Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Jeep Avenger

Recommended Posts

Debituje Jeep Avenger 

 

rsz_avenger_hero_shot_01_hr_1.jpg

  • Potpuno novi Jeep Avenger, prvo električno vozilo na baterije (BEV) brenda, predstavljen je evropskim medijima.
  • Prvi Jeep BEV sa nultim emisijama dizajniran i proizveden je u Evropi i otelotvoruje DNK brenda.
  • Avenger je vrlo kompaktan spolja, ali neverovatno prostran unutra i nudi fleksibilnost i prostor za putnike i opremu. U isto vreme je dinamičan i lak za upravljanje. 
  • Vrlo sposoban, tehnološki napredan, i bezbedan, sa mogućnostima autonomne vožnje uz ruke na volanu, a to ga čini savršenim vozilom kako za terensku vožnju tako i za gradski život.
  • Jeep Avenger savršeno odgovara potrebama evropskih kupaca, zahvaljujući jedinstvenoj kombinaciji mogućnosti, stila, funkcionalnosti i tehnologije.
  • Novi električni pogonski sistem obuhvata jedinstveni električni motor od 400 volti koji nudi komfornu autonomiju do 400 km u WLTP ciklusu, i do 550 km u gradskoj vožnji.
  • Sposobnosti brzog punjenja omogućavaju da napunite dnevnu količinu energije za nekoliko minuta. 

Potpuno električni Jeep Avenger stigao je na evropske puteve.
Na predstavljanju potpuno novog i potpuno električnog modela Jeep Avenger, Erik Lafordž, direktor brenda Jeep u Evropi, izjavio je: ''Avenger je pravi izbor za one koji traže kompaktan, snažan i cool automobil koji nudi najsavremeniju tehnologiju, prostor i udobnost, dok pruža puno zabave. Idealan je za putovanje na posao i za odlazak na odmor, za kupovinu, za vožnju po nepristupačnom terenu, za izlaske i za deljenje sa drugima. Sa Avengerom možete uraditi bilo šta i ići bilo gde.'' Dolazak modela Jeep Avengera u Evropu označava početak sledeće faze elektrifikacije brenda Jeep - talasa BEV - koji će do 2025. godine na tržištu ponuditi četiri potpuno električna vozila. Do kraja 2030. godine, 100% svih Jeep modela prodatih u Evropi biće električni automobili. To je način na koji će Jeep pomoći ostvarenju Stellantis-ovog cilja nultih neto emisija ugljenika. 

 

Jeep-Avenger-2024-1600 02.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 03.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 05.jpg

 

Uspešno putovanje prepoznali kupci i mediji 
Jeep Avenger je predstavljen na salonu automobila u Parizu 2022, i već je stekao dobru reputaciju kako kod kupaca tako i kod stručnjaka iz industrije. Čak i pre nego što su prva vozila isporučena kupcima u Evropi, potpuno novi i potpuno električni Jeep Avenger privukao je pažnju medija osvajanjem titula za ''Automobil godine 2023.'' (COTY) i za najbolji porodični SUV u okviru nagrada za automobil godine po izboru žena (WWCOTY) u 2023, između ostalih. Žiri pri glasanju uzima u obzir aspekte poput bezbednosti, kvaliteta, cene, dizajna, lakoće upravljanja, prednosti i ekološkog otiska. Avenger se istakao smelim dizajnom, izvrsnim sposobnostima terenske vožnje  kao i ''posvećenosti budućnosti koju će kupci ceniti''. Uspešno putovanje pratilo je i interesovanje kupaca: Prodato je 20.000 modela od kada su otvorene narudžbine za prvo izdanje (1st Edition) 1. decembra 2022. godine, a zatim za celokupnu liniju 11. januara 2023. godine.

 

Jeep-Avenger-2024-1600 09.jpg

 

Razvijen posebno za potrebe evropskih kupaca
Avenger je od prvog dana dizajniran i proizveden kao Jeep vozilo koje DNK brenda Jeep pakuje u kompaktnom terencu, sa jedinstvenom kombinacijom sposobnosti, stila, funkcionalnosti i tehnologije. Avenger je u potpunosti proizveden u Evropi i dizajniran je da savršeno odgovara potrebama evropskih kupaca, sa karakteristikama koje obuhvataju:  
- Funkcionalan dizajn: Avenger je dizajniran da pruži zaštitu sa perspektivom od 360° i potpunu slobodu kretanja. Njegova zaštita od udara sa perspektivom od 360°, zaštićena svetla i obojena zaštita podvozja čine ga idealnim saputnikom za vožnju u gradu i van puta. 
- Kompaktne dimenzije: Sa dužinom od 4.08 metara, to je najkompaktniji Jeep i ugodno može primiti pet osoba sa njihovim stvarima.
- Prostran i prilagodljiv enterijer: Enterijer modela Jeep Avenger nastavlja sa konceptom ''dizajna za funkcionalnost'' i ima puno prostora za svakodnevne predmete. Nudi 34 litre unutrašnjeg skladišnog prostora, što odgovara kabinskom koferu. Prtljažnik kvadratnog oblika širine jednog metra je prostran i izuzetno praktičan. Svaki prostor za odlaganje stvari je dizajniran sa fleksibilnošću i modularnošću na umu: centralni tunel može biti organizovan u više modularnih skladišnih džepova pomoću pregrade koja se može pomeriti - ili čak ukloniti. Zahvaljujući originalnim rešenjima kao što je fleksibilna pregrada za držače čaša i preklopni magnetni poklopac, razni sadržaji se mogu skladištiti u ovim pregradama.
- Održiv pogonski sistem: Avenger nudi nula emisija i 100% avanture i strasti sa električnom autonomijom do 400km u WLTP ciklusu i do 550km u gradu* kako biste zaista mogli ići bilo gde. Standardni brzi režim punjenja omogućava punjenje za domet od 30 km za 3 minuta, a od 20% do 80% napuni za 24 minuta.
- Vrhunska tehnologija: Sposobnost vožnje na svakom terenu i u svim vremenskim uslovima znači zabavu i sigurnost, a Avenger vodi u segmentu B-UV u oba pogleda. Kompletan paket sigurnosnih i ADAS funkcija koje u električnoj verziji obezbeđuju nivo 2 autonomne vožnje uključuju: sistem za praćenje mrtvog ugla, automatsko kočenje u hitnim situacijama sa zaštitom ranjivih učesnika u saobraćaju (pešaka i biciklista), automatsko parkiranje i kameru za vožnju unazad sa perspektivom drona od 180°.

 

Jeep-Avenger-2024-1600 10.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 01.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 08.jpg


Potpuno povezan: napravljen za ''uvek povezane'' korisnike, novi Jeep Avenger obezbeđuje izvanredno digitalno iskustvo u vozilu. Uconnect Infotainment radio prikaz od 10.25 inča kombinovan sa potpuno digitalnom instrument tablom dostupnom u dve varijante (7 i 10.25 inča) dostupni su u okviru standardnog paketa.  Sistem za informacije i zabavu je dizajniran da pruži iskustvo slično kao kod korišćenja pametnog telefona, sa bežičnom Android Auto i Apple CarPlay projekcijom, ''mix&match'' funkcijom za kreiranje sopstvenog interfejsa (do 5 stranica, do 12 vidžeta po stranici), ugrađenom TomTom navigacijom sa unapređenim prepoznavanjem govora i ažuriranjem preko interneta.  Zahvaljujući Uconnect uslugama i Jeep mobilnoj aplikaciji, korisnici mogu biti u kontaktu sa svojim Avenger-om bilo gde i bilo kada. Uz Jeep Mobile aplikaciju, korisnici mogu locirati svoje vozilo, zaključati i otključati vrata, proveriti nivo baterije, programirati punjenje baterije i aktivirati klimatizaciju. Sve ovo mogu obaviti direktno sa svog pametnog telefona, dodirujući ekran ili čak pitajući svog glasovnog asistenta.

 

Novine u navigaciji odnose se na parkiranje na ulici (On street Parking) i prirodno prepoznavanje glasa (Natural Voice Recognition). Prvo olakšava život kada ste u gradu i želite da pronađete parking mesta na javnom putu bez gubljenja vremena. Sistem ima podatke koji mu omogućavaju da statistički identifikuje ulice sa najviše dostupnih slobodnih mesta. Funkcioniše slično kao sa savetima od pravih ljudi, kada vam se daju nazivi ulica gde postoji veća šansa da pronađete mesta za parkiranje vašeg vozila, tražeći javna mesta za punjenje i prikazujući dinamičko mapiranje dometa. Druga funkcija omogućava da se naglasi osećaj sigurnosti prilikom vožnje. Naime, razgovarati dok vozite svoj automobil sa telefonom u ruci znači da se rizik od nesreće množi sa 3, a ako čitate SMS poruke, sa 23. Mogućnost da govorite i da vas navigacioni sistem razume bez ponavljanja ili pojašnjavanja u službi je bezbednosti. U novom navigacionom sistemu, prepoznavanje ljudskog glasa je poboljšano kako bi se povećala efikasnost i razumevanje zahtevanih radnji. I naravno, imati povezanu navigaciju znači i imati sigurnost da uvek znate kuda da idete, jer nije potrebno uvek biti povezan na internet da biste pratili svoj put. Nema prekida navigacije prilikom prolaska kroz tunele ili u garažama. Prednost navigacije sada je i ta što se mapa ažurira svake nedelje bez ikakvih radnji korisnika. On samo biva obavešten o ažuriranju koje je za njega obavljeno.
 
Da bi se dalje povećala upotrebljivost, dodate su pojedine premijum karakteristike, kao što je beskontaktni poklopac prtljažnika, retka i upečatljiva funkcija u ovoj kategoriji automobila, koja na modelu Avenger dolazi u okviru standardne ponude u najprodavanijim paketima Altitude i Summit, a tu je i kožom presvučeno, vozačevo sedište koje se podešava električno i ima funkciju masaže, višebojno ambijentalno osvetljenje i panoramski krov. Sve karakteristike kombinuju praktičnost i funkcionalne pogodnosti sa primesom cool faktora.

 

Jeep-Avenger-2024-1600 04.jpg 

 

Sposobnosti na prvom mestu
Kao čisti izraz ''koncentrisane slobode'', Avenger nudi Jeep-ove karakteristične performanse u kompaktnoj formi da garantuje spokojstvo u svim atmosferskim uslovima.

Agilan, reaktivan i zabavan za vožnju, nudi dinamički nivo performansi zahvaljujući trenutnoj isporuci obrtnog momenta i ističe se svojom tišinom. Novi Avenger je prvo Jeep vozilo sa pogonom na prednje točkove koje standardno dolazi sa Selec-Terrain i Hill Descent Control, što ga zajedno sa 200mm visokim odstojanjem od tla, 20 stepeni pristupnog ugla i 32 stepena odstupnog ugla, čini vozilom sa neočekivanom terenskom sposobnošću u ovoj kategoriji i obezbeđuju maksimalnu zaštitu i u gradskim uslovima, na primer pri vožnji uzbrdo strmim prolazom garaže. Kako bi poboljšao svoje uglove, Avenger usvaja novu modularnu električnu platformu e-CMP2, koja je značajno prilagođena sa specifičnim podešavanjima kako bi pružila najbolje JEEP sposobnosti u klasi, pri čemu najmanje 60% njenih komponenti potpuno posvećeno Jeep-u.

 

Počevši od ove platforme, prednji i zadnji prevesi su minimizirani dizajniranjem potpuno novih zaštitnih kaveza, koji su 30 mm kraći i nude iste performanse apsorpcije energije. Vozilo je podignuto od tla kako bi se maksimiziralo rastojanje sa najnižom tačkom na zaštiti motora, 209 mm na nivou suspenzije, a do 223 mm na nivou baterijske ploče. Važno je napomenuti da Avenger ima potpuno ravnu donju stranu, koja je dizajnirana da štiti bateriju i motor od oštećenja, a istovremeno poboljšava aerodinamičku efikasnost. Ali Avenger savršeno otelotvoruje ''dvostruku dušu'' brenda Jeep i jednako je sposoban na putu kao i van njega. Zapravo, za najbolju ''sposobnost na putu'', zahvaljujući svojoj kompaktnoj veličini i okretnosti, ima okretni krug od samo 10.5 metara, što je idealno u uskim ulicama istorijskih gradskih centara kao i na vijugavim offroad stazama. Pored svega toga, Avenger nudi vrhunsku udobnost vožnje u kombinaciji s izvanrednom upravljivošću. Na primer, prilikom podešavanja sistema vešanja, sila prigušenja povećana je za 20%. Time smo smanjili vertikalno ubrzanje za 20%, naginjanje za 12% i ubrzanje nagiba za 18%, kako bi Avenger uvek bio vrlo udoban - kako u terenskoj vožnji tako i u filtriranju neravnina na običnim putevima.

 

Jeep-Avenger-2024-1600 15.jpg

 

Potpuno novi električni pogonski sistem
Avenger nudi vodeću potrošnju energije u klasi od 15.4 kWh na 100 km u WLTP ciklusu. Ovaj rezultat je omogućen ekstremnom efikasnošću novog pogonskog sistema, ali i izuzetnom lakoćom vozila - samo 1.500 kilograma. To je zbog kompaktnosti vozila, ali i zbog izuzetno efikasnog rasporeda težine. Da bi se proširila autonomija, svaki specifični element Avengera razvijen je kako bi se postigli maksimalne performanse i efikasnost. Polazna tačka bila je lagana i učinkovita električna platforma eCMP2. Potpuno novi elektromotor poboljšao je domet za 5%, potpuno novi akumulator nam je dao još 12% prednosti, a 5% više postignuto je radom na aerodinamici, odnosu prenosa i gumama. Standardna toplotna pumpa takođe pomaže - povećava autonomiju do 10% u ekstremno vrućim i hladnim uslovima.

 

Pogonska jedinica M3 koju je usvojio Avenger je električni motor druge generacije visoke efikasnosti od 400V. To je prva pogonska jedinica lansirana od strane eMotors - zajedničkog poduhvata između Stellantis-a i NIDEC-a, u odnosu vlasništva 50/50, a daje snagu od 115 kW što odgovara 156 KS i maksimalni obrtni momenat od 260 Nm. Još jedan ključni element koji omogućava veliku autonomiju je baterija. Nova baterija Avenger-a ima kapacitet od 54 kWh i takođe je proizvedena od strane Stellantis-a u fabrici u Tihom, a nudi vrhunsku energetsku gustinu zajedno sa izvrsnim odnosom između nominalne i upotrebljive energije - koji iznosi 51 kWh. Baterijski paket se sastoji od 17 modula i 102 ćelije s NMC 811 litijumsko-jonskom hemijom.

 

Sistem baterija je veoma kompaktan i nalazi se ispod prednjih i zadnjih sedišta i centralnog tunela, sa gotovo nultim uticajem na vozilo. Treba napomenuti da je baterija dvostruko zaštićena: visokim rastojanjem od tla i specifičnim zaštitnim pločama ispod vozila, čija otpornost u slučaju sudara premašuje zahteve najstrožih propisa. Još jedan ključni element električnog pogona Avenger-a je sistem punjenja. Standardni ugrađeni punjač isporučuje 100 kW u jednosmernoj struji (što odgovara punjenju od 20 do 80% u 24 minuta u režimu brzog punjenja), i 11 kW u naizmeničnoj struji (što odgovara punjenju od 0 do 100% u 5 i po sati kada je povezan na javnu stanicu). Visoka snaga i obrtni moment, zajedno sa specifičnom kalibracijom električnog pogonskog sistema, omogućavaju Avenger-u da pruži nesputanu zabavu pri vožnji na putevima i van njih sa ovom kompaktnom platformom. Sistem je razvijen i testiran tako da može da izdrži ekstremne vremenske uslove: do minus 30 stepeni na zimskim putevima, i do plus 40 stepeni u sred leta. Konačno, aerodinamika značajno doprinosi ekonomičnosti i velikoj autonomiji. Zahvaljujući prednjoj površini od samo 2,25 kvadratna metra i koeficijentu otpora vazduha koji je samo 0,33, Avenger je jedan od najboljih automobila u svojoj kategoriji u pogledu aerodinamičkih performansi.

 

Jeep-Avenger-2024-1600 06.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 07.jpg

 

Jednostavna i kompletna gama 
Sa modelom Avenger, karakteristične funkcije deo su standardne ponude, od osnovnog paketa do četiri paketa opreme, koji nude mogućnosti, sigurnost i povezanost i razlikuju se prema svojoj specifičnoj misiji.
- Paket Avenger sadrži displej sistema za informacije i zabavu veličine 10.25 inča koji nudi iskustvo nalik iPhone. Dolazi sa funkcijama Selec Terrain i Hill Descent Control za vožnju na svim terenima i u svim vremenskim uslovima - jer se to podrazumeva za Jeep. Osim toga, takođe integriše nove generacije sigurnosnih sistema kao što su autonomno kočenje u hitnim situacijama, prepoznavanje saobraćajnih znakova i pomoć pri održavanju trake.

- Paket Longitude predstavlja cool stranu sposobnosti vozila, nudeći više stila i više udobnosti sa 16-inčnim aluminijumskim felnama i senzorima za parkiranje na zadnjem delu vozila.
- Paket Altitude donosi više tehnologije i ekskluzivnosti sa premium sedištima koja se slažu sa posvećenom srebrnom kontrolnom tablom i unutrašnjim detaljima, 10.25-inčnim digitalnim klasterom i beskontaktnim električnim poklopcem prtljažnika.
- Paket Summit, najviši nivo - funkcije su iste: full LED farovi i zadnja svetla, višebojno ambijentalno osvetljenje, nivo 2 autonomne vožnje, senzori za parkiranje sa perspektivom od 360 stepeni i zadnja kamera sa pogledom slično dronu.

Paleta boja, gde boje odgovaraju prirodnim elementima, sastoji se od Ruby (crvene), Volcano (crne), Stone (peščano siva), Lake (svetloplave), Sun, Granite i Snow. Sve boje - osim Volcano - mogu biti kombinovane sa crnim krovom. 

 

Jeep-Avenger-2024-1600 11.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 13.jpg

 

Jeep Authentic dodatna oprema  
Estetika novog modela Avenger simbolizuje karakter novog Jeep terenca, koji je dizajniran tako da se može konfigurisati na mnogo načina i nudi čitav niz opcija za personalizaciju. On donosi avanturu i performanse, a uz to i superiorni stil. Jeep Avenger se može personalizovati na više načina, u skladu sa njegovom krilaticom koja glasi ''učini ga svojim''. Na raspolaganju imate preko 150 artikala u kolekciji Jeep Authentic Accessories, koji vam daju dodatne mogućnosti za personalizaciju modela Jeep Avenger u pogledu stila, udobnosti, bezbednosti i aktivnosti za opuštanje. Kupci mogu izabrati između mnogih spoljnih i unutrašnjih opcija za personalizaciju i estetskih paketa sa karakterističnim ''X-camo'' dizajnom: od haube do poklopaca spoljnih i unutrašnjih retrovizora, od aluminijumskih pragova vrata do gumiranih prostirki za unutrašnje pregrade, od poklopca za centralni tunel do prenosive prtljažne kutije.

 

Jeep-Avenger-2024-1600 14.jpg Jeep-Avenger-2024-1600 12.jpg

 

Takođe su dostupni estetski paketi u beloj i narandžastoj boji, uključujući prsten na prednjoj rešetki hladnjaka i poklopce spoljnih i unutrašnjih retrovizora. Dodatno, zahvaljujući modularnim nalepnicama za haubu i krov, kupci mogu slobodno da odluče kako da obogate izgled vozila: sa jednom ili dve linije, samo na haubi, ili i na haubi i na krovu. Na kraju, električni Avenger-i mogu biti obogaćeni dodacima sa karakterističnim plavim detaljima: od 18-inčnih felni u boji Glossy Black & Blue sa plavim Jeep znakom, preko X-camo nalepnice na haubi sa plavim Avenger znakom, do poklopca centralnog tunela sa plavim slovom ''e''.


Tepisi i gumene prostirke za podove, zaštitni prednji i zadnji blatobrani, funkcionalni dodaci za unutrašnjost (držači za kapute i tablete, sklopivi sto i kuka) i za spoljašnost (krovni nosači, nosači za bicikle i skije, nosači za opremu vodene sportove i krovne kutije), unutrašnji elementi (dečja sedišta i kavezi za kućne ljubimce) i spoljne bezbednosne funkcije (alarm za automobil i pomoć pri parkiranju unazad, vijci koji sprečavaju krađu i setovi  za prvu pomoć i hitne slučajeve) upotpunjuju ponudu. I konačno, tu su i dodaci za punjenje električnih vozila: od kabla za punjenje, preko easyWallbox i eProwallbox uređaja, do univerzalnih punjača u saradnji sa Free2Move eSolutions, a ne zaboravimo ni na pametnije iskustvo punjenja uz pomoć torbi i namotavača za kablove.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Jeep Avenger

 

Prvi put smo ga videli na Salonu automobila u Parizu prošle godine. Iznenadio nas je i na Salonu u Beogradu u martu, gde je takođe bio jedna od važnih premijera. U međuvremenu osvojio je titulu Evropskog automobila godine.

Ovo je Jeep Avenger, najmanji model u programu američke kompanije, najmanji ali vrlo poseban...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas pogledah na kratko Avenger.

Dobra ponuda prostora za kola tih dimenzija ( 4.084 x  1.776 x 1.528 mm, uz Wb od 2.562 mm ). Ali je istina i da je pozadi za kolena baš knap.

Kada bih iz lične perspektive pravio poredjenje sa Jazz-om (pri čemu su oba sličnih dimenzija, iako Jeep ima veći Wb i širinu), razlika je pozadi. Jazz nudi nazad očito više mesta za kolena, a Avenger više mesta za glavu nazad (i oko 50 litara veći gepek).  Ne postoji vozilo te dužine u koje ja sednem pozadi, a da ja ne zakačim nebo. A u njega sam stao knap. Što je veliki uspeh (za mene).

Cena Avengera u ovoj promo opremi je baš veoma dobra (u svetlu opreme). Nema šta tu nema. Čak se i gepek otvara "na struju". A ima i sve sisteme asistencije.

Od mene, posmatrano očima potencijalnog svakodobnog kupca svega i svačega - Bravo za Jeep! :) Većinu novih modela već prilikom prvog gledanja ("intimno") “odstrelim”, ali, Avenger nisam. :) 

 

 

viber_image_2024-01-10_13-56-13-105.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-13-523.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-14-176.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-14-519.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-15-105.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-15-577.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-15-935.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-16-653.jpg

viber_image_2024-01-10_13-56-17-118.jpg

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedeo sam poprilično dugo u onom žutom koji je bio izložen na sajmu i razočarao se poprilično, meni jedan od najgorih automobila na sajmu, unutrašnjost mi je bila katastrofalna a po tom pitanju nisam neki prezahtevan korisnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to bio utisak i za Renegade. Ali ajd', Renegade i igra na foru retro automobila. Za nesto sto je pandan 500X-u cak bih ocekivao dosta visi kvalitet ako dolazi sa Jeep znackom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da vecinu kupaca privlaci veliki ekran i led svetla. Mislim generalno od FCA ni ne ocekujem neki kvalitet enterijera, barem ne u jeep/fiat modelima.

 

Zanimiljivo mi da na slikama sto je moron poslao, kugla menjaca deluje identicna kao u giulietti staroj sada vec 13-14 godina

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zato elektropodizači gepeka isti kao na Stelviu :) 

Kome je skup Avenger, neka pogleda koliko iznosi zvanična cena za bazni pežo 208 sa 1,2 od 75 ks.

Da ne gledam opet, ali, mislim da je oko 21.500.

A teška je klotara za Avenger. Plus, u Avengeru više mesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Slazem se da je dobra ponuda, za te pare best buy.

Bas me zanima sta ce blizanac Fiat 600 hybrid da ponudi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za potpuno nov model, koji je tek tržišno startovao, korektno je ovo cenovno. Jer je kod nas neki običaj da se u startu baš "odvali cena".

Na dilerskim oglasima može za 24-24,5 hiljada da se vidi i 2008 u Allure opremi sa istim motorom. Jeste nesporno veći automobil, ali, ogromna je razlika u opremi.

Naravno, ima svačega na tržištu. I kome šta treba. I šta mu se dopada.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, moron said:

Danas pogledah na kratko Avenger.

 

viber_image_2024-01-10_13-56-15-935.jpg

 

 

Kako me izluđuje ova idiotska asimetričnost reda dugmića u odnosu na centralnu konzolu dole i ekran gore...   :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Woodoo

Sta znaci katastrofalna unutrasnjost?

Materijali, polozaj vozaca, prostor, dizajn...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, moron said:

 

 

viber_image_2024-01-10_13-56-15-935.jpg

Kako ružno deluju enterijeri modernih automobila kad im ekrančići i svetiljke nisu upaljene... Isto i moja Toyota 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je problem sa ne-premium novim kolima sto svi udare ekran od 10+ inca, a enterijer je dosta siromasan pa mi onda izgleda kao kada je krenuo CarGo pa su vozili ljudi Golf 2 sa onim tabletima na soferci da deluje ozbiljnije :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, moron said:

A zato elektropodizači gepeka isti kao na Stelviu :) 

Kome je skup Avenger, neka pogleda koliko iznosi zvanična cena za bazni pežo 208 sa 1,2 od 75 ks.

Da ne gledam opet, ali, mislim da je oko 21.500.

A teška je klotara za Avenger. Plus, u Avengeru više mesta.

Na taj Pezo se placa carina jer se proizvodi u Kenitri u Maroku. 

1 hour ago, italiano said:

@Woodoo

Sta znaci katastrofalna unutrasnjost?

Materijali, polozaj vozaca, prostor, dizajn...?

Mnogo me je razocarao, najvise kvalitet materijala u enterijeru, bukvalno sam se osecao kao da sedim u zastarelom modelu. Mozda sam imao prevelika ocekivanja jer mi se auto spolja svidjao a i generalno imam pozitovnu precepciju kada je Jeep u pitanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, bane1321 said:

Kako ružno deluju enterijeri modernih automobila kad im ekrančići i svetiljke nisu upaljene

Sto se mene i ovih tablet enterijera tice - dzaba im i kad se popali sve sto imaju.

Em su mi na oko grdni, em su vecinom copy-paste. Ranije si bar imao neki trud dizajnera da to na razlicite nacine uklope u neki skladnu, fluidnu i za oko prijatnu celinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Jeep Avenger

 

Kompaktni Avenger, prvi je model iz Jeep-ove ponude potpuno električnih vozila dimenzija prilagođenih evropskom tržištu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Jeep Avenger 4xe

 

jeep avenger 4xe 2024 01.jpg

 

Jeep najavljuje najnoviji dodatak svojoj Avenger liniji nakon ogromnog uspeha koji je postigla potpuno električna verzija: novi Jeep Avenger 4xe. Sa nepokolebljivom posvećenošću pomeranju granica u performansama i elektrifikaciji, brend Jeep najavljuje novi Avenger 4xe, svedočanstvo o neuporedivom nasleđu globalnog SUV brenda. U srcu novog Avengera 4xe leži inovativna 4xe hibridna tehnologija. Ovaj sistem nudi više od samo smanjene emisije; pruža naelektrisano iskustvo vožnje u svim uslovima terena.

 

Eric Laforge, šef Jeep brenda u Evropi, navodi: ''Novi Jeep Avenger 4xe predstavlja prekretnicu za brend. Najnovija verzija našeg uspešnog modela spaja kompaktnost i svestranost Avengera sa performansama sistema pogona na sva četiri točka. Rezultat je neuporediva sposobnost za dinamičnije iskustvo vožnje. Novi Avenger 4xe upotpunjuje ponudu brenda 4x4 SUV modelima u svim segmentima''.

Podižući Avengerovu legendarnu sposobnost na nove visine, varijanta 4xe dobija značajnu nadogradnju sa integracijom sistema na svim točkovima. Koristeći snagu elektrifikacije, novi Avenger 4xe pruža neuporedivu trakciju i performanse na terenu. Vozilo uparuje SUS motor od 136 KS sa dva elektromotora od po 21 kW. Zahvaljujući tehnologiji ''power looping'', novi Avenger 4xe garantuje vuču sa pogonom na sve točkove bez obzira na status napunjenosti baterije, pružajući besprekorno i samopouzdano iskustvo vožnje na najizazovnijim i raznovrsnim terenima.

 

Novi Avenger 48V Mild Hibrid sistem omogućava vožnju u potpuno električnom režimu pri malim brzinama zahvaljujući kombinaciji automatskog 6-stepenog e-DCS6 menjača sa dvostrukim kvačilom i njegovog integrisanog električnog motora. Asortiman Avenger predstavlja svedočanstvo posvećenosti brenda slobodi izbora, olakšavajući i podstičući pristup elektrifikovanim vozilima i obezbeđujući da svako putovanje bude prilagođeno savršenstvu. Kombinacija 48V Mild-hybrid tehnologije sa sistemom pogona na sva četiri točka u Avengeru 4xe predstavlja nameru brenda Jeep da ponudi održivo iskustvo vožnje 4x4, a da pritom ostane inkluzivno i dostupno evropskim kupcima. Jeep brend je oduvek težio cilju da se otvori ljudima, kroz punu liniju vozila 4x4 prilagođenih potrebama svakog kupca. Kao rezultat strategije elektrifikacije marke Jeep, usklađene sa svetom koji se sve više kreće ka ekološkoj održivosti, odgovor brenda je ekspanzivna i raznovrsna ponuda vozila, sada opsežnija nego ikada.

 

Uzbuđenje raste jer će porudžbine za Jeep Avenger 4xe biti otvorene do kraja 2024. Od urbanih avanturista do ljubitelja off-roada, Avenger 4xe obećava da će redefinisati granice mogućnosti i održivosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim sad je aktuelna akcija, 20.900e za 1.2 100ks, ima i solidna ponuda kredita.

 

Da li je neko imao prilike da proba ovaj model? Meni ovo deluje jako zanimljivo. Iako je meni lično cena jaka, u odnosu na konkurenciju je vrlo korektna :) Svi ga hvale po youtube-u, ali im nešto ne verujem, oni hvale i Dačiju. Da li je ovo samo povišen c3, ili je nešto ozbiljnije? Da li možda čekati našu Pandu, možda će biti ista, samo jeftinija?

 

Da se razumemo, ne planiram da kupim, ali mi se baš baš sviđa :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, ivica su said:

za 1.2 100ks

Ako su u pitanju tri cilindra i kubikaza od 1199 ccm - odmah mi se slosi :) .

Citaj PSA PureTech, sa svim svojim carima.

Ne znam sta se desava sa zabarskim T3 i T4 GSE (FireFly) motorima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se i ja pitam kako je taj motor ovde našao svoj put umesto Fijatovog, ali ajd, valjda oni znaju. Družio sam se jedno nedelju dana sa onim nešto malo starijim 1.2 od 110 ks u C3 i mene je oduševilo kako ono ide, a koliko malo troši, ako ovo ide približno kao taj, to nije loše. E sad kakve mane ima, nemam pojma, nisam baš upućen :)  mada nisam upućen ni da li žabarski ima neke mane, samo im više verujem kada su motori u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh postle iskustva jednog drugara sa tim motorom i Citrusima koji ga nose ja bih sacekao Fiatovo cedo. Nekako mislim da je istorija pokazala da Fiat kada mulja nesto sa motorima ne izadje na dobro. Iskreno bih se vise radovao ovim klima sa 1.4 16v ili cak onim 1. 6 no-torq :D

 

Inace, pomenuti 1.2 Puretech ima trenutno najnoviju zavrzlamu: Otisao je senzor pritiska turba (na oko 50kkm) i svi tvrde da se taj senzor samo menja sa celom turbinom pa ovlasceni trazi blizu 3000e za turbinu, interkuler i ruke. Neovlasceni servisi beze od tog motora, otprilike zatvaraju coveku vrata kada isprica problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 hours ago, italiano said:

@ivica su

Gde di nasao cenu od 20900?

Svuda stoji od 23500eura

Jeep_Avenger_PROMO_01 (fiatakcija.com)

 

image.thumb.png.f5c7fd7e347d31286bb755b03cee804a.png

 

EDIT - zanimljivo da sam prekoji dan gledao par testova koje su radili u Hrvatskoj i tamo navode cenu od nekih 26k. Ovo je prvu put da vidim da je kod nas nešto toliko povoljnije.

 

Kao što rekoh, skupo jeste, ali je dobra ponuda.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...