Shomicus 0 Posted August 9, 2022 (edited) Pre godinu dana probio mi je dihtung glave motora i bacao rashladnu tečnost u prvi cilindar. Skinuta je glava, odneta na kompletnu obradu i zamenu gumica ventila. Prošle jeseni sam montirao glavu ali kako mi je auto napolju zima me je prekinula u radovima. Pre neki dan sam montirao ostatak delova motora, uzupčio, naravno alatima, upalio i odmah problem. Auto radi na 3 cilindra. Diagnostika kaže misfire na drugom, kada uključim džek na bobinu, stavim svećicu baca varnicu ali na motoru ne radi i ne menja zvuk kada isključim konektor sa bobine drugog cilindra. Tri puta sam proveravao zupčenje da nisam tu pogrešio, prvi cilindar postavljen u gmt komparaterom, alat za blokadu bregastih lepo legne na brrgaste tako da do zupčenja prstpostavljam da nije. Da li neko ima ideju gde dalje da tražim. Ne diže temperaturu motora, upali i radi na tri cilindra. Svaki savet dobrodošao. Edited August 10, 2022 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 10, 2022 14 hours ago, Shomicus said: Diagnostika kaže misfire na drugom, kada uključim džek na bobinu, stavim svećicu baca varnicu ali na motoru ne radi i ne menja zvuk kada isključim konektor sa bobine drugog cilindra. Pa, menjaj tu jednu bobinu. Možeš i probe radi da je staviš na treći cilindar, čisto da vidiš da li će onda dijagnostika da prijavi misfire na trećem... Njima su bobine slaba tačka i uobičajeno je da riknjavaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomicus 0 Posted August 10, 2022 Hvala na odgovoru. Menjao sam mesta bobinama, probao i sa drugom svećicom. Uvek je misfire na drugom cilindru. A opet kažem, kada zakačim bobinu i svećicu van motora na dzek za bobinu drugog cilindra i prislonim svećicu na masu baca varnicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites