Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Italija 2022

Recommended Posts

Na programu odmah vec ovog vikenda, pa da najavimo i cuvenu "La pista Magica". Monza, kraljica brzine, 70% se vozi pod punim gasom, staza sa najduzom F1 tradicijom...

 

Zvanično ime: FORMULA 1 PIRELLI GRAN PREMIO D’ITALIA 2022

Lokacija: Autodromo Nazionale Monza, Monca, Italija

Datum: 9.-11. Septembar 2022.

 

Petak 09.09.2022.

Prvi trening: 14:00 -15:00

Drugi trening: 17:00 – 18:00

Subota 10.09.2022.

Treći trening: 13:00 – 14:00

Kvalifikacije: 16:00 – 17:00

Nedelja 11.09.2022.

Trka: 15:00

 

VN-Italije-e1579431296233.png.webp

 

Broj krugova:      53

Dužina staze:      5.793 km

Dužina trke:        306.720 km

Broj trka:             70

Prva trka:            1950.

Najviše pobeda: L. Hamilton, M. Schuacher: 5

                           Ferrari: 20

 

Monca je legendarna staza, koja ima najdužu tradiciju u Formuli 1. Nalazi se u Lombardiji, nedaleko od Milana, naselje Monca danas ima oko 120000 stanovnika.
Monca se vozila svake sezone od početka Formula 1 šampionata 1950. Njen prvi pratilac je Monako 1953. Ona je najbrža staza u šampionatu, preko 70% dužine staze se vozi pod punim gasom.

 

Oval u Monci

 

Sam autodrom se nalazi u Kraljevskom parku, odakle se mogu videti prelepi Alpi. „La pista magica“ ili „Magična staza“ kako je još zovu Italijani, je treća staza izgrađena u svetu.

U Monci se vozi VN Italije, izuzetak je 1980. kada je to bila Imola, na njoj je bilo nebrojeno mnogo uzbudljivih trka, tragičnih momenata, ona je otkrivala talente, ona je san svakoga pilota F1.

 

VN Italije 2004. Felipe Massa

 

Sama staza se nije mnogo promenila od svog postanka. U prvim godinama trkanja u Monci veliki problem je bio što je staza prebrza, a to je izazvalo mnogo nesreća često sa smrtnim ishodima. Projektanti su postavljanjem šikana neznatno usporili stazu. 1955. poginuo je Alberto Ascari iz nepoznatih razloga i tada Monca dobija svoju najpoznatiju krivinu Parabolicu, 1961. godine skraćena je za oko pola kilometra, posle udesa u kome je poginulo 13 gledalaca.

Jedna od najčuvenijih trka vozila se 1971. godine kada su se na liderskoj poziciji promenila čak osmorica vozača, tada je pobedio Gethin samo 0,01 sekundu prednosti u odnosu na drugoplasiranog. 1978. godine trka je započeta pre nego što su piloti stigli na startne pozicije u toj gužvi koja je nastala poginuo je Roni Peterson.

2000. godine prilikom masovnog sudara na startu trke odleteli točak je usmrtio sudiju, to je bila poslednja pogibija u Monci, iste godine M.Shumacher je izjednačio broj pobeda sa Senom. Šest godina kasnije je Schumacher na istom mestu objavio svoje povlačenje iz Formule 1, što je označilo početak jedne nove ere za Ferrari.

 

VN Italije 2019.

 

Monca je 2008. i 2020. bila mesto velike radosti za jedan drugi manji tim iz Italije. U pitanju je Toro rosso, odnosno sada AlphaTauri, koji je naslediofabriku Minardija 2006. i nakon samo dve godine su sa Vettelom došli do svoje prve pobede u istoriji. 2020. im je pod novim imenom AlphaTauri drugu pobedu doneo Pierre Gasly.

Budućnost VN Italije i Monce na kalendaru Formule 1 je na klimavim nogama. Staza ima važeći ugovor, a da bi se zaslužio novi će biti neophodno dosta ulaganja u infrastrukturu, koja je prilično zastarela.

 

 

Italy_Circuit.png

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo proslavlja stogodišnjicu staze u Monci na ''Danima plemena''

 

AR Tribe Monza 2022.jpeg

  • Alfa Romeo je odlučio da obeleži stogodišnjicu staze u Monci organizujući ''Dan plemena'' (Tribe Day). Ovaj spektakularni i kultni međunarodni događaj je posvećen strasti ''plemena'' Alfa Romeo i neraskidivih veza brenda sa tom stazom.
  • 112 kolekcionara, članova klubova širom Evrope, i 100 primeraka Giulia GTA (od 500 koliko je proizvedeno) biće izloženi tokom ''Dana plemena'' u subotu, 10. septembra, i nedelju, 11. septembra. 112 kultnih modela će ispričati priču italijanskog brenda. Takođe, biće izloženo 100 primeraka modela Giulia GTA kako bi se dala počast 100 godina strasti za moto-sportom koji povezuju Alfa Romeo i stazu u Monci.
  • Zakazane su dve neverovatne smotre: na asfaltu kultne staze u nedelju, 10. septembra, i od Arezea do Monce u nedelju, 11. septembra.
  • ''Dan plemena'' će biti održan na dve kultne lokacije za Alfa Romeo: u muzeju u Arezeu i na stazi za testiranje Baloko. Takođe, grad Milano, i staza u Monci će biti pozornice na kojima će brend odati počast toj stazi - domu nezaboravnih moto-sport događaja.
  • Na kraju vikend slavlja, svi učesnici će se smestiti u određenu Alfa Romeo zonu na Askari i Bjasono tribinama kako bi podržali Alfa Romeo F1 tim.
  • U njegovom domu i Muzeju u Arezeu, strast brenda će biti oživljena sa 'Danima Monce'' - bogatim programom kreiranim za ljubitelje brenda Alfa Romeo.

Ovogodišnja Velika nagrada Italije je prilika za Alfa Romeo da proslavi neraskidivu vezu koja ga povezuje sa istorijskom stazom u Monci - mestom gde je ispisao nezaboravne trenutke u istoriji moto-sporta. Naime, ove godine svetski poznata staza u Monci slavi stoti rođendan, tamo je Alfa Romeo osvojio svoju prvu Formula 1 titulu 3. septembra 1950. godine, sa bolidom Alfetta 158, koji je vozio Nino Farina. Alfa Romeo proslavlja ovu važnu godišnjicu organizacijom prvog ''Dana plemena'', međunarodnog događaja koji će okupiti ljubitelje brenda iz cele Evrope. Zanimljivo, broj učesnika događaja nije odabran nasumično.

 

Kako bi se obeležilo 112 godina istorije sportske vožnje italijanskog brenda od 1910. godine, 112 kolekcionara iz zvaničnih kluba brenda će učestvovati u događaji, i svaki od njih će se predstaviti sa po jednim kultnim vozilom. Ideja da se uključe fanovi brenda Alfa Romeo je pokrenuta 24. juna na sastanku Alfa Romeo Kluba, na kojem su se okupili predstavnici klubova iz celog sveta u Muzeju u Arezeu. Kao i uvek, odziv klubova je bio entuzijastičan. Pored toga, na događaju će biti i 100 primeraka modela  Giulia GTA i njihovih vlasnika, kako bi se proslavila 100. godišnjica staze u Monci, koja je bila svedok najnezaboravnijih uspeha brenda Alfa Romeo u moto-sportu. U stvari, Giulia GTA je jedan od najuspešnijih modela u istoriji brenda, i njegovo najveće postignuće što se tiče sportskog duha.

 

Upravo u Monci je proslavila mnoge od svojih sportskih uspeha: nakon njenog predstavljanja na Sajmu automobila u Amsterdamu, prva trka joj je bila 1.000 km u Monci 1965. godine, sa dva automobila u kategoriji prototipova, čekajući homologaciju u klasi Turismo. Kad bi se ovo prvo iskustvo smatralo testom, istinska prva trka je bila 4 Ore u Monci - jedan od najvažnijih događaja na svetu za Turismo automobile - kada je tim De Adamič-Zekoli u modelu Giulia Sprint GTA dominirao trkom, praćenih sa šest drugih blizanaca modela Giulia GTA. Osvojene su četiri uzastopne pobede na 4 Ore u Monci. Nakon toga, bilo je još mnogo pobeda, od Kupa Pijemonta do Kupa Inter-Europa i uspeha postignutih verzijama Giulia Sprint GTA-SA i GTA 1300 Junior. Manifestacija Dani plemena održaće se na dve legendarne lokacije ovog brenda: u domu Alfa Romea u Muzeju u Arezeu, gde će posetioci moći da zađu u legendarnu istoriju brenda i iskuse dragulje muzejske kolekcije, kao i na test stazi u Baloku, gde će moći da učestvuju u test vožnjama, paradama i vežbama na stazi koje će istaći dinamičke sposobnosti njihovih Alfa Romea.

 

Dve legendarne Alfa Romeo smotre

Najlegendarniji događaji Dana plemena Alfa Romea biće dve smotre. Prva će se održati u subotu popodne na stazi Monca. 112 istorijskih vozila biće prikazano na istoj stazi gde će se F1 bolidi suočiti tokom istog vikenda.

Druga smotra održaće se narednog jutra, kada će se 112 istorijskih vozila i 100 modela Giulia GTA otisnuti iz Muzeja u Arezeu i paradirati Milanom, prolazeći pored nekih od legendarnih lokacija. Nakon napuštanja Muzeja u Arezeu, smotra će se kretati kroz Milano, vozeći pored Arco della Pace, trga Castello Sforzesco - simbola koji Alfa Romeo logo nosi ponosno – zatim Piazza Duomo, Piazza Della Scala, Via Montenapoleone, Piazza Cavour, Piazza della Repubblica i Centralne železničke stanice. Parada će se takođe zaustaviti na mestima na kojima je početkom veka stajao Portello, prvi proizvodni pogon Alfa Romea, a danas dom prvog specijalizovanog salona koji odiše novim identitetom brenda Alfa Romeo. Konačno, parada će stići do trkačke staze u Monci, gde će svi učesnici gledati trku za Veliku nagradu Italije i podržati Alfa Romeo F1 tim ORLEN u posebnom prostoru za sedenje na tribinama Ascari i Biassono.

 

Posebna šema bojenja za bolid C42 dizajnirana od strane studija Alfa Romeo Centro Stile

Po običaju, povodom Velike nagrade Italije, C42 će stupiti na stazu u šemi boja koju je stvorio Centro Stile Alfa Romeo posebno za ovaj događaj. Dizajneri brenda Alfa Romeo su dodali novo značenje istorijskim elementima - dijagonalnim slovima i istorijskom biscione znaku iz 1950-ih, koji su se već nalazili na zvaničnoj šemi bojenja. Oba elementa sada imaju veću vidljivost zahvaljujući centralnom položaju na poklopcu motora i povećanju njihove veličine uz rešenje bez presedana koje se razlikuje posmatrajući sa desne na levo. Na ovaj način se nudi iskustvo koje se stalno menja u zavisnosti od tačke gledišta. Ovim povodom, istorijski kružni logo nalazi se i na prednjem delu automobila. Ova dva logotipa na ovaj način odaju počast gradu i regionu kao rodnim mestima brenda. Neraskidiva povezanost iskazana i u njegovom imenu: Anonima Lombarda Fabbrica Automobili.

 

Dani Monce oživljavaju u Muzeju Alfa Romeo

Kao i obično, VN Italije će imati pun kalendar događaja i aktivnosti u Muzeju u Arezeu, namenjen svim ljubiteljima Alfe. Događaji počinju u sredu, 7. septembra, kada će vozači Valteri Botas i Džou Guanju sastati sa fanovima i entuzijastima na sesiji potpisivanja autograma od 19.30 do 20.30 časova. Muzej će ostati otvoren do 21 čas. I trening i kvalifikacione runde u subotu, 10. septembra, kao i trka u nedelju, 11. septembra, prenosiće se uživo na velikom platnu u Sali Giulia. U subotu i nedelju, u 17 časova, ljubitelji će moći da prodefiluju sa sopstvenim Alfa Romeo vozilima, bilo koje godine i modela, na zatvorenoj stazi Muzeja.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merc menja motor kod Luisa tako da krece zadnji, ocekuje se zamena i kod Sainca i Pereza da li na ovoj trci ili ne videcemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to :D , finalni produkt...

 

Ferrari dodao više žute nijanse na svoj bolid za VN Italije

 

Ferrari_F1-75_VN_Italije_Zuto.jpg.webp

 

Tim iz Maranela malo je izmenio svoju kolor-šemu.


Posle specijalnih majica koje je Ferrari spremio za trku u Monci, određene promene pretrpeo je i F1-75. Tako je bolid na prednjem krilu, helo zaštiti, pokrivaču za motor i zadnjem krilu dodao žutu boju. Posebno je vidljiv zadnji deo bolida, odnosno pokrivač za motor koji ima više ove nijanse dok zadnje krilo nosi logo tima iz starijih dana.

 

Inače Ferrarijeva boja je crvena ali se žuta vodi koja druga boja koja je prepoznatljiva za tim iz Marenla. Takođe i motorhom tima u Monci je prefarban u ovom stilu, kao i kacige vozača.

 

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Vule said:

RB realno treba da menja ovde, za Ferari a posebno za Merc nisam baš siguran koliko je pametno.

Pa pametnije je za merc ovde jer ipak ima dosta mesta za preticanje, nije sad merc tolko rdjav na pravcu pa ne bi trebalo biti vecih problema da se Ham probije do neke pozicije koja mercu i realno pripada, dobro on vozi moncu a kontam da ce tu mozda i taktika da odigra ulogu, valjda ce sad pametnije odigrati 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton zbog promene motora startuje sa začelja u Monci, sledeći su Perez i Sainz

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Madarske_Kvalifikacije.jpg.webp

 

Nemački tim moraće da zameni agregat svom vozaču.


Lewis Hamilton primoran je da startuje sa začelja grida na VN Italije, jer će uzeti novu pogonsku jedinicu, svoju četvrtu po redu. Max Verstappen i Charles Leclerc odlučili su se da ovo učine u Belgiji ali će Mercedes to sa Lewisom Hamiltonom uraditi nedelju dana kasnije.

Pored njega očekuje se da i Red Bull zameni Sergiu Perezu pogonsku jedinicu kao i da Ferrari to odradi kod Carlosa Sainza.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi trening

Red Bull opet problemi sa DRS toliko se treslo zadnje krilo da je delovalo da će otpasti. Kao što je već pisano dosta kazni zbog zamene motora ili delova. Za sada sigurni Hamilton,Sainc - 20 pozicija. Max -5 pozicija. Biće verovatno još vozača

FcNziqsWIAAsd2D.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak zuta boja daje 20 KS :) .

Leclerc najbrži na prvom treningu za VN Italije

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Italije_Prvi_Trening.jpg

 

Vozači Ferrarija zauzeli su prva dva mesta.


Vikend za vozače Ferrarija počeo je na najbolji mogući način. Posle 60 minuta treninga na stazi u Monci najbolje vreme imao je Charles Leclerc koji je sa mekim gumama zabeležio krug od 1m22.410s. Iza njega našao sa njegov timski kolega Carlos Sainz koji je kasnio samo 77 hiljaditinki. Treća pozicija pripala je George Russellu sa 0.279s. zaostatka.

Inače, priliku na ovoj sesiji dobili su i Nyck de Vries koji je u Aston Martinu menjao Sebastiiana Vettela kao i Antionio Giovinazzi koji je dobio šansu umesto Micka Schumachera, pa smo tako imali sesiju u kojoj nije bilo Nemaca na stazi.

Max Verstappen je veći deo treninga držao prvu poziciju kada je u opticaju bila samo tvrda komponenta, ali je prilikom brzog kruga sa novim mekim pneumaticima pred ulazak u Parabolicu naišao na Landa Norrisa zbog čega je njegovo vreme bilo slabije a već je imao prva dva najbolja sektora. Na kraju, Holnađanin je zeuzeo petu poziciju ispred Estebana Ocona i Fernanda Alonsa, dok je Yuki Tsunoda bio osmi. Valtteri Bottas i Daniel Ricciardo zauzeli su mesta među prvih deset.

Pierre Gasly se vratio u akciju posle jučerašnjeg dana kada je odmarao jer se nije osećao baš najbolje, Sergio Perez je imao tek 14. vreme, takođe ni Lando Norris se nije najbolje proveo dok Antionio Giovinazzi bio je 18., Nyck de Vries 19. a poslednji je bio Nicholas Latifi.

 

Rezultati sa prvog treninga za VN Italije

 

VN_Italije_Prvi_trening_Rezultati.jpg.webp

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi trening

Ništa novo sem par vozača koji su testirali bele gume. Šumaher parkirao bolid verovatno stradao motor. Uglavnom sada se koristi Mercedesova taktika od prošle godine skladišti se što više motora. Do letnje pauze Lekler bi bio favorit za pobedu ali posle promena na podu i podizanja bolida kod njih uopšte ne funkcionišu bele gume. Možda bi bilo bolje da je u nedelju toplo ali kako kaže prognoza neće biti ni blizu 30 stepeni.

FcOcdOjXoAcKTzX.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sutra Lec ne pobedi ne znam kad ce, ima brzinu, domaci teren, ne znam sta im vise treba a ako slepci iz ferarija na svom terenu nesto zeznu tifozi treba da ih lincuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalifikacije

Jedan brzi krug i dalje ima Ferari. Problem su bele gume na njima su sporiji i od Mercedesa osim ako nisu nešto odradili na bolidu da ubrzaju njihovo zagrevanje

FcTXwM-X0AEpqJA.jpeg

FcTYUU9XwAcNrex.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za Leklerka,odlicno odradjuje kvalifikacije i samo sutra ovi u Ferariju da nesto ne useru,sutra ce izbor pneumatika biti bitniji,nego u kom krugu da se menjaju gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leclerc osvojio pol poziciju za VN Italije

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Italije_Petak.jpg.webp

 

Vozač Ferrarija uspeo je da obraduje domaće navijače na stazi u Monci.


Kao što je to bilo slučaj tokom jutra i popodne vladali su dobri vremenki uslovi na Nacionalnom Autodromu u Monci. Tako je temperatura staze iznosila 38 a vazduha 27 stepeni a bilo je sunčano i bez kiše. Inače kada se kvalifikacije završe krenuće se sa primenjvanjem kazni a veliki broj vozača ovoga puta nose penalizacije.

Vozači su odmah od početku Q1 prionuli na posao, pa se tako posle prve runde brzih krugova na čelu izdvojio Ferrarijev dvojac gde je Leclerc imao najbolje vreme od 1m21.280s ispred Sainza koji je kasnio samo 68 hiljaditinki. Treći je bio Russell pa je onda sledio i Red Bullov dvojac dok je Hamilton bio na sedmom mestu iza Norrisa. Na odličnoj osmoj poziciji bio je de Vries ispred svog timskog kolege a u opasnoj zoni tada su se nalazili Magnussen, Bottas, Stroll, Schumacher i Vettel. U završnih pet minuta Q1 Verstappen uspeva da poravi svoj učinak i dođe do prvog mesta krugom od 1m20.922s a isti slučaj bio je sa još nekolicinom vozača uključujući i de Vrisa prvi deo završio na 12. mestu i prošao u narednu rundu. Na kraju plasman u Q2 nisu izborili: Latifi, Vettel, Stroll, Magnussen i Schumacher.

Uz malu pauzu početak Q2 otvorili su vozači Red Bulla ali odmah za njima izašlo je i većima drugih bolida. Tako je posle prvih brzih krugova Sainz došao na prvu poziciju jer je stazu u Monci izvezao za 1m20.878s dok je Verstappen za njim kasnio oko tri desetinke. Treći je bio Perez a iza njega opet dvojac Mercedesa dok je Leclerc napravio grešku i odustao od prvog pokušaja. U svom drugom krugu vozač iz Monaka došao je do druge pozicije sa nešto manje od tri desetinke zaostatka.  Na pet minuta do kraja Q2 u opasnoj zoni bili su Bottas, de Vries, Zhou, Ricciardo i Tsunoda. U samoj završnici na stazi su se pojavili svi osim vodeće četvorke a vizu za Q3 nisu izvadili Ocon, Bottas, de Vries koji je napravio grešku u brzom krugu, Zhou i Tsunoda koji nije izašao na stazu.

U treći deo kvalifikacija svih deset vozača je uskoro pa u istom trenutku izašlo na stazu, pa su tako svi tražili prostor na stazi pre početka brzog kruga. Tako je posle prvih brzih pokušaja Sainz imao najbolje vreme od 1m20.584s ispred Leclerca, Verstappena, Pereza, Russella, Norris, Hamiltona, Ricciarda, Gaslya i Alonsa koji nije imao upsan mereni krug. U samom finišu kvalifikacija u psolednjem pokušaju Leclerc je uspeo da se poboljša i krugom od 1m20.161s osvoji pol poziciju za VN Italije što je naišlo na veliko radovanje publike. Drugi je bio Vesratppen koji je kasnio više od 1 desetinke a treći je Sainz. Četvrto mesto pripalo Perezu a iza njega bili su Hamilton, Russell, Norris, Ricciardo, Gasly i Alonso.

 

Rezultati sa kvalifikacija za VN Italije (zbog velikog broja kazni kočan raspored na gridu biće naknadno objavljen):

 

VN_Italije_Kvalifikacije_Rezultat.jpg.webp

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstappen – Five-place grid penalty for power unit component change
Ocon – Five-place grid penalty for power unit component change
Perez – 10-place grid penalty for power unit component change
Bottas – 15-place grid penalty due to multiple power unit component changes
Magnussen – 15-place grid penalty due to multiple power unit component changes
Schumacher – 15-place grid penalty due to power unit component and gearbox changes
Hamilton – Start at back of grid due to multiple power unit component changes
Sainz – Start at back of grid due to multiple power unit component changes (incurred twice), 10-place grid penalty for gearbox component changes
Tsunoda – Start at back of grid due to multiple power unit component changes, 10-place grid penalty for collecting five reprimands, three-place grid penalty for ignoring yellow flags

1. (16) Charles Leclerc 1’20.161, Ferrari F1-75
2. (63) George Russell 1’21.542. Mercedes W13


3. (4) Lando Norris 1’21.584, McLaren-Mercedes MCL36
4. (3) Daniel Ricciardo 1’21.925, McLaren-Mercedes MCL36

5. (10) Pierre Gasly 1’22.648, AlphaTauri-Red Bull AT03
6. (14) Fernando Alonso No time, Alpine-Renault A522

7. (1) Max Verstappen 1’20.306, Red Bull RB18
8. (45) Nyck de Vries 1’22.471, Williams-Mercedes FW44

9. (24) Zhou Guanyu 1’22.577, Alfa Romeo-Ferrari C42
10. (6) Nicholas Latifi 1’22.587, Williams-Mercedes FW44

11. (5) Sebastian Vettel 1’22.636, Aston Martin-Mercedes AMR22
12. (18) Lance Stroll 1’22.748, Aston Martin-Mercedes AMR22

13. (11) Sergio Perez 1’21.206, Red Bull RB18
14. (31) Esteban Ocon 1’22.130, Alpine-Renault A522

15. (77) Valtteri Bottas 1’22.235, Alfa Romeo-Ferrari C42
16. (20) Kevin Magnussen 1’22.908, Haas-Ferrari VF-22

17. (47) Mick Schumacher 1’23.005, Haas-Ferrari VF-22
18. (55) Carlos Sainz Jnr 1’20.429, Ferrari F1-75

 

19. (44) Lewis Hamilton 1’21.524, Mercedes W13
20. (22) Yuki Tsunoda No time, AlphaTauri-Red Bull AT0

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne pominje De Vriesa? Sticaj okolnosti, ali u raspalom Williamsu, 4. red, uz svetskog sampiona :) . Slicno kao, opet sticajem okolnosti, Albon u Belgiji pre dve nedelje.

Nisam ocekivao da ce onako odvozati kvalifikacije, opusteno je usao u Q2 (ispred klupskog kolege Latifija, Vettela, Strolla, Tsunode, Zhoua, Schumachera, Magnussena).

Cak je i u poslednjem pokusaju u Q2, do greske, vrteo vreme bolje od Ocona i Bottasa. Da je izgurao taj krug do kraja, mozda je mogao i do nestvarnog Q1 :) .

I to sve na debiju, i to u Monzi.

Svaka cast, decko. Cisto sumnjam, ali mozda u nekom ludom raspletu otkine i debitantski bod. I pretekne Latifija i Hulkenberga u generalnom plasmanu :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...