Decak Iz Vode 136 Posted February 9 Uber-kul auto je Panda.. Svaka cast kako si je sredio. Jedno pomalo glupo pitanje: da li je to fabricki infotainment u njoj? (pretpostavljam da nije) Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4617 Posted February 10 Sredio i onda ga nema nigde i nikakav... 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 136 Posted February 12 Ako vlasnik Pande i autor topika navrati (rece da je to "jednom u pola godine) voleo bih da napise potrosnju goriva.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar.s 2 Posted February 12 (edited) On 2/12/2023 at 1:35 PM, Decak Iz Vode said: Ako vlasnik Pande i autor topika navrati (rece da je to "jednom u pola godine) voleo bih da napise potrosnju goriva.. Кupio sam Pandu 100HP pre nekih 2 meseca. Za to vreme prešao oko 3000 kilometara, prosečna potrošnja je oko 8, kombinovana grad i otvoreno. U gradu zna da ode na 8.5-9.5 zavisi koliko zabavne vožnje kroz Кošutnjak se odradi :D. Na Ibarskoj magistrali uspeo sam da spustim i ispod 6 litara, lagana vožnja 60-80, 6. brzina. Auto je stvarno iznenadio što se tiče potrošnje, očekivao sam nekih 10 litara da će biti Edited February 25 by neshaoct formatiranje 1 1 silenci and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 317 Posted February 25 (edited) On 2/12/2023 at 1:35 PM, Decak Iz Vode said: Ako vlasnik Pande i autor topika navrati (rece da je to "jednom u pola godine) voleo bih da napise potrosnju goriva.. Kako reče Petar u postu iznad potrošnja je oko 8 litara.. Prosek neki 70% grad (Novi Sad), 28% medjugradske relacije (90-100 km/h) i 2% autoput (120 kmh jer je na 130 već na 3900 obrtaja i tu već urlaaaaaa sa gomilom zvukova u kabini). Auto se vozi i voziii.. Ni sa jednim autom se u tako kratkom periodu nisam toliko navozao. Čak ni povećan broj putnika u Pandici bar za sada me neće naterati za promenom.. Gde je mesta za dvoje biće i za trećeg Idemo dalje.. Novi upgrade sa gomilom slika da bude zabavno. Prednji zvučnici kao i zadnji propali.. Sviraju oni sasvim lepo za tu snagu (a i izgled im je kriminalan sa sve onim malim magnetom kao metalnih 20 dinara). Zamena je došla u vidu Ground Zero Iridijum serije. Mislim da mi je prodavac rekao da je to najlošija njihova serija, ali svira to sasvim lepo sa ovom kineskom android multimedijom. Iskreno možda bi voleo da je sve za niansu glasnije jer i kada se pojača na max i dalje je to sve upeglano nekako i imam osećaj da bi moglo da bude još glasnije.. Na red je došla i brza zamena dihtunga auspuha. I sada najbolji deo... Kao i na svakom autu nekako se uvek uhvatim tih kočnica. Opet hir više nego sama potreba za boljim kočnicama. Kao i na crnom - opet 80% estetika, 20% performanse. Prednji diskovi 284 milimetra sa Fiat 500 Abartha, Stila 1.9 JTD-a, Brava novog itd.. Sve je to isto i po katalogu 4x98 284x22mm diskovi. Proizvođač SpeedMaxx - 40-ak posto jeftiniji u odnosu na bušeni Brembo. Prednje kočione čeljusti ostale su mi od crnog Grande Punta Sport 1.9 mutlijeta jer sam ga prodao sa četvoroklipnim Brembo čeljustima tako da su 5 godina stajale na polici i tako je došao momenat da ipak budu ponovo ugrađene. Fabrički diskovi na Pandi 100HP su 257mm kao na primer na Puntu 1.8 HGT, dok su i čeljusti manje jer su prilagođene ovom disku. Dakle ova vrsta promene mora biti u kompletu - diskovi + čeljusti. Zadnji diskovi su u fabričkoj dimenziji 240x11mm jednoredni - po katalogu saznajem da su identički kao prednji na Fiat Puntu ovom najobičnijem 1.2 8v 54ks. Sporan je bio smer obrtanja diskova.. Nekako sam ih okrenuo kontra, pa je usledilo ponovno skidanje i rotacija. Tek u drugom pokušaju sam provalio da ipak postoje neke oznake LEVI/DESNI (na slikama iz servisa je prvobitna kontra kombinacija) To je to za sada. Ostajete uskraćeni za par boljih sličica jer je sve sinoć montirano i kiša ne staje.. Prednji diskovi 284mm i fabrički 257mm: Edited February 25 by radomir.g 12 PremieRacing, silenci, IDzO and 9 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 642 Posted February 26 Radomire, iz posta iznad nisam skapirao da li vec imate putnika viska na zadnjem sitz-u ili ga jos uvek cekate. Ako je bebac stigao, cestitam od srca!Sent from my SM-A805F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5670 Posted February 27 On 2/25/2023 at 7:05 PM, radomir.g said: Sporan je bio smer obrtanja diskova.. Nekako sam ih okrenuo kontra, pa je usledilo ponovno skidanje i rotacija. Tek u drugom pokušaju sam provalio da ipak postoje neke oznake LEVI/DESNI (na slikama iz servisa je prvobitna kontra kombinacija) To se kaže - da se stavljaju "napadno" ili ne... Mogao si i da ostavis onako kako si prvobitno namestio...levo na desno - desno na levo, u tom slucaju malo manje se troše pločice jer ih zarez na disku ne "seče" toliko, malo slabiji grip, i makar kod mene ne bi bilo frrrrrrrr zvuka ali samo kada se bukvalno ludački nagazi kočnica Ja nisam hteo da stavljam tako, jer bih onda svaki dan razmisljao - a kako bi kočio da sam stavio "napadno" Tako da...menjacemo pločice češće, ali makar zakiva 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 317 Posted February 27 (edited) On 2/26/2023 at 11:42 AM, Lufti said: Radomire, iz posta iznad nisam skapirao da li vec imate putnika viska na zadnjem sitz-u ili ga jos uvek cekate. Ako je bebac stigao, cestitam od srca! Sent from my SM-A805F using Tapatalk Jos 2 ipo meseca ostalo dok mali prvi put ne oseti neudobnost Pande Hvala u svakom slucaju na lepim zeljama 9 hours ago, Milutinac said: To se kaže - da se stavljaju "napadno" ili ne... Mogao si i da ostavis onako kako si prvobitno namestio...levo na desno - desno na levo, u tom slucaju malo manje se troše pločice jer ih zarez na disku ne "seče" toliko, malo slabiji grip, i makar kod mene ne bi bilo frrrrrrrr zvuka ali samo kada se bukvalno ludački nagazi kočnica Ja nisam hteo da stavljam tako, jer bih onda svaki dan razmisljao - a kako bi kočio da sam stavio "napadno" Tako da...menjacemo pločice češće, ali makar zakiva Da da upravo tako… na kraju sam poslusao kolegu Tegija (Pokvario auto Tegi) i okrenuli ih onako kako nam se na oko cinilo ispravno i ispostavilo se da su tako i konstruisani sa unutrasnjim kanalima hladjenja. Mada unutra nisu puni kanali celom duzinovom vec su samo poprecni kao stubovi celom unutrasnjosti diska, tako da mislim i da su na kraju zavrsili kontra odnosno kako je prvobitno montirano apsolutno ne bi bilo nikakvih problema, vec bi samu niansu na kraju menjala samo ta kontaktna povrsina sa plocicama i smerom kanala. Verujem da taj “napadacki” smer spoljnih kanala drasticno utice na brzinu potrosnje plocica. Mada i sad koci daleko efikasnije jer je veca kociona povrsina i naleganje plocica. Panda se jadna sva uvija nije konstruisana za takvu kocionu silu. Edited February 27 by radomir.g 2 Milutinac and Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5670 Posted February 28 Imas li frrrrrr zvuk? Kod mene ga recimo uvek mogu "izazvati" kada prilazim naplatnoj sa 120-130 i bez kocenja motorom i naravno dosta kasnije nego sto bi normalan svet radio - 120 >>>>>>> 40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 677 Posted February 28 Može i sa 60 da se prođe, ne mora 40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5670 Posted March 1 (edited) Ima nekih koji nisu prosli tj nije se otvorilo, pa onda i gledam da ne jurcam nesto spec. i vijam hoce li meni zabagovati ili ne... Edited March 1 by Milutinac 2 1 Vule, horvat and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4617 Posted March 2 Zvao si...? A može i sa 80, si-gu-rno ! Kad sam probao više od toga, nisam uspeo 2 horvat and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6259 Posted March 2 Haha, ja ga drzim tu negde na ~60 km/h, uzbudljivo je, a prolazim redovno kapiram i ja da je oko 80 neki limit, al za to vec moram da popijem brave pill Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 317 Posted March 2 (edited) On 2/28/2023 at 8:37 AM, Milutinac said: Imas li frrrrrr zvuk? Kod mene ga recimo uvek mogu "izazvati" kada prilazim naplatnoj sa 120-130 i bez kocenja motorom i naravno dosta kasnije nego sto bi normalan svet radio - 120 >>>>>>> 40 Taj zvuk sam doziveo mnogo puta sa crnim Grande Puntom dok je imao fabricku velicinu kocnica. Mislim da su diskovi i plocice bile Ferodo. Sa par uzostopnih jakih kocenja pored zvuka znalo se desavati da dodje i to vibracija na volanu koliko se kocnice ugreju, a da ne pominjem gubitak kocione sile gde pored upiranja u pedalu kocnice svom snagom auto jednostavno ne koci… treba doziveti. Kasnije ni ja jednom autu to vise nikad nisam mogao izazvati, pa cak ni na Pandi sa fabrickim kocnicama. Aj sad pitanje za starije znalce.. koga imate da bi mogao da napravi ovakvu upornu kosku izmedju koseva? Koliko je uopste realna cifra da se napravi tako nesto? Kul je detalj,a koristan maksimalno. Edited March 2 by radomir.g 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7221 Posted March 2 Haha, ja ga drzim tu negde na ~60 km/h, uzbudljivo je, a prolazim redovno kapiram i ja da je oko 80 neki limit, al za to vec moram da popijem brave pill Moze sa 80, prolazio je drugar vise puta. Ja sleperom idem 60 uvek . Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 horvat and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1335 Posted March 2 Kosku moze da napravi svako ko ume da barata sa aparatom za varenje i brusilicom i ko hoce da se zeza sa tim, ja sam ih imao na nekoliko automobila uglavnom smo ih sami pravili otac i ja. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 37 Posted March 2 Bravo za kočnice, dopada mi se! I meni je palo na pamet da to uradim na Ypsilonki. Ima li razlike u kočionoj sili sada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1335 Posted March 3 mora da ima razlike u kocenju sa vecim diskom ali je totalno nepotrebno na serijskim automobilima male snage a i kao sto kolega rece vise hir i estetika nego potreba Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4617 Posted March 3 12 hours ago, MS PK said: Moze sa 80, prolazio je drugar vise puta. Ja sleperom idem 60 uvek. Pa da, šleperom te boli tuki za rampu, ti i kućicu da im omlatiš ne bi osetio... 14 hours ago, radomir.g said: Taj zvuk sam doziveo mnogo puta sa crnim Grande Puntom dok je imao fabricku velicinu kocnica. Mislim da su diskovi i plocice bile Ferodo. Sa par uzostopnih jakih kocenja pored zvuka znalo se desavati da dodje i to vibracija na volanu koliko se kocnice ugreju... Nije Milutin mislio na taj zvuk...slično, ali ipak dijametralno različito. 14 hours ago, radomir.g said: ...a da ne pominjem gubitak kocione sile gde pored upiranja u pedalu kocnice svom snagom auto jednostavno ne koci… treba doziveti. Na trkama svaka krivina posle 5og kruga 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5670 Posted March 3 5 minutes ago, PremieRacing said: Nije Milutin mislio na taj zvuk...slično, ali ipak dijametralno različito. TAkoe! Mislio sam na zvuk koji dolazi od zareza na diskovima ako ga nisi do sada čuo - čućeš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4617 Posted March 3 (edited) 14 hours ago, radomir.g said: ... koga imate da bi mogao da napravi ovakvu upornu kosku izmedju koseva? Koliko je uopste realna cifra da se napravi tako nesto? Kul je detalj, a koristan maksimalno. Može da se napravi kao što ti tjuner omp reče, samo malo bolji bravar i da kupiš ovaj dodatak za štelovanje/razvlačenje, ali lepa, da ti se svidi, da sečeš postolja na water jet-u, da je plastificiraš, ima da košta približno kao da nađeš fabričku polovnu. Razmisli da l' živci i maltret sa majstorima vredi te razlike u parama... pa ko kako voli, tako će i da uradi 8 minutes ago, Milutinac said: TAkoe! Mislio sam na zvuk koji dolazi od zareza na diskovima ako ga nisi do sada čuo - čućeš... Umnogome zavisi i od samih pločica... sa nekim se mnogo jače i češće čuje. Edited March 3 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1335 Posted March 3 ne treba mu sraf za razapinjanje upornice, sta ce mu to, samo komplikuje izradu, takodje i water jet i plastifikacija ne trebaju, farbanje moze maltene sprejom a brusilicmo svasta moze da se isece i obradi pogotovo sto je ovde na slici kod originalne koske polukrug na kosevima tako da fabricki distancer od juga verovatno vrsi posao ako se presece na pola, ja sam njih koristio na nekim fiat vozilima... a kostace ga kao farbicka ako mora sve da plati zato sam i napisao da ko ume sam da barata sa apratom, brusilicom i sl. (a ne treba mnogo znanja) moze da napravi za malo para sto sam ja radio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4617 Posted March 6 Da, slažem se... ali je momak rekao "ovakvu" i stavio sliku. Za mene je to takva, prava i šmekerska i nikakva drugačija. A budženu kod priučenog majstora mož' da napravi kakvu god zamisli... može i od cevi za auspuff, ovako: Dakle, ako hoće da ima i upotrebnu vrednost - onda se kupi ili napravi kako Bog zapoveda. Navodno su nove kod nas cca. 50eur što je OK cena. Da je napravi za te pare ovako dobro i lepo, nema šanse. https://gttuning.rs/category.php?category=23&subcat_id=64&page_no=2 P.S. ako ćeš da praviš - pogledaj i ostale dizajne. Može da bude jako lep detalj. 2 neshtry and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 136 Posted March 22 Koliki je klirens kod ove Pande? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 251 Posted March 23 https://www.automobilismo.it/fiat-panda-100-hp-1-introduzione-auto-6875 1522mm 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites