Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

9 hours ago, nesa 169 said:

Evo @Ivan, stigosmo i do valjaka:

Ma, meni bre prva asocijacija bila na valjke za merenje snage :D (a ne ovi za merenje kocione sile), kada si ovo pomenuo:

On 9/15/2022 at 10:18 AM, nesa 169 said:

Malo smo se juče merili

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam da snimim, ali to se veoma slabo i vidi pa sam zato u nedoumici. 

 

 

 

IMG_20220922_120522_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo, svojevremeno mama gomile dzidza sa elektronikom vec u serijskoj opremi... Dioda je sijala stalno, ali je i dugme 4 migavca naravno (i normalno) blinkalo kada se pritisne.

Kad pominjemo to, pade mi na pamet... Mozete li sa glavne prednje plafonjere, da kontroliste zadnju (ne podesavanje paljenja/gasenja na otvaranje/zatvaranje vrata, nego bas da se sve plafonjere upale i ugase po potrebi sa prednje)? I imaju li ti dugmici na prednjoj i zadnjoj plafonjeri LED osvetljenje, nisam to zagledao na MY21 Tipu do sada?

To su samo neke od korisnih sitnica koju je Stildza jos pre 20 godina imao, a vec na Nuova Bravu/Delti su vaćarosi radi usteda ukinuli.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntu je trepkalo i dosta je pomagalo.

Tek sinoć sam video da dugmence zapravo svetli, ali preko dana se ne vidi.

Ima dosta sitnica za koje mislim da su lošije nego na Puntu.

Recimo, kada spustim mokre prozore na Tipu, voda se samo razmaže, dok je na Puntu ona guma skidala vodu sa stakla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ivan said:

Stilo, svojevremeno mama gomile dzidza sa elektronikom vec u serijskoj opremi... Dioda je sijala stalno, ali je i dugme 4 migavca blinkalo kada se pritisne.

Kad pominjemo to, pade mi na pamet... Mozete li sa glavne prednje plafonjere, da kontroliste zadnju (ne podesavanje paljenja/gasenja na otvaranje/zatvaranje vrata, nego bas da se sve plafonjere upale i ugase po potrebi sa prednje)? I imaju li ti dugmici na prednjoj i zadnjoj plafonjeri LED osvetljenje, nisam to zagledao na MY21 Tipu do sada?

To su samo neke od korisnih sitnica koju je Stildza jos pre 20 godina imao, a vec na Nuova Bravu/Delti su vaćarosi radi usteda ukinuli.

... i sa uštedama nastavili. Ne mogu sa prednje plafonjere da upalim ili ugasim zadnju, ali je sreća ovde u tome što mogu da je dohvatim rukom pošto je iznad  zadnjih sedišta, a ne skroz pozadi.

Možda kod Kneževića može da se pali i na prednjoj plafonjeri, ne znam. On ima bolju opremu. 

Nemaju dugmići na plafonjeri LED osvetljenje kod mene. Nemaju nikakvo zapravo pa sam prvih par nedelja morao noću da ih tražim i dešavalo se da promašim. Posle sam se navikao. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, nesa 169 said:

Ne mogu sa prednje plafonjere da upalim ili ugasim zadnju, ali je sreća ovde u tome što mogu da je dohvatim rukom pošto je iznad  zadnjih sedišta, a ne skroz pozadi.

Nemaju dugmići na plafonjeri LED osvetljenje kod mene. Nemaju nikakvo zapravo pa sam prvih par nedelja morao noću da ih tražim i dešavalo se da promašim. Posle sam se navikao.

Posto sam kupusao sve na gomili modela, pa znam napamet...

Stildza je lepo imao kompletnu stampanu plocu kao osnovu obe plafonjere. Pa na nju nalemljene diodice za osvetljenje dugmica. Pa svi dugmici na gospodsko tipkanje (a ne klik-klak). Pa veza obe plafonjere preko CAN mreze sa Body Compom i kontrola prednje sa zadnje...

Da bi vec od iduce generacije, umesto kompletne stampane ploce ubacili najobicnije metalne linije :blink:, kao na Puntu pre cetvrt veka. Samim tim nema dioda, prekidaci su na klik-klak sto me uzasava, nema medjusobne interakcije plafonjera... Na Bravu/Delti je jos smesnije, jer umesto centralne imaju dve zadnje plafonjere (po jedna iznad zadnjih vrata), cirkus kada hoces sve da pogasis :D .

Zato i pitah kako je reseno na Tipu MY21 i da li je ista pametnije, kada pomenuste diodu na prekidacu 4 migavca (koja je na Stildzi takodje normalno blinkala kada su ukljuceni)... A slicnih stvari je gomila.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Ivan said:

Stilo, svojevremeno mama gomile dzidza sa elektronikom vec u serijskoj opremi

Sećam se mog Tipa 1.4 dgt kojem su svetle oznake na ručicama pored volana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbup:

By "21. Oktobar", Kragujevac :D . Kod osmice su bile okacene na B stubovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i to se ništa nije videlo tako da sam na Stojadinu okačio rikverc svetlo uz retrovizor, to jest pošto je on bio zakačen šrafovima lepo sam jedan izvadio i provukao ga kroz nosač rikverca, pa sve stavio nazad na retrovizor. Spojio sam ga sa nekim prekidačem i tako sam na klik - klak imao svetlo za čitanje. Tih godina sam dosta radio noću. 

 

Inače kad smo već kod osvetljenja, nakon onih ''valjaka'' sam u oborena svetla, znači onaj deo sa projektorom ubacio led sijalicu, dok je dugačko ostalo sa onim Nightbreaker koje sam stavio još u julu. 

Stigli smo do skoro osam hiljada. Nikakvih problema osim što sam (očekivano) morao malo da dosipam ulja. Na 10 hiljada ću svesti račun koliko je toga bilo. Tad ću i zameniti fabričko ulje. To će znači sve ići u oktobru, kao i zimske gume. Biće znači još troškova, ali šta da se radi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takvo je i kod mene. Reci mi molim te da li su kod tebe i maglenke LED ili obične?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sam nekako gledao kako da snimim kako mi svetle nove lampe, ali avaj, u gradu je uglavnom ulična rasveta, i tako naleteh na poljski put u Petrovaradinu:

 

 

IMG_20221013_070655.jpg

Naravno da aftermarket varijanta nikad ne može da bude kao fabrička, ali lepo se vidi i ne zaslepljuje druge ljude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigosmo tako i do prvog malog servisa. To je bilo kako sam i planirao na 10. 000 km.

Taman prilika da ga prvi put pogledam i odole:

 

 

IMG_20221018_081517_1.jpg

I dalje nisam imao nikakvih tehničkih problema. Najbrže koliko sam ga vozio je manje od 100 jer nijednom nisam izašao na autoput. 

Čuvena tema kod ovih motora - potrošnja ulja, dosuo sam ukupno 2 litra. Potrošnja plina je i dalje oko 11. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...