OMP 2085 Posted July 30, 2022 Auto je vracen sa tehnickog zbog razlike u sili kocenja. Naime, razlika izmedju prednjeg levog i prednjeg desnog tocka je 58 necega (verovatno posto) dok je dozvoljeno 30. levi slabije koci. Treba napomenuti da su diskovi i plocice skoro novi cca 10.000km, leva kociona kllesta skinuta, bilo je sumnje da su gumice ili da ona glave, odneta u servis gde su zamenjene gumice, vracena na auto, 0,5l novog ulja sipano, ispusten vazduh auto ponovo na tehnickom pada, sad je razlika u sili 42, znaci pola je dobijeno zamenom gumica ali ne sve. Auto u voznji super koci, oba tocka ostavljaju trag, abs normalno se aktivira, nista bitno ne ukazuje da taj tocak slabije koci u voznji, ima li neko ideju sta moze biti. Pricali i sa nekim majstorom kaze cudno mu, nije imao takav slucaj posebno ne kod prednjih tockova a pogotovo pednjeg levog do kog je najkraci put ulja. Creva i cev da imaju slabiji protok ne bi ni ovoliko pokazivao (to su reci ovih sa teh.) da li moze biti problem u glavnom kocionom ili cemu drugom? Quote Share this post Link to post
knezevic76 6883 Posted July 30, 2022 Ja bih lično probao na nekim drugim valjcima. Znam da je trošak i ne znam koliko se samo to naplaćuje. Ono što je baš zbunjujuće je tolika razlika u sili kočenja a oba točka istovremeno blokiraju? Quote Share this post Link to post
neshtry 14511 Posted July 30, 2022 I ja bih promenio tehnički pregled… Ja imam problema sa dobošima pozadi,ali sa diskovima odavno nisam čuo… kakvi su ti sami diskovi? Quote Share this post Link to post
MiloshBg 954 Posted July 30, 2022 Probaj sa zamenom creva. Sumnjam da je do kocionog... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post
horvat 6451 Posted July 30, 2022 Meni je jednom bilo 28% razlike, isto nista nisam primecivao, al opet, 28 i 40-50 nije isto... Quote Share this post Link to post
OMP 2085 Posted July 30, 2022 crevo ce se svakako menjati to je sitna stavka, odlazak na valjke na drugi teh. je u planu, videcemo mozda i ne kosta nista mozda se nesto casti, diskovi su skoro pa novi nije merena debljina ali onako pod ruku ajnzaca skoro da nema i vidi se da su relativno mladi i po izgledu, nemam nikakvih fizickih ostecenja po njima. glavni kocioni je samo jedno od razmisljanja jednog majstora mada i on misli da ne bi trebalo da je do njega Quote Share this post Link to post
neshtry 14511 Posted July 30, 2022 3 hours ago, MiloshBg said: Probaj sa zamenom creva. Sumnjam da je do kocionog... Meni je kočioni sumnjiviji,pogotovo što je sa abs Quote Share this post Link to post
YUgisa 2513 Posted July 31, 2022 Zaglavljuje plocica/nabreklo crevo/ustinuta cev. Quote Share this post Link to post
OMP 2085 Posted July 31, 2022 gde zaglavljuje plocica u usicama? crevo ce svakako biti promenjeno, cev koliko moze da se isprati nije nigde osteceno Quote Share this post Link to post
YUgisa 2513 Posted July 31, 2022 Da, nekad zaglavi sa jedne strane i rotira kao da je na sarci i koci ali slabije, a odvoji kad se pusti kocnica i nema grejanja. Ili eventualno da jedna plocica glavi, a druga ne pa onda klesta privuku samo jednu plocicu do diska u potpunosti. Quote Share this post Link to post
OMP 2085 Posted July 31, 2022 posto sam ja skidao ta klesta i montirao posle zamene gumica bas sam pogledao i imam utisak da su pri montazi polocice bas tvrdo i tesno upadale u svoja lezista medju one limčiće ali sta uraditi u tom slucaju sem malo obraditi ušice na plocicama? ajde mozda je i to jedna od pocija na koju treba obratiti paznju, svakako videcemo sutra da zamnimo crevo pa cu opet i to pogledati i mozda obraditi malo ili namazati necim mada i obrada nije resenje hoce da lupkaju posle plocice ako se pretera Quote Share this post Link to post
YUgisa 2513 Posted July 31, 2022 (edited) Plocice ne bi trebale da imaju lufta, ali trebalo bi da mozes prstima da ih mrdas, da klizaju napred nazad i desavalo mi se da recimo nove plocice variraju u dimenziji pa sam turpijao malo usice jer jedna plocica stane normalno, a druga zapinje na istom mestu. Takodje, ja mesta gde plocice klizaju podmazujem bakarnom mascu. Edited July 31, 2022 by YUgisa 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post
bucke1 13 Posted January 27, 2023 Da li je i kako resen problem? Pitam jer imam slicnu situaciju na bravu Quote Share this post Link to post
ortakov 579 Posted January 27, 2023 On 7/30/2022 at 12:14 PM, OMP said: Pricali i sa nekim majstorom kaze cudno mu, nije imao takav slucaj posebno ne kod prednjih tockova a pogotovo pednjeg levog do kog je najkraci put ulja. Jeste stara tema, ali je čovek ponovo podigao, pa mi je ovo upalo u oči. Koliko ljudi ništa ne znaju, to je prosto BRUKA. Ja nisam mašinski inženjer, niti imam bilo kakvo formalno obrazovanje iz oblasti mehanike, ali da ovo izjavi neko ko treba da održava automobil, pa ovo je prosto za neverovati Možda bi i moglo da ima uticaj ako je dužina creva 10 metara i promer creva 1cm ali u ovakvim situacijama, prosto da čovek neveruje. Dobro bi bilo da vidimo u čemu je bio uzrok. Pločice bi trebalo da se lagano kreću u čeljustima, rešenje je fino šmirglanje od rđe gde naležu i stavljanje malo bakarne masti. Proveriti creva, da negde neko crevo nije presavijeno. Glavni kočioni, možda može da bude uzrok, jer su fizički odvojeni za levi i desni točak, pa onda propušta između i samim tim pojačava pritisak na drugu stranu. Ali dužina creva, to nemože da bude Quote Share this post Link to post
OMP 2085 Posted January 27, 2023 (edited) Zaboravih da napisem tada, problem je resen, promenjeno je i crevo a i tehnicki pregled, pa sad sta je bio tacan uzrok ne znamo Edited January 27, 2023 by OMP 4 nemanja84bg, Branislav, frostysrb and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post