Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.:: Fiat Panda 100HP ::.

Recommended Posts

Kako je potrebno samo malo volje i truda, pa da autic ponovo zablista. Svaka cast za entuzijazam :thumbup: , uostalom kao i uvek u tvojim temama.

Ne znam zasto, ali uvek su mi se svidjale ove 100 HP Pandice. Pravi gradski zvrkovi, sa diskretnim i lepim estetskim dodacima. A i retke su, pa mi cak pre privuku paznju nego mnogo skupocenije masine na ulici.

32 minutes ago, radomir.g said:

Motor je atmosferski 1.4 16V 6 brzina 100 ks i isto tako nekih oko 100 nm.

Mislim da si se oko obrtnog zeznuo za 30% ;) . Cak i klasicni FIRE od 95 HP su bili na 127 Njutna, a u 100 HP Pandama mislim da su na 131 Nm.

 

Svakako, da vas lepo sluzi, puno bezbednih kilometara vam zelim ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Ivan said:

Kako je potrebno samo malo volje i truda, pa da autic ponovo zablista. Svaka cast za entuzijazam :thumbup: , uostalom kao i uvek u tvojim temama.

Ne znam zasto, ali uvek su mi se svidjale ove 100 HP Pandice. Pravi gradski zvrkovi, sa diskretnim i lepim estetskim dodacima. A i retke su, pa mi cak pre privuku paznju nego mnogo skupocenije masine na ulici.

Mislim da si se oko obrtnog zeznuo za 30% ;) . Cak i klasicni FIRE od 95 HP su bili na 127 Njutna, a u 100 HP Pandama mislim da su na 131 Nm.

 

Svakako, da vas lepo sluzi, puno bezbednih kilometara vam zelim ;) .

Da vidi stvarno, nisam ni skontao da mi je promakao momenat za NM. 

Što se privlačenja pažnje tiče upravo tako. Vidim da je ljudima auto jako zanimljiv.. Zagledaju, okreću se, slikaju.

 

Tako mi je na početku i bilo malo bezveze što je prethodni vlasnik lepio Abarth znakove, ali kasnije mi postalo skroz ok obzirom da je redak i drugačiji i da priča može da prođe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelim vam puno bezbriznih kilometara!
Meni omiljeni gradski autic, vozio sam ga davno na Krfu, dobili bukvalno nov iz fabrike, fantasticne uspomene sa mora...
Ovaj od 100 ks stvarno privlaci paznju, siva mu bas dobro stoji.
Secam se kada smo isli pre desetak godina u posetu fiat fabrici u Kg da je jedan kolega forumas vozio ovakvu crnu pandicu. Pozadi je umesto znaka zalepio sticker kung fu pande Poa koji radi stojecu spagu. To je tako fenomenalan detalj, i dan danas mi izmami osmeh na licu...
Bas cu te zvrcnuti kad budem u nsu da vidim auto i uzivo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas jedne od najtrazenijih bregastih u ITA tuning svetu :D sta god da se petlja (ozbiljno petlja) sa 1.4T i 1.4MA - bregaste sa pande 100HP su must-have :D

 

Jako lep i zanimljiv auto, a na radove i doterivanja si nas vec navikao :D idemo na follow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Pandu obožavam i uvek nju biram od svih službenih za vožnju po gradu, ali ako su sve Pande 100 iste u pogledu vešanja, pretvrdo je ovo za nas Mijailoviću
Vozio sam je pre par godina i nije to za ove stare koske.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U videu je, ono, bas skolski primer kako se sa "ćuning" ukusom u***e fabricki lep autic.

Pobednik mi je kombinacija aero brisaca (koji su vec sami svojom konstrukcijom spojler) i ovih kineskih vrištećih spojlera brisaca preko.

Uz navlaku za volan (danas kada ljudi izuvaju kako rade presvlacenje kozom za smesne pare) i gomilu apsolutno nepotrebnih Abarth stikera svuda gde je moglo.

A karbon, sta reci... Lepili smo ga pre jedno 10-15 godina :) . Jos sve to na 100HP koji je vec fabricki dizajnerski dovrsen gradski zvrk.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Želim ti srećnu vožnju. :)

Zanima me u čemu je sve razlika u motoru između njega i onog od 95 KS što ide u Tipa i 500L?

Skontao sam da je bregasta drugačija, šta još?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/17/2022 at 3:46 PM, nesa 169 said:

Želim ti srećnu vožnju. :)

Zanima me u čemu je sve razlika u motoru između njega i onog od 95 KS što ide u Tipa i 500L?

Skontao sam da je bregasta drugačija, šta još?

Manje-više to je to.. Možda oštrija bregasta i drugačije podešeno paljenje za dodatni koji konjić više.

Malo je iritantno što mu je najveći obrtni na 4000 obrtaja a najveća snaga na 6000 obrtaja. Vrti se kao Honda, a nije da ide bog zna šta :rtfm::lol:

 

Update... Radi se na Pandici i dalje.

Mislim da sam prešao oko 5000km od kupovine. Utisci su skroz fini, prava gradska zujalica. Kako vreme odmiče siguran sam da ću se sve teže jednog dana rastati od tog autića.

 

I tako kako se sve to moglo lepo samo voziti odlučio sam ga napraviti manje funkcionalnim kao i svaki prethodni auto.. Šta je došlo od promena pišem za sat vremena :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za radove, Pandica odlicno izgleda  :unworthy: . Uostalom, kao i svi tvoji prethodni autici :respect: .

Svi mi decenijski clanovi foruma svakako ne mozemo da ne zapazimo i pohvalimo nekada tako prepoznatljiv FIAT-ovski duh i entuzijazam.

Koji, nazalost, polako ali sigurno zamire :( , iz ovih ili onih razloga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne umire duh, samo se utulio. Ljudi od akcije ce uvek to biti.

Pridruzujem se cestitkama, Panda 100hp mi je oduvek bila autic u kome sam se video. I nije iskljuceno da ce to biti jednom.

Sto se tvog primerka tice, radis umereno i sa ukusom, idealno…

Share this post


Link to post
Share on other sites

uvek mi bile simpa pande 100hp jedino sto su za moj ukus silver felne lepse na njoj ili mozda gun metal tad dolaze vise do izrazaja na malom autu, ovako ga zatvara iako ne idu lose uz celu sliku auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...