Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jeste STAG, ali ću petljanje oko njega ipak prepustiti majstoru. Nije skup. 

Boca je bruto 47 litara. Izgleda da može stvarno stati oko 45. Što se autonomije i potrošnje tiče malo sam prešao da bih već sad mogao da nešto preciznije kažem. Verujem da znaš da pritisak punjenja nije svuda isti tako da zbog toga uvek uradim nekoliko sipanja i onda izračunam prosek.

Po iskustvu kolega može se očekivati oko 11 što bi značilo do oko 400 km autonomije. Uvek sipam dosta pre.  

Počeo sam da se bavim i potrošnjom ulja, što je očekivano.  Do sada sam dosuo oko pola litra. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije skupo ali, po mom iskustvu, prvih 80K km nemas sta da radis. Samo zamena dva filtera, kod mene 600 din. Zamena 10 min.

Dobro je da povremeno, na 3meseca npr podesis smesu, jer se menja. To se radi sa par klikova. Isto 10 min posla. Tek posle npr 80K km, dolazi zamena membrane na isparivacu, a mozda i dizne, zavisi koje su, i koliko traju.

Sumnjam da ce ti ijedan majstor raditi servis za manje od 30eur.

Na koliko km su ti rekli da je servis, zamena filtera?

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Ako je boca 47L, obicno staje 80%, tj 37L u tvom slucaju. Mada se to da podesiti...

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, shuxx said:

Nije skupo ali, po mom iskustvu, prvih 80K km nemas sta da radis. Samo zamena dva filtera, kod mene 600 din. Zamena 10 min.

Dobro je da povremeno, na 3meseca npr podesis smesu, jer se menja. To se radi sa par klikova. Isto 10 min posla. Tek posle npr 80K km, dolazi zamena membrane na isparivacu, a mozda i dizne, zavisi koje su, i koliko traju.

Sumnjam da ce ti ijedan majstor raditi servis za manje od 30eur.

Na koliko km su ti rekli da je servis, zamena filtera?
 

Ako je boca 47L, obicno staje 80%, tj 37L u tvom slucaju. Mada se to da podesiti...

Sve je isto kao što je bilo i na Marei i Citroenu, dakle isti uređaj, samo boca malo veća. Marea mi je s tim prešla 250.000, a Citroen 200. Ima tema o oba automobila ovde na forumu. Znači poznati teren, servisi na 20 hiljada, što uključuje zamenu filtera i kontrolu rada motora u smislu da ga priključi na komp i pregleda sve parametre. Poslednji put mi je to naplatio sve zajedno 1500 dinara ako se dobro sećam. Sad će biti verovatno više jer je sve poskupelo, ali ne verujem da će biti strašno. 

Dizne su mi trajale na tim ranijim kolima oko 80 hiljada, a membrane na Marei čini mi se 160, a na Citroenu valjda 120, ako se dobro sećam. Tu onda nisam menjao samo njih nego sam uzimao ceo nov isparivač. Tako ću i ovde kad do toga bude došlo. 

 

Dešava mi se čudna stvar. Ima i nazad senzore za pojaseve, ali ne svira ako se putnici ne vežu. Međutim, ako se neko veže pa u toku vožnje otkači onda pišti. Zvao sam ove u Stojanovu i rekoše mi da je to normalno i da tako treba, ali meni je čudno. 

Inače drugih problema za sada nemam. U toku večeri ću verovatno pretrčati 5000. 

3 hours ago, PremieRacing said:

Domaćine, pročitao sam ti danas skoro pa ceo blog...i mogu samo da kažem - :unworthy:

Hvala. :)

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskusan si, ali ću ti ipak reći

 

dizne su dosta napredovale, produžen radni vek, s druge strane, zamena membrane je oko 20eur, illi malo više, a sam isparivač ti je oko 70eur, plus zamena, ali koliko ja znam tada se radi i atest. Pa ti vidi šta ćeš

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing rekoh ja!:respect:

@nesa 169 tako je i kod mene, samo mi se dešava da mi prijavi da su zadnji pojasevi vezani, iako nazad nema nikoga, a posle par minuta alarm da su odvezani! Čuvena francuska elektronika! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2022 at 4:47 PM, shuxx said:

Iskusan si, ali ću ti ipak reći

 

dizne su dosta napredovale, produžen radni vek, s druge strane, zamena membrane je oko 20eur, illi malo više, a sam isparivač ti je oko 70eur, plus zamena, ali koliko ja znam tada se radi i atest. Pa ti vidi šta ćeš

Atest svakako ću svakako raditi nakon 5 godina i tu će biti konstatovana zamena, sa pisanom izjavom o tome. Tako sam već radio 2 puta. Da, dizne i rasplinjači su sad bolji nego pre. Koliko će trajati - videćemo. Svakako ću vam javiti za jedno 2 - 3 godine kad bude došlo vreme za zamenu. 

 

Evo danas sam baš pričao s kolegom koji je vozio isti ovakav auto kupljen 2017., pa je sad isto uzeo nov. Reče da je do oko 100 hiljada imao samo sitne intervencije na trapu. Videćemo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/30/2022 at 11:04 PM, knezevic76 said:

Pa ne znam konkretno za problem da kamera neće da radi, pre za problem čestog čišćenja iste, ja sam hteo naknadno da uradim kameru u ovlašćenom ali odustao sam upravo iz razloga što bi me taj nedostatak brizgaljke strašno nervirao. Da ne pričamo kad dođe jesen i ono blatnjavo vreme.
Mislim da ni Compass nema brizgaljku za pranje.

Evo posle preko 5000 km mogu reći da sam je samo 2 puta čistio, ali sam se na parkinzima iz kojih izlazim unazad itekako uverio u prednost u odnosu na senzore. Recimo juče sam izlazio s jednog takvog parkinga. Sa mog vozačkog mesta sam video ovo:

 

IMG_20220908_145807.thumb.jpg.cecf8f64f9540763c429f7b9d7e3a430.jpg

Međutim kamera je videla ovo:

 

IMG_20220908_145855.thumb.jpg.ee4faa142a731e5ca6298c51089ae10e.jpg

 

Znači ogromna prednost, zato što je oko dva i po metra iza mene. Pogled na put koji ne vidim mi ne može pružiti nikakav senzor. Zato ovu igračku svakako preporučujem. Moguće je ugraditi i naknadno na svaki auto i nije sad ni skupo koliko sam gledao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dobro podesen TNG sistem, dobra mapa, trebalo bi da ti pokazuje istu potrosnju na TNG kao i kad si vozio na BMB.

Ako se razlikuju, onda treba da se podesi mapa.
A potrosnja na TNG, je kod mene bila jedno 20 do 25% veca.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pokazuje mi potrošnju otprilike kao i što je pisalo dok sam još vozio na benzin, znači šeta se uglavnom između 8,1 i 8,5. Stvarno je trošio oko pola litra više benzina od toga što je pisalo.  Nakon nešto preko 1000 km na plinu prosek 4 sipanja pokazuje tačno 10,9. Tako sam nekako i predvideo da će biti. 

 

Pre neki dan mi se upalio signal za nizak pritisak u gumama. Odmah sam proverio i utvrdio da je to sve u redu, tako da sam samo primenio ono što mi je pokazao prodavac pri preuzimanju auta, dakle resetovao sam igračku i opet je bilo sve u redu. Nemam pojma zašto se to upalilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo smo se juče merili. Bio sam na atestu za plin, pa je to uobičajena procedura. Auto je sad težak tačno 1285 kg. Doduše u saobraćajnoj će pisati 1360 jer oni zavode težinu sa vozačem u kolima. Malo mi je to bezvezno, ali dobro. U svakom slučaju je oko 60 kila lakši od mog starog Pikasa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, nesa 169 said:

Malo smo se juče merili.

Prvo me asociralo na valjke :D .

Svakako hvala za podatak o tezini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ivan said:

Prvo me asociralo na valjke :D .

Svakako hvala za podatak o tezini.

Biće i valjaka jer moram zbog atesta ići na vanredni tehnički.  To ću od nedelje. 

 

Ima tome neko vreme kad je počelo da se čuje neko tiho škripanje kad okrećem volan. Ne uvek. Vremenom sam shvatio da se to dešava samo posle kiše. Ne vredi ni da pitam servis jer kad budem došao kod njih neće se čuti. Ne znam da li je neko ovde imao takav slučaj.

Nemam inače nikakvih problema s trapom, kao ni sa stabilnošću uopšte. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, knezevic76 said:

Nestaće "škripanje" kad padne temperatura.

Da li je i kod tebe tako bilo?

2 hours ago, Dale said:

Znaci Nesa samo 75Kg... :) 

Ustvari oni uvek pišu tu težinu računajući kao prosečnog vozača. Ali merio sam se tu i ja (zato sam i pisao u množini) i težak sam otprilike toliko:

 

 

IMG_20220913_111745.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. 

Uvek mi je smetalo što mi se gornji deo branika izguli zbog brojnih kofera koji pređu preko njega. Na Pikasu sam imao bezbojnu foliju. Probao sam to i ovde, ali nije baš ispalo kako sam hteo. Zato sam pre neki dan stavio ovo:

 

 

IMG_20220915_101043.jpg

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

traka, gumena... neki DIY ili ....

 

odlična stvar 

 

ja volim karavane, i oduvek mi se sviđalo rešenje na Pug 207 SW, zaštita od grebanja, ne baš na braniku ali razumeš...

207 SW.jpg

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo @Ivan, stigosmo i do valjaka:

 

 

IMG_20220920_171858.jpg

To je bila neophodna faza jer posle atesta je obavezan vanredni tehnički pregled. Pošto sam to uradio od nedelje ću opet na mašinski faks, pa onda opet nazad do tehničkog, jer će mi oni raditi zamenu saobraćajne. Mora i to nažalost, da se upiše plin i nova težina vozila.

Inače pretrčali smo juče sedmu hiljadu. Za sada nema problema osim što mi se pojavilo neko sitno ulubljenje na gornjem delu zadnjeg blatobrana. Neko mi se izgleda naslonio. Jedva se i vidi. Ne znam da li da idem kod ovih što rade vakuumom ili da ne diram ništa zbog boje. Da li je to neko radio? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...