Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.:: Fiat Panda 100HP ::.

Recommended Posts

On 2/12/2023 at 1:35 PM, Decak Iz Vode said:

Ako vlasnik Pande i autor topika navrati (rece da je to "jednom u pola godine) voleo bih da napise potrosnju goriva..

Кupio sam Pandu 100HP pre nekih 2 meseca. Za to vreme prešao oko 3000 kilometara, prosečna potrošnja je oko 8, kombinovana grad i otvoreno. U gradu zna da ode na 8.5-9.5 zavisi koliko zabavne vožnje kroz Кošutnjak se odradi :D. Na Ibarskoj magistrali uspeo sam da spustim i ispod 6 litara, lagana vožnja 60-80, 6. brzina. Auto je stvarno iznenadio što se tiče potrošnje, očekivao sam nekih 10 litara da će biti

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radomire, iz posta iznad nisam skapirao da li vec imate putnika viska na zadnjem sitz-u ili ga jos uvek cekate.
Ako je bebac stigao, cestitam od srca!

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/25/2023 at 7:05 PM, radomir.g said:

Sporan je bio smer obrtanja diskova.. Nekako sam ih okrenuo kontra, pa je usledilo ponovno skidanje i rotacija.

Tek u drugom pokušaju sam provalio da ipak postoje neke oznake LEVI/DESNI (na slikama iz servisa je prvobitna kontra kombinacija)

 

 

 

To se kaže - da se stavljaju "napadno"  ili ne... :)
Mogao si i da ostavis onako kako si prvobitno namestio...levo na desno - desno na levo, u tom slucaju malo manje se troše pločice jer ih zarez na disku ne "seče" toliko, malo slabiji grip, i makar kod mene ne bi bilo frrrrrrrr zvuka ali samo kada se bukvalno ludački nagazi kočnica
Ja nisam hteo da stavljam tako, jer bih onda svaki dan razmisljao - a kako bi kočio da sam stavio "napadno" :D

Tako da...menjacemo pločice češće, ali makar zakiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/26/2023 at 11:42 AM, Lufti said:

Radomire, iz posta iznad nisam skapirao da li vec imate putnika viska na zadnjem sitz-u ili ga jos uvek cekate. emoji16.png
Ako je bebac stigao, cestitam od srca!

Sent from my SM-A805F using Tapatalk
 

Jos 2 ipo meseca ostalo dok mali prvi put ne oseti neudobnost Pande :rofl:

Hvala u svakom slucaju na lepim zeljama :cheers:

9 hours ago, Milutinac said:

 

 

To se kaže - da se stavljaju "napadno"  ili ne... :)
Mogao si i da ostavis onako kako si prvobitno namestio...levo na desno - desno na levo, u tom slucaju malo manje se troše pločice jer ih zarez na disku ne "seče" toliko, malo slabiji grip, i makar kod mene ne bi bilo frrrrrrrr zvuka ali samo kada se bukvalno ludački nagazi kočnica
Ja nisam hteo da stavljam tako, jer bih onda svaki dan razmisljao - a kako bi kočio da sam stavio "napadno" :D

Tako da...menjacemo pločice češće, ali makar zakiva

Da da upravo tako…

na kraju sam poslusao kolegu Tegija (Pokvario auto Tegi) i okrenuli ih onako kako nam se na oko cinilo ispravno i ispostavilo se da su tako i konstruisani sa unutrasnjim kanalima hladjenja. Mada unutra nisu puni kanali celom duzinovom vec su samo poprecni kao stubovi celom unutrasnjosti diska, tako da mislim i da su na kraju zavrsili kontra odnosno kako je prvobitno montirano apsolutno ne bi bilo nikakvih problema, vec bi samu niansu na kraju menjala samo ta kontaktna povrsina sa plocicama i smerom kanala.

Verujem da taj “napadacki” smer spoljnih kanala drasticno utice na brzinu potrosnje plocica.

Mada i sad koci daleko efikasnije jer je veca kociona povrsina i naleganje plocica.
Panda se jadna sva uvija nije konstruisana za takvu kocionu silu.

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li frrrrrr zvuk?

 

Kod mene ga recimo uvek mogu "izazvati" kada prilazim naplatnoj sa 120-130 i bez kocenja motorom i naravno dosta kasnije nego sto bi normalan svet radio - 120 >>>>>>> 40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja ga drzim tu negde na ~60 km/h, uzbudljivo je, a prolazim redovno :D kapiram i ja da je oko 80 neki limit, al za to vec moram da popijem brave pill :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2023 at 8:37 AM, Milutinac said:

Imas li frrrrrr zvuk?

 

Kod mene ga recimo uvek mogu "izazvati" kada prilazim naplatnoj sa 120-130 i bez kocenja motorom i naravno dosta kasnije nego sto bi normalan svet radio - 120 >>>>>>> 40

Taj zvuk sam doziveo mnogo puta sa crnim Grande Puntom dok je imao fabricku velicinu kocnica. Mislim da su diskovi i plocice bile Ferodo. Sa par uzostopnih jakih kocenja pored zvuka znalo se desavati da dodje i to vibracija na volanu koliko se kocnice ugreju, a da ne pominjem gubitak kocione sile gde pored upiranja u pedalu kocnice  svom snagom auto jednostavno ne koci… treba doziveti.

Kasnije ni ja jednom autu to vise nikad nisam mogao izazvati, pa cak ni na Pandi sa fabrickim kocnicama.

 

Aj sad pitanje za starije znalce.. koga imate da bi mogao da napravi ovakvu upornu kosku izmedju koseva?

Koliko je uopste realna cifra da se napravi tako nesto?

Kul je detalj,a koristan maksimalno.

97B149DE-528C-47F6-AF81-8DBB9AE14D2F.thumb.png.30a606039a458be8f32ea83bee0de2f7.png5D2CD415-CE79-4292-80B6-D1F5DDD4A34A.thumb.png.087e06859d399e83c4949e457b11262a.png

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, ja ga drzim tu negde na ~60 km/h, uzbudljivo je, a prolazim redovno  kapiram i ja da je oko 80 neki limit, al za to vec moram da popijem brave pill  

Moze sa 80, prolazio je drugar vise puta. Ja sleperom idem 60 uvek .

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kosku moze da napravi svako ko ume da barata sa aparatom za varenje i brusilicom i ko hoce da se zeza sa tim, ja sam ih imao na nekoliko automobila uglavnom smo ih sami pravili otac i ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za kočnice, dopada mi se! I meni je palo na pamet da to uradim na Ypsilonki.

 

Ima li razlike  u kočionoj sili sada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mora da ima razlike u kocenju sa vecim diskom ali je totalno nepotrebno na serijskim automobilima male snage a i kao sto kolega rece vise hir i estetika nego potreba

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, MS PK said:

Moze sa 80, prolazio je drugar vise puta. Ja sleperom idem 60 uvek.

 

Pa da, šleperom te boli tuki za rampu, ti i kućicu da im omlatiš ne bi osetio...  :rofl:

14 hours ago, radomir.g said:

Taj zvuk sam doziveo mnogo puta sa crnim Grande Puntom dok je imao fabricku velicinu kocnica. Mislim da su diskovi i plocice bile Ferodo. Sa par uzostopnih jakih kocenja pored zvuka znalo se desavati da dodje i to vibracija na volanu koliko se kocnice ugreju...

 

Nije Milutin mislio na taj zvuk...slično, ali ipak dijametralno različito.   ;)

 

 

14 hours ago, radomir.g said:

...a da ne pominjem gubitak kocione sile gde pored upiranja u pedalu kocnice  svom snagom auto jednostavno ne koci… treba doziveti.

 

Na trkama svaka krivina posle 5og kruga   :rofl:    :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, PremieRacing said:

 

Nije Milutin mislio na taj zvuk...slično, ali ipak dijametralno različito.   ;)

 

 

TAkoe! Mislio sam na zvuk koji dolazi od zareza na diskovima :) ako ga nisi do sada čuo - čućeš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, radomir.g said:

... koga imate da bi mogao da napravi ovakvu upornu kosku izmedju koseva?

Koliko je uopste realna cifra da se napravi tako nesto?

Kul je detalj, a koristan maksimalno.

 

Može da se napravi kao što ti tjuner omp reče, samo malo bolji bravar i da kupiš ovaj dodatak za štelovanje/razvlačenje, ali lepa, da ti se svidi, da sečeš postolja na water jet-u, da je plastificiraš, ima da košta približno kao da nađeš fabričku polovnu. Razmisli da l' živci i maltret sa majstorima vredi te razlike u parama... pa ko kako voli, tako će i da uradi   :thumbsup:

 

 

8 minutes ago, Milutinac said:

 

TAkoe! Mislio sam na zvuk koji dolazi od zareza na diskovima :) ako ga nisi do sada čuo - čućeš...

 

Umnogome zavisi i od samih pločica... sa nekim se mnogo jače i češće čuje. 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne treba mu sraf za razapinjanje upornice, sta ce mu to, samo komplikuje izradu, takodje i water jet i plastifikacija ne trebaju, farbanje moze maltene sprejom a brusilicmo svasta moze da se isece i obradi pogotovo sto je ovde na slici kod originalne koske polukrug na kosevima tako da fabricki distancer od juga verovatno vrsi posao ako se presece na pola, ja sam njih koristio na nekim fiat vozilima...  a kostace ga kao farbicka ako mora sve da plati zato sam i napisao da ko ume sam da barata sa apratom, brusilicom i sl. (a ne treba mnogo znanja) moze da napravi za malo para sto sam ja radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, slažem se... ali je momak rekao "ovakvu" i stavio sliku. Za mene je to takva, prava i šmekerska i nikakva drugačija.  A budženu kod priučenog majstora mož' da napravi kakvu god zamisli... može i od cevi za auspuff, ovako: 

 

smešna koska.jpg

 

Dakle, ako hoće da ima i upotrebnu vrednost - onda se kupi ili napravi kako Bog zapoveda. Navodno su nove kod nas cca. 50eur što je OK cena. Da je napravi za te pare ovako dobro i lepo, nema šanse. 

https://gttuning.rs/category.php?category=23&subcat_id=64&page_no=2

 

 

P.S. ako ćeš da praviš - pogledaj i ostale dizajne. Može da bude jako lep detalj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...