometara. Celokupni proizvodni ciklus za pretvaranje rolni lima u završeni automobil zahteva oko dvanaest inženjerskih sati, i pojedan automobil silazi sa trake praktično svakih 50 sekundi. Proizvodnja u fabrici u Tihom je organizovana tako da bude u skladu sa najvišim nivoima kvaliteta, i osvojila je bronzane, srebrne i zlatne nagrade u okviru programa World Class Manufacturing, kao priznanja konstantnog unapređenja proizvoda, procesa i usluga, kako bi ostala lider u industriji i pružila najbolji izbor kupcima. Fabrika sprovodi kompletan proizvodni ciklus koji se sastoji od četiri stadijuma: štancanje - koje obavlja eksterni dobavljač od 1998; lemljenje - za koje se ponosimo sa nivoom automacije od 99,5% zahvaljujući 921 robotu koji rade na liniji; bojenje - takođe više 90% automatizovano; i proizvodne linije za sklapanje. Fabrika u Tihom napravila je impresivnih 12.5 miliona vozila od pokretanja proizvodnje 1975. do septembra 2022. Značajne investicije su napravljene pokretanjem platforme B-SUV u fabrici u Tihom.
 
Jeep
Sa 80 godina legendarnog nasleđa, Jeep je autentični SUV brend koji donosi sposobnost, umeće i prilagodljivost ljudima koji žele da idu na izuzetna putovanja. Brend Jeep otvoreno poziva da se živi punim plućima, nudeći linije vozila koja nastavljaju da pružaju svojim vlasnicima osećaj bezbednosti i sigurnosti, kako bi krenuli na svako putovanje samopouzdano. Jeep ponuda vozila sastoji se od modela Renegade, Renegade 4xe, Renegade e-Hybrid; Compass, Compass 4xe, Compass e-Hybrid; Wrangler (izvan EU), Wrangler 4xe i Gladiator upotpunjuju ponudu pikapova/kamioneta.

Jeep Wave, premium program lojalnosti i brige za kupce koji je dostupan za celokupnu Jeep 4x4 gamu, sadrži pogodnosti i ekskluzivne elemente kako bi se vlasnicima Jeep vozila pružila maksimalna pažnja i posvećena podrška 24/7. Legendarne mogućnosti terenske vožnje brenda Jeep unapređene su globalnom inicijativom za elektrifikaciju, koja transformiše 4xe u novi 4x4 prateći brendovu viziju da se postigne sloboda sa nultim emisijama.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italijanski konfigurator pokazuje  i benzinsku varijantu sa 100 ks.

Spomenuli su i Spansko trziste,za benzinski agregat.

Od cene ni traga ni glasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je PSA 1,2T:

 

"La libertà di scegliere: la nuova Jeep® Avenger è disponibile anche in versione benzina con motore 1200 turbo da 100 CV abbinato al cambio manuale a 6 rapporti."

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2023. Jeep Avenger

 

Može li Jeep Avenger biti jedan od najboljih električnih automobila u 2023. godini? Gledajući samo njegove specifikacije na papiru to ne izgleda tako.

Međutim, kao što je novinarka otkrila na ovoj prvoj vožnji u Evropi, Avenger ne samo da je bolji nego što specifikacije sugerišu, već je vrlo moguće bolji i od konkurencije. Koristi bateriju od 54 kWh koja mu daje domet od oko 400 kilometara, udoban je i zabavan za vožnju Dodajte na to tipično robustan Jeep stil, pristojnu praktičnost i dimenzije koje olakšavaju vožnju u gradu (manji je od Nissan Juke), Avenger bi na tržištu mogao zato imati veoma intrigantnu perspektivu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/18/2022 at 8:42 AM, moron said:

Možda je PSA 1,2T:

 

"La libertà di scegliere: la nuova Jeep® Avenger è disponibile anche in versione benzina con motore 1200 turbo da 100 CV abbinato al cambio manuale a 6 rapporti."

 

Jako problematičan motor... Meni kao korisniku koji kupuje polovna vozila je to veliki rizik.

 

Kasnije će  nova verzija 1.2 turba sa 136 KS kao P2 MHEV i onim lažnim belgijsko-kineskim DCT-om. Kažem lažnim jer je samo jedno kvačilo.

 

I "on top of that" čak ni infotainment nije UConnect nego su ostavili francusko đubre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super je to ako dobija taj novi 1,2 MHEV od 136 ks. Samo kada pogledaš koliko ada FCA naplaćuje ( npr. u Tipu ) da sa 1,0T od 100 ks predješ na 1,5 MHEV DCT sa 130 ks ( "Kožu ti oderu" ), jasno ti je da će i kod Avengera prelazak sa 1,2T od 100 ks na 1,2 MHEV DCT sa 136 ks da bude "dranje i klanje".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Meni je ovo sve skupa daleko od super ako su sve 100% francuska rješenja.

 

A tek guranje isključivo BEV verzije na mnogo tržišta... To je tek idiotizam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Avenger je Evropski automobil godine 2023.

 

rsz_1jeepavenger.jpg

 

Nakon što je pre nekoliko meseci objavljena lista od sedam finalista, danas smo saznali i ime pobednika u izboru za Evropski automobil godine 2023. To je Jeep Avenger. Pobednik je proglašen danas na sajmu automobila u Briselu.

 

europe 2023.jpg

 

Jeep je pobedio ubedljivo, i to sa 328 poenom, na drugom mestu je Volkswagen ID. Buzz (241 bod), a na trećem Nissan Ariya (211 bodova). Dalje slede Kia Niro (200 bodova), Renault Austral (163 boda), Peugeot 408 (149 bodova) i Subaru Solterra/Toyota bZ4X (133 boda). Žiri čini 57 članova iz 23 zemlje, a treba podsetiti da je Evropski automobil godine za 2022. bila Kia EV6.

 

Lista svih dosadašnjih pobednika:

  • 1964 Rover 2000
  • 1965 Austin 1800
  • 1966 Renault 16
  • 1967 Fiat 124
  • 1968 NSU Ro80
  • 1969 Peugeot 504
  • 1970 Fiat 128
  • 1971 Citroën GS
  • 1972 Fiat 127
  • 1973 Audi 80
  • 1974 Mercedes-Benz 450
  • 1975 Citroën CX
  • 1976 Simca 1307-1308
  • 1977 Rover SD1
  • 1978 Porsche 928
  • 1979 Simca Horizon
  • 1980 Lancia Delta
  • 1981 Ford Escort
  • 1982 Renault 9
  • 1983 Audi 100
  • 1984 Fiat Uno
  • 1985 Opel Kadett
  • 1986 Ford Scorpio
  • 1987 Opel Omega
  • 1988 Peugeot 405
  • 1989 Fiat Tipo
  • 1990 Citroën XM
  • 1991 Renault Clio
  • 1992 Volkswagen Golf
  • 1993 Nissan Micra
  • 1994 Ford Mondeo
  • 1995 Fiat Punto
  • 1996 Fiat Bravo
  • 1997 Renault Scenic
  • 1998 Alfa Romeo 156
  • 1999 Ford Focus
  • 2000 Toyota Yaris
  • 2001 Alfa Romeo 147
  • 2002 Peugeot 307
  • 2003 Renault Mégane
  • 2004 Fiat Panda (nuova)
  • 2005 Toyota Prius
  • 2006 Renault Clio
  • 2007 Ford S-MAX
  • 2008 Fiat 500
  • 2009 Opel Insignia
  • 2010 Volkswagen Polo
  • 2011 Nissan Leaf
  • 2012 Opel Ampera/Chevrolet Volt
  • 2013 Volkswagen Golf VII
  • 2014 Peugeot 308
  • 2015 Volkswagen Passat B8
  • 2016 Opel Astra
  • 2017 Peugeot 3008
  • 2018 Volvo XC40
  • 2019 Jaguar I-Pace
  • 2020 Peugeot 208
  • 2021 Toyota Yaris
  • 2022 Kia EV6
  • 2023 Jeep Avenger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više slabo pratim auto industriju. Ali... Avenger ne donosi ništa novo. Ista stara platforma uz isti stari, uz to jako problematičan, motor. Nije ovo BEV only proizvod. 

Pa Mokka i DS3 su istovjetni proizvodi ovome. Ovdje je novi dizajn i što su Talijani koliko toliko od osnove-govna pokušali napraviti pitu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem što si toliko negativan prema vozilu, osim što ti se ne dopada što ima PSA srce ( što poštujem, stvar ličnog afinitetta ).

Ali, ako mu pogledaš siluetu, klasična je kocka, bez padajuće linije krova pozadi, što na zadnjoj klupi načelno treba da obezbedjuje dosta dobar Headroom.

Širok je samo par mm manje nego Fiat 500L. Jeste da je od njega kraći i niži po 10-ak cm, ali, deluje mi da bi Avenger po pitanju prostora mogao da bude dobar predstavnik svog segmenta.

Ono što mi se delom ne dopada, to je paketiranje.

Ako zanemarimo promotivnu 1st Edition opremu, od četiri redovna paketa opreme, tek u trećem ima zadnje parking senzore, što je za mene "jajarenje". Posebno danas, kada na Dačiji Sandero za dodatnih 350 evra dobijaš sve parking senzore i kameru. A kod Avengera ćeš kameru videti tek u četvrtom paketu.

Bar je sve tako u Španiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko motora nije afinitet nego čak svako malo po francuskim medijima se piše koje je to đubre i da nikako nisu riješili probleme sa remenom u ulju. Ranije je bilo još nekih karakterističnih problema za GDI motore no to su otklonili.

Za mene koji gleda 2nd hand robu je to svakako neprihatljivo i jako rizično.

 

Inače francusku mediji bar što sam ja vidio jako realno pišu o svojim automobilima, dosta ih i kude, samo šta Francuze kao kupce to nije briga i jako su nacionalno osviješteni što je u stvari za pohvalu. Isto se ne može reći za Talijane kao kupce.

 

CMP ima razne probleme. Kao kruta osovina u BEV verzijama. Pa ti (jako) problematični motori što vrijedi i za 1.2 benzin i 1.5 dizel. Ne znam je li ovdje uspjelo nekako doći do polukrute barem za BEV.

Drugi problem je pakiranje. Vozila na CMP platformi su u pravilu najtješnja na stražnjoj klupi u cijeloj ovoj klasi. Pričam o mjestu za koljena. U usporedbi je li sa MQB A0 i CMF-B vozilima.

Stražnja vrata su također jako kratka i mal je otvor. Teško ući i izaći.

 

Doduše Talijani su se potrudili oko nekih stvari. Da bi dobili mjesta na stražnjoj klupi je ovdje koliko znam H točka viša. Samo vozilo je čak koji milimetar niže od braće. Tako da neki ekstremni prostor za glavu se neće dobiti.

 

Originalno su ova vozila trebala izaći na bazi novoga Fiata 500. Naravno sa sličnim dimenzijama eksterijera kao ovaj Jeep. Čak je cijeli dizajn, unutra i vanka, prenese sa eMini na CMP platformu.

 

Što se tiče COTY to je već dugo politički izbor. Tu nema spora. Sam se pogleda poredak nekih zadnjih godina. Doduše sami novinari su sve manje educirani. Veži konja di ti gazda kaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan moj prijatlej vozi 1,2T od 100 ks u 2008 već 3 godine. Nikakivh problema nema. Vozio sam. Jako lepo ide. 205 Nm uz 100 ks.

Ne zaboravi da taj PSA motor imaš i kod Toyote ( Proace City Verso ), sa garancijom do 10 godina ili do 185.000 km. Kao za svaku Toyotu.

Jeste mu interval zamene zupčastog kraći ( skraćen na 100.000 km ili 5 godina ), ali, to nije ništa gore nego kod Fiata inače.

Što se tiče 1,5 HDI ( D-4D kod Toyote ), tačno je da mu je početkom 2020. za 16V redizajniran "mali lanac" ( stavljen širi za 1 mm ) i drugi zatezač. Posle toga nije bilo potencijalnih problema. Ali, taj motor i nije dostupan kod Avengera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije 1.2 jedini koji ima grijehe. Općenito ti mali, ulazni, motori imaju problema.

Ovdje je lijek što češće mijenjati ulje. No je li prethodni vlasnik to radio?  I ne, nije riječ o puknuću remena.
Nije baš jednostavna tema.

 

Kod 1.5 HDI je problem sa SCR sustavom. To je rak rana PSA dizela. Imaju i drugi problema sa tim.

Kod 1.5 zna biti problema sa turbinom i injektorima. Mislim da koriste Delphi no ne drži me za riječ.

 

Općenito je sad sa 2nd hand vozilima sve teže i teže naći pravog. Da ne govorim o astronomskim cijenama u zadnjih 12 mjeseci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš ovde na Forumu temu pod nazivom "1.5 Blue HDI motori - iskustva/mišljenja", u kojoj sam "lepio" sve tekstove koje sam našao o problemima tog motora.

 

Znam da ima i slična tema za 1,2T, kao i da sam tu lepio sve loše vezano za taj motor što sam našao, pa i da su pojedini primerci u periodu od 2013. do 2017, imali potencijalni problem sa zupčastim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...