Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.:: Fiat Panda 100HP ::.

Recommended Posts

https://www.media.stellantis.com/it-it/fiat/press/fiat-panda-4x4

moja Climbing 16,5 cm, ko bi rekao, to je nije neka razlika u odnosu na 100 hp.

 

IMG_0153.JPG

Edited by Zan Batist
dodao sliku..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto mi se tu ne uklapa, koliko je onda obicna panda, ona bi trebala da je sredina od 4x4 i 100hp?? npr. na puntu smo merili, sport, obican i metan, razlika je po 20mm od svakog, 4x4 panda deluje dosta vislje od obicne nemoguce da je razlika par mm ili da nema razlike uopste?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

sići ću kasnije ispred zgrade da izmjerim... do koje tačno tačke mjerim? "Ground clearance is the distance from the ground to the base of the body."

Cars-with-best-ground-clearance-min.jpg

Edited by Zan Batist
nasao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad se meri visina vozila ono tipa za koliko si ga spustio ili podigao meri se od centralne gupe na tocku do pocetka ruba krila ali to nije klirens koji se meri od zemlje do najnize tacke vozila sto onda ima smisla oko ovih mera koje ste pisali da je 100hp samo cca 15mm niza od 4x4 jer mozda 4x4 ima neki izbaceni deo poput diferencijala, suspelha, sta znam sta koji je nizak a u stvari sam auto je podignut ostatkom karoserije sto se i na oko vidi da je razlika dupe i oko, veci razmak od tockova do rubova, zato treba premeriti i ovo sto sam ja napisao od centralne rupe tocka do ivice ruba tu je 4x4 sigurno za 30-40mm vislja od 100hp

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema ni koliko je deklarisano...

IMG_2378.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisi na ravnom a i pitanje je sta su oni merili u sustini nije ni bitno, bilo bi dobro premeriti ovo sto sam ja pisao od centr.  rupe tocka do pocetka ruba krila, to treba da se izmeri na sve tri verzije pande, obicna, 100hp i 4x4 i onda znamo koja je koliko niza ili visa to diktiraju opruge a klirens nije tako bitan jer nije isti kod svih verzija zbog razlicitih podvozja.

Da ne ofujemo i davimo coveku temu ovo moze da se prebaci negde

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, OMP said:

nisi na ravnom

na ravno je. Svudje li je neko natezanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nije realno meriti od poda do ruba iz razloga sto dimenzija gume utiče na kompletnu visinu… u smislu.. kod Pande 100hp fabrička dimenzija točkova je 195/45 R15. Kod mene na primer prethodni vlasnik je stavio 185/55R15 što je po kalkulatoru (ne da mi se ulaziti da stvarno računam) jedno 3-4% veći točak u ukupnom prečniku odnosno bar 1cm je razlika u visini točka. I eto već automatski kompletan auto ako se meri od poda do ruba je 1cm viši.

Zato je validnija mera u visini i poredjenja visine auto da se meri od sredine centralne rupe do ruba jer je ta mera ista nezavisna od dimenzije točka. Mislim kad se uporedjuju visine istih vozila.

 

Nego.. nisam zbog toga ulazio na forum.

Video ću samo ostaviti ovde.. sutra pišem više :devil:

 

 

 

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda izgleda fantasticno, kao i gp i evo koji su prethodili pandi...na kraju se sve svodi na to koliko vlasnik ima osecaj za estetiku i koliko zeli da se bavi automobilom, sto se u radomirovom slucaju vidi jasno kao dan, koji god automobil da je posedovao, napravio ga je lepsim i brzim i zato mu skidam kapu i ovom prilikom...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepo legla sedista koja su generalno oblikovno jako slicna ako ne i ista kao kod gp-a sport neracunajuci naslone za glavu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top topova! Nema dalje     :wub:

 

Sicevi su mi prelepi, auto je bomba-bona i sad samo nemoj da se smoriš i prodaš...meni recimo   :P   nego uživaj u exploataciji svega što si unapredio i ulepšao.   :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep i koristan upgrade, sve pohvale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelepa Pandica, znam da sam bas tu cesto vidjao kad sam na posao isao bajsem dok je bila u ZR, i prvo sam mislio da je neka zafkrancija ta 100HP znacka. A onda sam skoknuo na net i video da je to neka sasvim druga zverka. A u 169 Pandu sam se zaljubio kad sam prvi put vozio caletovu 1.2L. I kad sam saznao sta je 100HP znao sam da je moram imati, da se njome momcim haha.

Nadam se da nije out-of-topic pitanje koje cu postaviti: sta sve treba da se gleda na jednoj 100HP pri kupovini? Koje su najcesce i najvece boljke? I koliki su running cost sto bi rekli na zapadu?

Edited by dricmu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je Panda koja ima 1.4 16v FIRE motor sličan kao kod 500L,500,punto,grande punto…i još mnogo fiat modela.

Nije skup za posedovanje,ali treba kontrolisati nivo ulja često,a taj motor voli kvalitetno ulje i kvalitetne svećice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...